Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 07:59 Sonja | Gelukkige verjaardag Lore!!! ![]() Maak er een fijne dag van! ![]() Doe je mooiste jurkje maar aan want ... de fotograaf is geboekt op school!! ![]() De zoenen zal Tuur wel geven! ![]() Sonja |
| 14/05/2008 @ 09:46 lente ![]() | gelukkige verjaardag lore!!! hiperdepiep hoera!!! hiperdepiep hoera!!! |
| 14/05/2008 @ 10:12 wendy verachtert ![]() | Hoikes, Lang zal ze leven in de gloria... Hieperdepiep voor Lore .Wendy&co |
| 14/05/2008 @ 10:57 joke vleugels ![]() | gelukkige verjaardag aan Lore ! groetjes |
14/05/2008 @ 20:08 ![]() | gelukkige verjaardag lore!!!! groetjes! evi |
| 15/05/2008 @ 13:49 Ikje ![]() | Katrien: ik heb je niet gezien (was weer gehekst waarschijnlijk )Leuk dat Lore een fijn feestje gehad heeft. Mooie foto's ook! Groetjes |
| 16/05/2008 @ 08:35 Katrien ![]() | Als ik me niet vergis, is het vandaag Evi haar verjaardag... Dus Evi, bij deze, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ![]() Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 16/05/2008 @ 12:25 joke vleugels ![]() | katrien, ik zal duimen !!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

, voor de kindjes. Mama is iets minder enthousiast, ik kan precies moeilijker om schakelen van met de nacht werken naar terug het normale ritme. Met slaapgebrek als gevolg. Gisterenmorgen 2,5u gaan slapen dus ik dacht gisterenavond makkelijk te kunnen slapen. Rond de klok van 2u ben ik in slaap gesukkeld
. Deze morgen hebben de kindjes me dus laten liggen en ik door mijne wekker geslapen
. Ze hadden zelf braaf voor het ontbijt gezorgd en waren een filmpje aan het kijken. Daarna zijn ze dan maar begonnen met de dagelijkse plagerijen
.
? ikke wel
. Kan jij me de gegevens van de organisatoren van de avondmarkt even doormailen? Als jij die weet natuurlijk.