Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 21:23 sterretje ![]() | Heyla Joke!! ![]() leuk dat je weer thuis bent... ![]() |
| 13/05/2008 @ 09:43 Naïlo ![]() | Joke geniet vaan van je zoontje (en je meisjes natuurlijk) en rust goed uit.Delphine wat leuk dat zwembadje, daar kijk ik al naar uit mjah Aeneas is nog een beetje klein ![]() |
| 14/05/2008 @ 10:59 Naïlo ![]() | zeg hoe groot was/is Thomas eigenlijk of heb ik erover gelezen?? nee ik ben niet nieuwsgierig! |
| 17/05/2008 @ 09:02 Naïlo ![]() | dames waar blijft ons geklets? hier jammer genoeg niet veel te melden |
| 17/05/2008 @ 10:06 Muis | hoi, joke, wat een verhaal van je bevalling. Ik leefde er helemaal in mee. (nadeel van ondewijzeres zeker: dat enorm inlevingsvermogen...hihi) Trouwens: wat mooie foto's, da's om trots op te zijn! jammer van het weer, mijn leerlingen doen hun vormsel vandaag. Ik mag op bloed en echo controle op vrijdag 23 mei. En de week erop dan naar Leuven om een 2 cryo's in te planten. We kijken er zo naar uit naar onze derde spruit.. groetjes |
| 17/05/2008 @ 10:08 Muis | leen, ik denk ook dat die remymatic wat helpt, in combinatie met vette nivea crème (blauwe potten), op de ergste plekken doe ik zalf van de dermtoloog. groetjes |
| 18/05/2008 @ 20:07 Muis | hei, sterretje e.a.: idd, cryo's zijn bevruchte eicellen, dus embryos die ingevroren werden. Ik ga dan telefoon krijgen van Leuven (als mijn baarmoeder klaar is) en dan weet ik of ze het overleefd hebben (2 of hopelijk zeker 1) en wanneer ze die terugplaatsen. Spannend, spannend spannend. En dan maar kaarsjes branden hé......... groetjes Muis |
| 19/05/2008 @ 21:48 Muis | hoi, Joke, je klinkt zo positief. Het ga je echt goe! Leen, idd. duim omhoog! Wie gelooft er hier in waarzeggerij en astrologie? Ik heb mijn kaarten doen leggen ivm kindjes... Ik vertel het later. Ik zal eerst effe luistern naar jullie reactie want als er niemand in gelooft.... Mijn ventje zegt dat ik verslaafd geraak aan de babysite hier. Is da ook zo bij jullie? groetjes Muis |
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's van west-vlaanderen??