< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
13/05/2008 @ 15:11
engeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi dames

hier ben ik ook nog eens.
ann leuk dat jullie ook zoveel gaan gaan wandelen dit proberen wij ook ieder weekend de zondag te doen want meestal moet ik de zaterdag werken. vandaag nog een dagje thuis.
en drinkt julie nog altijd goed en zo?

charlie het is idd al een sterke beer hoor mijn jongen en hoe is het met jouw jongen?

ellentje leuk dat je alles zo mooi op je profiel zet zal ik dan even nabootsen van je is idd wel beter e met weinig aan voor de kleintjes hier geeft jarne enkel zijn bodytje aan zowel s'nachts als tijdens de dag.

ginnie wat jammer dat je nog niet bevallen bent het is een teken dat hij graag bij je is.

hier is er een heel speciale gebeurtenis gebeurt vandaag sedert deze morgen kan jarne zich draaien van op zijn buik naar zijn rug en dit vind hij natuurlijk heel tof en wij zijn natuurlijk ook heel trots op hem dat hij dit zo vroeg kan. voor de nieuwsgierigen onder jullie ik heb het gefilmd en wil het gerust doorsturen als jullie mij jullie e-mail adres geven.

zo ga jullie dan terug laten ik ben zo trots dat ik jullie het wilde laten weten

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:12
ginnie

Ok,bij deze een reageerpoging.

Davke: Vandaag toch een belangrijke dag voor jou! Ik duim mee dat de onderzoeken vlot gaan en er iets belangrijks uit de bus komt!
Ik hoop echt met je mee dat je je papa nog kan vertellen dat je zwanger bent..ik duim dat hij dit nog bewust kan horen. Het is niet niks voor je..ik herken zo het gevoel,heb het allemaal ook meegemaakt..Sterkte meid.

Ann: Als je niks hoort,is er niks aan de hand,want anders krijg jij een SMSje hoor!
Een nieuwe auto,leuk! Welkeen is het? Een gans nieuwe of een occazie?(beroepsmisvorming hé)
Is Julie al 7 weken oud? Jee dat gaat snel zeg!
Was het wandelen een beetje leuk??

Anne: Als ik het goed heb,heb je dus hetzelfde cadeau gekregen als Charlie? Leuk hoor! Je verdiende zo een verwen-beurt wel es!
Ik ben vandaag uitgerekend en ik begin zo langzamerhand te snappen hoe jij je voelde toen je overtijd liep,ik denk dan best ook es aan je terug

Charlie: Dus jij ook een armband gekregen! Leuk,jij hebt best wel genoten van je eerste moederdag dus!
Wel lang in de auto zitten in die hitte ja,zeker ook voor Ryan! Maar hij was dus wel braaf? Hij denkt ook aan jouw moederdag hé

Nona: Héhé ik hoop dat jouw vermoeden over mij uitkomt
Ik ben heel benieuwd naar de fotos van je commode en je buik,niet vergeten hé!!!!!
Schattig jouw ventje toch altijd..ook geprobeerd te naaien,lief hoor van hem! Ja,de laatste gegevens kunnen pas op het kaartje eens jouw beeb er is hé,maar het nadert nu ook gauw hoor voor je!
Hoe voel je je voor de rest? Dat opzwellen is wel niet zo handig hé?

Ellentje: Dat minder eten kan makkelijk door de warmte komen hé,als ze het voor de rest goed doet..ze kan dus blijkbaar al flink rondkruipen in haar bedje!

Hier was het verlengde weekend en ik heb vooral veel gegeten,barbecue en ijsjes...gister fruitcoctail gemaakt..mmm...
Zondag zijn we nog een flinke wandeling gaan maken met schoonmama mee,en Izzy (mijn hond) mee,die heeft flink kunnen zwemmen en dat moet heel verfrissend geweest zijn voor haar,ik was best jaloers
Verder beetje last van totale opgezwollenheid,sjah het moet ook niet warmer worden..loop ook met een jeans en mijn 2 truitjes die nog passen zijn nu ook te kort..Mooi zicht hoor
Ik zit nu ook weer op mijn werk..Mijn vader belt nu ook elke dag,is superongerust natuurlijk..Wel schattig,maar aan de andere kant mag het van mij nu ook wel komen..

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:14
ginnie

Engeltje jou had ik net gemist..dat is inderdaad zeer knap van Jarne hoor,en speciaal dat jullie het kunnen filmen hebben!
Je mag het altijd naar me doorsturen hoor,ik ga je mijn email even doorgeven straks!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:26
engeltje

zal het zeker doorsturen vanavond als mijn ventje thuis is want het gaat niet van me

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:18
Anne

O nog niets Ginnie...ik leef met je mee. Zeker nu met deze warmte. Hopelijk zal het snel wat koeler worden voor je. Hier merk ik al dat het wat koeler is. Gelukkig maar ook voor onze kleine ukkies. Lotte heeft vanavond voor het eerst haar flesje weer eens goed gedronken. Hopelijk moet je niet net als ik nog 2 weken geduld hebben.
Wanneer moet je weer op controle? En 1 tip, maak je niet te druk...het komt zo het komt.

Met Lotte gaat alles goed, ze is zoooooo lief. Elke dag vrolijk en vriendelijk. Wat een heerlijk kindje.
Morgen lekker weer mijn vrije dag...ff bijkomen na een drukke eerste week en weekend. Donderdag dan nog ff werken en dan weer lekker 3 dagen bij mijn meisje. Ze ligt nu lekker te slapen.

Davke ik hoop dat bij jou ook alles goed is gegaan.
Charlie leuk dat jij ook zo verwend bent.
Engeltje, wat leuk dat Jarne al op zijn rug draait. Lotte had het met 6 weken ook een paar keer maar nu...geen zin meer. Maar schijnt zo weer terug te kunnen komen geniet maar lekker van je mooie knul!
Ellentje wat een leuke foto's weer op je profiel. Echt een mooi meisje hoor.
Ann, jij bent ook nog steeds lekker aan t genieten van je meisje he. Je zult je wel lekker voelen zo zonder dat spugen.
Nona, ben benieuwd naar je foto's nog 6 weken en dan is het voor jou ook hopelijk zover.

Nou ik ga ff douchen en dan lekker mijn meisje wakker maken voor een flesje dan kunnen we hopelijk vannacht weer lekker slapen.

Liefs,
Anne

[Laatst gewijzigd door Anne - 13/05/2008 @ 22:19] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 08:05
Ellen'tje

Alles goed met de meiden hier vandaag ???

Hier wel hoor
Hebben gisteren aantal dingen besproken
En heel wss trouwen we volgend jaar in augustus
Valt enkel te zien of de kosten aan dakgoten en schouw en terras niet te veel zijn
En eind volgend jaar gaan we ook heel wss voor een tweede
leuke vooruitzichten

xxx

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 08:29
ann

dag dames,

even heel snel een berichtje want ik moet om 10 naar de osteopaat met julie.
Ik zal straks verder lezen en reageren maar ik wou eventjes kijken hoe de uitslagen waren van davke?Maar nog geen nieuws...
En ook geen nieuws van ginnie, kop op meid, je ventje gaat er wel snel zijn hoor!en hij gaat prachtig zijn

Zo, ik ga me wassen, tot straks dames.

xxx
ann

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:10
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Nona, nog gefeli met je 7 jaar bij elkaar zijn. Robert en ik waren vorige maand ook 7 jaar bij elkaar. Leiderdorp NL bedoel je? Das een end reiden voor jullie! Ben zeer benieuwd naar de foto. Wat leuk dat jullie samen de doopsuikers hebben gemaakt. Wat lief dat hij dat ook doet.
Ellen, ja die warmte is echt niet wat voor die ukjes. Merk ook dat Ryan sneller ophoud met drinken. Ach zolang ze maar tevreden zijn....
Ah dus ze heeft ontdekt dat ze door haar hele bed kan. Leuk!
Wat leuk trouwen en dan ook een tweede ukje!!
Engeltje, wat leuk dat Jarne kan omdraaien. Ik ga je zo ff mijn emailadres mailen. Ik wil dat wel even zien!
Ginnie, ah lekker een weekendje gegeten. Kun je nog wel veel eten? En ook nog lang wandelen.. pffff was dat niet erg warm?
Ik hoop voor je dat het wat koeler wordt, maar wel droog!
Anne, heerlijk dat Lotte zo vriendelijk en vrolijk is. Dat geeft je zelf ook echt een goed gevoel. Hoeveel dagen werk jij?
Gisteren op mijn werk werd Ryan aan alle kanten bekeken. In het begin vond hij het wel interessant, maar na 15 min viel hij diep in slaap. Het interesseerde hem allemaal niks.. hahahaha. Wel ff raar om er weer te zijn. Over 2 weken moet ik weer aan de slag. Nog even niet aan denken. Vanmiddag moet ik naar het kinderdagverblijf voor een intake.
Verder is Ryan me al een beetje aan het uitdagen. Ik leg hem in bedje en dan begint hij soms een beetje te piepen. Dus ik zeg nee jij moet slapen. Hij hield meteen op met piepen en toen dacht hij als ik ga lachen hoef ik vast niet te slapen. Dit heeft hij 4 x gedaan en nu accepteert hij gewoon dat hij moet slapen. Het is nu al een dondersteen.
xxx

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:05

zwanger????
hallo
ik ben ontzettend benieuwd of ik zwanger ben. zou een test nu al iets zeggen. pas volgende week zou ik normaal opnieuw ongesteld moeten worden.
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:13
ginnie

Hoi dames,

Charlie: oh Quinten gebruikt nu al zijn charmes om iets van mama gedaan te krijgen,dat belooft nog wat zeg!
Heet hij dat van de papa geërft?
Moet jij over 2 weken alweer werken? Jee,dat gaat toch hard zeg..geniet nog maar van je kleine man en denk er niet te veel aan!

Saskia: Ik denk dat het nog wat vroeg is,ik zou toch tenminste wachten tot je NOD,anders wordt het nog duur met al die testjes

Ann: Hoe was het bij de osteopaat met Julie? Maakt ze al vordering??
En sjah..als ons kindje even mooi gaat zijn als dat van jullie..Dan kan mijn geluk niet op!

Ellentje jij hebt ook leuke vooruitzichten voor de boeg dus!

Anne: Bedankt! Het moet nu net lukken dat het hoogzomerse temperaturen zijn natuurlijk,maar gelukkig kan ik daar nog goed tegen.
In het ziekenhuis zeiden ze me dat het nu erg druk is,veel zwangeren die komen met klachten door de warmte. Maar ik kan niet klagen!
Ik maak me zo druk niet,maar de mensen om me heen wel,en daar wordt je dan zelf zenuwachtig van..Maar je zal het gevoel wel herkennen zeker? Vooral mijn papa wordt echt gek langzaamaan!
Lotte is zo een goedgezind kindje hé,dan kan je niet anders dan van haar genieten! Goh als ze naar je lachen dan smelt vast gans je moederhart. Ik ben echt blij voor je dat het moederschap je zo goed bevalt!

Ik heb dus de ganse morgen in het ziekenhuis doorgebracht,kon nog net eten voor middag en moest toen alweer naar het werk.
2 uur aan de monitor gelegen,ze waren me vergeten denk ik..en daarna nog een echo en inwendig onderzoek gekregen.
Niks veranderd,de kleine voelt zich nog ontzettend goed..en ze heeft nog eens wat "gekoterd" binnenin,maar het zal weinig baten denk ik.
Baarmoederhals was nog 2 cm ofzo en had één vingertje opening..zielig.
Ik moet maandag terug,en dan gaan we nog zien wat we gaan doen. Inleiden is ze niet zo een fan van,en ik ook niet tenslotte. Zolang alles goed is,blijft hij nog maar even zitten.
Alleen de nerveusiteit van de mensen om me heen is lastig. Papa had al gebeld in het ziekenhuis,ik smsje gezonden dat alles ok was,maar ik er nog was. Belt een uur later terug,ik kan niet antwoorden dus belt hij maar naar Gino.,zo ongerust dat die is jong!
Kwordt er soms wel slechtgezind van..

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:31
Nona

Hallo!:)

Saskia, ik denk dat je in principe nu al zou kunnen testen, maar de kans dat je negatief (misschien onterecht?) test is erg groot en zorgt voor ontgoocheling terwijl dta (hopelijk) niet nodig is. Sommige vrouwen testen pas na 2 weken overtijd positief... Mijn moeder zei me 'je zal wel snel genoeg merken dat je zwanger bent, maak je geen zorgen' en gelijk had ze, hoeweml we het allemaal wel kennen hoor, die ongeduldige nieuwsgierigheid:) Als je je echt niet kan houden zou ik de testjes van sensitest bestellen, dta komt goedkoper uit.

Ginne, volgens mij zal het wel snel genoeg gaan als de moment rijp is. Je hebt nog even tijd he. Anders moet je aan je vader zeggen dat alles ok is, maar dat ze nu kunnen zien dat ze gaan gaan inleiden, en dat dat over 1,5 week zal zijn? Dan kan hij zich op een andere datum focussen? Leugentje om bestwil?:) haha. Arme meid... Ik heb ook toen, dankwij de ervaring van Anne helaas, de datum bewust wat geheim gehouden. Ik zeg altijd 'eind juni' als er iemand mij iets vraagt. Alleen mijn moeder en zus weten het. en jullie, maar jullie gaan ni lastig doen:)

Ik heb al een buikfoto op mijn profiel gezet, nu nog de commode...

Ik werk een dagje thuis, aan een pokkebudget, dus heb er even de tijd voor. vanavond babyfluisteraar, ik ben zeer benieuwd.

Charlie, dat viel wel mee hoor, was anderhalf uur rijden ongeveer denk ik? Ik had een winkel gevonden op het web, en al die commodes zijn zo duur, en zo saai en lelijk... we vonden echt niets leuks:) tot we op die winkel uitkwamen:) dus even omrijden... en dna nog een koopje gescoord!:) Hoera! Ja, ventje is echt een schatje:) ik ben zeer verliefd op hem:) hij gaat ook zo een leuke papa zijn:) Ik voel echt dat we een goed team zijn:)

Ann, hoe was het bij de osteopaat?

Ellentje, wat een leuke vooruitzichten inderdaad! proficiat!!:)

Davke, hoe ist met jou?

kga wat verder klooien met mijn budget... zucht. Oh wat kijk ik uit naar mijn 8 maanden thuis met de kleine:) en mijn naaimachine:)

kusjes!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:41
ann

Hey dames,

altijd als ik hier wil komen schrijven, wordt ik gestoord.. Nu is julie aan het wenen (ze is ook gelijk ryan)een beetje met mijn voeten aan het rammelenZe wilt ook niet echt slapen. Maar nu is het etenstijd dus zal haar maar eens snel eten geven.
Het antwoorden op iedereen zal dan voor morgen zijn...

xxx
Ann

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:31
ginnie

Nona: Héé je buik is nu duidelijk gegroeid zeg! Mooi buikje!
Daar kunnen ze nu toch niet meer naast kijken?
Werd ook wel eens tijd,maar nu kun je echt pronken ermee!
Als ik jou hoor vertellen over je ventje,dan heb je echt het gouden lot gewonnen hé!
En veel plezier mt de babyfluisteraar morgen!
Dat leugentje voor bestwil..ik weet het wel,maar ik kàn dat niet hé,liegen..dat zie je meteen aan mn hoofd..trouwens te laat,want hij heeft het ganse verhaal alweer losgepeuterd
Enneh neen wij gaan niet lastig doen hoor!
Mailtjes vind ik trouwens ook zo lastig niet als bellers,smsers en mensen die ongegeneerd vragen of het nu NOG niet eruit is.

Ann: Geen probleem hoor,dat begrijpen wij wel! Straks gaat het me misschien ook bijlange niet meer lukken om hier veel te reageren!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:14

bedankt voor de reactie. ik zal mijn geduld nog wat op de proef stellen. het is de eerste keer dat ik hier op de site kom, en vind het wel leuk om gedachten uit te wisselen.

groetjes en tot zo met hopelijk goed nieuws.
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:53
Nona

Hallo!!

34 weken, hoera:) haha

Gisteren dus naar die vrouw geweest, ze werkt met blokkades op chakra en acupunctuurpunten en 'test' dan voor blokkades via spierspanning. ofzo. Enfin, ukje is blijkbaar een gevoelig ding, want had angst en zorgen en kon die niet loslaten. Dus nu moet ik in naam vna het kind, affirmaties opzeggen terwijl ik bepaalde punten stimuleer (beklop). En het heeft beloofd te draaien, maar wilde niet zeggen wanneer:) dus ook een koppig kindje:) Ik weet niet hoe ons kind dat heeft gekregen, maar ze zei dat het stomme kleine dingen konden zijn. arme kindje. Maar we zullen zien he:)

Volgende week nog eens echo:) Ik denk dat die misschien na de verhuis zal draien... dinsdag krijgen we de sleutel eindelijk!!! en dan het weekend van de 24ste verhuizen we. We zouden in principe direct internet moeten hebben, maar als je me niet hoort... ligt het aan telenet:)

Saskia, we moeten de lijst nog eens opdiepen, dan kan je je er tussen zetten:)

Hoe zou het zijn met Davke? Ik hoop dat haar vader niet plots slechter geworden is ofzo...

Ginnie, ik weet wat je bedoelt, ik kan ook heeeeeeeeeelemaal niet liegen:) zucht. misschien moet je een deal sluiten met je vader dat je hem echt snel op de hoogte zal brengen, en dat hij maar 1x per dag je mag bellen om zich zorgen te mken? Als je hem uitlegt dat je er zenuwachtig van wordt en zo misschien de geboorte uitstelt, zal hij zich proberen inhouden misschien? Wel heel begrijpelijk allemaal, wat zijn onze mannen toch stiekem gevoelig he:) en lief:) maar niet altijd tof:)

Ann, hoe is het met Julie, heeft ze nog goed geslapen?:) Misschien is het het weer ook he, dat nu zo draait... het is zo het soort weer waar melk zuur van wordt als je het niet in de ijskast stopt. en soep..

kusjes!!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 11:09
ann

Dag dames,

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb een smsje gehad van ginnie.
Ze is deze morgen de trotse mama geworden van een zoontje, hij heeft ook de naam jarne gekregen (jaja, ze had deze naam al langer en toen bleek dat engeltje deze ook al had, toeval hé)
Hij is 2,7kg en 47,5 cm. alles is vlot verlopen zegt ze.

Een dikke proficiat ginnieOok een dikke proficiat aan je ventje!
rust nu maar en geniet vooral!!
Neem je rust maar in het ziekenhuis!en als je terug bent willen we alles weten en vooral een foto van jouw prachtige jarne zien

xxx
Ann

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:05
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Ginnie, van harte met jullie geweldige zoon!!
Geniet er lekker van! Wat leuk zeg nog een Jarne. Is dat een vaker voorkomende naam in Belgie? Ik heb hem namelijk nog nooit gehoord.
Nona, waar blijft de foto van de commode?? Mooie buik! Zo daar kan je echt niet meer omheen. Jij bent in 1 keer aardig gegroeid of niet?
Wat leuk zeg die babyfluisteraar. Dat is wel heel apart! Gelukkig dat jullie uk nog gaat draaien.
Ann, hoe is het met Julie?
Engeltje, hoe is het met je werk en Jarne?
Anne, hoe is het met Lotte?
Davke, wij denken aan je! Hopelijk gaat het met je vader en heeft hij niet al te veel pijn.
Lijntje, wij denken ook aan jou!!
Ryan en ik zijn net terug van babymassage. Hij vond het weer heerlijk.
Nu even voeding geven en dan lekker slapen en mams gaat ook ff slapen. Ik ben me toch moe!
xxx

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:32
davke

bijna zwanger
--------------
davke 24,be, 10ste ronde, nod 06/06/2008 - 19/05 1ste test bij mij
ingetje
Saskia

zwanger
--------
nona, 27,be 1e kindje,*geheim* 24-06-2008 --> 21/5 gyn

bevallen
--------
ellentje 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 26,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
ginnie,26,be,1e kindje, jarne 15/05/2008!!!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:36
Nona

Proficiat Ginnieeeeeeeeeeee!!!:)

Zie je wel dat het vlot zou gaan? Of toch snel?:) Ik hoop ook vlot en tussendesoepenpatatterig:) Kom ons maar alles vertellen:)

Davke, ben je overtijd, of heb ik het nu verkeerd voor?

groetjes!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:39
davke

hey allemaal,

ginnie proficiat zeg ik wist het dat het vandaag zou zijn
alle geniet jullie maar van jullie prachtige zoon

ja en bij mij ook alles goed
de uitslag was supper dik inorde van mijn ventje
maandag gaan ze nu kijken hoe zijn zwemmertjes reageren bij mij dus zondag moeten we klussen en maandag moet ik weer naar de gyn en dan zullen we zien of het gaat lukken

en als dat goed is moeten we nog een half jaar zelf proberen en dan pas zal ze ingrijpen maar ben al zeer blij dat ze nu ook al testen en kijken of het zal lukken

en met mijn papa gaat het niet ze goed zwelt helemaal op en moet nu morfine spuiten krijgen in plaats van die plakkers dus ja we zien wel

nu ga vlug voort doen ben bezig aan een hele grote opdracht die vandaag af moet dus tot later allemaal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >