< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/05/2008 @ 12:24
Nessie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jaja dames, lang geleden, maar alles is in orde hoor. Wel heel druk, dus vergeef me dat ik niet bijlees en reageer op jullie, maar ik probeer spoedig tijd te maken hoor.

alvast proficiat aan de nieuwe zwangeren, hopelijk gaat alles goed dit keer.

En Vannie, een broertje voor Kevin, proficiat hoor.

Hier vlug mijn bevallingsverhaal en dan ga ik eten en Jinte haar flesje geven.

7 mei 3u15: Ik word wakker van wat krampen en ga naar het toilet. Daar heb ik wat slijmerig bloedverlies en ik denk dus het verlies van de slijmprop. Hopen dat het nu doorzet en we vandaag ons meisje in onze armen hebben. Ik ga terug in bed en wacht af of de weeën gaan beginnen. Ze blijven komen met een zekere regelmaat. Ik probeer nog gewoon in bed te blijven tot de ochtend, het is nog te dragen zodat ik mijn ventje nog wat rust gun en we Ilian naar de om kunnen brengen.
Omstreeks 6u worden de weeën toch wat pijnlijker en korter op elkaar, we besluiten dan maar om ons rustig klaar te maken, een douche te nemen, valiezen in de auto en nog wat ontbijten. Rond half 8 vertrekken we, eerst Ilian afzetten en dan door naar het zh. Daar komen we aan om 8u en een uur later lig ik op de verloskamer voor een 1e onderzoek door de gyn. Ik heb dan 2cm, maar baarmoederhals is helemaal nog niet gunstig. De pijn is nog te doen, maar rond de middag wordt het toch wat zwaarder en pijnlijker. Ik krijg nog wat te eten, bouillon met toast, niet veel dus en daarna een lavement. Ik zit dan op een kleine 3cm. Het gaat dus maar traag vooruit en het gedacht van in de namiddag ons meisje in onze armen te hebben laat ik maar varen. Ik hoop gewoon dat het nog voor 7mei gaat zijn.
Om 15u heb ik het echt zwaar en zie het niet meer zitten van de pijn. De weeën komen en gaan, de pieken zitten tot aan de lijn van 100, al duren ze niet zolang. Ik laat de vroedvrouw komen en vraag voor een epi. Ze vraagt of ik niet in bad wil omdat dit zou kunnen helpen. Ik wil echt niet, zo’n pijn heb ik. Ze kijkt de ontsluiting nog eens na, nog steeds een 3cm, maar baarmoederhals is al gunstiger. Ik wil echt wel die epi, en ze laat de gyn komen. Die probeert me te overtuigen om toch even in bad te gaan omdat het kan helpen om de arbeid echt op gang te krijgen. Het enige wat me in bad gekregen heeft is het feit dat ze nog geen epi wilde geven omdat het kon stilvallen en ze dan ’s avonds opnieuw een ks zou moeten doen omdat ze geen opwekkers mochten geven.
Een beetje tegen mijn zin kruip ik dan toch maar in bad. En het hielp idd wel een stuk om de pijn te verzachten, maar na een uur voelde ik elke wee weer pijnlijker worden. Toch hield ik nog wat vol en om 16u45 besluit ik dat het genoeg geweest is en wil uit bad, maar ik wil dan ook direct een anesthesist gebeld zien om de epi te zetten. Om 17u lig ik terug droog op bed en de vroedvrouw kijkt nog eens naar de ontsluiting, nu zit ik toch al op een kleine 5cm, het bad heeft dus geholpen. Maar de weeën worden echt pijnlijk en moeilijk om door te komen, ik heb hevige rug- en buikweeën en wil dus echt wel epi, dit houdt ik niet nog uren vol hoor.
Om 17u30 komt de anesthesist om de verdoving te zetten, niet makkelijk om tijdens de weeën stil te blijven zitten, maar het vooruitzicht dat het snel over is doet deugd.
Om 17u45 breekt mijn water, dat hoeven ze dus al niet meer te doen. Tegen 18u werkt de epi en kan ik eindelijk ontspannen en af en toe wat indommelen.
Om 20u45 voel ik druk en bel de vroedvrouw, ik heb dan volledige ontsluiting, maar voor persen is het nog wat vroeg, ik zou dan een uur moeten persen, dat zie ik ook niet echt zitten. Dus nog even volhouden tot het niet meer gaat van de druk.
Om 21u45 is het zover, ik bel de vroedvrouw en zeg dat de druk erger wordt, ze legt me op mijn rug en ik mag al eens meepersen om te zien of ons meisje zin heeft om geboren te worden. Dat is zo en papa kan de haartjes al zien.
Om 21u50 arriveert de gyn en de assistent, ik lig klaar in de ‘beugels’ en bij de volgende wee mag ik meepersen. 4à5 weeën, 20min, een knip en duw op mijn buik later, wordt ons meisje op mijn buik gelegd. Eindelijk is ze geboren na ongeveer 19u arbeid!! Omdat ze niet direct begint te huilen, wordt ze terug weggenomen om onderzocht te worden, ze krijgt een apgar van 8, maar na 10min is het al een 10. We mogen nog even bekomen voordat we naar onze kamer gaan en ik wordt gehecht.
Onze meid is een stevige van 3.535kg en 52cm.

Jinte is een heel rustige baby, enkel heeft ze veel last van verborgen reflux, ze krijgt dus na elke voeding gaviscon en aangepaste AR-pap. Veel houdt ze er nog niet van binnen omdat ze het ongelooflijk vies vindt en dus terug uitspuwt. Slapen gaat ook goed, ’s nachts laat ze al wel een keer 6u tussen de voeding.
Ik ben mijn buikje kwijt, enkel heb ik nog hevige pijn en kom de dag niet door zonder pijnstillers. Van de knip zelf heb ik niet zoveel last meer, eerder mijn staartbeen dat waarschijnlijk geraakt is bij de bevalling. Ik voel nog steeds die druk vanbinnenuit en stappen, zitten, rechtstaan is allemaal pijnlijk. Hopelijk is het over enkele dagen toch een stuk beter.

Zo, een heel verhaal hé. Het was dan ook een lange dag. Maar ik wilde jullie niet onthouden van mijn bevallingsverhaal.

Tot snel!!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:48
Kathy

Proficiat, Nessie, met de geboorte van Jinte. Erg mooie naam!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:32
Ann

@Nessie: Net even je profiel en de foto's bekeken, en de hormoontjes slaan hier al toe: de tranen staan in mijn ogen! Ik hoop dat wij ook in januari zullen kunnen zeggen dat ons gezinnetje compleet is! Nog eens van harte, Jinte ziet er prachtig uit!

Ik schrok ervan dat je bevalling zo lang duurde, maar bij Ilian was het keizersnee zeker? Dan is het alsof het een eerste is he... Anders zou het wel wat uurtjes minder geweest zijn denk ik. Verstandig om voor de epidurale te gaan. 't Scheelt een pak he. De opening vordert dan ook veel beter...

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:58
Vannie

Nessie, ik kan je eindelijk feliciteren meid, dus bij deze : van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jinte . Wat een leuke naam zeg !!!
Heel veel geluk, gezondheid, liefde, en voorspoed gewenst met elkaar !!
Heel fijn om je mooie bevallingsverslag te lezen.

Meiden, jullie hebben gelijk : ik ben en doe veel te druk !
Gisteravond stortte ik zowat in. En ben toch nog gaan zwemmen pffff.
Achteraf misschien beter niet kunnen doen.
Vandaag ook weer druk bezig geweest en net op visite geweest bij een vriendin. En Martin is laat thuis dus ik sta echt op mijn tandvlees achter de pannen.
Ik vrees dat ik het echt rustiger aan MOET doen, want heb ook veel last van pijn en vooral als ik te druk doe. Het valt me nu zelf ook gewoon op en dat kan geen toeval meer zijn

Dus ik ga vanavond languit op de bank met een kop thee en een rol koek en een man met massageolie haha.

Kussssss

[Laatst gewijzigd door Vannie - 16/05/2008 @ 17:58] - Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 18:56
Ann

Hier ook af en toe een pijnscheutje in mijn buik vandaag. Hoort natuurlijk bij een beginnende zwangerschap he, er moet daar veel veranderen he. Ik heb het vandaag dan ook maar wat rustig aan gedaan. Ik was de laatste dagen goed opgeschoten met studeren, maar vandaag loop ik wat achter. Nu ja, je kan niet constant weken aan een stuk je mega concentreren he... Hopelijk blijven de meeste kwaaltjes wat op de achtergrond tot na het examen (al had ik vandaag al een enorme vreetbui )

Idd Vannie, da's echt geen toeval meer! Je bent nog maar bijna halfweg he! Hang jij maar lekker op de bank en laat je maar verzorgen door je ventje!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 09:07
babietje

Hallo hallo, hier ikke ook nog eens. het is alweer een week geleden. Dus ik kan nog eens 2 bladen bijlezen.

Ons Emma heeft al 2 tandjes. Zij is er snel bij. Ons Lore had op 8 maanden pas haar eerste 2 tandjes. Wat wordt ze toch ook al groot. Deze keer gaat het nog sneller als bij ons Lore.
Gisteren moesten we nog eens naar een vat. 2 meisjes van de volleybal worden er 30 dit jaar. Ze hebben dat samen gegeven met nog 3 andere. was wel leuk maar rond 12 u is mijn kaarsje bijna uit. Ik ben dat niet meer gewoon dat uitgaan, we worden ook al wat ouder he.

Mekkie, Wat een mooie foto's op je profiel.

kelly, wel ferm vervelend die hernia. Ja en medicatie pakken, ik deed dat ook niet graag als ik zwanger was maar soms kun je er niet buiten he.
En de echo komt dichterbij, mooi. En op een geweldige dag dan zijn wij juist 3 jaar getrouwd. Alles zal wel in orde zijn maar ik kan me wel voorstellen dat je nu zeer graag hebt dat die 3 weken zéér snel voorbij gaan zijn. En dan gaan jullie een mooi babietje zien met een kloppend hartje.

Ann, jij mag dan ook gaan voor je echo. Ja dan komen jullie met zen tweeën ons het goede nieuws vertellen he. Mijn hcg hormoon op 5 weken was ook "maar" 900 en je ziet ons meisje is er gekomen dus het zal wel allemaal in orde zijn. Jij bent zwanger! Maar ik begrijp het wel hoor dat je altijd wat bang bent voor een nieuwe miskraam. En het is makkelijk gezegd van geniet maar, maar het is niet zo gemakkelijk van het effectief te doen ook. Maar je zult zien binnen 3 weken dat er een mooi babietje op de monitor komt met een kloppend hartje.

Vannie, af en toe toch rusten hoor meid!

Nessie, proficiat met je dohtertje. Mooie naam ook! Amai 19 uur arbeid. Lang leve de epidurale. Maar je moest het blijkbaar lang doen zonder. Mooie foto's.

Ik ga jullie laten want seffens komen onze meisjes thuis en ik wil nog wat rommelen hier.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:17
M.

hoi allemaal,

kom ook nog snel even langs
we zijn te weten gekomen wat Laurine heeft, de 3 dagen koorts
ik had zo'n boekje gekregen bij de dokter met al de kinderziektes, echt wel handig
ze heeft dus een paar dagen ferme koorts gedaan en tegen donderdag beterde dat en tegen vrijdag helemaal weg
deze morgen is ze opgestaan met allemaal lichte roze plekjes op haar buik maar geen koorts meer, voor de rest is ze er ook helemaal niet ziek van
de dokter zei direct ook dat het de 3 dagen koorts is
ze is nu door haar 1e kinderziekte, oef, van deze zijn we dan al af en volgens dat boekje zijn er toch heel wat dat ze kunnen hebben hé

nessie, allereerst een dikke proficiat met de geboorte van jullie
zware bevalling zo te horen maar meer dan de moeite waard!
geniet er maar van meid!

vannie, foei foei foei, ik moet je nu toch wel even op de vingers tikken hoor! meid, je moet het echt wat rustiger aan gaan doen, je bent veel te druk
heb het gisterenavond nog tegen men man zitten zeggen dat ik er van schrik hoeveel jij allemaal doet en me afvraag waar je al die energie blijft vandaan halen! dit weekend, lekker niets doen en je laten bedienden, ok?

ada, hoe is t met jullie? we hebben je idd niet veel meer gehoord...

babietje, fijn dat het goed gaat met je
en leuk dat Emma ook al 2 tandjes heeft

kellytje en ann voor jullie heel speciaal een megasuperdikke
ik begrijp dat jullie bang zijn maar ik weet zeker dat het deze keer allemaal goed zal gaan en jullie kunnen samen lekker genieten van het zijn en ons binnenkort gaan verwennen met leuke echo foto's

groetjes en prettig weekend allemaal

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 19:36
Ada

Online Status Bekijk profiel
nessie,
Een hele dikke proficiat met jullie dochter. PRACHTIGE NAAM past echt bij Ilian!!
Geniet maar met volle teugen van jullie geluk!

Malika,
Hier gaat alles heel goed, maar vrij druk. De dagen vliegen voorbij. Nu hier is het een rustige drukte, niet zo'n drukte als bij Vannie hoor! Hier heb ik mijn lesje geleerd. Deze morgen snel wat kuiswerk gedaan en deze namiddag met de kids gezellig naar een nieuw speeldorp.
Heb 4 dagen een leuke interim gedaan ( moet eind juni torenhoge rekening betalen en we hebben dat geld nog niet!), geboortekaartjes maken voor catalogussen. Amaai meiden jullie kunnen je niet inbeelden hoeveel werk er kruipt in de gemaakte kaartjes ( en hoeveel verschillende mensen hieraan werken!) Vond het wel superleuk om te doen.
Mijn man heeft deze week 2 bons voor -40% gewonnen voor in Centerparcs. Nu kunnen we misschien nog eens een weekendje gaan want met die korting wordt dat wel haalbaar.
We mogen beide bons gebruiken, maar wel niet samen dus misschien kunnen we er wel één verkopen? Bons zijn geldig tot 30 november 2008
we zien wel wat we ermee doen.
Groetjes!!!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 20:57
Ann

Hey

Ik heb dan vrijdag nog mijn bloed laten prikken voor de tweede keer om te zien of het goed stijgt. Het was verdubbeld, maar dan op drie dagen ipv twee dus... Ik was alweer serieus aan het flippen, maar de huisarts vond het zo erg nog niet. Die was positief dat het goed gestegen was. 't Zal niet bij iedereen even snel gaan zeker. Ik zit er wel mee in mijn kopje zunne...

Ik heb ook vrij venijnige steken in mijn buik. Ik denk niet dat ik dat in die mate had bij Lubbe. Ik krijg natuurlijk allerlei rampscenario's door in mijn hoofdje (bbz?), maar bij een tweede is het misschien wel normaal dat je al vroeger vanalles voelt trekken he... Geen bloed, dus daar hou ik me dan maar aan vast.

Het maakt het allemaal zo verdraaid moeilijk om me te concentreren op mijn examen! Was het nu verdrievoudigd of zo, dan was ik misschien wat geruster geweest, maar nu... Alleen meer twijfels in feite... En daarbovenop krijg ik nog mega keelpijn ook Zou je mogen spoelen met mondwater als je zwanger bent? Op de bijsluiter stond: alleen op doktersadvies, maar tegenwoordig staat dat echt overal op. Ik vraag me af of het niet beter is om een paar dagen te spoelen dan hier een mega-angine op te doen of zo... En 't is natuurlijk weer weekend he. Zul je altijd zien!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 21:08
Kellytje

Hey Ann, ben blij dat je ook op het forum zit want zit ook serieus met een ei hoor... En ben blij dat ik het nu tegen jou ook kwijt kan! Iedereen zou denken "wees blij met die hoge waarden!" maar integendeel, ze maken mij echt bang! Een MOLA-zwangerschap veroorzaakt een hoog hcg, evenals de zwangerschap van een kindje met Down!
Nee, ik ben echt niet gerust en heb er al zoveel over opgezocht, ook over het hcg bij een tweeling en zelfs die waarden komen niet zo hoog!

Ik ben echt wel bang, al moet het misschien helemaal niet, ik weet het... Maar je begrijpt me wel he!
Ocharme en jij moet er dan nog bij studeren... Ik zou het echt niet kunnen nu!

Maar Ann, het hcg moet toch maar verdubbelen om de 2 dagen? Dus dan zou het eigenlijk maar morgen nog eens moeten verdubbeld zijn he?!

Ik voel ook vanalles hoor (bij momenten)... Eens een steekje, precies wat trekken enzo... Ik zie het ook absoluut als een goed teken (al neemt het mijn ongerustheid echt niet weg)

Ongelooflijk he maar heb dus ook al een paar dagen last van mijn keel en een kriebelhoest! Ik ben normaal bijna zelden ziek maar met Leroy was het dus ook zo dat ik plots vanalles kreeg! Verkoudheden, keelontstekingen...
Laat ons maar denken dat al onze weerstand momenteel helpt om ons kindje te beschermen en daarom wat minder aandacht heeft voor ons .
Van dat mondwater weet ik echt niet.. Kan je het niet eens opzoeken op internet?

Probeer niet teveel stress te hebben meid, dat is niet goed voor het kleintje... Dat probeer ik me ook altijd voor te houden en dan kalmeer ik toch wat!

Liefs
Kelly

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 06:30
ann

@Kelly: kun je niet gewoon wat verder zijn dan je dacht? De echo zal wel duidelijkheid brengen he... Maar ik denk echt niet dat het hoge hcg slecht zal zijn hoor, in tegendeel.

Ik had trouwens dinsdag laten bloed prikken en vrijdag terug, dus drie dagen tussen. Vandaar dat ik niet echt happy happy ben met het resultaat.

Pfffff, een uurtje geleden was ik opgestaan om Lubbe zijn flesje klaar te maken en ik heb mijn man moeten roepen. Werd ik ineens mega duizelig zeg! Ik ging zitten op een stoel met mijn hoofd tussen mijn knieën, maar ik moet toch even weggevallen zijn, want toen ik 'wakker' werd lag ik half van mijn stoel. Best wel akelig... Het heeft zeker tien minuten geduurd voor ik weer een beetje mens was, amai... Bij Lubbe heb ik dat toch niet zo vroeg, zo erg gehad hoor... Nu, ik probeer te denken dat het een goed teken is.
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:12
Kellytje

Oei Ann, dat klinkt inderdaad akelig!
Soms ben ik wel eens een paar seconden duizelig maar nooit zo erg!
Heb je bij de zwangerschap van Lubbe last gehad van je bloeddruk?

Dat is het probleem bij mij dus, dat ik echt niet langer zwanger KAN zijn... de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19 maart (eerste keer na curettage) als je daar ongeveer 2 weken bij optelt (indien een cyclus van 29 dagen zoals ik altijd had) dan kom je rond 3 april uit voor de eisprong. Maar die dag ben ik geopereerd aan mijn gal! En van een week ervoor tot ongeveer 17 april hebben we niet gevreeen. En ongeveer rond 17 april heb ik mijn eisprong gevoeld want ik dacht eerst van: "ja lap, daar hebben we de " maar ja, die kwamen dus niet...
Dus het kan echt bijna niet anders dan dat mijn berekening klopt...

Ach, inderdaad, we zullen wel zien. Ik moet zeggen dat ik vandaag al wat rustiger ben dan gisteren.
En mijn ventje, die hoopt gewoon dat het er 2 zijn
Nu, ik heb hier iemand op het forum gevonden en zij is momenteel zwanger van haar 2de tweeling! En in geen van beide families komen die voor! Blijkbaar is enkel een 1-eiige tweeling erfelijk, dat wist ik niet. Een 2-eiige is puur een speling van de natuur. Dus dan kan het natuurlijk wel he

Ik hoop dat het voor de rest van vandaag wat meevalt voor jou! Probeer goed te rusten!
Oh ja, en maak je geen zorgen over die waarden, dat ga ik ook niet meer doen

Kelly

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:53
Ada

Ann,
Begrijpelijk hoor dat je je zorgen maakt over de trage stijging! Maar die waarden zeggen niet echt veel hoor. Het is misschien een troost om te weten dat ik bij mijn eerste zwangerschap tot 6 weken negatief testte op zwangerschapstesten! Zo weinig hcg zat er in mijn bloed. En op de echo was het hartje al te zien!
Mijn gyn hebben trouwens nooit naar de waarden gekeken, want ze zeggen dat die eigenlijk niet zoveel zeggen over je zwangerschap.
Tracht niet teveel te stressen, want dat is nefaster voor de ontwikkeling van je vruchtje dan je denkt. Ik zou me ook niet kunnen concentreren hoor op examens als ik in jou situatie was ( ik had dit in mijn blok van mijn laatste jaars examen en had hierdoor 5 tweede zits).
Blijven ademen en een manier zoeken om wat te ontspannen.
Opletten met die lage bloeddruk ( hierdoor val je flauw) kan van de stress zijn ( alsook je keelpijn) maar ook door je zwangerschap. Geregeld een slok cola helpt dit wat voorkomen ( allez bij mij toch!)

Ann,
Begrijp je bezorgdheid hoor, zo'n hoge waarden! Nu als de dokter er niets over zegt dan zou ik me ook niet ongerust maken. Zelf opzoeken wat het zou kunnen zijn is heel gevaarlijk! Vooral omdat het soms moeilijk is om te interpreteren wat er mis kan zijn ( zeker als je niet thuis bent in die zaken).
Ik zou dat echt niet doen als ik in jou plaats was! Zo zul je je enkel nog meer ongerust maken en dat is voor niets nodig ( al die extra info daar ben je nu toch niets mee)
Enne, heb nog niet geweten dat het syndroom van down getest werd na hoge hcg waarden ( het ene is niet een oorzaak van het andere!)

Echt meiden tracht niet teveel te stressen en zoek manieren om van de stress af te geraken. Stress tijdens de eerste 3 maanden van de zwangerschap is héél nefast voor de ontwikkeling van de baby. Echt ik meen het, heb al teveel gezien tot wat stress kan leiden.
Je wat beschermen tegen alle mogelijke oplossingen, antwoorden, situaties! Ik begrijp jullie heel goed hoor, maar denk dat jullie iets teveel aan het piekeren en gissen zijn! Beter dan via spoed naar gyn en een echo eisen.

Knuffel!!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:09
Ann

@Ada en Kelly: bedankt voor de steun! Ondertussen voel ik me ook wat beter hoor... Allee, 't is te zeggen, ik had deze middag reuzehonger, maar na twee happen zat ik volledig vol. Net als bij mijn zwangerschap van Lubbe. Bij Lubbe ben ik ook wel vaak duizelig geweest, maar dan vooral op een overvolle tram of zo, en wat later in de zwangerschap. Ik ben nu ook alweer mega vermoeid (waar Lubbe lustig misbruik van maakt, die voelt dat precies). Met al die kwaaltjes kan het wel niet anders dan goed zijn zeker (dat probeer ik mezelf toch wijs te maken!). Een vroegere echo gaat niet veel uithalen denk ik. Er is dan zo goed als zeker nog geen hartslag te zien, dus dan blijf ik toch ongerust he... Ik mocht één week vroeger gaan, maar dat is de week van mijn examen. Liever erna dan toch...

Hoe ik nu nog ga kunnen blokken, is me een raadsel. Ik voel me echt erg vermoeid en ik wil er gewoon aan toegeven... (Denk dat ik anders nog meer van mezelf ga draaien) Nu ja, ik zal alvast proberen vroeger te gaan slapen, dat helpt misschien ook al he... Gisteren zaten we er ook vroeg in, maar de buren hadden een lawaaierig feestje tot 23u

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 15:30
Ada

ann,
Begrijpelijk hoor dat je je zorgen maakt! Zeker na je mk! Zoiets is emotioneel niet te onderschatten. Toch zul je een beetje je bezorgdheid in toom moeten proberen houden zowel voor jou gezondheid als voor de gezondheid van je beebje! Trachten positief te blijven en pas problemen op te lossen als ze zich effectief voordoen.
Neem maar een rustdagje en slaap zo vroeg mogelijk. Je kunt maar je best doen he? Je komt er wel! Niet teveel ongerust zijn! Ik denk alvast aan je!!!
Kus

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 16:16
ann

Vandaag is inderdaad gewoon een dagje bankhangen hoor. Ik hoop dat ik dan de rest van de week als Lubbe in de creche is wat ga kunnen studeren. Desnoods moet ik een uurtje platte rust houden 's middags he. Dan krijg ik misschien nog meer gedaan op een dag dan zonder. We zien wel!
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 18:10
Vannie

Hallo lieve meiden !

Nou ik heb jullie goede raad opgevolgd en heb een heerlijk rustig weekend. Tenminste, gisteren een nieuwe tv gekocht en die moest opgehangen worden in de nieuwe kast, boodschappen, en nog wat klusjes in huis, dus ´s avonds was ik weer behoorlijk moe. Maar goed, het was te doen. Vandaag heeft Martin me heerlijk laten uitslapen en ik kreeg daarna een zalig ontbijtje van hem en een massage. Geweldig hoor. Hij vind ook dat ik teveel hooi op mijn vork neem en remt me nu ook af en dat is maar goed ook he.
Vandaag hadden we bezoek van mijn ouders, die kwamen de vernieuwde woonkamer bekijken en daarna zijn we lekker met z´n drietjes gaan wandelen in het bos en op de hei. Wat een weertje zeg, het was mooier dan voorspelt volgens mij. Vanavond krijgen we weer visite, maar ik geniet er lekker van en doe rustig aan.

Ann en Kel, ik snap dat jullie je zorgen maken. Dat zal vast nog even zo blijven totdat jullie wat verder zijn he, ik heb precies hetzelfde gehad. Ik hoop dat jullie ondanks dat wel proberen te genieten van deze eerste onzekere periode, het gaat al zo snel voorbij
Even een knuffel voor jullie meiden

Oh ja, gisteren ging de pc stuk, de voeding hield ermee op. Heb ik weer ! Dus ik zit nu op de laptop en ik haat die dingen, ik kan er gewoon niet mee omgaan haha. Ik krijg deze week een nieuwe voeding opgestuurd of er komt een monteur, dat horen we morgen. Gelukkig dat we nog net op de valreep binnen de garantie zitten, die loopt namelijk 4 juni af ! Hoe krijgen we het voor elkaar he ? Haha

[Laatst gewijzigd door Vannie - 18/05/2008 @ 18:11] - Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 07:24
Ann

Keelontsteking hier, denk ik. Keel staat toch vol witte blaasjes... Jippie... Dat kon er ook nog wel effe bij Straks dus nog maar eens een afspraak bij de dokter proberen te krijgen...

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 11:52
Pooh

Wat vervelend Ann. Het is toch ook zo dat je weerstand lager is als je zwanger bent? Ik was begin zwanger van J ook verkouden en ik hoor jullie ook. Haha een nieuw zwangerschapskwaaltje.

*Ben weer aan het werk*

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:26
Ada

Ann,
Ai! Keelontsteking komt nu echt wel ongelegen! Bij de apotheek kun je iets homeopathisch kopen dat geen kwaad kan tijdens de zwangerschap.
Noemt Vinkeel van Heel ( is merknaam)
Er zitten enkel kruiden in. Het is een spuitbus waarmee je in je keel spuit. Hopelijk geraak je er snel vanaf!
Succes met de blok!!! Nog eventjes doorbijten!
Doei

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >