Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/04/2008 @ 20:40 Zepke | Hallo allemaal! Mijn datum is weer veranderd! Volgens de meting ben ik vandaag exact 12 weken ver en wordt ons kleintje verwacht op 11 november! Gemakkelijk te onthouden! Alles was perfect in orde. We hebben er drie kwartier naar mogen kijken want het had zich niet goed gelegd voor de nekplooimeting (inderdaad, isabel, ze heeft het direct gedaan). Eer ze hem/haar terug in beweging kreeg waren we al ettelijke minuten verder. Ocharme de drie wachtenden achter ons! Het was echt genieten! Het was een zeer raar maar zalig gevoel om dit opnieuw mee te maken. Het leek zo ongeloofwaardig om voor een tweede keer daar zo'n klein kindje te zien op het scherm.Lieveke, dat zal wel schattig geweest zijn dat Lukas zijn voetjes niet in het zand wilde zetten Da's zoals gras waarschijnlijk, hé? Daar moeten ze ook aan wennen. De verhuis, ja, 't komt eraan maar de dagen lijken nog trager voorbij te gaan... Zucht!Zepke xxxxx |
| 14/05/2008 @ 21:22 Zepke | Hallo allemaal! Ben er ook nog eens geraakt! Ik zit constant buiten met dit goede weer en 's avonds ben ik te moe om veel te typen...Lieveke, ik had nog nooit gehoord van een stembandontsteking bij zo'n kleine kindjes! Hoe heeft hij dat opgelopen? Hopelijk wordt hij snel beter! Leuk, zo de kamer inrichten, hé? Wij kijken er ook al naar uit. Enid zal eerst haar kamertje nog moeten delen met zusje of broertje, maar mettertijd gaan we een kamer bijmaken. Ik kijk er al naar uit! Ik heb mijn baas nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben want hij heeft net zijn kindje verloren en dan durf ik mijn leuke nieuws niet te gaan vertellen. Misschien binnen een week of misschien twee weken... Ik weet het niet goed. Hoe zeg je dat tegen iemand die net zijn kind verloren heeft?Groetjes, Zepke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Volgens de meting ben ik vandaag exact 12 weken ver en wordt ons kleintje verwacht op 11 november! Gemakkelijk te onthouden! Alles was perfect in orde. We hebben er drie kwartier naar mogen kijken want het had zich niet goed gelegd voor de nekplooimeting (inderdaad, isabel, ze heeft het direct gedaan). Eer ze hem/haar terug in beweging kreeg waren we al ettelijke minuten verder. Ocharme de drie wachtenden achter ons! Het was echt genieten! Het was een zeer raar maar zalig gevoel om dit opnieuw mee te maken. Het leek zo ongeloofwaardig om voor een tweede keer daar zo'n klein kindje te zien op het scherm.
Da's zoals gras waarschijnlijk, hé? Daar moeten ze ook aan wennen. De verhuis, ja, 't komt eraan maar de dagen lijken nog trager voorbij te gaan... Zucht!
).
. DAarna komt de trainig vanzelf wel. Het gaat trouwens zeer goed, enkel voor slapen nog en weggaan doe ik voorlopig nog een pamper aan.
ik kon wel huilen echt waar, ik vond dat zo zielig voor deniske dat ie dat nu weer moest missen en weer de hele dag binnen moet zitten. Goh ik voel me nu zo schuldig dat ik elke dag ga werken hoor. Eens horen of ik morgenmiddag geen vrij kan krijgen...
Ik zit constant buiten met dit goede weer en 's avonds ben ik te moe om veel te typen...
want hij heeft net zijn kindje verloren en dan durf ik mijn leuke nieuws niet te gaan vertellen. Misschien binnen een week of misschien twee weken... Ik weet het niet goed. Hoe zeg je dat tegen iemand die net zijn kind verloren heeft?