< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » scheef slapen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2008 @ 08:16
marieke

Online Status
hoi hoi,

Hier weer wat geks aan de hand. Mijn zoontje wordt namelijk sterker en begint nu ook in bed te bewegen, waardoor hij 'snacht ineens begint te 'klagen'. Wat blijkt, hij ligt helemaal schuin in bed en ligt dan met zijn hoofd tegen te zijkant van de wieg. Iets waar hij blijkbaar zelf niet gelukkig mee is, maar niet terug kan draaien. Dus dan leg ik hem weer recht, stop hem weer in en geef zijn speen, waarop hij verder kan slapen.

Herkent iemand dit? en hoe kan ik dit voorkomen? Vraagt hij eindelijk geen voeding meer 's nachts, moeten we eruit om hem recht te leggen...

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 08:21
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Marieke,

ons manneke doet dat ook, in zijn parkje en zijn bedje. Dan vinden we hem in alle hoeken van zijn bedje.
Aan zijn hoofdje hebben wij zo'n beschermhoes, dus dat zit ok. En voor de onderkant heb ik zo'n slang gelegd. Die slang gebruikte ik tijdens mijn zwangerschap om te slapen, neemt de vorm van je lichaam over, en kan ook gebruikt worden om je prutske erin te leggen. Zo ben ik zeker dat hij niet naar de andere kant van zijn bed schuift, jaja, want hij beweegt zich al lekker voort op zijn rugje.

Succes hé!

Groetjes,
K'tje

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:13
Nathalie

hallo

mijn oudste deed dit ook en de jongste nu ook weer ;je kan idd die slang gebruiken of wat ik doe is gewoon 2 badhanddoeken oprollen en aan elke zijknt ene leggen en dan zitten ze daar ook wat klem tussen en als ze dan wat scheef zouden liggen komt hun hoofdje niet tegen de spijlen van het bed
of een safe to sleep ;heb ik hier ook even gebr

groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 09:51
brina

hier ook zo ene die nie stil kan liggen 's nachts
Hij ligt elke nacht dwars in zijn bedje. Maar als hij overdag in zijn park slaapt dan beweegt hij geen centimeter!
Maar hij wordt er niet van wakker ofzo dus ik laat hem maar doen. Natuurlijk hou ik wel in't oog dat hij niet met zijn gezichtje tegen de spijlen of bedomranding ligt.
Misschien kan je zo een safe t sleep proberen, als ik het goed voorheb kunnen ze zich dan ook niet omdraaien.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:15
marieke

Online Status
ik zou inderdaad kunnen overwegen om zo'n ding aan te schaffen, maar zal t eerst zelf eens proberen met twee handdoeken aan de zijkant. In elk geval vast bedankt voor jullie antwoord!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]