Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/05/2008 @ 20:11 Rien | Koekoek, Hier zijn we weer! Zoonlief ligt te ronken, die was doodop ![]() Pienemien, dikke merci voor de gezellige ontvangst. Je woont daar echt mooi!!! Geef die drie kindjes nog een dikke knuf van me, zeker zeehondje E, haha wat was die schattig!! Leen, vree schoon buikske. Dat moet echt gezegd worden!! Geweldig he zo een gps ![]() Griet, geniet nog van je weekend en dan maandag HUPSAKEE!!! Ge ehbt er duidelijk zin in, wat wil je nog meer he! Ellen, jouw O is echt een toffe meid! Volgens mij ga je daar echt nog heel veel plezier mee hebben later. Op één of andere manier straalt ze dat nu al uit. Wij hebben genoten!! Nu wel moe, want zo een uitstapje MET baby voel ik toch wel hoor. ![]() Fieke, zo werken!!!! Zal wel zijn dat je volgende week een dag recup neemt! Nele, alles goed verlopen?? Fijn weekend allemaal!!! Rien |
| 17/05/2008 @ 20:34 Rien | oh nele!!!!!! |
| 17/05/2008 @ 21:04 Birgit | Hey Nele, de duimen gaan de hoogte in, we duimen kei hard, en vanavond gaat er een kaarsje meer aan hoor! Hier verder alles onder controle, Willem is nog steeds aan het uitzieken maar het gaat de goed richting uit. Vandaag niet meer boven de 38,3 geweest. Deze namiddag nog 2,5 uur geslapen, hij had het echt nodig. Alle ik ga me door een berg strijk heenwerken, salukes. |
| 17/05/2008 @ 21:14 Pien | Ben hier ook al!! ![]() Nele, supergoed nieuws van jou!!! Hopelijk geraakt Mieke's tweelingbuik nu eindelijk 'verkocht'... Bedankt voor jullie bezoek vanmiddag, ik vond het ook echt ontspannend!! Niet zoveel volk, maar des te leuker om eens met iedereen te kunnen babbelen! Leen, hopelijk is het water daar nu volledig weg!! Prachtig buikje inderdaad!!! Ge doet dat goed!! Y blijft een prachtig meisje he?! Rien, gij zijt toch echt wel hilaaaaarisch hoor!! Je uitleg over aantal kinderen, GOH, daar heb ik echt van genoten!! Zit hier weer met nen big smile als ik eraan denk!! En F vind ik al even sympathiek (hij mij iets minder, of lag het toch aan de mixer?! ), mijn excuses voor de directheid van mijne rosse krullebol (dikkopje). Dat dikkopje groeit er ongetwijfeld wel nog uit, hij heeft in ieder geval een SUPERSCHATTIG totje!! (totje=snoetje)Griet, 't was inderdaad een mooie jas!!! Daar ga je bekijks mee hebben! Ge zag er weerom stralend uit en helemaal klaar voor maandag! E vind ik echt om op te eten! Spijtig dat A niet mee was, had haar oook graag nog eens gezien. Ellen, O is inderdaad een vinnig meiske! Zo'n lachebekje en zo alert en stevig!!Dat gaat inderdaad een specialleke worden!! ![]() E ligt hier nog bij mij, ik ga hem processen! tot later en bedankt voor vandaag!! |
| 17/05/2008 @ 21:15 Sanne | Nele, hier staan de kaarskes ook te branden Leuke date geweest zo te horen ? Zijn er fotootjes ? Wij zijn de ganse dag op de baan geweest. Boodschappen doen, trapleuning kiezen, kleine lavabo voor op 't toilet hier beneden gekocht (was er nog steeds niet van gekomen...), bij mijn ouders langs geweest, bij vriendin langs geweest... pfffff... ben kapot nu. En morgenvoormiddag gaan zwemmen... leuk. Daaag... |
| 17/05/2008 @ 21:16 Pien | Birgit, ook van mij een rustig weekend gewenst!!Die dokter had het niet beter kunnen verwoorden... heel veel beterschap voor W, en hopelijk is het niet te besmettelijk.... ![]() |
| 17/05/2008 @ 21:17 Sanne | O ja, toen 'k bij mijn vriendin vertrok zei ze... "en als ik je niet meer zie voor de bevalling, doe dat goed hé..." Slik, toen realiseerde ik mij ineens dat dat best wel eens zou kunnen dat ik haar de volgende keer zal zien op babybezoek, zonder dikke buik ![]() Het komt echt wel dichterbij nu... |
| 17/05/2008 @ 21:35 Rien | Ja Birgit, een rustig weekend gewenst hoor!!! Sanne, jajajaja effe slikken he!! Pienemien: Mooo ik vond dat zalig toen H zo zei 'dikkopje' daar moete u echt ni voor verontschuldigen!!! Zou raar zijn als ze zei 'smalkopje' ![]() Ivm die foto's .. ik besefte ineens in de auto dat Pien nog zei dat we er ene moesten trekken en da hebben we nimeer gedaan! Jammer!!! |
| 17/05/2008 @ 21:38 Pien | inderdaad, ik heb er wel aan gedacht maar toen was het momentum plots voorbij... Sorry Sanne!!!![]() E ligt in bed, ik ga er ook eens vroeg inkruipen zie... goed van mij, echt FLINKE Pien!!! |
| 17/05/2008 @ 21:39 Rien | Oh ja en Pien .. F en ik hebben het er in de auto nog over gehad ... het was de mixer ... ![]() ![]() |
| 17/05/2008 @ 21:39 Rien | heel flinke pien!!! |
| 18/05/2008 @ 12:42 vero | amai, iedereen enthousiast van de date precies? Iedereen heeft er duidelijk deugd van gehad! Sanne, ik heb vorige week hetzelfde voor gehad. Ik heb mensen gezien die ik wsl pas terug zal zien op babybezoek. doet raar hè? t is natuurlijk wel zo dat het vanaf nu voor alle dagen kan zijn zogezegd. Wanneer heb jij nog eens controle? Ik moet donderdag bij HA op controle. Net na mijn twee drukste seminariedagen (Uitstapjes naar A'pen en Brugge.) en dankzij de stomme treinstaking is mijn week er alleen maar vermoeider en gecompliceerder op geworden. Morgen om 6u55 al de trein nemen. En dinsdag dus met auto ipv trein naar Brussel. En dinsdag en woensdag zal ik ook altijd pas rond middernacht thuis zijn. Pfffffffffffff....... Maar ik ga mij nu effe neerleggen en hopelijk wat kunnen slapen. tot later! |
| 18/05/2008 @ 13:12 nele | amaai vero, pas rond middernacht thuis in de week, zou niet meer or mij zijn als ik 35 ver was. Als ik het zo bedenk, dan is mijn schoonzus bevallen zeg, creepy hé. Maar haar dochtertje doet het prila hoor, ze heeft ze zelfs niet in ziekenhuis moeten achterlaten, wel 1 week couveuse,; maar zij was er toen ook hé. Sanne, sorry dat ik dus niet mee was om te zwemmen, was het leuk? Hier is PJ weer aan een slaapmarathon begonnen. Tegenwoordig slaapt hij in het weekend tot 9 uur en om 13 uur moet ik er hem weer inleggen, tot 15 uur ongeveer...en dan vertrekken we naar de babyborrel. Ben aan het werken nu, presentatie die ik moet geven vrijdag, maar kzou niet weten wanneer ik ze anders moet afmaken...daaaag. Ah ja, geen foto dus..ken dat hoor, is niet makkelijk hé om zou een pauzemoment in te lassen. ![]() |
| 18/05/2008 @ 15:23 Pien | TGIS!! (hoewel, zo zonder ventje is het toch niet hetzelfde....) |
| 18/05/2008 @ 19:59 nele | Zal wel zijn Pien dat het anders is...is meneer op congres misschien? Naar waar als ik zo nieuwsierig mag zijn...ja, getrouwd zijn met ne prof heeft zo zijn voor- en nadelen hé. Alleszins,, ik neem aan dat je je niet verveelt .Wij zijn thuis van de babhyborrel zé, daarna zo een vet pak frieten naar binnengesmikkeld en nu weer verder werken. Maar één uurke maar hoor, want zondagsavonds zet ik verstand op nul en kijk ik als afsluiter van de week naar de pfaffs en naar Sara. Om dan morenovhtend er met volle moed weer tegenaan te kunnen zé. Tworden 2 drukke weken hier, net goed, heb ik geen tijd om over ge weet wel wat na te denken. De eerste week 2 dagen opleiding, komende vrijdag een publieke presentatie, en morgen stafvergadering . En volgend weekend is het hier kermis en BBQ. Ga met pj voor de eerste maal naar de kermis . Alhoewel het nog te vroeg is vrees ik, maar ga zien hoe hij reageert op al dat kermisgedoe als we erover wandelen. De week erna ben ik op inspectie en op opleiding. De donderdag dan = officiele testdag, en is eerste dag dat ik zonder specifieke zaken ben qua vergaderignen of opleiding ofzo, brrr, zal niet veel werken in huis komen dan, of tmoest zijn dat ik het resultaat al eerder ken door ofwel een test (maar ga er echt aan proberen weerstaan), ofwel dat ik duivels doorkrijg, gebeurt soms dat ik ze ondanks de Utrogestan toch doorkreeg, maar was niet altijd zo....). |
| 18/05/2008 @ 20:44 Nancy78 | nele, ik denk dat Pien's ventje zit in India polis (of hoe heet dat daar?). Ja, een week alleen zitten, niet plezant. Kan ervan meespreken maar soit, is nu voor enkele maanden gedaan En ik heb dan nog maar één kindje, terwijl Pien het huishouden voor drie koters moet zien te redden... ![]() Spijtig dat Fieke haar mail niet had gezien en daardoor niet meer kon komen... Maar k heb gelezen dat het wel vré goeie date was, leuk zeg!! Bij mij was het vooral héééél druk! Echt vréselijk druk maar wel leuk. Alleen idd, door slechte weer hier moeten met 14 binnenzitten (drie zieken dus 'slechts' 17p voor apero). Daarna gaan eten in appostel ken, was lekker maar nadeel vind ik dat er gerookt mag worden - vind dat echt niet te doen als je er ook mag eten en dacht dat het niet meer mocht, dat roken tijdens eten, maar soit, iedereen deed het er toch maarWel heel gezellige avond, na éénen thuis, stikkapot natuurlijk vandaag aan mijn tour de flandre begonnen: tegen 12u naar Ard ooie voor babysit, daar blijven eten, dan naar mijn broer met ons salontafel, dan naar mijn mama om mijn zw badpak op te halen (was kapot, heeft ze hersteld), dan naar vriendin in Gent die elk moment kan bevallen en dan terug naar huis Overal thee en koekjes gekregen dus meer dan voldoende gehad ![]() alleen ben ik zo kapot nu, niet te doen Nele, ben echt content voor je dat het TP was van twee embietjes en dat er toch nog twee k worden ingevroren , is goed nieuws zeg! Ik ga hier vollen bak duimen meidje, de tweelingbuik van Mieke moet gewoon es doorgegeven worden ![]() Griet, véél succes morgen met je eerste nieuwe werkdag!! spannnend!!! Ik ga jullie laten, te moe om pap te zeggen nans |
| 18/05/2008 @ 21:09 Griet | snif snif, ik kom een klein beetje afscheid nemen...gedaan nu met overdagse babbels (ook al was ik hier lang niet altijd aanwezig) en hopelijk lukt het toch regelamtig eens om 's avonds langs te komen. Nele, heel goed gedaan met die 2 embiekes! zorg maar voor geod veel drukte de komende 10 dagen, dan heb je genoeg afleiding om er neit te veel aan te denken. Pien, merci voor de ontvangst! 't was inderdaad gezellig he. En ik zag er goed uit? Hm, kwam recht van het beauty-salon voor een gezichtsbehandeling en ze hadden mij daarna een heel klein beetje opgemaakt, naturel...'t zal daar wel aan liggen. Maar ik was ook wel trots op mezelf en hoe ik er uit zag hoor, morgen ga ik die make-up spulletjes kopen over de middag, want ik wil er eigenlijk elke dag zo knap uitzien in mijn gezicht. Leen, 'k had het al gezegd gisteren, maar nog eens: je hebt zo een schoon buikske!!!! Ellen, zot he, ik had O veel "molliger" verwacht, op foto zag ze er veel ronder uit. Maar dat maakt niet uit, 't is een supervinnige meid en zo content! Merci ook voor de compagnie in de auto, 't was gezellig. De weg naar huis nog makkelijk gevonden met onze uitleg? Rien, altijd zalig he om jou bezig te horen! F heeft zijn eerlijkheid en spontaniteit zeker vna jou, zoals die inderdaad heel duidelijk maakte dat hij niet van de mixer hield, zoooooo grappig eigenlijk (en ook beetje zielig voor hem, hij was echt wel bang he). T meldt mij net dat ik binnen 12u op mijn werk zit... alweer een fase in mijn leven die voorbij is... . Ben heel benieuwd, nog geen zenuwen. Alles staat klaar, de boterhammen zijn gesmeerd en zitten in de frigo, de ochtendspits MOET dus wel vlotlopen morgen. Nog even ontspannen in de zetel en dan wat vroeger dan gewoonte in bed. Dames, tot later! Ik probeer morgen iets te laten weten. |
| 18/05/2008 @ 21:49 nele | brrr, Griet, spannend hé. IK herinner mij nog heel goed mijn eerste werkdag 1.5 jaar geleden. Die eerste werkdag verloop vlot hoor, en jij kent de mensen al veel beter dan ik ze kende hoor, helemaal niet nl. , tja, dat is echt wel het verschil met een KMO hé. Wat is het beste, goh, ik weet het niet, zowel een groot als ee klein bedrijf hebben hun voor- en nadelen hé.Veel SUCCES morgen, ga aan je denken! |
| 18/05/2008 @ 21:50 Pien | Ja, inderdaad Griet, ik had gezien dat je opgemaakt was, maar ik kon zo moeilijk beginnen vragen van 'ge zijt zo mooi geschminkt?!'! ik wist eigenlijk niet of je dat anders ook soms deed, en dan klinkt dat zo stom! Maar echt, ik had het gezien!!!Heel veel succes voor morgen, en ik hoop dat we je hier nu niet 'echt kwijt' gaan zijn, ik lees je berichtjes altijd zo graag! ik zal je zeker missen als je minder langs kan komen. Het allerbeste, ik denk aan je morgen! Maar ge gaat dat daar met veel flair aanpakken, dat valt van je af te lezen! Nans, kan niet missen dat je pompaf bent zeg! Word je dan niet te misselijk, als je zo moe bent? Bij mij was dat altijd overduidelijk gerelateerd... Ik hoop je binnenkort nog eens te zien, ge moogt altijd een dosis thee en koekjes komen oppikken hier ook he!![]() Goede avond allemaal, ik zit hier nog met E bij mij maar ga weer mee met hem gaan slapen nu, kwestie dat hij me niet weer liggen heeft vannacht... (heeft weer een uurtje liggen wenen tussen 2 en 3 vannacht, maar ik vertikte het om hem eten te geven. S |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

. Heb dus 2 embietjes teruggeplaatst gekregen en er zouden er 2 ingevroren worden...maar daar denken we nu nog niet aan hé.
heb zelfs nog 5.5 dagen staan van 2007 (10 waren er overgedragen)!! Bij ons 1.5 dag recup per maand die ik meestal neem ook, maar niet altijd, kom tegenwoordig niet meer aan mijn uren. Maar kben eignelijk al redelijk wat afwezig geweest door ziekte waardoor het er niet meer van komt om verlof te nmen..maar ben van plan om in juni een weekje te nemen, en in juli-aug heb ik 4-5 weken naeen...hmm zalige vooruitzichten.
, ga mij voor de tv nestelen en mij eens lekker laten verwennen.
), mijn excuses voor de directheid van mijne rosse krullebol (dikkopje). Dat dikkopje groeit er ongetwijfeld wel nog uit, hij heeft in ieder geval een SUPERSCHATTIG totje!! (totje=snoetje)

Sorry Sanne!!!
. En volgend weekend is het hier kermis en BBQ. Ga met pj voor de eerste maal naar de kermis
. Alhoewel het nog te vroeg is vrees ik, maar ga zien hoe hij reageert op al dat kermisgedoe als we erover wandelen.
, tja, dat is echt wel het verschil met een KMO hé. Wat is het beste, goh, ik weet het niet, zowel een groot als ee klein bedrijf hebben hun voor- en nadelen hé.