< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/05/2008 @ 13:59
Kellytje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey wat toevallig seg!!! Hopelijk kunnen we dan allebei goed nieuws melden he!

Haha wacht maar! Binnenkort roep je erom om je niet meer misselijk te voelen!
Ik vraag me dikwijls af wat dat binnenkort gaat zijn want normaal begint het maar zo rond de 6 weken!

Oooooh ik vind het zo spannend voor je! Probeer je maar wat te concentreren op je lessen (ook weer makkelijker gezegd dan gedaan zeker? )

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:05
M.

hoi allemaal,

mijn ventje heeft 'zijn vergetelheid' alweer goed gemaakt
hij had blijkbaar al bloemen besteld voor die zondag maar was s morgens bij het opstaan vergeten dat het al moederdag en dus die zondag was
hij had er gans de week zitten aan denken maar door al de drukte van zaterdag was hij t even kwijt
dusja heb het hem vergeven
hier weer minder goed nieuws over ons
sedert gisteren terug ferm wat koorts aan t maken
gisteren 39° en deze morgen bij het opstaan al 39,5°
we zijn direct naar de dokter geweest en ze zit weer met een vuile neus ook
we hebben deze keer geen ab gekregen, wel terug suppo's en neusje spoelen en voor de rest even afwachten zeiden ze
ze eet weer een stuk minder maar slaapt weer des te meer
haar urine was in orde maar ik denk echt wel dat ze ergens pijn heeft
er zijn zo momenten dat ze echt begint te heel hard en dubbel toetrekt
de dokter zei dat het ook nog een maag of darminfectie kon zijn en we moeten haar stoelgang goed in de gaten houden en terugkeren als t niet betert
pff, had te vroeg gepocht met onze dat ze nooit ziek was, t is nu al de 2e keer op zo'n korte tijd
en t is zo zielig om ze te zien hé, je kan er zo weinig aan doen ik hoop dat ze er snel weer door...

ann, wanneer zal je dan de uitslag van je bloed weten?
lukt het nu al wat beter om te studeren? kan geloven dat je zit af te tellen naar de 3e juni

vannie, jij hebt precies een leuke moederdag gehad
en ik vraag me ook af of iedereen het nu direct door had dat jullie terug een krijgen?

mekkie, fijn dat Sophie weer beter is

kellyje, jij zal ook aftellen naar 3 juni zeker? idd leuk dat het op dezelfde dag als ann is
hopelijk betert de rugpijn wat na je kiné
zouden ze er veel kunnen aan doen aan de zonne allergie van Laura-Lynn?
ik heb daar ook wat last van, vooral bij de 1e zon van het jaar, ik moet me dan echt met een megahoge factor insmeren of gans men borstkas staat vol met rode bubbels

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:13
Ann

Hallo

Net gebeld voor de bloeduitslag en die viel goed mee. Hcg 624! Niet spectaculair hoog, maar hoog genoeg! (Ik ben niet helemaal zeker van mijn eisprong, die kon ook wat later geweest zijn) En het ligt wel in de lijn van bij Lubbe, dus dat stelt me ook wat gerust.

Oef, ik ben opgelucht. Ik was echt bang dat het zo weer ergens 50 ging zijn of zo, zoals in januari... Brrrr...

Ik ben nog niet zeker of ik een tweede keer bloed ga laten prikken of niet. Misschien moet ik vanaf nu maar gewoon genieten he!

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:40
Kellytje

Ann, dat is heel goed nieuws he!!! Onze hebben geholpen

Ik zou zeggen, als je je zorgen maakt en je het echt niet kan loslaten, laat gewoon nog een keer bloed prikken en anders... inderdaad... Genieten met een grote G!!!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:03
M.

ann, goed nieuws zeg meid! ben blij voor je! t is een grote geruststelling zo hé en ja vanaf nu proberen lekker te genieten, de tijd zal snel gaan en voor je t weet mag je op 1e controle bij de gyn en zie je dat je t niet zo lang trekt laat dan nog eens bloed nemen
alles om de mama gerust te stellen zou ik zo zeggen

hier nog steeds een zieke meid
deze nacht lag ze echt te baden in het zweet, 39,8° koorts
heb toen maar terug suppo gestoken en ze veel water gegeven en dan heeft ze aan 1 stuk doorgeslapen tot deze morgen
nu heeft ze al terug lichte koorts en ligt ze weer te slapen
op zo'n momenten ontzie je t toch om te gaan werken
morgen en vrijdag moet ze dus naar de creche, hoop maar dat het zal meevallen want zieke kindjes zitten daar toch niet zo lekker hé

ga snel aan t eten gaan beginnen voor mijn wakker is

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:00
Kellytje

test (ik krijg slechts de berichten te zien van januari! Dat gebeurt wel meer de laatste tijd!)

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 22:31

Ann, super dat je waarden al zo goed stijgen
En eigenlijk wel zo tof dat dat in Belgie zo kan, in NL is dat echt ondenkbaar

Kelly, vreemd, zit je dan in het archief elke keer?

Malika, beterschap voor je meisje. Zo zielig
Sophie is ook nog altijd niet zo fit, enorme snottebellen elke keer en owee owee als ik ze af wil vegen he

Vandaag ff naar de stad gweeest en naar de kinderboerderij. Ze heeft het super naar haar zin gehad
k moet echt snel mijn profiel eens bijwerken is lang geleden

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 22:32

ann ik kan het niet precies aan je banner zien, maar hoe ver ben je nu?
Je scheelt echt weinig met Kelly (als de banner van Kelly wel klopt, want jij wist het toch ook niet helemaal zeker of wel?)
Wel tof hoor

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:09
Kellytje

Mekkie, ik weet niet waar ik soms in terecht kom.. Dan klik ik op de link in de mail en soms krijg ik dan alleen maar vroegere berichten te zien, tot ik zelf terug iets post en dan gaat het weer wel.. Heel bizar!

Ik ben inderdaad niet zeker van mijn banner aangezien mijn hcg te hoog was vorige keer voor de tijd dat ik dacht dat ik zwanger was. Volgens de dokter ben ik 2 weken verder maar volgens mij kan dat dus niet.. Nu ja we zien wel de 3de juni!
Als m'n banner klopt denk ik dat er nog geen week verschil is met Ann! Dat is echt wel heel tof!

Vanmorgen was ik de 2de dag op rij weer niet misselijk en dat maakt me telkens echt zó bang! Mijn man zegt dat het misschien op en af gaat en ik hoop dat hij gelijk heeft! Het feit dat het die 2 keer op die manier toch duidelijk is geworden dat het niet goed zat maakt me echt heel ongerust!

Vannie, jij bent toch ook misselijk geweest he? Was dat bij jou dan elke dag of kon het zijn dat je er eens een paar dagen geen last van had?

Wat zal ik blij zijn dat we 3 weken verder zijn en ik een gezond beebje op de echo kan zien!!!

Sorry voor mijn geklaag hoor maar ik ben zo bang voor een nieuwe mk!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:02
Ann

@Kelly: ken het gevoel hoor! Ik was ook vastbesloten om niet meteen weer bloed te laten prikken, maar ik twijfel ook alweer. Niet dat ik echt overtuigd ben dat het niet goed is, maar ik wil zo graag bevestiging dat alles goed gaat he... Alleen ben ik dan weer bang als ik morgen bloed laat prikken en 't is dan niet goed gestegen Ik mag er niet aan denken! Bovendien zit ik ook nog met dat examen de 30ste. Ik ben er nu al weken voor aan het blokken, dat wil ik echt niet verprutsen!

Maar bij jou was je hcg mega hoog (ben ik echt jaloers op hoor!), dus ik zou me in jouw plaats toch wat minder zorgen maken hoor! En bij Lubbe was ik ook lang niet elke dag misselijk! Af en toe een aanval van mottigheid, en dat was het! Nu nog helemaal niks...

@Mekkie: vijf weken en één dag normaal gezien, maar ik laat het nog even in het midden omdat ik niet goed weet wanneer mijn eisprong was.

@M.: hoe gaat het nu met Laurine? Mag ze naar de creche met koorts? Sommigen zijn daar heel streng op! (Bij ons gelukkig niet zo).

[Laatst gewijzigd door Ann - 15/05/2008 @ 10:04] - Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:46
Vannie

Zo, gelukkig heb ik voor het forum geen stem nodig want die heb ik namelijk momenteel niet. Zo raar, dinsdagmiddag begon het ineens. Weg stem ! En dat was het, verder niks, alleen die stem. Nou raar he ?

Kelly en Malika, haha ja jullie hebben gelijk, ze hadden het denk ik niet door gehad als ik die muisjes had verwisselt. Maar dat heb ik dus toch maar niet gedaan. Ik denk dat dat alleen had gewerkt als het een meisje was geweest. Want dan is de verwarring veel groter. Ik had er nu gewoon voor gekozen om gewoon de beschuiten met blauwe muisjes te besmeren dus toen wist iedereen genoeg

Kel, maak jij je geen zorgen he wat die misselijkheid betreft !! Want dat zegt echt totaal niks ben ik achter gekomen. Van Kevin ben ik geen mi nuut misselijk geweest en dit keer ben ik de eerste 3 maanden alleen maar misselijk geweest. Sterker nog, ik ben nu nog steeds elke morgen misselijk, half uur na het opstaan, na 10 minuten is het weer weg. Zo raar. Enne.....het wordt ook een jongen dus was ze allemaal zeggen over die bakerpraatjes en zo, het is gewoon niet altijd waar. Maak je echt geen zorgen meid, misselijkheid zegt echt niks over of het wel of niet goed zit. Ow, ik hoop echt dat het snel 3 juni is, dan ben je van die onzekerheid af ! Ik begrijp je trouwens heel goed hoor. Als je een miskraam hebt meegemaakt dan ben je gewoon bang dat het niet goed is. Maar we duimen allemaal keihard mee dat het wél goed is !!!

Malika hoe gaat het nu met Laurine ? Zo sneu zeg dat ze niet lekker is

Ik spring hier telkens een gat in de lucht al de hele week. Dinsdag belde een vriendin van me op dat ze ook zwanger is van haar tweede ! En hier op het forum krijgen we ook steeds meer te vieren. Kelly en Ann het is jullie zo vreselijk gegunt na alles wat er is gebeurd ! Zo top dat jullie nu ook weer zwanger zijn zeg. En al is het nog pril, voor je het weet zit je op de helft
Nog 2 vriendinnen van me zijn nu bezig voor een tweede en 1 daarvan is op vakantie dus als die ook dit weekend nog met goed nieuws komt dan kan het echt niet meer stuk !!!
Toen ik pril zwanger was kregen er zoveel mensen zowel hier op het forum als in mijn omgeving een miskraam. Daar werd ik toen ook zo bang van. En nu is bijna iedereen weer zwanger en ik ben daar zooooooooooooooo ontzettend blij mee echt meiden

Ik moest vanmorgen werken en ik liep echt als een zombie rond haha. Al dat verbouwen en schoonmaken van de laatste tijd gaat een beetje z'n tol eisen. Kevin moest vandaag weer voor het eerst naar schooltje en hij had er veel zin in. Volgende week komt een vriendje van hem ook in zijn klas dat zal wel extra leuk voor hem zijn.

xxx

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:52
Ada

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden, long time!
Hehe het mooie weer heeft het ook voor bekeken gehouden! Jammer, vond het echt perfect zo. Niet al te warm. Zo mocht het de hele zomer duren!!!

Eerst en vooral Ann een hele dikke proficiat!!! ben zo blij voor jou!!!! Begrijpelijk hoor je bezorgdheid! Zo'n miskraam kruipt niet in je koude kleren en de bezorgdheid geraak je niet gemakkelijk kwijt ( rationeel misschien wel, maar emotioneel is dat toch een stuk moeilijker)
Kelly, t'zelfde voor jou hoor.
Begrijpelijk hoor meiden dat jullie soms bol staan van de onzekerheid, ik zou dat ook zijn!
We tellen af met jullie tot 3 juni en jullie zullen veel steun kunnen vinden bij elkaar.

Kelly, wat als het een tweeling is???

Vannie,
Gelukkig hoef je hier je stem niet te gebruiken! Opletten meid!!! Teken van oververmoeidheid!! je lichaam geeft aan dat je iets ( hoewel bij jou is het véél) te veel doet.
RUSTEN !!! Bevel van mij!!

Hier drukke tijden! ( Zoals altijd!!)

Kathy,
Al nieuws van de bloeduitslag??

Doei!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 07:31
Ann

@Vannie: Ik denk ook dat het een signaal van je lichaam is dat je wat teveel hooi op je vork neemt hoor! Je moet het echt wat kalmer aan doen, hoe moeilijk het ook is voor je

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 08:40
Kellytje

Vannie toch, dat is inderdaad geen goed teken he meid!

Ow je hebt het dan toch maar niet gedaan? Vond het anders echt een geweldig idee hoor!
Het is wel tof dat Kevin zo graag naar het klasje gaat he! Dan zet je ze toch altijd met een gerust hart af vind ik!

Bedankt allemaal dat jullie zo duimen!! Hopelijk kunnen Ann en ik jullie op 3 juni laten weten dat het geholpen heeft!!!

Ann, ik snap wat je bedoelt dat je bevestiging zoekt dat het goed gaat.. Langs de ene kant wil je het laten doen voor die bevestiging maar langs de andere kant heb je schrik om slecht nieuws te horen. Het moet voor jou al helemaal niet makkelijk zijn met die examens!
Lukt het een beetje om te studeren?

Ada, van mij had dit weer ook gerust mogen aanhouden! Kon het echt wel gewoon worden! Maar ach, af en toe eens wat afkoeling kan geen kwaad, zo kunnen de slaapkamers en de bureau's ook eens even wat koeler worden Hier op het werk was het dinsdag bijna 30 graden en dat is toch echt niet aangenaam!

Goh, stel je voor, een tweeling... Mijn ventje zou er dolgelukkig mee zijn maar ik denk ik iets minder! Vrees dat mijn zenuwen dat maar moeilijk zouden aankunnen! Nu, als het zo is, is het zo natuurlijk en dan zijn ze beiden meer dan welkom, maar aangezien er in geen van ons families tweelingen voorkomen schat ik de kans hééééél klein in!

Vergis ik me nu of hebben we nog steeds niets gehoord van Nessie? Alles zal toch wel goed zijn?

Voor de rest eigenlijk geen nieuws hier...

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:07
Kathy

Inderdaad al een hele tijd geleden dat we nessie nog gehoord hebben, hopelijk is alles in orde.

Ann en Kelly, ik duim met jullie mee hoor dat alles in orde is.

Ada, m'n man gaat vandaag bellen naar de dokter voor de resultaten van het bloedonderzoek.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:27
Pooh

Jongens! Dit las ik bij mei 2008 baby's:

Nessie: Woensdag 7 mei ben ik bevallen van onze dochter Jinte, 3.535kg en 52cm, het was een zware bevalling van in totaal 19uur met de laatste 5uur epidurale. (...) Jinte is een heel rustige baby en we horen haar bijna niet, hopen dat het zo blijft.

Kom een van de dagen terug voor meer en aanpassing van profiel en banner.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PROFICIAT NESSIE!!!!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:30
Pooh

Mooie datum hahahahahaha zie ik nu pas.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:48
Kellytje

proficiat nessie!!!!!!

het lijkt me een stevige baby! en wat een mooie naam!!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:55

ik begon ook al wat ongerust te worden over Nessie maar gelukkig is alles goed.
Meid als je dit leest gefeliciteerd en een prachtige naam

Ann en Kelly ik geniet echt als ik die mooie banners van jullie zie Laten we heeeel hard dat het goed gaat deze keer.
Kelly ik zou ook schrikken hoor als het er 2 bleken te zijn. Een vriendin van me heeft een 2ling van een half jaar nu, is toch best wel druk! Maar ook weer wel heel leuk!!! Maar laten we nog niet te veel op de zaken vooruit lopen

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:10
Ann

Ah, hier nog eentje die al wat ongerust was! Maar alles is gelukkig in orde! Proficiat Nessie! En idd een prachtige naam!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >