< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » onverwacht zwanger van zevende kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
onverwacht zwanger van zevende kindje
07/05/2008 @ 12:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zalig genieten met de kids van het goede weer , terwijl zij buiten spelen ramen lappen, was buiten hangen ...
amaai met dit weer staat men been weer dik rood en het voht sijpelt er al uit, bij zärgon had ik dit pas in de zesde maand mja vanaf 20 weken mag ik terug men medicijnen slikken voor drainatie maar in een veel lichtere versie.
men ventje begint stilaan aan de zwangerschap te wennen ie had het er echt moeilijk mee maar we hebben nog even hé.

straks gaan we het zwembad opzetten want de echte lekkere temperaturen zijn op op komst .
de tuin is helemaal zomers klaar , gezellig bbq, buiten eten, deels buiten leven :) zalig gewoon .

hierna nog één keer naar de osteopaat hopenlijk is men rug en nek dan volledig in orde .

groetjes allemaal

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:49
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey Maxnic,

Veel succes bij de gyne morgen !! Kom zeker vertellen hoe het geweest is, OK ?
Ik zal duimen dat alles OK is met je kleintje.
Hoe reageerde je gyne trouwens op je zwangerschap ?

Groetjes en hopelijk tot gauw,

Leen
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:44

hoi,

net terug van de arts, alles verloopt perfect, hartje prima , de baby bewoog heel flink.
de nekplooi meting was ook okido ben ik toch gerust nu :)
kreeg 3 prachtige echo's mee , het gezichtje de armpjes en eentje met de beentjes op , zo klein en al zo mooi hé.

voel me kiplekker, enkel men been wringt wat tegen maar had niets beter verwa

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:23
kristien

Online Status Stuur bericht
He Maxnic,

Ben blij voor je dat alles in orde is met je babytje,en maar goed ook dat je je kiplekker voelt,als je ziek bent is het ook niet leuk.
En hier hebben de kinderen ook al genoten van het warme weer.

Geniet van je zwangerschap en zou je willen weten wat het geslacht is of wacht je liever tot met de geboorte?

En ook nog van mij nog een laate proficiat met je huwelijksverjaardag,wij zijn ook al bijna 19j samen.

Groetjes Kristien

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:53
k'tje

Hallo,

Ik kon het niet laten om even te reageren op dit topic. Ik heb enorme bewondering voor jullie! Zelf had ik altijd graag een kroostrijk gezin gewild. Momenteel heb ik 2 kinderen (een dochtertje van 3j en een zoontje dat vandaag 1j wordt) en helaas zal het bij deze 2 blijven. Ik heb 2 zware zwangerschappen achter de rug. Bij de laatste zwangerschap heb ik in totaal 8w kunnen gaan werken, de rest was platte rust. Mijn lichaam kan écht geen 3de zwangerschap meer aan. Ik was altijd al een lichtgewichtje, en nu heb ik al helemaal ondergewicht (en ik krijg het ni voor mekaar om bij te komen...). Soms doet het wel een beetje pijn om te beseffen dat ik nooit meer zwanger zal zijn.
Maar goed, wat ik gewoon wil zeggen: een dikke proficiat voor jullie fantastische gezin!

K'tje
Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 12:09
leen

Hey Maxnic,

Fijn te horen dat alles OK was bij de gyne ! Ben echt blij voor je ! Stuurt de gyne niet aan op een vruchtwaterpunctie ? Toen ik vorig jaar zwanger was was ik 34 en de gyne zei dat ik een 'randgeval' was (net geen 35) voor een VWP te adviseren. Ik zou er geen hebben laten doen maar toen bleek ik een slechte triple test (1 kans op 100 op afwijking) te hebben en dus hebben we het toch maar laten doen. Maar het is toch geen pretje... Ik herinner me dat ik veel meer schrik had om de baby te verliezen door de punctie dan dat er een afwijking zou zijn. Gelukkig liep het allemaal goed af...

Voel je je nog altijd goed ? Ik hoop het ! Ik was zelf zooooo misselijk de laatste keer, nog erger dan bij de tweeling. En je been, veel last van ?

En hoe reageert de omgeving of weten ze het nog niet ? Is het niet zo dat veel mensen iets hebben van: ach ja, jullie waren al een groot gezin, er kan er nog wel eentje bij. Of krijg je toch negatieve kritiek op je bord ? Van mij zul je die alleszins niet krijgen, ik bewonder je echt en denk dat het reuzegezellig is, zo'n groot gezin. Wij zijn het voorbije WE met onze 4 kindjes op restaurant geweest en we hebben heel veel bewonderende blikken gekregen omdat ze zo braaf en rustig waren. Terwijl enkele tafels verder een koppel zat die hun éne kleuter nog niet baas konden (brullen, tieren, lastig doen). Op zo'n momenten ben ik toch trots hoor, op mijn 'groot' gezin !!

Allez, regelmatig komen vertellen hé, over je zw'ap !

Leen
Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:43

hoi,

nee hoor over een vruchtwaterpunctie had ze het niet , de vorige zwangerschap wel toen de nekplooimeting niet zo vlot ging wel, ik had zoveel schrik dat ik de afspraak anuleerde en gewoon op men gevoel afging , die vertelde me alles is oke.
de prik en de rest hoefde echt niet voor me is pijnlijk en houd risico's in (had er een bij de oudste zoon).
nu was de nekplooi meting perfect en de bloed controle uitslag krijg ik 10/06 dus we hopen dat alles oké is.

men been doet lastig maar dat word je gewoon, ben snel moe (heb al 3d last van een hersenschudding, bij het vullen van de wasmachiene stootte ik men hoofd tegen een puntige plank) ik duizelde en moet veel rusten vooral in een donker kamer; mja lukt niet echt met de kids.

misselijk zijn ben ik niet, enkel veel last van dorst en daarna veel plassen dus :)

begin stilaan nieuwsgierig te worden of we een jongentje of meisje krijgen.
voor een meisje hebben we al verschillende mooie namen een jongen is iet moeilijker maar heb een voorkeur voor 2.

de familie en vrienden zijn op de hoogte kreeg enkel positieve reactie's inderdaad een mondje meer is vaak de reactie maar niet slecht bedoeld .

greats nic

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:45

7e kindje, waw!!!
Hallo Maxnic, ik was lang niet op het forum, heerlijk vertrouwd nu...
Bij mij is het bij 5 gebleven, zeer tegen MIJN zin, maar ja, men moet het met twee willen. Het is nog niet echt verwerkt, raar, ik blijf maar denken "t'was niet af"... (Begrijpt iemand mij?????? of is dat gewoon raar van mij?)
Mijn jongste is nu 2.5 jr, ben zelf 44, dus gedaan!
Verzorg je goed, rust zoveel je kan. En geniet maar!! Het is je gegund
Doei!!
Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 17:02

hoi els,

denk dat dat gevoel metertijd wel slijt .
zelf had ik het moeilijk na de vijfde, eens die naar school ging het lege nest gevoel maar dat beterde wel na een tidjje.
nadien was ik dan zwanger van zärgon en nu opeens onverwacht aan het zwangeren van het zevende dus mijn kinderverlangen is ondertussen al dubbel en dik ingekleurd.
na deze kies ik onmiddelijk voor een sterlisatie :)

greats nic

ps leeftijd wil niets zeggen kijk naar iris (wendy van wanten ) had een perfecte dracht en een flinke dochter ze is 48 dus leeftijd speelt geen rol wel dat je met 2 kiest voor een baby vind ik

greats nic

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 09:37

vanmorgen op controle bij de arts.
de baby doet het uitstekend, het is 12 cm en weegt 92 gram .
wat groeien ze snel hé , heel beweeglijk ..
men bloed uitslag was ook goed een beetje bloedarmoede maar gezien men verleden niets om ongerust voor te zijn.

mama weet wat het word (de jongste was moe dus papa bleef thuis om op hem te passen :) ) maar is mijn geheimpje :)

greats nic

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:34
leen

Hey Maxnic,

Wat fijn dat alles weer OK was bij de gyne. 16 weken alweer, dat begint vooruit te gaan hé ! Ik hoop dat je je voor de rest goed voelt.

Enne, leuk dat jij weet wat het wordt. Mondje dicht hé, het is nog zo leuk als het een verrassing is voor de anderen. Ze zullen wel nieuwsgierig zijn zeker ?

Geniet er maar van !

Leen
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 12:22
Leen

Hey Maxnic,

Alweer een tijdje geleden dat we je hoorden. Als je banner klopt ben je alweer bijna op helft ! Pfew, wat vliegt de tijd !
Hoe gaat het met je ? Voel je baby al goed schoppen ??
Wanneer mag je weer naar de gyne ?
Heb je kunnen zwijgen over het geslacht ??

Leen
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 16:16

@leen

moest normaal op 9 juli terug gaan maar omdat ik vaak last heb van buikpijn mocht ik vandaag even langs.
de kids kennen het geslacht nog niet ,papa,meme,pepe en men beste maat en vriendin wel :)

heb een prachtnaam maar die zwijgen we .

alles is okido ik voel heel af een toe een vlindertje in men buik.
de baby ligt volledig links dus vandaar de pijnscheuten soms (buiknet en navelnetje) .

de baby groeit als cool zo'n 15.3 cm is het al goed hé.

fijn dat je nog eens mailde

gretas nic

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 16:30
Wen370

ik volg ook nog steeds hoor en wat gaat het idnerdaad snel bij jou, bij mij waarschijnlijk even snel, maar dat lijkt natuurlijk niet zo, al heb ik mijn handen wel vol en vanaf volgende week zeker, dan is onze oudste 2 maanden thuis, zal weer wennen worden, want sinds die naar school gaat...
bij jou ook weer volle bak vanaf dan. hopelijk kan je tussen door toch nog voldoende rusten!
das inderdaad al een mooie lengte he!
geniet er nog van!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:54

hoi wen,

ja inderdaad nog een klein kort weekje rust haha de oudste zijn al sinds vorige donderdag vrij.
enkel camerhône en maxim hebben nog deze week school.
wel druk met hier en daar rapporten (x 4 dus haha) op te halen en oudercontacten, dan hier en daar nog receptie's op school als afsluiter van het jaar, kleuterklas,oudervereniging,schoolraad.....

en nadien valiezen pakken en zien wie wanneer naar waar vertrekt en tijdig post opsturen zodat ze het effectief toekrijgen :)

heb het gevoel dat men zwangerschap een slakkengangetje gaat maar dat is maar een gevoel, ben dolgelukkig dat alles okido is verloor zelf een kindje in 2000 op 18 w en een goede vriendin op iets meer dan 23 weken dus vandaar men ongerustheid denk ik dus een extra cheque up.

de kleinste (zärgon) was mee amaai wat een sirene toen het licht uitging voor de echo maar eens ie de baby zag bewegen vond ie het de max :)
ik genoot van elke seconde.

heb ontzettendlast van men rug en een goed gezwollen been maar dat heb ik er met plezier voor over .
we zijn bijna halverwege hé, alle jij al iets verder zie ik.

ken je de baby's geslacht al of maakt het niet echt uit ?

greats nic

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:31
Wen370

ja, morgen ben ik 25 weekjes. ik kijk er ontzettend naar uit, akn haast niet wachten en tegelijk wel (vooral als de andere 2 weer druk aan het doen zijn samen)
het geslacht maakte voor ons niets uit nee, maar we zijn te nieuwsgierig om het tot de bevalling zelf niet te weten. maar we houden het wel nog voor onzelf tot het geboren wordt.
ik heb nog niet teveel last, af en toe ook eens wat rugpijn en vandaag wat last vant zuur, maar ja, we weten waarvoor we het doen he.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 06:35
Karen

hoi dames allemaal...
ik heb net een testje gedaan...en het was positief:bij ons komt nummertje zes er dus aan...weet nog niet goed hoe ik moet reageren, is allemaal heel erg pril, 1 jaar geleden hebben bewust gekozen voor een zwangerschapsafbreking toen bleek dat ons kindje niet levensvatbaar zou zijn, het was de moeilijkste beslissing die we ooit moesten nemen, maar we wilden geen hypotheek leggen op het leven van onze andere kids..nu heb ik schrik dat de testen weer niet goed gaan zijn en dat we dit kindje ook gaan verliezen...
enfin, ik ga eens even bellen naar mijn lieftallige echtgenoot(voornamelijk om te vertellen dat hij gelijk had...hij herkende de symptomen van 6 keer ervoor)

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:40

@ karen

alvast een dikke proficiat.
maak je niet al te druk tijd brengt raad en misschien gat het nu allemaal van zelf :)

ik duim alvast voor je

hou ons op de hoogte hé

greats nic

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:33
leen

Hoe Karen, ik dacht dat jullie intussen een TV gekocht hadden ?! (sorry, kan het even niet laten...).
Ook ik wil je graag alvast feliciteren. Probeer optimistisch te zijn, het is niet omdat het vorige keer mis is gegaan dat dit nu ook weer zo zou zijn. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het destijds heel moeilijk voor jullie is geweest en je dat nog lang niet vergeten bent. Ik had vorige jaar zelf een slechte triple test (4e kindje) en ook wij hebben de weken rond de vwpunctie heel veel gepiekerd over wat als... Inderdaad dachten we hierbij vooral aan de impact op de andere kinderen. Gelukkig bleek alles uiteindelijk OK met ons dochtertje maar ik vergeet die onzekere periode nooit meer.

Ik kan me voorstellen dat je er maar echt in zult gaan geloven als de dr. je bevestigt dat alles OK is, maar probeer toch positief te denken.
Enne, zeker nog je verhaal komen doen !!

Leen

PS: Zoooo tof dat er nog mensen zijn die voor een groot gezin gaan !
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 06:18
Karen

tja...die tv staat niet altijd op he
Ben wel heel gelukkig hoor...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >