Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 14:44 | Leuk dat het feestje zo goed verlopen is! Ge hebt ook wel enorm veel chance gehad met het weer é! Wel straf dat Cisse daar gewoon doorgeslapen heeft, ik ken baby's die als ze zoveel worden doorgegeven en gepakt worden enorm lastig kunnen zijn! Ge hebt een braaf ventje dan! Wij hebben zondag aan onze ouders verteld dat ik zwanger ben. Koen zijn ouders waren enorm blij, zijn mama vloog direct rond mijne nek om mij te feliciteren en ze heeft direct een hele doos babykleertjes meegegeven van de kindjes van mijn schoonbroer ![]() Ons mama die was er helemaal van gedaan, die is beginnen wenen van emotie, een uur later had ze weer traantjes in haar ogen, ze kon er echt ni van over. Kwas wel content met al die blije reacties. Jaja, nu is het geen geheimpje meer, maar is het out in the open :) |
| 21/05/2008 @ 08:09 | Hey allemaal, Met mij alles ok. Zondag wel serieus ziek geweest, kon heel de dag niks van eten binnenhouden. Sindsdien niet meer misselijk geweest, dus das dan weer goed nieuws :) Je begint mijn buikje al een heel klein beetje te zien. Soms is mijn buik ook dikker dan anders, maar denk dat dat met darmen ofzo te maken heeft... We zijn nu volop aan het uitkijken naar maandag é, dan krijgen we eindelijk onze eerste echo! Ik hoop maar dat alles in orde is... Groetjes, Els |
| 26/05/2008 @ 20:18 *anne* ![]() | Ah, en Els... hoe is jullie eerste echo geweest?? |
| 26/05/2008 @ 20:25 | Hey allemaal, Hoe gaat het ermee? Met Cisse nog altijd alles goed? Anne: voor jou de laatste loodjes. Tof dat je laatste echo goed gelukt is! Lieke: niet leuk dat je nu zo sukkelt met je suiker, hopelijk heb je er niet al teveel last van en kan je toch nog een klein beetje genieten van de laatste weken van je zwangerschap. Wij zijn vandaag naar gasthuisberg geweest voor de 12 weken echo. Alleen blijkt ons kleintje nog geen 12 maar slechts 10 weken te zijn. Met mijn onregelmatige cycli was dat wel een beetje te verwachten.. Ze hebben dan ook een vaginale echo gedaan. Voor de rest alles in orde met de baby, hartje klopte mooi en tzag er goed uit. Wel sjiek om te zien zo de eerste keer :) Mijn bloeddruk was wel te hoog, nu moet ik binnen 1,5 à 2 weken nog ns op controle bij de huisarts hiervoor. Ik hoop dat dat maar eenmalig zo was en niet blijft aanhouden... Groetjes, Els |
| 28/05/2008 @ 19:24 saar | kom hier blijkbaar een beetje laat bij, maar ben ook van die kanten van rillaar , maar woon nu in tessenderlo (vlak naast babybaby )is er nog iemand zwanger? of ondertussen iedereen bevallen? |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

Hij had om half 11 nog gegeten en dan heeft hij van 11 tot 4 geslapen, en dan van kwart voor 5 tot 9 terug geslapen. Deed wel eens deugd! 't is nog altijd geen heel nachtje doorslapen, maar dit is toch ook al goed te doen hé!
.