Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2008 @ 11:26 gordijntje1406 ![]() | Silmarien: al getest op deze moederdag?? |
| 11/05/2008 @ 14:43 vlechtje | Goedemiddag aanstaande en bijna aanstaande moeders, Wat een heerlijke moederdag, vanochtend werd ik wakker gefluisterd door mn zoontje van 4: ![]() mama, wil je even luisteren?, ik wil iets in je oren fluisteren, t'gaat over mij.. t'gaat over jou Weet je dat ik van je hou!! ![]() Wat kan zo'n vreselijk standaard gedichtje je toch ontroeren, als je eigen kind dat na twee weken onthouden dat heel lief verteld! Sanne, hoe je de hik herkend?!!.... Nou het zijn regelmatige tikjes in je buik die meestal vrij lang doorgaan, dat is je kindje die aan het hikken is! Grappig he! M'n beebje laat zich de laatste dagen regelmatig 'horen'(voelen!) Ik weet nu al dat als ik bevallen ben ik dat ontzettend ga missen! Ik geniet ervan, t'gaat allemaal al snel genoeg. K'ben zo nieuwschierig of het een jongen of meisje wordt! Een gezellige dag vandaag! groetjes vlechtje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

maar ach. en ik heb dikke enkels en voeten. had ik tot nu toe niet, maar zal ook wel door het weer komen.. dubbel kans nu
worden haha

Wij weten ook het geslacht ondertussen 
maar ik zeg nog lekker niks.
Gertje
K kan geen schoenen meer aan. k loop op manlief zijn slippers haha. De mijne zijn teenslippers en die kan ik ook niet meer aan 
Het duurde hem op een gegeven moment wel wat te lang, maar toen we ergens gingen aanleggen waar de honden lekker konden uitrazen, maakte dat een hoop goed. 

bikini van mijn moeder rond. Hahaha! Ook mijn buik is al wel zichtbaar. Wel heerlijk dat ik die niet meer hoef te verstoppen! Iedereen mag zien dat ik zwanger ben.