< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
16/05/2008 @ 11:55
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,

Ik kom eventjes vlug reageren want ik heb eigenlijk geen tijd, zit op m'n werk.

Woe met Warre naar kind en gezin geweest. Hij is vertrokken wat betreft zijn gewicht, we gaan terug omhoog op de curve. Hij weegt nu 9240 gr en is 75 cm groot. Hij heeft zijn laatste prikjes gekregen.

Ik ben zelf ook woe naar de gyné geweest. Het is nog steeds een meisje en ze is 35 cm groot en weegt al 1100 gr. Ze zit zeer goed op schema. Misschien kan ik ook eens een "normale" baby op de wereld zetten. hihi

Ik kom later nog wel eventjes op de rest reageren

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:24
Niki

Hallo allemaal,

ik weet het, het is al schandalig lang geleden dat ik nog iets van me heb laten horen. Maar via Peggy heb ik jullie terug gevonden op het forum waarvoor ik Peggy natuurlijk bedank. Wat is er ondertussen veel gebeurt zeg, ik heb alles nog niet kunnen bijlezen maar ik ga zo mijn best doen om toch een beetje meer tijd vrij te maken om met jullie te kunnen praten/schrijven.

Jari, proficiat met Xiebe.

Liesbeth, jou moet ik nog feleciteren met je zwangerschap. Op de foto is je buikje toch ook al goed rond vind ik maar hoogzwanger is toch wel wat overdreven.

Petra, wat gaat het snel zeg, jij bent ook al 6 maanden ver en een meisje. Echt leuk hoor een meisje na twee jongens. Ik vond het zo anders met Stientje dan met de jongens maar Stientje was dan ook een superbrave.

Wij stellen het allemaal goed. De kinderen groeien als kool. Stien begint al goed haar best te doen met te praten, ze heeft al een rijke woordenschat maar ik denk niet dat iedereen haar verstaat. Ze geeft aan elk woordje haar eigen versie, de klanken zitten er wel in maar ondertittels zijn soms nog noodzakelijk. Robin is echt al een hele kerel aan het worden en Sam die moddert zo een beetje aan, die trekt zich echt van niets iets aan die pakt de dag gelijk hij komt. Een manneke zonder zorgen.

Groetjes Niki

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:25
Kristien

Marijke, dat wil ook lukken zeg! Is dat bij Maryse (Mieke voor de kindjes) dat Vince dan gaat gaan? Dan passeer je bij mij, tenzij je langs de Edelzangerslaan komt.
Het kindje van vrienden is onlangs weggegaan (die zijn verhuisd naar Aalst), vandaar dat er waarschijnlijk een plaatsje is.
Ik weet nog toen Wout er ging dat ze elke dag minstens 1 telefoontje kreeg met de vraag naar een plaatsje.

Niki, welkom terug (al ken ik jou nog niet)!

Petra, voor Warre en de kleine , die het allebei zo goed doen. Ondertussen al een beetje bekomen van de citytrip naar Barcelona?

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:56

Hoi iedereen,

Niki : dan toch ons gevonden!! Blij te horen dat alles goed met jou en de kids gaat , hopelijk horen we meer van je! Lees maar rustig bij :) Je zal je werk hebben.

Petra : Wat leuk dat je meisje zo goed van lengte en gewicht is ! Tword precies de zwaarste van den hoop :) Maar dat is toch geruststellend eh?

Liesbeth : SUPER dat alles zo goed gaat me de zwangerschap en wat een geruststelling ook dat de bloedklonter verkleind is :) Heel positief nieuws hier allemaal bij onze zwangere

Kristien : 1 cm is amper zichtbaar denk ik hihi , we gaan ze eens tegen elkaar moeten zetten , rug tegen rug!
Wat doe je van tweekend?

Aan iedereen een prettig weekens en hopelijk met niet téveel regen!
Alles is hier prima !! Ze hebben wel beiden een snottevalling en wat hoest maar tvalt wel mee..
Groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:17

Wat een kl*te weertje zeg pffff!!!
Maar de kindjes zijn binnen toch ook flink te houden. Keana kijkt naar film van "luizenleven" en Liam is aan het rommelen met speelgoed :)
Allé kga jullie laten en ook wat meekijken nara de film :)
Groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 08:29
Marijke

Gisteren naar Bellewaerde geweest met mijn man zijn werk....pfffffff t was niet echt fijn door dat weer zeg. Ik ga al niet echt graag naar pretparken - ik durf toch nergens in buiten in de waterattracties.
T was gisteren dus veeel te koud voor in de waterattracties te gaan, dus uiteindelijk ben ik bijna nergens op kunnen gaan.
Vince was niet meegegaan (hij was een dagje bij de oma) omdat hij nog wat ziekjes was...dus ik wou zowiezo redelijk snel naar huis...wat blijkbaar onbegrijpelijk is voor sommige vrienden.

@ Kristien: het is idd bij Maryse dat Vince tijdelijk naar de opvang kan.

@ Niki: welkom terug

Waar gaan jullie met jullie kindjes naar de pediater?
Ik heb nu 9 juni een afspraak in GHB.
Normaal ga ik wel in het H.Hart, maar de behandeling die ze daar voorstellen helpt eigenlijk niet echt goed, dus ik ga eens voor een second opinion naar GHB.

Groetjes en nog een fijne zondag!!

Marijke & Vince

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 11:40
leentje

das echt slechte timing marijke. wij hebben dat ook eens voorgehad maar toen in de dierentuin. dat valt nog mee met paraplu kun je toch nog iets zien of naar de vissen binnen kijken.er zal wel niet veel volk geweest zijn dan zeker?
peggy hier zaten ze ook binnen tv te kijken. nemo of plop voor de kleinste.is echt een verschil met de voorbije dagen.
ik heb terug een lange broek aangetrokken en chorten uitgewassen.

kga weer een beetje voortdoen op zolder want de werken moeten hier vooruit gaan hé. nog vier maandjes den tijd.

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:40
Kristien

Hallo!

Marijke, ik ben nog maar 2 keer naar de kinderarts geweest en dat was op GHB bij Dr Francois Vermeulen (pneumologie en infectieziekten). Wout had nogal een rare hoest en dat bleek hyperreactiviteit te zijn. Een hoest die erger klinkt dan hij is en waarbij de luchtpijp elke keer dichtklapt. Lijkt wat op astma, maar is het niet. Hij heeft een klein jaar moeten puffen (zoiets als aerosollen, maar duurt niet zo lang) en hij heeft er nu niet veel last meer van. HIj is daar de eerste keer echt heel uitgebreid onderzocht om verschillende 'ziektes' te kunnen uitsluiten en het enige dat overbleef was dan die hyperreactiviteit.
Ik ga met Wout ook naar een homeopate en daar wordt hij dus wel elke 2 maanden goed opgevolgd.

Wout is dit weekend naar bomma en bompa (ouders van de papa), want de papa zit zelf in Engeland.
Ik heb al veel klarinet gespeeld en dan heb ik uiteraard ook eens veel tijd om te computeren.
Vanmorgen de oude tuintafel van mijn ouders gaan halen. Zij hebben een nieuwe gekocht en nu heb ik hier dus ook een fatsoenlijke tafel staan.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:49

Marijke: idd jammer van het weer . Ik durf nu wel overal in en kan wel eens genieten van een dagje pretpark samen met ronny en dat hebben we verleden jaar wel eens gedaan zonder de kids :)

Leentje : Vandaag was het hier 101 dalmatiers hihi, heb van de opa keiveel disney films gekregen die destijds nog van ronny zijn jongere zus waren en die hebben hier supersucces. Ronny zijn zus is wel 17 jaar jonger(nakomelingske maar wel van een andere vrouw van de opa eh)

Kristien : Zo een weekendje alleen lijkt me wel eens leuk! Dan kun je idd heel veel tijd in jezelf steken.
Wij hebben hier momenteel ook maar simpele tuinmeubels maar meestal buiten ravot ik met de kids dus zoveel zitten doen we niet hehehehe Maar tis wel een leuk tafeltje dus en proper :)

Voor de rest alles prima, kids spelen samen dus rust voor mij :)

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:33
vlokje

Online Status
Hey dames,
Het gaat mij vandaag niet zo goed af. Ik ben moe, moe, moe terwijl ik dit weekend nog niet veel anders gedaan heb als geslapen. Ik heb besloten om buiten enkele wasmachientjes te laten draaien, niet teveel te doen vandaag. Ik voel me daar wel schuldig om, maar langs de andere kant, waarom eigenlijk?
Vrijdag was het een beetje een teleurstelling in 't Klavertje. Diegene waarmee ik een afspraak had, was ziek, maar ik was niet verwittigd. Op zich geen ramp, want het is maar op enkele minuutjes van hier. Maar iemand anders daar heeft me verteld dat één van de novembermama's zwanger blijkt van een tweeling en dat ook nog één van de mama's van de crèche zwanger blijkt te zijn voor november, en die krijgen voorrang, de kans is dus groot dat er toch geen plaatsje is. Die persoon durfde het niet met zekerheid te zeggen, dus ik verwacht deze week een telefoontje van de verantwoordelijke, hopelijk weet ik dan meer.
En anders gaat de zoektocht weer verder he
Ik vind het hier echt een leuk groepje, ik lees met plezier jullie verhalen!

Groetjes, vlokje

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:09

Oei vlokje dat is minder goed nieuws. Kzal toch duimen dat ze nog plaats hebben want de zoektocht lijkt me niet makkelijk.
Vandaar dat ik wel blij ben dat mijn moeder de oppas is. Ik heb dan ook gekozen om deeltijds te werken (drie volle dagen) en eens Liam naar school gaat neem ik er één volle dag bij. Maar financieel is het wel té doen dus vandaar eh!
Ik denk dat je geluk moet hebben met een opvang want ik lees vaak rare verhalen maar hier op dit forum heb ik nog maar weinig negatiefs gehoord gelukkig!!
Ik vind het hier ook een leuk kliekje :)
Miss eens een meeting houden?
Petra,Riet,Niki,jari en Liesbeth heb ik al gezien maar we kunnen toch eens met heel de bende samen afspreken niet?
We zullen lijstje maken van wie wil en welke dag dat het makkelijkste past!
IK WIL DUS : donderdag, vrijdag (dag en avond kan ik meestal) en zat en zon lukt wel maar is nu wel enkele weken volboekt.

Allé mensen kga jullie terug laten, kga kuisen ook al zijn mijn varkens wakker hehehehehe

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:42
vlokje

Online Status
Ik werk nu nog fulltime, maar vrijdagnamiddag, zaterdag of zondag zou voor mij wel gaan. Ik zou het wel eng vinden, want ik ben de enige die nog geen kindje heeft, maar langs de andere kant lijkt het me wel een leuk idee.

BTW: wanneer zijn jullie begonnen met de baby-uitzet? Ik vind het precies nog wat vroeg, anderzijds begint het wel al te kriebelen.
En in welke winkel hebben jullie je geboortelijst gelegd? Ik heb al gehoord dat Kinderplaneet in Tremelo een voordelige winkel is?

[Laatst gewijzigd door vlokje - 18/05/2008 @ 14:46] - Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:45

Dan kun je alvast eens oefenen met onze kids hehehe. Ik zou miss ook wel zonder kids afspreken hoor als de papa thuis is kan hij oppassen :)

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 00:09
Marijke

Hai dames

Dat afspreken lijkt me wel een leuk idee!!

@ Vlokje: ik heb mijn geboortelijst rond 20 weken zwangerschap in orde gebracht. Ons lijstje was ook bij de Kinderplaneet, was hier heel tevreden van.
Sommige dingen zijn er idd echt wel goedkoper dan bij Premaman of Dreambaby... Bel wel best op voorhand voor een afspraak want meestal is het daar heel druk.
Enne, dat lijstje leggen duurde bij ons zeker 4 uur - en ik had al een hele hoop voorbereiding gedaan! Het was heeeeeeeel vermoeiend!
Maar wel leuk ook natuurlijk.

Groetjes

Marijke & Vince

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 18:06
leentje

Hé vlokje,

jammer van de creche. pfff... had dit ook voor en kwam op wachtlijst voor mijn oudste zoon.tegen dat ik dan een plaatsje kreeg was onze zoon zeven maand. en zeggen dat mensen voorrang krijgen die werken is er nu beslist op regering. er zijn mensen die ook al reserveren en ze zijn niet eens zwanger. dit kan totaal niet vind ik. een kribbe waar ik ging solliciteren in de tijd die haaden zelfs toen wachtlijsten tot 2008 en toen waren we in 2007.mijn ventje nam dus even een stop met werken wat moet je anders doen.nu ondertussen ons vierde kindje onderweg is hebben we gelukkig dit niet meer voor. mijn ventje is huisvader geworden en ik ga uit werken. maar als ons ons vierde kindje er is gaat mijn ventje halftijds terug gaan werken en ik drie vierde. we kunnen zo onze uren combineren dat er altijd iemand thuis is voor de kinderen.ik was die ellende zat want ondertussen moet je je weer stresseren. kzal blij zijn dat ik zelf kan beginnen als zelfstandige. ik begin in ieder geval niet met zo'n wachtlijsten.

de kinderplaneet is een zalige winkel. toffe hippe kledij en spulletjes. ik ben er zot van. volgende maand ga ik nog eens kijken.
ze geven je goede uitleg en zijn vriedelijk ook.

groetjes

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 18:37
Petra

Hoi hier ben ik nog eens

Niki; super dat je terug bent,kom nu eens wat meer piepen hé!!

Liesbet; geweldig nieuws dat de bloedklonter verkleind is. En don't worry, ik krijg ook van iedereen de opmerking dat ik al zo dik ben! Ik ben nu 10 kg aangekomen dat valt dus wel mee, maar ik draag deze keer ontzettend rond, ipv alles naar voor zoals bij de jongens.
Daardoor lijk ik dikker dan anders. Het is natuurlijk ook al het derde kindje hé! Bij jou al nr 4. Komt hierna nr 5??

't is inderdaad een k*t weer hé! vandaag was het al wat beter maar amaai, de warmte zijn we toch rap gewoon, alhoewel het op het laatste wat te warm was voor mij.

Vadaag gedwongen een dagje thuis gezeten door de treinstaking. Ik heb eens lekker aan mezelf gedacht en geluilekkerd in de zetel met een goed boek.
Ik ben ook naar de ava gegeaan om de laatste dingen voor de doopsuiker te halen. Daar kan ik dus binnenkrt ook aan beginnen

Amaai 't is precies niet simpel hé om in de buurt van Leuven een goei OM te vinden? Ons meisje is ingeschreven toen ik 1 maand(!) zwanger was en ze kan starten in jan '09, in dezelfde creche waar Warre gaat. Dus ik neem nog ouderschapsverlof 2 maanden.

Ik ga nu fritjes van de kermis eten, die smaken toch zo lekker anders hé!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 20:02
Riet

Hallo allemaal!

Ja sorry het gaat onmogelijk zijn om aan iedereen te antwoorden, maar ik ben blij dat het hier met de zwangeren goed gaat en dat Niki nog eens iets heeft laten horen. Minder goed nieuws is er inderdaad ivm de opvang. Da's toch een merde hé dat er zo veel plaatsgebrek is? Ik heb vandaag gezien dat ze hier nog een kinderdagverblijf aan 't bouwen zijn bij ons in 't dorp (ze zijn een bejaardentehuis aan 't bouwen en daar zou ook een crèche in komen). Voor mij had dat supergemakkelijk geweest maar ja... da's nu te laat hé.

Mij zullen jullie alvast de volgende weken niet horen want wij vertrekken vrijdag naar Zuid Frankrijk tot en met vaderdag.
Ik ben al twee dagen aan 't opruimen, strijken in inpakken en ik zal dan ook blij zijn als we weg zijn. Bjarne zijn slaapkamer wordt morgen nog geleverd (voor zijn verjaardag en dan kan Erin in zijn bed) en dan nog poetsen enz... .

Allé mannekes hou jullie goed. Ik zal aan jullie denken daar in Frankrijk hé . Spijtig genoeg voorspelt het weer daar niet zo denderend te zijn maar we zullen wel zien hé.

Dooooeeeeeeeeeeeei en tot binnenkort

Riet

PS. Peggy ik heb problemen gehad met mijn msn, die marcheerde totaal niet meer. Ik denk dat het ondertussen opgelost is, dus ik zal je binnenkort waarschijnlijk nog wel horen hé.

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:01

Riet !! Goede reis eh meiske en genieten eh!!! Ben jaloers hihi.
Ik hoor je wel op msn binnenkort of hier xxx dadaaaaaa

Petra :Frietjes van de kermis mmmm idd dat smaakt lekkerder dan van een fritkot alhoewel het ook een frietkot is op de kermis heheheh.
Je hebt gelijk dat je goed geniet nu en dat dagje staking was voor velen een dagje congé!

Leentje. Leuk zo een thuisblijfpapa :) Ik denk niet dat ronny dat zou zien zitten maar ik wel hehehe. Ik werk maar deeltijds maar eens liam naar school gaat gaan ga ik me miss thuis vervelen.

We moeten eens een datum vinden om samen af te spreken maar dat is hier niet zo evident denk ik. We zijn nu al met meer dus we moeten allemaal dezelfde dag kunnen vrijmaken. We zien het wel eh en moesten er al een paar kunnen volgende week zaterdag geef dan een seintje. We kunnen ook met een paar afspreken eh en later met heel de groep want ons rietje valt nu ook weg drie weken ongeveer.

Hier alles prima. Onze liam is echt ne kapoen aan het worden. Hij pakt dan iets uit de kast en dan stapt hij snel naar zijn kamer en lachen dat hij dan doet hihi zo precies van pak me dan als je kan!!

keana is in de wolken voor het schoolfeest zaterdag :) ben eens benieuwd. Ronny gaat vrijdag helpen standjes opzetten en ik ga van 12-14 zaterdag aan het fietsenparcour staan (kasse of bonnekes knippen kweetni) . Ze vroegen wat hulp dus die krijgen ze.
Keana moet er rond half één zijn dus die gaat mee met mij om 12 uur en de papa en broer en grootouders en meter en nichtje komen rond 13 uur. Om 14 uur beginnen dan de optredens ;kvind het wel spannend en we gaan het weer mee hebben denk ik :)

Allé kga genieten in mijne luie zetel. Iedereen slaapt hier toch (ronny ook want heeft vroege en was stikkapot)
slaapwel, goede reis en aan de zwangeren GENIETEN EH!!!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 20:31
Niki

Hallo dames,

Peggy, bij ons is het ook schoolfeest zaterdag, ze geven niet zo een best weer hé, veel kans op regen in de namiddag. De jongens zijn al volop aan het oefenen geweest. het thema is de Tieltse olympiade. Sam zijn klas moet zwembandjes meehebben en Robin moet een fiesthelm aandoen. Ik ben eens benieuwd maar meestal vallen die schoolfeesten echt wel goed mee. Gelukkig heb ik kunnen wisselen met mijn uren op het werk want normaal gezien moest ik gaan werken zaterdag en zondag. Ik ga dit jaar niet helpen, ik heb mijn handen meer dan vol met de kindjes.

Petra, een luilekkerdagje moet er al eens tussenkomen hé, geniet maar van elke dag die je zo hebt of kan nemen.

Riet, geniet van je vakantie. Het weer hoeft niet zo goed te zijn, weg zijn en genieten van je gezinnetje zonder de stress van alle dagen daar draait het hem om. Wij vertrekken binnen een kleine drie weken ook voor een weekje en ik zie er echt naar uit.

Vlokje of Kristien, ik weet het al niet meer. De KInderplaneet is echt een hele leuke winkel...behalve voor je portefeuille. Het is inderdaad een hele voordelige winkel, nergens vind je goedkoper maar ze hebben er zoveel leuke spulletjes en telkens laat ik me vangen en heb ik toch iets bij dat ik leuk vind. Met de kinderen moet ik er zeker niet meer naar toe gaan want dan kom ik bankroet thuis.

Het is vandaag weer zo een lekker drukke dag geweest. Ik had ochtenddienst en dat viel nogal mee maar toen ik thuiskwam moest ik de zwemzakkken nog maken (ik was gisterenavond baantjes gaan trekken en mijn badpak was nog niet droog) en moest ik naar oma trekken. De jongens waren daar, oma en opa gaan ze halen aan school. Dan ben ik Stien gaan halen bij de onthaalmoeder op weg naar oma en om 17u15 ben ik dan vertrokken met Robin naar de zwemles. Vandaag heeft hij voor de eerste keer helemaal alleen gezwommen (zonder bandje of blokjes om hem boven te houden) en hij heeft het zo flink gedaan. Ik was zo fier op hem. Na 15 lessen kan hij het dus. Ik ga nog wel wat lessen extra nemen zodat hij het goed zal kunnen. Na de zwemles terug naar oma en opa. Ludwig was daar nu ook en dan om 19uur terug naar huis met Stien. Robin en Sam blijven daar slapen want we hebben beiden de vroege morgen. Nog een beetje geknuffeld met Stien en haar om 20 uur naar haar bedje gedaan. Ze drinkt nog elke avond een flesje en dan komt ze zo dicht tegen me zitten en dat is zo genieten. En het lieve vind ik dat Stientje dan zegt baby Stien en dan moet ik haar in mijn armen nemen als een baby en dan drinkt ze zo haar flesje uit.
Ik ga nu zelf me een beetje opfrissen en met mijn dekentje in de zetel kruipen. Na het zwemmen ben ik toch altijd zo moe. Ludwig is nog een toerke lopen en ik ga genieten van de rust in huis en van mijn dekentje want 's avonds is het toch naar de frisse kant. En dan eens op tijd mijn bedje in. Gisteren was het weer half een toen ik ging slapen en dan is het toch te vroeg dat mijn wekkertje afloopt zene.

Dikke knuffel Niki

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 16:39
Petra

Hoi allemaal

riet: goe verlof en denk niet aan ons, want dat zou betekenen dat je aan thuis denkt en dat mag niet hé op verlof!!

peggy: ik ken dat die kapoene streken. Hier loopt ook zo enen rond. Ferre doet dat meestal niet meer (da's voor kleintjes) maar als hij ziet hoeveel pret warre heeft is hij toch moeilijk in te tomen en zijn ze na een tijdje met z'n tweetjes kattekwaad aan het uithalen. Och best wel schattig.

Bij ons is het schoolfeest pas 22/6. Nog even wachten dus.

De kinderplaneet is inderdaad een van de besten om een gebortelijst te leggen omdat je ook echt alles onder één dak hebt, en de prijzen zijn schappelijk. Sommige dingen zal je misschien elders goedkoper vinden maar ja, dat is met alles zo hé!
Zoals Niki zegt, je vind er wel altijd je goesting, wat gevaarlijk kan zijn. Onze Ferre zjn geboortelijst lag daar ook, van de anderen heb ik geen meer gelegd. Je moet alleen letten op het volgende: als je iets kiest wat expliciet verwijst naar het geslacht, bv kleren en je wil niet dat je omgeving het geslacht al kent, vraag dan KLAAR en DUIDELIJK om dit in te pakken!!
Wij hadden lakens van "kleertjes" op onze lijst en daar stond dus op 'jongen'. We zeiden dat het geslacht nog een geheimpje was, dus ze gingen dat inpakken. 2 weken voor mijn uitgerekende datum krijg ik tel van mijn broer. Hij was daar een kadootje gaan kopen en had gezien dat mijn lijst al in de kasten lag. Hij was dus eens gaan piepenen rarara? Just, de lakens waren niet ingepakt! Hij wist dus meteen dat het een zoontje was. Hij is gelukkig geen roddelaar en heeft hat alleen aan zijn vrouw gezegd en dan onmiddelijk naar mij gebeld. Ik heb dan in een "franse colére" naar de KP gebeld en ze gingen na 1000 excuses het onmiddelijk rechtzetten. Dus, zeker vermelden!

Ga nu naar de spaghetti-avond op Ferre zijn school, jamie weer niet koken!!

Toedeloe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >