< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
12/05/2008 @ 14:33
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gisteren hadden we t verjaardagsfeestje van de drie kids... met bange ogen keken we elke dag naar het weerbericht, want 13 volwassen en 9 kids in ons niet al te grote living, had ik niet zien zitten. Maar de zorgen waren voor niets nodig, de weergoden waren ons goed gezind en iedereen heeft lekker buiten kunnen genieten van weer een geslaagd feestje. Hopelijk hebben we elk jaar zoveel chance!

Eerst waren t lekkere wafels (waarvoor nogmaals dank aan de "warme bakkers"), daarna zelfgemaakte sangria, dan broodjes met groentjes en beleg, en voor de echte grote eters erna nog taart!
Iedereen heeft zichtbaar genoten, de kids hebben zich moegespeeld in t zwembad en op t gekregen springkasteel!
kortom, een superdag!!

Speciaal voor alle aanwezige mamas (want t was ook nog moederdag) hadden we voor elk kindje een langsteelroos gekocht dat ze dan aan hun mamas konden afgeven. Zelf hadden we een boeket voor onze mamas voorzien. Iedereen was, denk ik, blij verrast en wij waren blij dat we zo onze apreciatie konden tonen omdat ze op moederdag toch bij ons een feestje kwamen bouwen.

Bij onze Yarne had ik gisterenmiddag net voor zijn dutje wel een bobbeltje gezien, maar niet echt veel aandacht aan besteed. k dacht met die warmte zijn zweetbobbelkes normaal he. Maar na het dutje waren er opeens meer bobbelkes en ook waterige oogjes... dus koorts genomen en 37,8... en ja hoor, na overleg met opa dokter bleek het verdict waterpokken te zijn... ocharme dat bazeke... Nu is t dus wachten wanneer kenzo ook zal beginnen "bobbelen". onze Yerko is ingeent en zal dus normaal vrijwaart worden!

cindy, oocchhh een meisje!!
we hebben anders nog wel een paar naampjes over. LOL

erike
hou je maar rustig he, is moeilijk maar t zal moeten he

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:11
cindy

Hey,

Een heel gelukkig verjaardag aan Ella!! Lieke, hopelijk is het feestje gisteren meegevallen. Het weer zat toch al mee.

L, ook voor jullie mooi weer gehad de zondag! Kenzo en Yarne worden ook alweer bijna een jaar Heeft Yarne veel last van de waterpokken? Kenzo zal 9 keren op de 10 wel volgen dan. Jochen heeft dit in februari gehad. Hij heeft er toch een dag of 4 van af gezien. Hoever staan de twins nu? Doen ze al pogingen om zich recht te trekken, of te stappen of kruipen ze al? Ocharme Yerko binnenkort, zijn speelgoed zal nergens meer veilig zijn

M, Erika, ik heb ook niks gehad voor moederdag. Ik was teleurgesteld eigenlijk. Wij doen dit alle jaren. Gewoon een klein teken van appreciatie als moeder zou mooi geweest zijn, maar ja. Jochen heeft in de creche wel een mooi hartje gemaakt met de afdrukken van zijn handjes in verf aan de ene kant en een zelf 'gekleurde' tekening aan de andere kant.

Gisteren ook de bbq buiten gehaald. Zalig was het op ons terras. Jochen heeft ook in zijn badje gespeeld gisteren en was weer doodop 's avonds en reuzehonger.

M, ja, ik ben heel gelukkig met onze meid, maar het maakte echt niks uit voor mij. Ik moet er wel nog aan wennen. Als ik babykleertjes zie, kijk ik nog altijd eerst naar de jongenskleertjes om dan te beseffen dat dat niks voor ons gaat zijn

Erika, hoe gaat het met de harde buiken? Iets beter of niet?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:59
Erika

hoi allemaal,

het is iets rustiger in de buik, maar het kléinste dat ik doe geeft een enorme spanning.Zeker als ons beweegt knal ik bijna uit mekaar.
Op de verlosafdeling zeiden ze dat ik al een gigantische buik heb.

Donderdag naar mijn gyn en aan de monitor, maandelijkse controle, hoop dat het gewichtje de curves volgt ... Mijn voorgevoel zegt dat ik half juni ga bevallen (op 37weken) let's hope so!

L. heb je een recept van de sangria? Heb je dan zo'n fles sangriawijn erbij gedaan of gemengd met cointreau enzo?
Zoals Cindy zegt, hoe gaat dat met speelgoed, kunnen ze delen of is dat niet leeftijdsgeschikt ??

Cindy haha die automatismen van jongenskleertjes kiezen zulde nog wel ff hebben!
Onze naam wist je al zeker, niet?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:13
Lieke

Bedankt voor de felicitaties... mijn kleine meid wordt al 2 jaar vandaag! Wat gaat dat ongelooflijk snel!
We hebben gisteren een klein feestje gehouden in de tuin, we hadden ijstaarten gehaald, want met dit warme weer zagen we een echte taart niet echt zitten. Ella heeft 2 kaarsjes mogen uitblazen op haar plop-taart. Het was echt gezellig! Alleen spijtig dat de mama niet mee mocht eten. Dus had ik voor mezelf light-ijs gekocht, en ik moet zeggen dat dat ook wel lekker was!

Vanmorgen ben ik naar de gyn geweest, alles was goed met ons klein ventje, momenteel weegt hij 1599gr en is ongeveer 38cm groot, goede hartslag... alleen mijn bloeddruk was wat aan de lage kant 8/5. Maar ik heb er geen last van... Nu ondertussen ben ik nog maar 5.5kg bij tov mijn begingewicht, vlgs de weegschaal van de gyn... da's ook wel positief.
Ik heb gevraagd of ik bijkomende tests mag laten doen ivm de suiker... dus nu vrijdag ga ik naar het ziekenhuis voor de glucose belastingstest. Ben benieuwd of mijn suiker nu gezakt gaat zijn! Gelukkig mag ik tssdoor naar huis, want ik woon maar 10min van het ziekenhuis... anders moest ik daar de hele voormiddag blijven.

Ik heb voor mijn moederdag van Ella in de crèche een spiegeltje gekregen met de tekst : 'Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, jij ben de liefste mama van het hele land' en daarrond waren tekeningetjes geschilderd! Lief! En dan heb ik van mijn ventje en Ella nog 2 boeketjes bloemen (een groot en een klein) gekregen.

Cindy, je zal er wel snel aan wennen hoor, ik ben nu al volop aan het uitkijken naar jongenskleertjes, wel leuk dat je voor de 2 kunt kopen nu, è?!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 14:57
M.

hoi allemaal,

mijn ventje heeft 'zijn vergetelheid' alweer goed gemaakt
hij had blijkbaar al bloemen besteld voor die zondag maar was s morgens bij het opstaan vergeten dat het al moederdag en dus die zondag was
hij had er gans de week zitten aan denken maar door al de drukte van zaterdag was hij t even kwijt
dusja heb het hem vergeven
hier weer minder goed nieuws over ons
sedert gisteren terug ferm wat koorts aan t maken
gisteren 39° en deze morgen bij het opstaan al 39,5°
we zijn direct naar de dokter geweest en ze zit weer met een vuile neus ook
we hebben deze keer geen ab gekregen, wel terug suppo's en neusje spoelen en voor de rest even afwachten zeiden ze
ze eet weer een stuk minder maar slaapt weer des te meer
haar urine was in orde maar ik denk echt wel dat ze ergens pijn heeft
er zijn zo momenten dat ze echt begint te heel hard en dubbel toetrekt
de dokter zei dat het ook nog een maag of darminfectie kon zijn en we moeten haar stoelgang goed in de gaten houden en terugkeren als t niet betert
pff, had te vroeg gepocht met onze dat ze nooit ziek was, t is nu al de 2e keer op zo'n korte tijd
en t is zo zielig om ze te zien hé, je kan er zo weinig aan doen ik hoop dat ze er snel weer door...

lieke, ook van hieruit een dikke proficiat voor jullie har 2e verjaardag wat gaat de tijd snel zeg!
fijn ook dat alles in orde was bij de gyn
goed idee trouwens en ijstaart met zo'n weer, zorgt voor wat afkoeling hé

L, amaai, wat een superfeest leek me dat zeg! met zwembad, springkasteel, taart, wafels, sangria, echt top
heb je dat allemaal zelf bedacht en georganiseerd?
hoe is t nu met Yarne? hopelijk niet te veel last van zijn waterpokken? komt het bij Yerko ook al door?

cindy, t is normaal dat t even wennen is, je bent altijd gewoon om naar de rekken met jongenskleren te lopen hé maar t zal wel snel wennen om naar al die schattige roze pakjes over te stappen

erika, succes alvast donderdag bij de gyn en doe t maar lekker rustig aan voor de rest!

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 07:25
cindy

Hey,

alweer woensdag vandaag. Een week gaat wel snel als je pas op dinsdag begint

M, is Laurine weer wat beter? Het heeft waarschijnlijk met de creche te maken hoor. Ze moet weerstand opbouwen tegen al die virussen die daar rondhangen en dat kan maar op 1 manier spijtig genoeg. Jochen was vorig jaar ook om de haverklap ziek. Het is wel heel erg voor hun.

Lieke, fijn feestje zo te lezen. Mmmm, ijstaarten. Wel goed dat je vrijdag een uitgebreide suikertest krijgt en gemakkelijk dat je tussendoor naar huis kan. Ik heb 2 jaar geleden inderdaad de hele voormiddag in het ziekenhuis gezeten

Erika, ja, de naam voor jullie 2de ken ik al Ik denk dat wij er ook stilaan uit aan het geraken zijn. Zogauw we zeker zijn, zal ik het laten weten.

Er staan ook nog een paar nieuwe fototjes op mijn profiel.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:49
Erika

hoi hoi,

't weer is aan't omslaan ... Geen zon te zien hier?
Ach ja beetje frisser kan (even) geen kwaad.

@Lieke: wow zo'n lage bloeddrukecht een wonder dat je dat niet voelt! Met 10 of 9 sla ik al tegen de grond!
Fijn dat alles ok is, en als die suikertest ok is, mag je dan stoppen met je dieet of moet je echt tot het einde verder doen?

@M: ocharme Laurine weeral ziek, denk ook dat het typisch voor crechekindjes is. Ik hou mijn hart al vast als Myrthe naar de kleuterschool gaat. Die is nl. ook nooit ziek.Dan zal ze wel ineens vanalles opdoen.

@Cindy: wat een mooie foto's ... Echt een cute ventje! Is er naast jullie nog geen huis gebouwd?

Myrthe slaapt nog ... die was moe om 21u, dan was ze nog tot 22.30 in haar bed aan't tetteren! ni te doen! echt lachen enzo. Kheb ze maar laten liggen, wss tegen haar Bumba bezig ...

oja ik heb tijdje geleden ook foto's bij opgezet ...

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:40
L.

hoi dames

erika
goed dat het toch rustiger wordt in je buik! zal spannend blijven nu he!!
nog ff volhouden toch he!!

cindy
was wel een fijn feestje ja, zelf georganiseerd ja...
altijd proberen we er een echt feest van te maken, maar nu met het goede weer lukte dat extra he

lieke
beetje te laat maar toch gefeliciteerd met de verjaardag van ella; gaat snel he!!!

hier Yarne nog steeds last, slechte nacht gehad door de bobbels en de koorts. zonde he!!
Kenzo had gisteren ook wat verhoging maar blijft dapper bobbelloos volhouden... we verwachten er ons nog steeds aan hoor, we zien wel.

k weet niet meer wie het vroeg
maar twins bewegen zich al goed voort: zijn beide sluipers zoals Yerko deed, echte parastyle
ook trekken ze zich aan alles op en doen zo al staptjes
stappen ook beiden al aan twee handjes... gaat echt snel dus!!

M
hopelik is laurine snel beter he

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:54
cindy

Hey,

Erika, Myrthe is fel veranderd op de foto's te zien! Mooi meisje!

L, heeft Kenzo al last?

Vandaag een rotdag. Jochen gaat normaal een week ganse dagen naar de creche en de week erna enkel in de namiddag. Deze week gaat hij normaal alleen namiddag. Gisteren is hij toch een ganse dag geweest omdat Tom vroeger moest gaan werken en ook vandaag zou dit moeten. Ik vroeg gisteren of dit een probleem was. Het ging niet, er waren al teveel kindjes en ze hadden geen bedje voor hem Ik wist niet goed wat ik hoorde, Jochen heeft normaal zijn eigen bedje. Dat hebben ze ons toch altijd verteld. Ik heb er gisterenavond de hele avond mee gezeten en slecht geslapen erdoor. Deze morgen naar de verantwoordelijk gebeld en volgens haar was er geen probleem. Jochen is dus nu toch naar de creche, maar ik ben er niet gerust in. Hij is er nu al niet graag en zelf heb ik ook geen goed gevoel meer bij de creche sinds hij bij de lopertjes zit. De communicatie laat echt te wensen over. Eergisteren is Jochen rond 14u30 gegaan na zijn middagdutje. Ik ga hem 's avonds halen, zegt ze dat hij flink geslapen heeft van 12 tot 14u Hij was niet eens daar. Ik heb juist al gebeld naar een creche in ons dorp wat zowieso veel dichterbij is voor ons. Vanaf begin volgend jaar zouden hij en zijn zusje daar terecht kunnen. Maandag gaan we eens kijken. Ik weet echt niet meer wat ik hier mee moet doen. Ik laat Jochen daar niet meer met een gerust hart achter. Ik ben er echt misselijk van vandaag

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:13
L.

cindy
Kenzo hier al twee dagen verhoging maar voor de rest nog steeds niets... vind het knap van ons klein baasje, dat hij blijft volhouen!!!

voor de rest hier geen nieuws
wel straf verhaal van de creche zeg!!!
pfft

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 09:34
Erika

L.: hopen dat de windpokken wegblijven he? hoelang is de incubatietijd?

Cindy: ocharme, kzou er ook echt mottig van worden, dat ze totaal iets anders zeggen. Echte communicatie is er dus niet, kzou toch eens een gesprek aanvragen. En dan verder zien in de buurt naar creches he?

Gisteren een pluim gekregen van de gyn, de CTG was erg goed, geen enkele harde buik!
Ons is groter dan Myrthe op 32weken, ze is nu 2050gram en 42cm groot. Kzit nu terug aan mijn startgewicht en dat zou alleen baby zijn zei hij.
Een controle van de BMH wou hij ni doen omdat de CTG goed was, want toen ik vertelde over vrijdag, vond hij het te riskant.Zo'n touché kan dus een bevalling in gang zetten!
Hopen dus nog een dikke 4,5week volhouden (dan ben ik 37weken) maar de gyn zegt als ik zo braaf rust ik evt wel 40weken kan halen

Lotte, hoe is het met jou kleinste ?

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:07
Lotte

hallo iedereen,

ja, 't is hier weer eventjes geleden...
Sorry als ik niet op iedereen reageer maar er is veel geschreven...

@cindy: amai, vind ik ook wel een straf verhaal van de crèche, dat ze zeggen dat hij goed geslapen had en dat hij er niet eens was!
Je hebt gelijk dat je misschien een andere crèche zoekt, zou er mij ook niet gelukkig bij voelen hoor!

@L.: allez, de waterpokken! gezellig! Mila had de waterpokken als ze in het ziekenhuis lag voor haar darmspoeling, was ook wel heel gezellig toen!
En de tweeling ook al een jaar, het gaat toch allemaal super snel hé!

@Lieke: proficiat met de 2e verjaardag van uw poppemie! Ze worden zo snel groot hé!

@erika: gelukkig zijn de harde buiken al verminderd! Het rusten helpt dan toch hé!

@M: wat jammer dat u meisje weer ziek is... Hopelijk niks te ernstig en gaat de pijn snel over!

Hier alles ok.
Met Lily ook alles goed, ze heeft zondag wel verschrikkelijke krampen gehad. We waren op de babyborrel van mijn beste vriendin en we zijn naar huis moeten gaan omdat ze zo aan het krijsen was van de pijn! en ik was er ook echt niet goed van, heb dar ook staan huilen.
Thuis heb ik ze dan een glycerine suppo gegeven en dan had ze een serieuze kakabroek!
Ik weet neit hoe dat was bij de andere bv mama's maar lily doet heel weinig kaka...
Het is nu geleden van zondag dat ze echt een volle kakabroek had. af en toe eens een protje met iest bij maar geen echte kaka... Ik ga er straks wel eens met naar de pediater. Volgens internetopzoekingen kan het geen kwaad dat ze zo weinig kakt maar ik wil het toch zeker weten!

En op gebied van slapen is het ook geen gemakkelijke hoor. Allez, 's nachts gaat het goed. IK doe ze in bad rodn 21u, dan nog laten drinken en dan in bed en dan slaapt ze door tot 3-4 uur.
Maar overdag... niet in slaap geraken! Ik moet er echt soms uren met rondlopen voor ze eidnelijk eens haar ogen dicht doet... Is soms echt wel heel vermoeiend!
Mila was daar toch een gans andere in, dat was echt een gemakkelijke slaper.
ach ja, ieder kindje is anders hé!

Met mila ook alles ok, die was om één of andere reden erg oververmoeid maar we hebben haar deze week iedere avond voor 19u in bed gelegd en ze is nu uitgeslapen en weer een stuk vrolijker!
Ze moet wel nog altijd wennen aan het delen van de aandacht. Gisteren mocht ik 'niet naar Lily kijken maar naar Mila kijken'... En ondertussen was ze mij kusjes aan het geven en mijn gezicht naar haar gezichtje aan het draaien... mijn hart brak wel op dat moment...

zondag is het babyborrel van Lily! Moet nog vééééél doen maar mijn mama komt helpen!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:54
Erika

Lotte, ik weet nog dat ik BV gaf en Myrthe deed ook amper kaka enkel met glycerinesuppo, ik gaf toen te weinig en moest flesjes bijgeven.
Mss eens meer aanleggen dat ze nog meer eet? Komt ze verder goed bij? Heeft ze goei natte pampers?
Veel plezier op de babyborrel he!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:03
L.

erika
amaai, wat doen jij en je kleine meisje het flink zeg!!
nog ff blijven volhouden he!
jaja, een touche kan den boel ingang steken, dat is daarom dat ze vaak tegen de 40 weken eens extra toucheren he!

lotte
bij ons zei de vroedvrouw altijd: één keer op zeven dagen tot zeven keer op één dag is normaal voor een bv kindje!
maar ja, toch zonde als ze zo niet kunnen he
Yerko heeft dat nog steesd erg, heeft vaak eens een stopje, zonde maar niets aan te doen helaas!
veel laten drinken als ze ouder zijn maar nu weet ik niet wat er extra kan helpen voor jou!
misschien heeft lilly wel een rust plaatsje nodig in een bedje boven of zo??
kan zijn dat sommige kids moielijker de prikkels van buitenaf kunnen afsluiten, zeker omdat mila ondertussen verder speelt he!

Hier nog steeds alleen Yarne als indiaan.
Kenzo niets!
incubatietijd is twee tot drie weken dus t kan nog alle kanten uit he

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:30
Lieke

Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor mijn glucosebelastingscurve, nu nog afwachten wat de dokter gaat zeggen. De verpleegsters wisten blijkbaar niet of mijn waarden ok waren...
Weet iemand van jullie wat de goede waarden zijn?
Nuchter had ik 75mg
na 1u : 185mg
na 2u : 211mg
na 3u : 162mg

Lotte, Ella deed na elke keer dat ze BV kreeg kaka, bij haar werkte het soms iets te goed...

Cindy, als je je niet goed voelt bij die crèche moet je zeker een andere plaats zoeken... je moet ze wel vertrouwen met je kind, kan me voorstellen dat je er helemaal van aangedaan bent.

Erika, jij en je baby doen het zo te horen super! Fijn dat te horen!

L, hopelijk blijft Kenzo ervan gespaard!

M, hoe gaat het met Laurine?

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:49
Erika

Lieke, op mijn werk deed ik glucosetesten maar die mensen kregen dan een infuus glucose en dan insulinedrips.
Je nuchtere waarde is erg goed hoor. Die na 2u lijkt me wat hoog maar die is daarna weer gezakt dus ik kan er verder geen status op maken.
Wanneer heb je de volledige uitslag van de test?

L. mag ik jou eens iets vragen, hoeveel kinderbijslag krijgen jullie voor 3 kindjes?
En Lotte, is dat nu 230 voor jullie? Zover kom ik op de site van het kindergeld, maar nu krijgen wij maar 80 ofzo, das toch raar?

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 15:16
L.

erika

kinderbijslag kan je makkelijk berekene op de site
eerste kind is inderdaad héél laag, één kind wordt nog steeds als een luxe kind beschouwt
2 moet je vaak al dingen extra voorzien he, krijg je dus 230
voor drie krijg je nu 450 ongeveer
je krijgt nog "opslag" als ze 6-12-18 worden.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:03
M.

hoi allemaal,

kom ook nog snel even langs
we zijn te weten gekomen wat Laurine heeft, de 3 dagen koorts
ik had zo'n boekje gekregen bij de dokter met al de kinderziektes, echt wel handig
ze heeft dus een paar dagen ferme koorts gedaan en tegen donderdag beterde dat en tegen vrijdag helemaal weg
deze morgen is ze opgestaan met allemaal lichte roze plekjes op haar buik maar geen koorts meer, voor de rest is ze er ook helemaal niet ziek van
de dokter zei direct ook dat het de 3 dagen koorts is
ze is nu door haar 1e kinderziekte, oef, van deze zijn we dan al af en volgens dat boekje zijn er toch heel wat dat ze kunnen hebben hé

cindy, wat raar zeg van in de creche, idd echt wel een gebrek aan communicatie, ik zou ook niet meer op men gemak zijn als ze al zeggen dat hij goed heeft geslapen terwijl hij er niet was, hoeveel weten ze er dan precies van hé?
en vroeger ging het allemaal beter of had je toen ook al klachten? met hoeveel werken ze daar en zitten de kindjes in leeftijdsgroepen verdeeld?
denk je niet om al iets anders te kunnen voor begin volgend jaar? t is nog zo lang...je moet er natuurlijk geluk mee hebben, hier was t ook wel even zoeken naar andere opvang toen de om niet kon doorgaan
ik zou er toch eens een gesprek mee hebben in de creche, zeker als je je niet goed voelt, dan ga je toch gans de dagen zitten piekeren erover

erika, mooi gewicht dus van jullie
mooie foto's ook trouwens

L, fijn dat de twins al zo goed 'mobiel' zijn
ze kunnen zich dan al veel meer eens bezighouden
we merken dat hier ook aan laurine nu ze goed begint te kruipen is t precies ook beter

lotte, succes met de babyborrel morgen
hopelijk heeft Lily niet te veel last van krampjes dan
t is normaal dat t even wennen is voor Mila maar ach ze zal t wel snel gewoon worden

lieke, kan je niet helpen met die waarden, heb daar geen verstand van

prettig weekend en tot later

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 19:51
Lotte

was nog iets vergeten zeggen...

Ben dan gisteren met Lily naar de pediater geweest en ze heeft waarschijnlijk reflux.
Heb dan mijn verhaal gedaan aan de dokter en die vroeg of ze veel precies zo boertjes laat en of ze veel slikt en dat was idd het geval. en dat is dus het teken van verborgen relfux.
Ben dus gaviscon gaan halen en meot nu zeggen dat ze vandaag al super rustig is geweest!
Ze heeft gisteren ook wel een flinke kakabroek gehad.
Maar 't is ongelooflijk hoe rustig ze is vandaaG. Ze heeft nog niks geweend en valt rustig vanzelf in slaap. Een serieuze verandering buiten de afgelopen dagen!

En ze groeit ook heel goed, ze zit zelf boven het gemiddelde! En het was zo een kleintje bij de geboorte!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 15:23
Erika

M. verzorg je meisje maar goed.'t is gelukkig maar iets onschuldigs he.

Lotte, er valt een heel pak van uw schouders zeker, nu je weet wat lily mankeerde? nu terug genieten he?

Vanavond zelfgemaakte pizza eten. alleen vind ik soms de bodem niet krokant genoeg.Zijn er hier keukenprinsessen met dé tip voor een krokante zelfgemaakte pizza?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >