< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
08/05/2008 @ 20:39
gordijntje1406

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
T is hier weer super rustig. Maar ja dat heb je met dit heerlijke weer!!! Echt super zeg. meestal heb ik nooit zo'n geluk met het weer als ik vrij ben. maar dit keer valt het tot nu toe en heb ik dus in ieder geval een heerlijk weekje gehad
K Probeer iedere dag wat in huis te doen end aarna lekker genieten van het weer. gister de babykleertjes in de kast een plekje gegeven.
K heb alleen een paar kleine spataders zag ik maar ach. en ik heb dikke enkels en voeten. had ik tot nu toe niet, maar zal ook wel door het weer komen.. dubbel kans nu
Mijn schoonzus is ervan overtuigd dat we een meisje gaan krijgen.En ze denkt ook al te weten hoe ze dan gaat heten. Ze wilde me zelfs van de week bellen om te vragen of ik kleertjes wilde hebben van haar eigen dochtertje(die is nu 1,5) maar ze heeft ze toch maar op zolder gezet in een doos. Ik ga daar dan maar heel wijs niet op in, want als het goed is gaat het toch echt een worden haha

Nou dat was weer even een heel verhaal.

Liefs Arina

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:38
Sanne

Oh arina, het komt al echt dichtbij he!

Vlechtje, hoe herken je toch de hik????Kan me daar niets bij voorstellen....

Vanochtend heb ik voor het eerst een zwangerschapsfoto laten maken, echt super! Nu nog even wachten op het resultaat....ik ga over een maandje of twee weer, dan is mijn buik alweer wat dikker. leuk hoor om te doen!

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 17:46
Kidnurse

Hallo dames,

Hier ben ik weer eens, lang gelden en zoveeeeeeeeel goed nieuws!!

@Gertje en Pukkel: een dikke dikke dikke proficiat dames, geniet ervan!

Ik zit momenteel te surfen in onze lokale bib want wij zullen pas internet hebben tegen 21/5
Ondertussen is de verhuis een feit, ttz, al onze meubels staan er en zijn volop aan het poetsen. We hebben pas water en electriciteit van vandaag. Er is nog heel veel werk aan maar goed, we zitten nu bijna in ONS huisje
Wij zijn eergisteren ook terug naar de gyn gemogen en alles was prima in orde! Beebje ondertussen al 16cm! Tripple-test was ook zeer goed, dus geen extra onderzoeken nodig, oef. Wij weten ook het geslacht ondertussen maar ik zeg nog lekker niks.

Ik moet al afsluiten want moet verder gaan poetsen. Ik probeer gauw nog eens terug te komen.

Liefs en een dikke kus
Joke

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:31
Ikke

Online Status Bekijk profiel
Hey dames, allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties!! Ik kan het zelf nog niet zo goed geloven! Maar de omvang, zwaarte en pijn aan m'n borsten herinnert me er toch een beetje aan dat het zo is.
Ik heb het ook aan m'n broertje verteld, want nu kan ik niet meer mee gaan thai boxen en m'n boxmaatje ( een goede vriendin van me) weet het ook sinds gisteren, want die vond dat ik behoorlijk raar deed: niet drinken, vaak plassen en ja ... niet meer gaan boxen.
We gaan dit weekend met z'n vieren op weekend naar de zee...hopelijk zijn daar wat minder 'pollen' want ik nies me hier te pletter en m'n neus blijft maar lopen!
10 juni afspraak voor eerste echo (op 9 weken), ik kijk er al naar uit en hoop natuurlijk dat ik ze niet ga moeten afzeggen!

@Kidnurse: Leuk dat jullie in jullie huisje kunnen! Dan zit je toch meer op je gemak niet. Leuk ook dat het allemaal goed gaat met jullie kleintje en jeuj...jullie weten wat het zal worden!!

@Gordijntje: Hahaha dat is zo grappig als mensen dan overtuigd zijn van hun gelijk en er klopt niks van!! Kei leuk trouwens dat het een jongetje zal zijn! Hou de moed erin, je bent er bijna!

@Musje: Wat is in godsnaam een Ronald McDonald huis??

@Silmariën: Ik denk aan je meid!! Mijn duimen staan op volle toeren te draaien voor je!

Zo ik ga proberen het stof wat uit m'n huis te krijgen voor ik gek word van al da niezen!!

Gertje

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:04
gordijntje1406

getver, k heb sinds eergister echt hele dikke enkels en voeten. Doet ook echt gewoon zeer bah bah.Gister was het echt heel erg K kan geen schoenen meer aan. k loop op manlief zijn slippers haha. De mijne zijn teenslippers en die kan ik ook niet meer aan
K vind t toch wel behoorlijk warm worden allemaal hoor. Hier staat eind vd ochtend en heel de middag de zon op de tuin dus das heel erg warm. In de zon zitten is hier nu niet echt meer bij.. wel lekker onder de parasol.
Woensdag gaan we als het goed is naar dolfinarium, k heb er zin in kijken of ik dat nog een beetje red zo'n dagje weg haha
Hoe ist verder met alle andere dames??

Liefs Arina

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:32

Gertje, wat super! Ik ben zo blij voor je! Gefeliciteerd!!
En ontzettend lief dat je voor me duimt.

Ik durf alleen niet zo goed te hopen. Als ik het een beetje bereken, hebben we eigenlijk nauwelijks tot niet geklust tijdens de groene dagen. Dus ik dacht in eerste instantie dat het wachten was op de duiveltjes. Sinds een paar dagen heb ik echter veel last van vermoeidheid, misselijkheid na het eten, veel plassen, veel witverlies, en wat steekjes in mijn buik. Maar het meeste zou dan ook weer heel goed van het warme weer kunnen komen. Dus, ik weet het gewoon niet.

Gister had ik het er even over met mijn baas, omdat ik op mijn werk nog in mijn proeftijd zit. Ze waren sowieso erg blij met me, dus ik mag er gewoon blijven werken, mocht ik zwanger raken. En toen kwam moederdag even ter sprake. Ik zei tegen haar, wat zou het mooi zijn als je er op moederdag achter kwam dat je zwanger bent. Een mooier kado kun je je niet wensen. En toen zijn mijn baas, als ik jou was, zou ik die dag gewoon een testje doen. Dus ik zit er wel over te denken morgen gewoon een testje te proberen.

Well, nog even 3 daagjes werken, en dan gaan we weer 2 dagen met de boot weg! Afgelopen woensdag ook een dagje met de boot weg geweest, met de honden. Het was de eerste keer voor onze pup, en hij hield zich best goed. Het duurde hem op een gegeven moment wel wat te lang, maar toen we ergens gingen aanleggen waar de honden lekker konden uitrazen, maakte dat een hoop goed.

Fijn weekend!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 13:11
Musje

Ikke: een Ronald MacDonaldhuis is een soort hotel naast of in het ziekenhuis waar ouders en evt. broertjes en zusjes kunnen blijven slapen als een gezinslid in een andere stad in het ziekenhuis moet verblijven. Ik ben er nooit geweest maar het moet een soort "thuis ver van huis" zijn.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:26
gordijntje1406

Silmarien: al getest op deze moederdag??

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 12:53

Yup, negatief helaas. Gezien mijn cyclus schommelt tussen 30-32 dagen, wacht ik nu in ieder geval tot ik 3 dagen overtijd ben. Maar ik vermoed dat de duiveltjes voor die tijd wel zullen doorkomen. Vrijwel alle symptomen zijn weer foetsie. Behalve de vermoeidheid, maar dat zal door de warmte komen.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 14:43
vlechtje

Online Status
Goedemiddag aanstaande en bijna aanstaande moeders,

Wat een heerlijke moederdag, vanochtend werd ik wakker gefluisterd door mn zoontje van 4:
mama, wil je even luisteren?,
ik wil iets in je oren fluisteren,
t'gaat over mij..
t'gaat over jou
Weet je dat ik van je hou!!

Wat kan zo'n vreselijk standaard gedichtje je toch ontroeren, als je eigen kind dat na twee weken onthouden dat heel lief verteld!

Sanne, hoe je de hik herkend?!!.... Nou het zijn regelmatige tikjes in je buik die meestal vrij lang doorgaan, dat is je kindje die aan het hikken is! Grappig he!

M'n beebje laat zich de laatste dagen regelmatig 'horen'(voelen!)
Ik weet nu al dat als ik bevallen ben ik dat ontzettend ga missen!
Ik geniet ervan, t'gaat allemaal al snel genoeg.

K'ben zo nieuwschierig of het een jongen of meisje wordt!

Een gezellige dag vandaag!
groetjes vlechtje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 07:24
Ikke

Hey dames,

Hier sinds gisteren terug van zee...zalig niks gedaan, gewoon wat relaxen!! En ben ook even niesvrij geweest...hopelijk blijft het zo!

@Gordijntje: Nog even meid en dan is die kleine spruit er...dan ben je van die dikke voeten vanaf en kan je lekker fier rondkuieren met de wieg!

@Silmariën: Ik blijf voor je duimen meid, misschien toch gewoon te vroeg getest!

Hoe gaat het met de andere drie dames? Lukt het nog met al dat wachten? De moed niet opgeven meiden, ons lijstje is bijna compleet!!

Mijn borsten beginnen steeds meer pijn te doen, een bikini geeft eingelijk niet genoeg ondersteuning. Soms staat mijn buik gespannen als een luchtballon en heb eigenlijk wel wat last van lage rugpijn. Morgenvroeg naar de dokter om bloed te laten trekken! Spannend, maar ben er vrij gerust in dat alles ok is!

Zo, ik ga me klaar maken voor alweer de eerste werkdag van de week! Ik heb nood aan vakantie!

Gertje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:00
gordijntje1406

t is nog steeds super rustig hier. Maar ja t is nog steeds lekker weer... nog een paar dagen, dan ist weer voorbij geloof ik. wel beter voor m'n pootjes hahaha. K lijk wel n olifant en daarbij doen ze goed zeer, maar ach, nog eventjes nog 4 weken officieel. al hoop ik van harte dat het een weekje eerder komt. ook vanwege mijn verjaardag. ben 10e uitgerekend en zelf 14e jarig. Baby is nog steeds onwijs druk haha. wat nou minder ruimte???
Morgen hopen we naar het Dolfinarium te gaan, lekker nog ff voor de kleine er is. K heb er zin in. Zal t iets rustiger aan moeten doen als normaal maar dat komt goed. gewoon af en toe ff zitten

Silmarien: jammer zeg!!! Maar misschien toch te vroeg getest inderdaad??

Dames geniet nog even van het weer, fijne dag!
Liefs Arina

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:26
Nens

Hee meiden,

Ikke: joehoe!!! gefeliciteerd meid. Ik ben zo ontzettend blij voor je!!

Gordijntje: nog effe volhouden meid!!
Silmarien: weet je al wat meer? Ik hoop zo dat je zwanger bent. Ik had ook geen verschijnselen en was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden.
Vlechtje: wat schattig dat gedichtje! Ik moest al bijna huilen toen ik je stukje las (hahaha, ik huil echt om alles nu, zelfs bij het journaal zit ik te huilen, hihi) Lekker gewekrt vandaag? Ben benieuwd naar je dikke buik! Weet je man nou wel wat het gaat worden of jullie allebei nog niet?

Gisteren zijn we terug gekomen uit portugal. De eerste dagen hadden we mooi weer maar de laatste dagen was het bewolkt, kouder en hebben we zelfs regen gehad. Ondanks dat was het erg leuk en gezellig en we zijn helemaal uitgerust. Ik ben wel weer blij dat we thuis zijn want ik ben een ongelofelijke huismus en mis na een paar dagen mijn huisje altijd al! Hahaha. Mijn bikini's pas ik niet meer. Mijn borsten zijn megagroot en zwaar. Ik liep dus met een 'charmante' bikini van mijn moeder rond. Hahaha! Ook mijn buik is al wel zichtbaar. Wel heerlijk dat ik die niet meer hoef te verstoppen! Iedereen mag zien dat ik zwanger ben.
Nu weer heerlijk thuis en nog even een dagje relaxen in de tuin. Morgen weer aan het werk, dan ga ik aan mijn colleg's vertellen dat ik zwanger ben (nou ja... heel veel weten het al een hele poos, hahaha) Daar heb ik ook wel zin in!

Dikke kus van Nens

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:18
Maike

Hoi meiden,

Ik lees dat het iedereen weer goed gaat en aan het genieten is van het mooie weer!

Silmarien; Ik zie aan je banner dat het niet gelukt is deze maand... Kl*te voor je maar laat je niet uit het veld slaan!

Nens, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik heb ook altijd heimwee naar ons huisje.. hi hi.

Arina, voor jou zijn het idd nog de laatste loodjes. Dat vocht vast houden lijkt me vervelend. Mijn verloskundige zegt dat veel water drinken helpt en minder zout eten...

Joke, succes met alle verhuisperikelen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Voel me sinds een paar dagen helemaal niet lekker. Ben heel erg flauw en zweverig. Heb zelf een bloeddruk en suikermeter en daaruit blijkt dat dat allemaal in orde is.
Beetje raar. Misschien dat mijn ijzergehalte te laag is. Maandag moet ik weer naar de verlos en dan laat ik het even prikken. Anders zou ik het ook niet weten. Heb gelukkig geen last van de warmte. Vind het wel lekker zelfs.

We hebben het geboortekaartje besteld en over twee weken komt het kamertje. Spannend hoor!

Liefs Maike

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:58
gordijntje1406

We gaan morgen niet naar dolfinarium helaas, zouden gratis kaartjes krijgen maar hebben ze nog niet. Nu gaan we naar de dierentuin haha Hebben gewoon zin in een dagje weg hihi.
Als t goed is is het morgen nog aardig weer dus zou mooi zijn..

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 08:59
Lies

Hallo allemaal!

't gaat inderdaad goed met iedereen precies, afgezien van een aantal zwangerschapskwaaltjes, houden zo hè!

Silmariën, hoe is het ondertussen met je? Vind het best wel spannend hoor, zo'n uitdunnend 'bijna zwanger lijstje', ik hoop voor jou dat je ook snel overgaat naar 'die vrouwen met die dikke buiken'

Hoe zou het eigenlijk met Kaat zijn? Daar horen we ook niks meer van hè, haar NOD was de 6e.

En Bah, hier is het mooie weer helemaal omgeslagen, 't is nog niet koud, maar heb deze morgen wel door de regen naar de trein kunnen fietsen. Zonnetje is helemaal weg... En dat 2 dagen voor mijn verjaardagannoyed}}. Nu ja, morgenmiddag vertrekken we op een superdeluxe 24uurs-verwennerij met massage en bubbelbaden en brunchen en van die dingen!
Mijn mannetje heeft geen idee wat we gaan doen, dus 't is een verrassing van mij voor hem voor mijn verjaardag, hihi...

Groetjes,
Lies

[Laatst gewijzigd door Lies - 14/05/2008 @ 09:28] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 18:31
Ikke

@Lies: Zaaaaalig genieten dus!! Wel grappig dat je een verrassing hebt voor hem voor jou verjaardag! Bij ons is het weer nog meegevallen hoor...deze ochtend wel regen maar het klaarde alweer snel op en nu is het hier ook weer aan het donderen!

@Silmariën: Hoe gaat het met je meid???

Ik ben heel erg moe vandaag en mijn maag rommeld een hele dag van de honger! Onze mannelijk collega's (en we hebben er maar drie!) hebben precies een zesde zintuig voor zwangere vrouwen! Ze zijn al een paar dagen aan het vissen en hebben elke rariteit (of dat vinden zij toch een rariteit) gezien!
Ben deze ochtend naar de huisarts geweest om bloed te laten trekken, ik mag vrijdag bellen! Ik ben er wel gerust in deze keer.
En amai mijn borsten...precies een gewicht van jewelste! En pijn bij elke schock, ik moet precies op eieren lopen

Ik stuur wat goede vibes door voor Lies, Silmariën, Jelana en Kaat!!

Gertje

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 19:35
gordijntje1406

wij hebben prima weer gehad hele dag. lekker zonnetje,2 keer een donderslag en een paar druppels regen en toen weer lekker zonnetje.
hebben heerlijk genoten in dierentuin. aan t eind was ik t wel zat haha. alles deed zeer,voeten, rug en banden. maar hebben heerlijke tijd gehad, daar ging het om

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:45
Maike

Hoi hoi,

Dat jij dat uberhaubt nog kan Arina! Ik kan/mag door de harde buiken niet zo ver lopen en zo.... Ben best wel jaloers dat jij dat nog wel kan op 36 weken.

De tijd kruipt voorbij als je weinig om handen hebt. Maar vandaag is mijn dag gelukkig "vol" gepland. Dadelijk moet ik naar de bedrijfsarts voor weer een gesprek en vanavond gaan we onze kinderwagen ophalen! Ben zo benieuwd!!!

Over twee weekjes komt de babykamer binnen en dan begint het op te schieten...

Maar ik klaag niet! Ik kijk alleen ontzettend uit naar ons kleintje. Het moment dat ik het voor het eerst zal zien en mag vasthouden. Dat lijkt me zo bijzonder!

Liefs Maike

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 12:44

Hey dames,

Lief dat jullie aan me denken! Ik heb de 3 dagen overtijd gehaald, en ik kan eigenlijk niet meer om de kwaaltjes heen. Gister moest ik zowat elk kwartier/half uur naar het toilet.
Vandaag ga ik weer een testje doen, dus duimen jullie voor me?
(Heel vreemd, want we hebben echt bijna niet geklust tijdens de groene dagen.)

[Laatst gewijzigd door Silmariën - 15/05/2008 @ 12:44] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >