Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 14:00 Kellytje ![]() | test (ik krijg slechts de berichten te zien van januari! Dat gebeurt wel meer de laatste tijd!) |
| 16/05/2008 @ 07:31 Ann ![]() | @Vannie: Ik denk ook dat het een signaal van je lichaam is dat je wat teveel hooi op je vork neemt hoor! Je moet het echt wat kalmer aan doen, hoe moeilijk het ook is voor je ![]() |
| 16/05/2008 @ 11:30 Pooh ![]() | Mooie datum hahahahahaha zie ik nu pas. ![]() |
| 16/05/2008 @ 11:48 Kellytje ![]() | proficiat nessie!!!!!! het lijkt me een stevige baby! en wat een mooie naam!!! |
| 16/05/2008 @ 12:10 Ann ![]() | Ah, hier nog eentje die al wat ongerust was! Maar alles is gelukkig in orde! Proficiat Nessie! En idd een prachtige naam! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

)

heel hard en dubbel toetrekt
ik hoop dat ze er snel weer door...
krijgen?

Dat gebeurt wel meer de laatste tijd!)

Mijn man zegt dat het misschien op en af gaat en ik hoop dat hij gelijk heeft! Het feit dat het die 2 keer op die manier toch duidelijk is geworden dat het niet goed zat maakt me echt heel ongerust!
Ik mag er niet aan denken! Bovendien zit ik ook nog met dat examen de 30ste. Ik ben er nu al weken voor aan het blokken, dat wil ik echt niet verprutsen!