[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 23:03 hamstertje | Hallo dames, sinds vandaag ben ik lid en ik vind het een geweldige site. Ik zal kort wat over me zelf vertellen. Wij zijn 1,5jaar aan het proberen om zwanger te worden, vorige jaar bleek dat ik een cyste aan mijn linker eierstok had zitten in december is mijn linker eierstok verwijderd, en februari heb ik een miskraam gehad ik was 5 wkn. Nu zijn we nog steeds aan het proberen maar helaas nog niks .Vorige week was ik bij mijn gynacoloog en die zei dat ik aan de rechter kant ook een kleine cyste had zitten nu moet ik over 2wkn terug, er is bloed afgenomen dus moet effe wachten ![]() Zijn er misschien vrouwen die misschien ongeveer het zelfde hebben mee gemaakt? Dus vrouwen met 1 eierstok nog. En wil deze maand met ovulatietest beginnen hebben jullie misschien advies over welke goed zijn en makkelijk te gebruiken. Ik denk dat dit het ongeveer is voor deze keer groetjes hamstertje |
| 12/05/2008 @ 23:15 Dreamer* ![]() |
| 12/05/2008 @ 23:18 | Hoi Dreamer ![]() bedankt voor je lieve ractie en mijn eerst nod is in juni , maar zal zeker een kijkje nemen op die site ![]() |
| 12/05/2008 @ 23:24 Dreamer* ![]() | Dan zal ik je daar misschien nog wel spreken, op NOD juni. Mijn cyclus is wat in de war... dus momenteel hang ik op beide wat rond ![]() ![]() |
| 17/05/2008 @ 12:15 Dreamer* ![]() | Dank je Linda.. ![]() |
| 18/05/2008 @ 17:54 mupke ![]() | Dreamer ... Steeds als ik je naam zie dan moet ik lachen... Ik denk vaak aan je en duim met je mee meis......... liefs |
[Reageer]

hallo dames ben nieuw hier
.Vorige week was ik bij mijn gynacoloog en die zei dat ik aan de rechter kant ook een kleine cyste had zitten nu moet ik over 2wkn terug, er is bloed afgenomen dus moet effe wachten 

.dus gebruik ze allebei omdat ik een onregelmatige en lange cyclus heb begin ik altijd vroeg met testen en gebruik de digitale erbij bij twijfel. (zijn namelijk heel makelijk af te lezen.. het is smily of geen smily.)