[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 08:56 mama | Niet druk maken zou ik zeggen. Bij mij heeft het 5 maanden geduurd eer mijn eerste maandstonden er waren! Geduld hebben ... |
| 14/05/2008 @ 09:05 Itte ![]() | Bedankt mama! En die knobbeltjes die ik dan gevoeld heb? |
| 14/05/2008 @ 16:09 sass1e | Ook daar zou ik me niet al te druk om maken hoor. Met een bevalling gebeurd zoveel daar van onderen, dat het goed kan zijn dat het een soort verdikkingen zijn die nog weggaan. Het is ook niet niks, zo'n baby erdoorheen!! Gun het nog even de tijd en als je over een tijdje nog niet menstrueert kan je altijd nog even naar de arts gaan! groetjes! |
| 15/05/2008 @ 12:40 mama | Elke gynaecoloog is daar anders in heb ik ondervonden. Mijn voorkeur gaat zelf uit naar het wachten op de maandstonden, zodat je weet dat alles terug 'werkt' qua eisprong e.d. Als je direct met de pil begint, weet je dat natuurlijk niet. |
| 16/05/2008 @ 07:45 | Mijn gyn had mij aangeraden om te wachten omdat ik anders tussentijdse bloedingen kon hebben. Maar intussen is alles in orde, de zijn er gisteren doorgekomen. |
| 16/05/2008 @ 10:55 ingkie | amai jullie moeten laat beginnen met de pil. ik moest ze al na 5 dagen na mijn bevalling nemen ik geef wel bv en heb dus de mini pil gekregen. |
[Reageer]

Maandstonden na bevalling - genante vraag

zijn er gisteren doorgekomen.