Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 15:46 Katien | @ T-ke: ja, het is ons 1e kindje. Vorige zomer zijn we getrouwd, nog ff de pil doorgenomen en in maart dus gestopt... We zien het wel, maar stiekem hoop je er natuurlijk wel op. Op zich wil ik er niet veel mee bezig zijn (men zegt dat het dan niet zo gemakkelijk gaat), maar dat is toch moeilijk vind'k...je wil het in principe toch en als vrouw voel je je lichaam toch ook steeds en kan je je krijgen enzo... Manlief zegt dat'k er soms teveel mee bezig ben, maar denk dat dit toch normaal is?Groetjes en good luck allemaal! |
| 12/05/2008 @ 10:14 Katrien ![]() | Gisterenavond zijn m'n begonnen....Door naar de volgende maand dus... |
| 22/05/2008 @ 20:21 Katrien ![]() | Hier nog ff wachten op de 'groene dagen'. Veel succes bij de anderen!!! |
| 23/05/2008 @ 21:03 | Hoi mag ik mij er even bijvoegen. Wij gaan voor de 5de ronde. ik hoop het zo dat het deze keer gaat prijs zijn. Je mag er niet te veel mee bezig zijn zeggen de mensen maar zien jullie ook zo veel zwangere vrouwen dan voorheen? |
| 26/05/2008 @ 20:25 | Hoi, wij gaan voor ons eerste kindje, wij hadden natuurlijk gedacht dat het veel sneller zou lopen. hadden we dit geweten waren we eerder gestart maar ja, het zal wel komen he! :) mijn man is deze week normaal gezien de hele week thuis, dus we kunnen klussen he! Ik ben zaterdag avond ook de hele avond misselijk geweest, en maar overgeven, ik had een pannekoek gegeten die mij blijkbaar niet bevallen was. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

krijgen enzo... Manlief zegt dat'k er soms teveel mee bezig ben, maar denk dat dit toch normaal is?
Hopelijk kunnen we je over een dikke twee weken een dikke proficiat wensen he 
, denk dat manlief daar wel tevreden mee zal zijn