< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
08/05/2008 @ 23:20
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Welkom Vlokje!
Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap.
Ik ben ook van Kessel-Lo, Kesseldallaan.
Wij gaan waarschijnlijk van t weekend ook eens naar de Kesselse feesten gaan. Misschien maandag.

Heb je al een creche gevonden ondertussen, ik zag hier net dat ik je onze creche had aangeraden in "oppas gezocht".

Groetjes

Marijke

[Laatst gewijzigd door Marijke - 08/05/2008 @ 23:22] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:38
Vlokje

Awel Marijke, eergisteren heb ik telefoon gekregen van 't Klavertje op het Jeugdplein dat ze toch een plaatsje voor mij zouden hebben. Dat is op 250 m van mijn deur, dus ik kan te voet gaan, openingsuren zijn van 7 tot 18.30u dus ik zou het kindje zowel kunnen wegbrengen als gaan ophalen indien nodig en de bijdrage is gebaseerd op ons loon.
Lijkt me ideaal dus. Ik mag de 16de gaan kijken en dan kan ik beslissen.

Iemand van jullie ervaring met dit kinderdagverblijf?
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:21
Petra

amaai wat is er veel geschreven zeg!! Ik ga proberen overal op te reageren.
Peggy; van mij ook een gelukkige verjaardag met de verjaardag van Liam. Toch weer een mijlpaal hé, die eerste verjaardag

Jari; proficiat met je flinke zoon, mooie kindjes, echt waar. Geniet ervan!!

Riet: leuk hé, communiefeesten! Ik vind dat dus nog fijner dan sommige trouwfeesten, lekker overdag, ongedwongen, allemaal speelse en vrolijke kindjes...

Liesbet: ik heb ook veel last gehad van BI bij Ferre, bij Warre niet. Nu begin ik ook last te krijgen van mijn bekken, dus ik ben al begonnen met de bekkengordel te dragen en dat helpt voorl wel. Ik moet woe naar de gyné, en ik zal dan vernemen of ik naar de kiné moet.
Verder alles ok met de baby? Hoe zit dat nu met die klonter?

Leentje: proficiat met de dochter hé?? Leuk vooruitzicht in elk geval.

Vlokje: welkom en proficiat met je eerste zwangerschap. Hier is intussen nr 3 op komst en ik heb ervaring met onthaalmoeder en met creche. Ik kan dus heel goed vergelijken en ze hebben beiden voordelen en nadelen. Warre gaat naar de Trapperkes in Aarschot aan het MCA. Daar vind ik het ook echt goed.

Heeft er nog iemand iets vernomen van Niki???

Sorry als ik er een paar vergeten ben hoor, mea culpa!

Nu, mijn verhaal: 't was zaaaaaalig inBarcelona! Goe weer, terwijl het hier regende en ik heb dan maar beslist om het zonneke in mijn valies te steken en mee te brengen, en voila, 't is gelukt. Hahaha
We hebben heel veel gezien en gedaan, maar ik dacht de eerste dag al dat ik de wereld aankon 'zwangerschap is geen ziekte hé) maar dat was buiten ons meisje gerekend! Ik heb het dus de overige 3 dagen rustig aan moeten doen, want mijn bekken, rug en lies deden ontzettend pijn. We hebben onze jongens wel enorm gemist, maar ze hebben echt hun best gedaan bij mémé. Als ik op voorhand wist wat ik nu wist had ik wel Ferre meegenomen want ik vond het daar zeer kindvriendelijk. Warre is nog te klein. We hebben veel geshopt, schandalig veel geld op gedaan, maar dat mag eens hé. Ik had 5 kg meer bagage bij dan toen we vertrokken, dat zegt genoeg hé! Voor alle 3 heel leuke spulletjes gekocht trouwens, dingen die je hier niet vind.
We hebben er ook zalig gegeten, dus het was super. Deze stad is een echte aanrader.

Nu met mijn zwangerschap: hierboven de nakende probl al wat beschreven hé!! Ik begin nu te voelen dat ik fysiek nog niet gerecupereerd was van de vorige zwangerschap. Het wordt zwaar. Ik ga ook vroeger stoppen met werken: half juni, binnen 6 weken dus. Ik ben al echt aan het aftellen hoor. Dan kan ik toch wat rusten voor de bevalling, 't is wel grote vakantie, maar Warre gaat naar de creche en Ferre sommige dagen naar de vakantieclub.
De verplaatsing woon-werk is gewoon ook zwaar momenteel.

Allee ga nog wat verder doen, heb toch al veel geschreven hé, pfff

Petra

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:27
Kristien

Marijke, dan zijn wij bijna buren: ik woon in de Wielewaallaan.

Vlokje, welkom! Ik had je topicje nog niet gezien

Petra, 't was precies leuk in Barcelona! Verzorg jezelf goed met de BI.

Groetjes,
Kristien
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:46
Marijke

Pffffffff wat een ***dag zeg, slecht nieuws gehad van de creche.
Dus we zijn in allerijl op zoek gegaan naar nieuwe opvang voor Vince.
Heel gezellig natuurlijk aangezien de meeste mamas en papas ook al hun kindjes uit onze creche aan het weghalen zijn, alles lekker volzet OVERAL.
Gelukkig heb ik nog een onthaalmoeder gevonden die Vince kan opvangen tot juli, dus kunnen we in tussen toch al verder zoeken naar een andere opvangplaats.
Ik vind het zooooo spijtig eh, Vince ging heel graag naar de creche en hij werd er echt wel goed verzorgd...
Hopelijk komt het nog in orde, zodat Vince op termijn misschien toch terug naar zijn oude creche kan. Ik hoop dus snel nieuws te hebben.
Ik was dus heel de dag gigantisch over mijn toeren.
Loop al heel de namiddag gefrustreerd en lastig rond.

[Laatst gewijzigd door Marijke - 09/05/2008 @ 19:49] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:01
Saskia

hallo Vlokje,

Ik ben Saskia de mama van 2 zoontjes Yannick 6 jaar en Jarno 3 jaar.
U vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met de kinderkribbe het klavertje. Mijn 2 zoontjes zijn daar naar de kribbe geweest en ik kan u zeggen dat dit zeker aan te raden is. Wij waren er ontzettend, ,alé meer zelfs, tevreden van. Allemaal proffessionele en super lieve mensen die daar werken.
Trouwens doet er mij ook ineens aan denken dat ik met Jarno nog eens moet langsgaan. Hij gaat van na kerstmis naar school en ze hadden mij gevraagd van nog eens langs te gaan wanneer hij naar school gaat.
ECHT EEN AANRADER. Moest ik ooit aan een derde denken zou ik daar zeker terug gaan maar die kans is heeeeeeel klein, eigenlijk zo goed als nihil dat dat derde er ooit komt.
Ahzeg Peggy proficiat aan Liam hé, wel een beete laat maar liever laat dan nooit zeggen ze toch
Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:30
jarike

dag saskia,welkom hier.

marijke,begrijpelijk dat je gefrustreerd bent,wij hebben hier ook lang 'problemen' gehad met de om's.
xanthe zit ondertussen bij haar derde om,ik hoop dat ze bij deze toch kan blijven tot ze naar school gaat,want die begint last te krijgen van haar rug. we hebben ook een beetje pech gehad hoorntis te hopen dat we bij xiebe zo een pech niet hebben.
de eerste waar ze ging,waren 2 zussen,daar waren wij eiglijk niet zo tevreden over,maar uiteindelijk beslisten zij om er mee te stoppen,oef,dan miesten wij die beslissing niet nemen.
andere om gevonden,maar daar kon ze maar enkele maanden terecht,spijtig,want twas een heel goeike.gevraagd,toen we net zwanger waren van xiebe of ze voor hem geen plaats had,maar nee dus,alles was al lang volzet.was wel handig,ni ver,op de steenweg aan de delhaize.nu zit ze bij een om in kessel-lo,maar bijna in wilsele.
das een stukje rijden,maar kristof werkt in de delhaize in wilsele,dus hij gaat haar afzetten voor hij gaat werken,hij moet toch die richting uit..enige nadeel is dat ze dan wel altijd vroeg eruit moet.
voor xiebe hebben we via opvangezinnen een om gevonden op de plattelostraat,dus ik ga hem altijd gaan afzetten voor ik ga werken.
ze begint wel pas om 7.30 u ,wat wil zeggen dat ik niet voor 9 u kan beginnen,en dus ook niet voor 17 u kan stoppen,op het werk gingen ze hier rekening mee houden,oef.
opa gaat xiebe dan halen,xanthe waarschijnlijk ook,tzal wel een gepuzzel worden voor hem,eerst xanthe gaan halen aan de ene kant van kessel-lo;en dan xiebe aan de andere kant.

enige nadeel is dat geen een van de 2 om's werkt op woensdag,dus daar moeten we nog een oplossing voor vinden.

marijke ,heb je al gaan horen bij opvanggezinnen?
vlokje,jij blijkbaar wel,ik denk dat ze pas een lijst vrijgeven,een half jaar voor je effectief plaats nodig hebt.
ons probleem is dat we geen van beide een rijbewijs of wagen hebben,dus we zijn echt wel beperkt in onze keuze.
bij ons wordt het dus op ons inkomen berkend.een privecreche kunnen wij echt niet betalen,en zeker niet ,binnenkort,voor 2 kindjes.

gisteren peggy gezien bij het vuurwerk.
peggy heb het gisteren al gezegd dacht ik ,maar je zag er goed uit!
xanthe had er bang van,vabn het vuurwerk,het verbaasde me een beetje,aangezien ze normaal van niks bang heeft.
was na het vuurwerk wel aant denken,dat het niet slim was van met xiebe te gaan,ocharme zn oorkes.hij heeft wel geen kik gegeven,enkel bij de eerste knal schrok hij een beetje.
xanthe wordt momenteel echt aangetrokken door auto's ,ni te doen...

gisteren me nog eens gewogen ,en ik woog 72.3 kg,kwas weer tot 87 gegaan(van 57kg) en toen ik thuiskwam woog ik 77kg. als ze er zo blijven afgaan ist goed
voorlopig doe ik er nog niks aan ,aan mn gewicht,aangezien ik bv geef(afgekolfd),we zullen zien binnen een paar maanden.
vind het wel frustreredn,dat ik voorlopig allen zwangerschapsbroeken of trainingsbroeken kan aandoen.
alles blijft steken op mn heupen.die zijn nog vrij uitgezet,en natuurlijk een blubberbuik.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 19:52
Marijke

Heykes

Ik had me tijdens m'n zwangerschap al ingeschreven bij de dienst opvanggezinnen. Ik had m'n inschrijvingsnummer nog dus ik heb ze daarnet toch een mailtje gestuurd om ze te vragen om me een lijst door te sturen.

Eigenlijk hoop ik stiekem toch nog dat de problemen in onze creche opgelost geraken zodat ik Vince toch terug naar daar kan brengen, maar ik vrees hier wat voor. Ik had gisteren de mevrouw proberen te bellen, maar ik kreeg zelfs geen antwoord.
Ik vind het gewoon zooo spijtig eh...ze hadden echt superflexibele uren, echt supermakkelijk en eigenlijk waren de kindjes er ook heel goed verzorgd.

Maandag mag ik gaan kijken bij een creche die in september gaat opengaan op de diestsesteenweg: Baby University.
Maar ze zijn echt wel heel duur, wat natuurlijk al een minpunt is maar goed, als ik echt geen andere oplossing vind dan kan ik natuurlijk niet anders dan hem in die creche inschrijven.
Ik heb ook nog een paar mailtjes naar andere creches gestuurd, ik wacht hier maar ff af en zal wel zien wat er uit de bus komt.
Ik heb toch al een tijdelijke oplossing tot juli.
In augustus heeft mijn mama 2 weken verlof en wij gaan ons verlof naar de laatste 2 weken van augustus verzetten.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 21:17
Riet

Hello allemaal!

Amai seg hier is wat afgeschreven. Schiet me niet af als ik iets vergeet te antwoorden hoor ik zal proberen zo volledig mogelijk te zijn.

Eerst en vooral: Sofie Xiebe is een heel mooi babyke! Ik ben blij dat het toch gelukt is om de foto's op je profiel te zetten. Wij hebben hier ook nog geen chance gehad met de OM's. Erin begint in september ook bij haar 3de en Bjarne heeft er ook 2 gehad. Goede opvang is zo moeilijk te vinden hé en als je dan content bent, dan stoppen ze er zelf mee. Ik ben daar altijd zo van onder de voet.

@ Marijke: tja hierboven eigenlijk al wat verteld hé maar ik hoop met je mee dat er snel een oplossing uit de bus komt. Hier is het ook altijd superpuzzelen. Gelukkig is het voor Erin maar een dik half jaar meer en dan kan ze ook naar school. 's Morgens maar 1 plaats meer doen en 's avonds ook. OEF!

@ Saskia en Vlokje: welkom hé.

@ Petra: ja ik ken dat ivm "de wereld aankunnen". Ik ben toen ik zwanger was van Erin 4 dagen naar Lissabon geweest en 3 dagen naar de champagnestreek. Ik kon toen ik terug kwam van Frankrijk bijna niet meer lopen. Geweend dat ik heb! Allé dan is Barcelona toch meegevallen. WIj zitten er niet zo ver af als we binnen veertien dagen op vakantie zijn. Het kan zijn dat we toch een dagje Barcelona bij doen en dat de kinderen dan bij mijn ma aan het zwembad blijven. Die komt met Ryanair voor een weekje over en weer (voor 50 euro!) en dan hebben wij ook een beetje een babysit hé.

@ Peggy: proficiat met Liam hé. Heb je ons kaartje goed gekregen? Heeft hij geprofiteerd van zijn cadeautjes en zijn taart?

Hier voor het moment geen wereldschokkende dingen gebeurd en da mag zo blijven. We genieten volop van 't mooie weer. Erin heeft precies ne groeischeut gekregen, ze lijkt zo veel groter ineens. Maandag denken we eens een dagje naar Bokrijk te gaan. Het is daar Straattheaterfestival of zoiets en we gaan waarschijnlijk eens een kijkje nemen.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:14
leentje

jarike dan woon jij niet ver van mij. ik woon in de tweede rechtse zijstraat van de platte lostraat(verenigingstraat).
vroeder was er een bakker op de hoek en een post in de straat.
die onthaalmoeder waar jij gaat is ook niet ver van bij mij.
ik heb het geluk dat mijn ventje en ik halftijds werken zo kunnen wij combineren en is er altijd iemand thuis van ons voor de kinderen.
want als je ziet die wachtlijsten en die prijzen....
ik ga ook een minicreche opstarten samen met een vriendin na bevalling.kvroeg info aan kind en gezin en ik kreeg de dag erna een dossiernummer mee.ongelooflijk hoeveel te kort ze er hebben.

ik ga ook naar de kesselse feesten. gezellig daar. vooral die rommelmarkt. en onze kleine mannen die eten gaag eens een smoutebolleke.kzeg er eigelijk niet nee op zenne want eet het ook graag.en het weer valt goed mee dus het word gezellig.
voor de mensen die gaan geniet ervan en van het zonneke ook.

peggy proficiat met liam zijn eerste verjaardag.

saskia en vlokje welkom erbij.

hier alles goed eigelijk. ben nog maar steeds drie kg bijgekomen.
kvoel ons bolleke goed bewegen ook.we hebben weer leuke foto's gemaakt met dit weer. ons zwembad staat al een week buiten en is een topper voor onze kleine mannen. gelukkig op tijd een verfrissing.
kga mijn bedje in. slaapwel.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 00:00
jarike

hey

leentje,das inderdaad niet ver,als ik het goed heb is op de hoek van de straat bakker keustermans,en der is ook een winkeltje(spar?)

wij wonen in de kerselarenstraat,zijstraat v d vanhorebekelaan,iets verder dan bakkerij jaubin,daar in de buurt...

de om waar xiebe gaat gaan is idd niet ver van bij jou,
globaal gezien is ze tussen bakker keustermans,en park michotte.
kweeni vanbuiten welke huisnr het is.

morgen naar de rommelmarkt se...
kristof moet dinsdag terug gaan werken,tzal raar doen hoor...

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 14:06
leentje

ja dat ken ik meid. ik ga daar ook naar kind en gezin met elientje.
de keustermans is gesloten. schulden. ze zijn alles komen ophalen met deurwaarder. veel goeds had die bakker niet meer. wij gaan nu altijd op de albertlaan.ons kinjes gaan naar de ark in de school. yano zit aan het park michotte.

de rommelmarkt was goed. heb wel wat gevonden. game boy voor de oudste aan een koopje met spelletjes. er stond meer dan vorig jaar vond ik.en de kermis met een smoutebolleke is altijd geslaagd.

nu nog wat rusten. had in een put getrapt die ik niet gezien heb en heb me precies wat verrokken. mijn buik doet wat zeer.

geniet van de maandag iedereen.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:32

Hey iedereen,

Wat een weeeeeeeeeeeerrrrrrrr zaligggggggg! Maar schijnt donderdag regen snif jammer!!

Leentje : Dan passeer ik bij jullie in de straat elke dag (werkweek) want rij zo richting blanden!! :) Is voor mij binnendoor en zo mijd je wat verkeerslichten :) Oei keustermans gesloten thans die keustermans op de steenweg is nog open? Maar die pakken jonge meiskes aan in het zwart en zo zullen ze hun broek waarschijnlijk scheuren tja... pech voor hen.
De ark ken ik ook :) schuin over texaco benzinestation. Bij die bakker op de albertlaan bestel ik meestal mijn taarten voor verjaardagen en das daar heerlijkkkkkkkkkk mmmmm op liam zijn verjaardag ben ik nog één gaan halen mmmmmm ..

Jarike : Jij zag er ook super uit hoor!! Bedankt alleszins voor het complimentje!! Enne je hebt een prachtig zoontje :) Zo een klein lief bolleke hihi en Ulle Xanthe is ook een ferm meisje ze amai. Ge moogt fier zijn!!
Tot binnenkort eh, kbel je zeker.

Riet : Bedankt voor je kaartje eh!! Had ik je al niet gesmst ook? Amai men geheugen is precies een zift aan het worden. Die groeischeut van Erin is precies overgevlogen naar onze Liam diene is ineens 80 cm!!! amai amai hij is groot vind ik voor zijn leeftijd. Da baby zijn is helemaal verdwenen.

Vlokje : Woon jij in de jozel pierrestraat miss?
Denk toch dat je niet ver van mij af woont en alleszins niet van mijn ouders (valvekensstraat)

Saskia : Is er iets met Yarno?(zie mail)

Kristien : wij hebben pas lekker gekletst aan de phone dus kweetni wa zeggen!! Nog naar kesselse feesten geweest?

Marijke : Hoop dat je snel een opvang vind voor Vince of dat de problemen zich oplossen!! Moet lastig zijn..

Petra : Neem maar lekker je rust meid! Je lichaam vraagt er blijkbaar naar dus DOEN!!! Was in beide zwangerschappen thuis vanaf 5 weken! Kwou gewoon genieten en heb goede dokter hehehehe. Foei! Maar kon uiteindelijk door de BI niet werken dus da was mijn straf!
Wel ik ga ook eens richting barcelona gaan dan want had zo mijn twijfels. Is daar ook een strand aan? :) Leuk dat je je zo goed geamuseerd hebt daar met je ventje en amai veel geld opgedaan hihi ken ik!!

Voor de rest ni veel te vertellen.
Liam en keana hoesten er weer op los maar zijn wel NI ZIEK. Keana valt net in slaap grrrrrr (zijn gaan shoppen vanmiddag dus geen dutje)maar kmaak haar na een half uurtje wakker of ze slaapt vanavond ni meer!
Liam is aan het rommelen de deugeniet!

Twas superweer voor de kesselse feesten en we hebben vier dagen genoeten en veel te veel geld opgedaan ma ja! Zelfs onze liam genoot van de paardemolen en de autootjes :) Heb er leuk filmpje van hehe kga het is oploaden op photobucket en de link hier neerplaatsen.
Maar kga nu eten maken pfff geen zin maar tmoet eh want keana moet nog warm eten maar tword rijst met curry en kip :)
Groetjes xxx

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:50
vlokje

Online Status
Peggy, ik woon idd niet ver van uw ouders dan, ik woon in de Lindensestraat.

Vandaag de eerste echo gehad, het boeleke was een beetje aan de kleine kant, maar ze hebben toch de datum van 19 november behouden.
In het begin was het aan het slapen, maar dan is het toch wakker geworden, veel leuker voor zo'n echo. Nekplooimeting was ogenschijnlijk OK, maandag mag ik bellen voor het resultaat van bloedonderzoek + nekplooimeting.
Het deed echt deugd om het boeleke eindelijk te kunnen aanschouwen!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:14
Liesbet

Hoi iedereen

sorry dat ik niet reageer, maar ik moet nog bijlezen

Gauke slaapt sinds zaterdag in haar groot bed. Ze heeft er zelf om gevraagd en ze doet het goed. Wat worden ze snel groot hé.
Itske is gisteren naar k&g geweest. Ze is nu 74 cm en 8kg840. En echt lichtgewicht dus. Nog steeds onder de onderste curve.
Gisteren iets raars voorgehad. Ik sta in de winkel begint die vrouw te babbelen over het feit dat ik het moeilijk moet hebben zo op het einde van de zwangerschap met dit warme weer. Ik dus "jamaar ik moet nog 5 maanden gaan". je had haar gezicht moeten zien . gisterenavond dan naar k&g en daar maakte de verpleegster dezelfde opmerking. Tja ik zal er dan wel hoogzwanger uitzien zeker ook al ben ik nog geen kilo bijgekomen.
Morgen terug naar de gyn. Hopelijk is alles OK. Het blijft toch altijd bang afwachten.

Zo nu maar weer aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:41

Hey liesbeth : Amai dan moet jij wel superdik al zijn hihi allé qua buikje eh! Kvind dat Gauke het lang zo slecht nog niet doet hoor. Liam is 80 cm en weegt 9.250 kg dus zoveel meer is dat toch niet en hij is dan een jongen en aan 3.7 kg geboren! Qua curve zit hij op 75 van lengte en 25/35 van gewicht maar 't is een hevig patéke dus da kan ni dik zijn eh?

Vlokje : Lindenstraat is da klein straatje dat evenwijdig loopt met de steenweg niet? Das idd superdichtbij. Ik woon aan de delhaize molenveldplein :)
Leuk dat de echo zo geslaagd was ! En ook de nekplooimeting natuurlijk want das toch ook belangrijk eh! Ik duim voor maandag maar alles klinkt tip top !!

Vandaag heeft Liam zijn prikjes gehad en hij was superflink zeg!! Niet gehuild bij het prikje in de bil maar wel een klein brulconcert bij de prik in zijn armpje maar twas echt de moeite niet. Hopelijk krijgt hij er nu geen koorts van maar dat moet lukken want bij de vorige prikken had hij ook geen koorts.
Kga nu nog wat geenieten van het weer xxxx dikke knuffels

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 18:41
Marijke

Heykes

Toch goed nieuws gehad van de creche hier.
Ze zijn er alles aan het doen om alles terug in orde te krijgen dus Vince kan op termijn terug naar daar.
Ik ben zoooo blij!!!!!!!!!!!!!!
Want ik ben echt zooooooo content van de opvang daar.

Voor de rest zijn we hier met z'n allen ziek.
Vandaag naar de huisdokter met Vince, hij had 38.9° koorts.
Oorontsteking en luchtweginfectie (voor de verandering).
En hij heeft de mama ineens ook aangestoken, want ik voel me ook alles behalve geweldig...dus we moeten alletwee thuisblijven van de dokter...hij mag niet naar de opvang wegens koorts en ik mag ook niet naar het werk...wegens ook koorts en overal pijn.

@ Liesbet: zulke reacties heb ik ook veel gekregen.
Op 4-5 maanden dacht iedereen al dat ik moest gaan bevallen.
En dan krijg je de reactie: " t zijn er dan 2 of zo".

Wij moeten op 26 mei terug naar K&G.
Vince weegt nu 8.740 kg en was 74-75 cm (zelf gewogen en gemeten).
Hij zit ook op de lagere curves qua gewicht en op de hoge curves qua lengte. Ne lange smalle baby dus.

Ik ga Vince ff een lauw badje geven sé en dan mijn zetel in kruipen.

Groetjes

Marijke en Vince

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 23:10
jarike

hier ook ff langs k&g gelopen(schoonzusje wou weten waar het was.)
xiebe weegt 4.220 kg en 55.5 cm .

xanthe wou koppig doen,en wilde niet gemeten worden.
bij de dokter een maand terug woog ze +- 9.5 kg(jaja) en ,ik schat tussen de 80 en 85 cm...
met dit weer eet ze zoooo slecht...
terwijl ze anders echt wel een goeie eter is.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 08:45
Liesbet

hoi iedereen

@ marijke, toch goed nieuws dan

@ peggy, amai Liam doet het goed zeg. leuk hé als ze zo hevig zijn

@ jarike en ook bij jullie gaat alles goed.

Vandaag op 19 uur de volgende echo. Het wachten gaat weer lang duren. gelukkig heb ik last minute een oppas gevonden, dus kan Mario meegaan. En natuurlijk vandaag houdt spruitje zich kalm (ik zal me wel weer te veel zorgen maken). Hopelijk kunnen we dan vanavond zien wat het geslacht is.

Zo nu maar snel aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:45

Hey hey,

Liesbeth : Ik ben enorm benieuwd naar het geslacht van je beebje! Ik gok op een jongen :) Laat het ons weten eh hihi spannend!!!

Marijke : Wat goed dat Vince terug terecht kan bij zijn huidige creche :) Een pak van je hart zeker?
Veel beterschap aan jullie allemaal eh!!

Jari : Keana werkt super mee bij de kinderarts ivm wegen en meten.
Keana is 95 cm groot en weegt nu 13.4 kg , ze is wat afgevallen met dit weer een 200 gram maar ja die kids zweten ook.
Xiebe doet het precies super eh!!

Ik ga nu richting rva voor men ouderschapsaanvraagpapieren binnen te doen. Ik neem één maand in augustus en ga zo elk jaar een maand nemen :) Drie maanden na elkaar vind ik wat overbodig omdat ik maar 2.5 dagen werk dus ben 4.5 dagen wekelijks vrij. Eens Liam naar school gaat ga ik wel meer uren doen want heb het nu even tijdelijk gedaan maar ineens werd er een klant opgenomen in een rusthuis en ééntje is gestorven en dan heb ik maar gezegd van geen nieuwe te zoeken. Momenteel is het goed zo.

Allé kga richting rva en liam laten dutten bij de papa :)
Ronny heeft toch de late.
Groetjes allemaal xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >