Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 12:48 Kathy ![]() | Proficiat, Nessie, met de geboorte van Jinte. Erg mooie naam! |
| 18/05/2008 @ 06:30 ann | @Kelly: kun je niet gewoon wat verder zijn dan je dacht? De echo zal wel duidelijkheid brengen he... Maar ik denk echt niet dat het hoge hcg slecht zal zijn hoor, in tegendeel. Ik had trouwens dinsdag laten bloed prikken en vrijdag terug, dus drie dagen tussen. Vandaar dat ik niet echt happy happy ben met het resultaat. Pfffff, een uurtje geleden was ik opgestaan om Lubbe zijn flesje klaar te maken en ik heb mijn man moeten roepen. Werd ik ineens mega duizelig zeg! Ik ging zitten op een stoel met mijn hoofd tussen mijn knieën, maar ik moet toch even weggevallen zijn, want toen ik 'wakker' werd lag ik half van mijn stoel. Best wel akelig... Het heeft zeker tien minuten geduurd voor ik weer een beetje mens was, amai... Bij Lubbe heb ik dat toch niet zo vroeg, zo erg gehad hoor... Nu, ik probeer te denken dat het een goed teken is. |
| 18/05/2008 @ 16:16 ann | Vandaag is inderdaad gewoon een dagje bankhangen hoor. Ik hoop dat ik dan de rest van de week als Lubbe in de creche is wat ga kunnen studeren. Desnoods moet ik een uurtje platte rust houden 's middags he. Dan krijg ik misschien nog meer gedaan op een dag dan zonder. We zien wel! |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

. Wat een leuke naam zeg !!! 

)

zijn en ons binnenkort gaan verwennen met leuke echo foto's
Zou je mogen spoelen met mondwater als je zwanger bent? Op de bijsluiter stond: alleen op doktersadvies, maar tegenwoordig staat dat echt overal op. Ik vraag me af of het niet beter is om een paar dagen te spoelen dan hier een mega-angine op te doen of zo... En 't is natuurlijk weer weekend he. Zul je altijd zien!
.
" maar ja, die kwamen dus niet...

Straks dus nog maar eens een afspraak bij de dokter proberen te krijgen...