Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/05/2008 @ 15:21 Sanne | Nans, een gelukkige verjaardag !!!! Welkom op tram 3 ! x x ![]() Nele, hopelijk ben je er nu al vanaf en was 't niet te pijnlijk of te lastig. S., tof dat je nog eens langs kwam ! Ik ga nog wat verder buiten zitten nu, 't is te schoon weer om binnen te zijn nu ! Tot morgen... |
| 12/05/2008 @ 20:36 Rien | Hallokes allemaal, Wat een zaaaaaalig weertje he!!!! Allemaal aan het genieten? Goh, heb nimeer zo heel goed gevolgd afgelopen weken .. dus sorryyyyy als ik niet op alles en iedereen reageer ... . Sanne, is de kogel nu eindelijk door de kerk? Gaan jullie naar C? Hopelijk is dat niet in de streek van de aard be ving? Nanske: Kom ier da'k u 30 dikke vette smakzoentjes geef!!!!! Nele: Hopelijk was de PU niet te pijnlijk???? Pienemien: Date 17 mei gaat nog steeds door? Kijk er zooooo naar uit!!! Goh, weet al nimeer wa nog gezegd .... Ik kom van de week nog wel eens deftig terug. Dikke zoen Rien |
| 12/05/2008 @ 20:42 Mieke | Ja zalig weertje hé? Zo leuk altijd buitenzitten. Wij hebben ook niet veel gedaan behalve gegeten voor moederdag bij de respectievelijke ouders en in de tuin rondgehangen. Nele, hopelijk geniet jij nu van je BBQen heb je niet teveel last. Nans : happy bday! Ga nog wat opkuisen ! Groetjes |
| 12/05/2008 @ 21:32 Birgit | Hey allemaal, amai het is hier bijzonder rustig geweest... Eerst en vooral Nans een hele dikke proficiat!! Nele, gaat het een beetje, hopelijk niet teveel last en een leuke BBQ... T, hoe is het met K? Ben echt benieuwd hoe het met hem gaat. Ik moest werken met de moederkesdag, was om 7u30 weg 'smorgens en toen was hier nog niet echt volk wakker ![]() Maar toen ik thuis kwam was W er met een heel mooi doosje dat heel mooi versierd was en waar superlekkere koekjes inzaten. Hij was kei blij en enthousiast over de koekjes watnt ze hebben die zelf gebakken , jaja en wat hij vergeten was is dat ik die vorige week donderdag heel ijverig mee ben komen bakken in school en hij zegt dan zo lief 'dat is een superverrassing hè mama!' .M heeft dan in school een leuke tekening gemaakt met allemaal bloemen die mooi gekleurd waren, en dan een paar madeliefjes erbij opgekleefd en dan dit alles geplastificieerd, ik heb dit dan al heel het weekend gebruikt op mijn dienbald voor buiten, en gecharmeerd dat hij was dat mama dat ook gebruikt! Het zijn toch zo'n schatjes. Heel het weekend trouwens buiten gespeeld in het zwembadje, ook die kleine cadet (jaja we moeten hem goed in het oog houden want hij is dol op water )Alleen W is niet in orde, wanneer ik gisterenmiddag toekwam van het werk was hij aan het gloeien, 38,7 was het resultaat, dus toen begonnen met afwisselend perdolan en junifen te geven, en dan vannacht en vandaag overdag bijna constant boven de 39,5°C, niet te doen, en het is dan zo heet, en hij wilde steeds buiten want hij had het zo koud! Nog naar de dokter van wacht geweest, het zou viraal zijn of een zonneslag, nu moeten we nog aspégic bijgeven, en afkoelingsbadjes, maar dat is niet gemakkelijk voor ne 5jarigen die het superkoud heeft... Afin ben benieuwd wat de nacht brengt, ben er eerlijk gezegd niet helemaal gerust in. Maar ja we wachten af. Alle ik ga nog even strijken, salukes. |
| 13/05/2008 @ 09:42 Sanne | Goeiemorgen, Rien, tof om je nog eens te horen !!! Kom maar rap nog eens wat uitgebreider langs... en sowieso tot zaterdag ! Ik kijk er ook naar uit hoor. ![]() Ellen, amai, goed van M. zeg, op één week zindelijk En O. heeft al haar eerste tandje. Heeft ze d'r veel last van gehad ? Altijd tof hé, een nieuwe auto... net een nieuw speelgoedje, maar dan voor de volwassenen ![]() Leen, hoe was het aan zee ? Niet te druk ? Heeft je princesje haar goed kunnen uitleven in 't zand en in 't water ? Zelf ook wat genoten hopelijk van een terrasje. Nans, leuk weekend gehad ? En, gevierd op je verjaardag ? Leuke cadeautjes gekregen ? ![]() Nele, hoe is 't met jou ? Niet te veel last meer ? Vero, ca va ? Niet te veel last van de warmte gehad ? Bij mij viel 't wel mee. Ik hield mij héél kalm in de namiddag (in een ligzetel in de schaduw op mijn gemakske toekijken hoe J. en B. aan 't ravotten waren). In de voormiddag en 's avonds kreeg ik dan wel iets gedaan. Maar ik ben eigenlijk wel vooral lui geweest hoor , gisterennamiddag zelfs tot vervelens toe. ![]() J. heeft dit weekend een nieuw slaaprecord gevestigd ! Zaterdagmorgen heeft hij tot 10u15 geslapen (hij zat er vrijdagavond rond 21u00 in). Allée, 't is te zeggen, dan ben ik er hem gaan uithalen, want hij sliep nog. Maar ik wou zijn ritme toch nog iets of wat proberen te behouden. Zondag en gisteren heeft hij dan telkens tot 9u15 geslapen. Zaaaalig , zo konden wij ook eens wat blijven liggen. Dat ritme mag hij voor mijn part gerust aanhouden hoor de komende maanden. ![]() Nu moet ik effekes iets doen, tot later ! ![]() |
| 13/05/2008 @ 09:48 Nancy78 | hoi hier ben ik ook weer mercikes voor de felicitaties het was echt stralende verjaardag, lang geleden dat het zo warm was op 12/5 en tram 3 valt mee hoor, ben echt heel gelukkig dat ik zou oud "mag" worden, iedereen maar vragen of ik het niet erg vond ouder te worden, mensen geloven precies niet dat je daar geen enkel probleem mee hebt. Ik vind ouder worden ook een prettige gedachte, alles in je leven valt wat meer in de plooi, je leert meer genieten, krijgt wat meer geloofwaardigheid... of zie ik het te rooskleurig? In elk geval, leuk weekend gehad. Z had vd creche een kop met pralines mee, voor de liefste mama en haar naam erop. Leuk ! en B is zo.vm gaan wandelen met één vd vrienden die mee was en heeft boeket wilde bloemen geplukt voor me Echt schattig! In nm zelf meegewandeld van Bar vaux naar Durb uy en terug en was zalig, enkel wat last gehad van bekken, hopelijk komt dat niet gauw terug want ai ai, zeer pijnlijk Ellen, zo tof zeg, zo'n mijlpalen! Proficiat voor M dat ie zo zindelijk is op zo'n korte tijd! en O haar eerste tandje, dat is ook vroeg hé. En we verstaan dat hoor, dat ene periode moeilijker is dan andere om al dan niet langs te komen. Je blijft gewoon altijd welkom, vergeet dat nooit! Birgit, oei, W heeft het goed zitten zie ik! hopelijk toch snel beter... Mieke, leuk dat je ook nog es kwam! Idd echt zalige periode hé, zo buiten spelen! Zeg, heb vraagje voor je: kun je do. ook naar date met griet komen? Nele zal er vermoedelijk niet zijn maar het is voor het goede doel dan hé, de TPnele, merci voor je sms'je en voor je mail hopelijk geraak je straks wel op t forum? Ik duim voor een goei TP op donderdag Sanne, hoe was gesprek met je ventje op zijn werk? Als ik mij niet vergis heb je dat nog niet verteld... en in welke streek zitten jullie? hopelijk idd ver vd aardbeving-regio's S, moest wel lachen dat je ventje je lingerie geeft en je boobies mist Ja, typisch mannelijk natuurlijk hé. Maar ach, het is maar tijdelijk, binnenkort "doen" die weer gewoon mee Jammer dat het voor je altijd een dubbel gevoel is met moederdag, maar als het je kan troosten, je bent zelf een schitterende mama en dat telt toch dubbel hé ![]() Nu ga ik verderdoen tot later nans |
| 13/05/2008 @ 09:56 T | Vlug een berichtje voor ik er hier moet invliegen... K is terug veel beter! Sinds gisteren eet hij terug, is heel actief, heeft ook weer wat kleur. Hij had het goed te pakken hoor, nog veel koorts en diarree gehad, maar de behandeling heeft goed aangeslaan. Alle ja, het GES water en speciale dieetmelk dan, want voor de rest kan je daar niet veel aan doen he. Poetsvrouw is gisteren door feestdag hier niet geweest, dus vandaag alles zelf doen. En het is echt nodig, want met zoveel binnen en buiten lopen... plus de werken aan het terras hier... We hebben een heel leuk nieuw zwembad gekocht voor de jongens, ze zijn er nog niet uit geweest! echt tof! Gisteren om 18u45 lagen ze al in bed, alletwee volledig uitgeput van het vele ravotten. Ik kom later uitgebreider terug! |
| 13/05/2008 @ 10:03 Leen | ben ook terug, moet nog wat bijlezen, maar nu geen tijd, dringende vergadering. zaaaaaaaaalig weekend aan zee gehad tot straks |
| 13/05/2008 @ 10:03 Nancy78 | Sanne, amaai,zo'n marmottenstreken! Z slaapt ook meestal wel tot 8u30 maar wil rond 6u meestal wel een flesje (niet altijd). Maar 10.15u - amaai!!! Ik duim ook dat het blijft duren! En kadotjes: een vriendin van mij heeft een privé-sauna geopend. Heb van B een bon gehad om daar te gaan sauna'en en massage te krijgen (ze is kine en osteo) Verder nog niets maar we vieren met vrienden de verj pas later en van mijn broers en zus moet ik nog tips geven... |
| 13/05/2008 @ 11:43 Ellen ![]() | Ahum, domme vraag want je banner staat hierboven... En het geslacht kan je nu nog niet weten hé... |
| 13/05/2008 @ 12:21 vero | oei, ik ook een dagske te laat: gelukkige verjaardag Nans! Ik had dus wel moeite met tram 3... amai, iedereen heeft duidelijk genoten van het mooie weer hè! Nele, alles OK? Ellen, altijd fijn om van jou te horen hier! Wij zijn bij T nu ook begonnen met potty training. Plasjes gaan goed. Nu de rest nog... Maar het zou makkelijk zijn moest ik er echt een paar dagen zeer intensief fulltime mee bezig kunnen zijn. Nu is hij weer op de kribbe en daar weet ik niet goed hoe ze er mee omgaan. en ik durf hem nog niet zonder pamper naar daar sturen. Hij heeft zich van t weekend vooral uitgeleefd op zijn driewieler. ja mannekes, ineens was hij er goed mee weg. Nu moeten we wel tot in t oneindige toerkes gaan doen. (koeien en treinen kijken) Het is zo'n ouderwets driewielerke (dunne volle banden, houten zitje, ijzeren frame). ik heb gisteren mijn scoutsverleden nog is kunnen ophalen en heb er een stang aan gesjord zodat we hem toch wat kunnen in toom houden en duwen wanneer nodig. Want nu moest de papa altijd mee en hem dan voorovergebukt duwen. en dat kan ik zelf écht wel niet meer. Sanne, wij zijn ook vrij lui geweest. Zondag was t wel BBQ bij ons maar de mensen hebben wel goed geholpen. t was in ieder geval wel gezellig. Ik heb nu ook een zalige ligzetel in bruikleen van mijn schoonouders. Die ligt zalig (zoals die bedjes als je gaat bloed geven bij het rode kruis). Maar ik heb jammer genoeg 2 heel slechte nachten gehad. Wakker liggen voor niets. En van zondag op maandag was dat dus ook echt een hele nacht. En T was er al om 6u30. Maar W is dan gelukkig opgestaan. Bij ons was het dus slaap record in de verkeerde richting. T heeft nog nooit tot 10u geslapen. Vorig weekend is hij 2 keer opgebleven tot 23u (ja shame on us) maar dan was hij er ook nog maar iets later als zijn normaal uur. Die geeft gewoon niet af. en voor de rest gaat alles goed hè. Iedereen vraagt heel de tijd of ik geen last heb van de warmte. Niet dus. t is gewoon genieten. |
| 13/05/2008 @ 12:40 Nancy78 | hihi, ellen, ja ik ben 12.5w nu en je begint al serieus een buikje te zien. Heb voor t eerst een zw jeans aan. Zal die niet al te lang k dragen, denk ik, is één van mijn schoonzus van h & m en moet zeggen dat die zeer laag op de buik beetje knelt. voor de rest zit ie perfect maar toch, klemt wat af en weet van vorige keer dat ik die ook maar enkele weken kon dragen, maar allez, heb dat dan toch al gehad hé Vero, hadden samen hier kunnen kletsen, slaap ook zéér slecht laatste tijd, waardoor ik niet goed weet of ik nu nog oververmoeid ben van beginnende zwangerschap of gewoon moe omdat ik 's nachts niet goed slaap. Heb elk half uur gezien vannacht en tot 2u heel de tijd wakker gelegen. Tel daarbij dat ik van 2-6.30u nog drie keer naar t toilet moest en ... akelig weinig slaap ![]() hopelijk vanavond vroeg in bed maar k vind dat ook ambetant, wil wat meer genieten ipv altijd vroeg slapen, al kan ik niets anders en wauw, vero, zo'n stang aan een driewielerke vastmaken, ik zou het niet kunnen. en ivm potjestraining: in creche anders es vragen of ze dat ook doen en hoe? kwestie van op elkaar ingespeeld te zijn (minder verwarrend voor T) T, jouw K'sje beter, oef! hij heeft er wel van gehad hé ons poetsvrouw komt ook op maandag, is ook niet geweest dus. Ik ga enkel es stofzuigen en swifferen deze week want echt de fut niet 's avonds... die gel voor gezwollen benen moet ik nog halen maar ik poog deze week eens in apotheek binnen te springen... groetjes nans |
| 13/05/2008 @ 12:42 Nancy78 | en leuk, vero, dat het bij jou zoveel genieten is! voor mij is het vooral gezwollen enkeltjes, allez, nu niet, omdat airco hier op 15° is gezet door me en ie vollenbak draait. Maar moet dringend mijn benen hoger kunnen leggen of t zal toch nog van datte worden. Alleen heeft mijn nieuwe houten bureau zo'n dwarsbalk in t midden dat ik niet weet of de twee volle dozen printpapier die ik vorige keer als opzetstukje gebruikte, nu gaan kunnen staan enfin, we zien wel je bent wel één vd enige zwangeren die ik ken zonder last v gezwollen enkeltjes... |
| 13/05/2008 @ 13:24 vero | bwah, ik heb wel last van kwaaltjes hoor. En ik ga die buik opnieuw weer niet missen. Maar ik geniet wel van t mooie weer. vooral omdat ik er ook absoluut geen last van heb. Ik ga het vanavond idd eens opnemen met de kribbe. Desnoods hem met pamper tot daar doen. Daar uitdoen en dan moeten ze het daar maar verder opvolgen. Enne, zo'n stang aanzetten valt wel mee zenne. Ik heb nog veel moeten sjorren bij de scouts vroeger. Dat verleert ge niet. :-) Mijn stagiaire is een echt schatje! Zij is van Pakistaanse afkomst en haar mama had gisteren te veel eten gemaakt. en ik had al gezegd dat ik die keuken echt wel lekker vindt. Nu had ze toch wel een tupperware potje mee zeker voor mij. Zalig lekker! haar mama had dat dus meegegeven voor mij. |
| 13/05/2008 @ 13:27 Nancy78 | oooh, zo lief van je stagiaire! oei, nu lopen naar vergadering die ik binnen 3min moet voorzitten ![]() |
| 13/05/2008 @ 13:37 vero | Ik moet ook is gaan lopen. Moet demo geven voor directieleden... Pffff.... |
| 13/05/2008 @ 14:15 vero | demo gedaan! directie gewonnen voor mijn plan! Woehoe! |
| 13/05/2008 @ 14:25 Pien | lang geleden, maar ik geraak niet bijgelezen en vind het dan zo stom om te 'reageren'... Dus eerst eens bijlezen en dan hopelijk tot straks! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
x 

, jaja en wat hij vergeten was is dat ik die vorige week donderdag heel ijverig mee ben komen bakken in school en hij zegt dan zo lief 'dat is een superverrassing hè mama!'
.
)
Sorry dat het alweer zo lang geleden is hoor! Ik mis jullie nochtans echt, maar ik heb gewoonweg nooit tijd om nog bij te lezen en/of te schrijven.

(hij zat er vrijdagavond rond 21u00 in).
, zo konden wij ook eens wat blijven liggen. Dat ritme mag hij voor mijn part gerust aanhouden hoor de komende maanden. 
Echt schattig!