Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 10:03 Leen | ben ook terug, moet nog wat bijlezen, maar nu geen tijd, dringende vergadering. zaaaaaaaaalig weekend aan zee gehad tot straks |
| 13/05/2008 @ 10:03 Nancy78 | Sanne, amaai,zo'n marmottenstreken! Z slaapt ook meestal wel tot 8u30 maar wil rond 6u meestal wel een flesje (niet altijd). Maar 10.15u - amaai!!! Ik duim ook dat het blijft duren! En kadotjes: een vriendin van mij heeft een privé-sauna geopend. Heb van B een bon gehad om daar te gaan sauna'en en massage te krijgen (ze is kine en osteo) Verder nog niets maar we vieren met vrienden de verj pas later en van mijn broers en zus moet ik nog tips geven... |
| 13/05/2008 @ 11:43 Ellen ![]() | Ahum, domme vraag want je banner staat hierboven... En het geslacht kan je nu nog niet weten hé... |
| 13/05/2008 @ 12:21 vero | oei, ik ook een dagske te laat: gelukkige verjaardag Nans! Ik had dus wel moeite met tram 3... amai, iedereen heeft duidelijk genoten van het mooie weer hè! Nele, alles OK? Ellen, altijd fijn om van jou te horen hier! Wij zijn bij T nu ook begonnen met potty training. Plasjes gaan goed. Nu de rest nog... Maar het zou makkelijk zijn moest ik er echt een paar dagen zeer intensief fulltime mee bezig kunnen zijn. Nu is hij weer op de kribbe en daar weet ik niet goed hoe ze er mee omgaan. en ik durf hem nog niet zonder pamper naar daar sturen. Hij heeft zich van t weekend vooral uitgeleefd op zijn driewieler. ja mannekes, ineens was hij er goed mee weg. Nu moeten we wel tot in t oneindige toerkes gaan doen. (koeien en treinen kijken) Het is zo'n ouderwets driewielerke (dunne volle banden, houten zitje, ijzeren frame). ik heb gisteren mijn scoutsverleden nog is kunnen ophalen en heb er een stang aan gesjord zodat we hem toch wat kunnen in toom houden en duwen wanneer nodig. Want nu moest de papa altijd mee en hem dan voorovergebukt duwen. en dat kan ik zelf écht wel niet meer. Sanne, wij zijn ook vrij lui geweest. Zondag was t wel BBQ bij ons maar de mensen hebben wel goed geholpen. t was in ieder geval wel gezellig. Ik heb nu ook een zalige ligzetel in bruikleen van mijn schoonouders. Die ligt zalig (zoals die bedjes als je gaat bloed geven bij het rode kruis). Maar ik heb jammer genoeg 2 heel slechte nachten gehad. Wakker liggen voor niets. En van zondag op maandag was dat dus ook echt een hele nacht. En T was er al om 6u30. Maar W is dan gelukkig opgestaan. Bij ons was het dus slaap record in de verkeerde richting. T heeft nog nooit tot 10u geslapen. Vorig weekend is hij 2 keer opgebleven tot 23u (ja shame on us) maar dan was hij er ook nog maar iets later als zijn normaal uur. Die geeft gewoon niet af. en voor de rest gaat alles goed hè. Iedereen vraagt heel de tijd of ik geen last heb van de warmte. Niet dus. t is gewoon genieten. |
| 13/05/2008 @ 12:40 Nancy78 | hihi, ellen, ja ik ben 12.5w nu en je begint al serieus een buikje te zien. Heb voor t eerst een zw jeans aan. Zal die niet al te lang k dragen, denk ik, is één van mijn schoonzus van h & m en moet zeggen dat die zeer laag op de buik beetje knelt. voor de rest zit ie perfect maar toch, klemt wat af en weet van vorige keer dat ik die ook maar enkele weken kon dragen, maar allez, heb dat dan toch al gehad hé Vero, hadden samen hier kunnen kletsen, slaap ook zéér slecht laatste tijd, waardoor ik niet goed weet of ik nu nog oververmoeid ben van beginnende zwangerschap of gewoon moe omdat ik 's nachts niet goed slaap. Heb elk half uur gezien vannacht en tot 2u heel de tijd wakker gelegen. Tel daarbij dat ik van 2-6.30u nog drie keer naar t toilet moest en ... akelig weinig slaap ![]() hopelijk vanavond vroeg in bed maar k vind dat ook ambetant, wil wat meer genieten ipv altijd vroeg slapen, al kan ik niets anders en wauw, vero, zo'n stang aan een driewielerke vastmaken, ik zou het niet kunnen. en ivm potjestraining: in creche anders es vragen of ze dat ook doen en hoe? kwestie van op elkaar ingespeeld te zijn (minder verwarrend voor T) T, jouw K'sje beter, oef! hij heeft er wel van gehad hé ons poetsvrouw komt ook op maandag, is ook niet geweest dus. Ik ga enkel es stofzuigen en swifferen deze week want echt de fut niet 's avonds... die gel voor gezwollen benen moet ik nog halen maar ik poog deze week eens in apotheek binnen te springen... groetjes nans |
| 13/05/2008 @ 12:42 Nancy78 | en leuk, vero, dat het bij jou zoveel genieten is! voor mij is het vooral gezwollen enkeltjes, allez, nu niet, omdat airco hier op 15° is gezet door me en ie vollenbak draait. Maar moet dringend mijn benen hoger kunnen leggen of t zal toch nog van datte worden. Alleen heeft mijn nieuwe houten bureau zo'n dwarsbalk in t midden dat ik niet weet of de twee volle dozen printpapier die ik vorige keer als opzetstukje gebruikte, nu gaan kunnen staan enfin, we zien wel je bent wel één vd enige zwangeren die ik ken zonder last v gezwollen enkeltjes... |
| 13/05/2008 @ 13:24 vero | bwah, ik heb wel last van kwaaltjes hoor. En ik ga die buik opnieuw weer niet missen. Maar ik geniet wel van t mooie weer. vooral omdat ik er ook absoluut geen last van heb. Ik ga het vanavond idd eens opnemen met de kribbe. Desnoods hem met pamper tot daar doen. Daar uitdoen en dan moeten ze het daar maar verder opvolgen. Enne, zo'n stang aanzetten valt wel mee zenne. Ik heb nog veel moeten sjorren bij de scouts vroeger. Dat verleert ge niet. :-) Mijn stagiaire is een echt schatje! Zij is van Pakistaanse afkomst en haar mama had gisteren te veel eten gemaakt. en ik had al gezegd dat ik die keuken echt wel lekker vindt. Nu had ze toch wel een tupperware potje mee zeker voor mij. Zalig lekker! haar mama had dat dus meegegeven voor mij. |
| 13/05/2008 @ 13:27 Nancy78 | oooh, zo lief van je stagiaire! oei, nu lopen naar vergadering die ik binnen 3min moet voorzitten ![]() |
| 13/05/2008 @ 13:37 vero | Ik moet ook is gaan lopen. Moet demo geven voor directieleden... Pffff.... |
| 13/05/2008 @ 14:15 vero | demo gedaan! directie gewonnen voor mijn plan! Woehoe! |
| 13/05/2008 @ 14:25 Pien | lang geleden, maar ik geraak niet bijgelezen en vind het dan zo stom om te 'reageren'... Dus eerst eens bijlezen en dan hopelijk tot straks! |
| 13/05/2008 @ 14:26 Rien | Dat was een 'quicky' Vero ![]() |
| 13/05/2008 @ 14:27 Rien | Nele, kan je alweer terug een berichtje plaatsen? Mercikes voor je mailtje emt uitleg. Het wordt weer duimen geblazen! |
| 13/05/2008 @ 14:27 Rien | ik wil niet binnen zitteuuu |
| 13/05/2008 @ 14:28 Rien | et voila, lang geleden dus efkes profiteren van de: vieeeeer oh en Pien, zoals je kan zien kan ik ook ni volgen ![]() ![]() |
| 13/05/2008 @ 14:50 Sanne | AAaaaahhhh, Rien en Pien are back ! ![]() Jaja, de kogel is nu eindelijk door de kerk hoor, we gaan... En nee, die streek van de aardbeving is in het zuidwesten, wij gaan naar het zuidoosten. In een inmens land als China betekent dat toch algauw een dikke duizend kilometer ervandaan. Maar 't kan wel zijn dat de schok tot daar voelbaar is geweest. Neemt niet weg dat zo'n nieuws wel maar akelig doet hoor. ![]() T. inderdaad, bij rota kan je niet veel doen. ik neem aan dat GES iets is zoals ORS (Nutricia, oral rehydration salt), maar dan van een ander merk ofzo ? Wel goed dat hij dat wou drinken, want zoniet, dan belanden ze vrij snel in 't ziekenhuis aan 't infuus volgens de KA. Wel straf dat hij het ondanks zijn inenting nog zo zwaar gehad heeft... Ik hoopte al door ons tweede kindje te laten inenten de dans te ontspringen, maar niet dus. Alhoewel, ginder in China zal er wel een totaal andere variant van het virus ronddwalen, dus zal die inenting sowieso niet veel helpen vrees ik. Daar zitten ze blijkbaar met het nog ergere EV71. Ik moet deze week trouwens nog eens navragen bij K&G hoe dat in zijn werk zal gaan voor de spuitjes bij ons tweede kindje, ik moet toch gaan met J. Nans, je hebt overschot van gelijk met je kijk op ouder worden. Ik kan mij daar ook volledig in vinden ookal vloek ik soms wel eens als die verjaardag weer nadert. En intussen staan er mooi 12 weken te blinken op je banner zie ik ! Proficiat hé, die officiële kaap is overschreden. O ja, ik had gisteren normaalgezien afspraak met de vroedvrouw, maar ze heeft afgebeld... vanwege een bevalling. Risico's van 't vak zeker ? We hebben nu komende vrijdag afgesproken. Ik ben wel eens benieuwd want haar ken ik niet, zij was nog niet bij het GBH toen ik bevallen ben van J.Vero, aan mij vraag iedereen ook of ik al zwaar aan 't aftellen ben en dat het nu toch wel enorm lastig moet zijn... Maar eigenlijk valt dat best mee. Ik pas me gewoon aan en ga nu niet staan strijken knal op het heetst van de dag bijvoorbeeld. Naar de bevalling tel ik nog helemaal niet af, ik geniet nog echt wel van mijn buik, maar ik verlang wel naar de laatste werkdag. Jammergenoeg liggen die redelijk dicht opeen... dus ik hoop echt wel van deze keer mijn 40 weken te kunnen uitdoen, zodat ik toch nog 1,5 week voor mijn bevalling nog wat thuis kan genieten. Die oude driewielerkes zijn wel tof hé. J. heeft er zo eentje bij mijn ouders staan. Wijzelf hebben zo'n nieuwe met een duwstang aan. Hij zet wel altijd zijn voetjes op de trappers, maar om ze zelf rond te krijgen is hij nog niet sterk genoeg. Wij hebben zaterdagavond gebbq'ed en 't bezoek had ook vanalles mee. Ze hadden zelf al in de namiddag gebeld en voorgesteld om ook een deel op zich te nemen. Ik heb geen nee gezegd natuurlijk. ![]() J. zat toen ook pas rond 22u in zijn bedje die avond. ![]() Hier vallen de gezwollen ledematen héél goed mee. Ik mag echt niet klagen deze keer. Bij J. had ik echte olifantepoten in vergelijking met nu. 'k ben blij want daar had ik wel wat voor gevreesd. |
| 13/05/2008 @ 15:11 T | Sanne, ja, die Ges is hetzelfde hoor, alleen van Milupa, ander merk dus. Ik vind het ook heel raar dat hij het ondanks die inenting gehad heeft. Onze 2 oudsten hebben die niet gekregen(bestond nog niet) en die hebben nooit zoiets gehad. Gelukkig zijn we er nu terug door. Eten is nog niet terug optimaal, maar zijn flesjes drinkt hij weer vlot leeg nu. |
| 13/05/2008 @ 15:21 Pien | De date gaat nog steeds door hoor zaterdag! Gewoon effen vermelden wie er allemaal gaat komen! ![]() Ook hier al heel wat kunnen genieten de laatste dagen, ons terras heeft al opgebracht, 't is er zalig toeven! Zaterdag waren we 5 jaar getrouwd en zijn we 's avonds voor het eerst sinds Emiel eens met ons twee naar Antwerpen gegaan, wat rondgelopen en gaan dineren. Heerlijk!! Met zulk weer moet je het echt niet ver gaan zoeken he! En, jaja, de nacht van zaterdag op zondag gaf Emiel me het mooiste cadeau: doorgeslapen van 9.00h tot 8.30h!! En sindsdien slaapt hij dus al drie nachten perfect door!!! Plots kon hij ook van liggen zelf in zitstand geraken en begint hij zich ontzettend op te trekken aan vanalles en nog wat. Jaja, het babietje groeit er meer en meer uit, maar hij verknapt nog met de dag en ik ben gewoonweg SMOOR op mijn zoon!!! ![]() Hij is ZOOOOO onnoemelijk schattig en LIEF he, dat beerke.... zucht!!! Gisteren begrafenis gehad van J zijn laatste grootouder, memé.... wel even slikken want de volgende generatie zijn de ouders dan al he... Memé was wel bijna 98 (verjaarde in principe maandag), maar ze was nog clever tot de laatste weken. Enfin, echt verdrietig kan je er niet over zijn na 98 vrij gezonde jaren he... Verder vrij drukke week voor de boeg, ik ga er eens invliegen! (ze slapen alledrie, heb H een dagje thuis gehouden vandaag, ze hoest en niest en ik wil niet dat ze ziek wordt...) Hopelijk tot gauw, met dat mooie weer is het zo moeilijk om vaak aan de computer te zitten... ![]() |
| 13/05/2008 @ 15:29 Pien | Oh ja, Nele, nog een speciale vermelding voor jou: heeeeeeel veel succes gewenst bij deze poging natuurlijk he!!!! duim duim duim!!! En Sanne: allez, gij, de kogel is door de kerk!!! (dat hadden wij hier natuurlijk wel al een tijdje begrepen tussen de lijnen door!! ), maar kom!! Dikke proficiat en HEEL veel succes met het grote avontuur!!!![]() Ellen, bedankt voor de fotos op mail! Mooie schatjes... Leen, wij willen DETAILS ove rhet zeeweekend!!! (hint) |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

En het geslacht kan je nu nog niet weten hé...

? We hebben nu komende vrijdag afgesproken. Ik ben wel eens benieuwd want haar ken ik niet, zij was nog niet bij het GBH toen ik bevallen ben van J.