Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2008 @ 22:02 Sonja | Wel Katrien, wij hebben het gehoord dat er plezier was in jullie tuin!! Wij waren uitgenodigd bij mijn schoonzus in Leopoldsburg voor een bbq en zijn met de fiets tot daar ( en terug) gereden! Toen we terug naar huis kwamen hoorden we het "plezier". Gelukkig hadden jullie goed weer!!!! Hier niet veel nieuws! Eindelijk zit mijn laatste dag Balen erop, en hoe!!!! Dinsdag begin ik aan een nieuwe start (is al begonnen maar nu heel echt). Geniet nog allemaal van die extra dag weekend! Groetjes Sonja |
| 12/05/2008 @ 21:15 Sonja | Oeps, Katrien, dat is ook een hele trip! Wel die poep, het viel beter mee dan ik had verwacht! ![]() Vandaag niet teveel gedaan, nog een beetje gerommeld boven maar niet echt veel. Tuur had vandaag een slechte dag! Jezus, .... 'k ga er niet over uitwijken, verschrikkelijk. ![]() ![]() Morgen weer een nieuwe week. Een kortere dan anders. Woensdag naar een demo van Janibejan! Ben benieuwd, 't is de eerste keer! Wij zijn opzoek naar een tuinhuis. Iemand een goede ervaring met iemand uit de buurt? We dachten er eerst één te metselen maar dat is al bij al niet goedkoper ... en zal "nog" langer duren! ![]() Alle tips zijn welkom. Verder geen nieuws hier! Nog een fijne avond voor iedereen en tot ... Sonja Oja, iedereen alvast 7 juni noteren in jullie agenda, avondmarkt Wezel. Wij zullen alvast aanwezig zijn met een stand van de Gezinsbond! De Teletubies zullen er ook zijn!!! Iedereen van harte welkom!!! |
| 14/05/2008 @ 07:59 Sonja | Gelukkige verjaardag Lore!!! ![]() Maak er een fijne dag van! ![]() Doe je mooiste jurkje maar aan want ... de fotograaf is geboekt op school!! ![]() De zoenen zal Tuur wel geven! ![]() Sonja |
| 14/05/2008 @ 09:46 lente ![]() | gelukkige verjaardag lore!!! hiperdepiep hoera!!! hiperdepiep hoera!!! |
| 14/05/2008 @ 10:12 wendy verachtert ![]() | Hoikes, Lang zal ze leven in de gloria... Hieperdepiep voor Lore .Wendy&co |
| 14/05/2008 @ 10:57 joke vleugels ![]() | gelukkige verjaardag aan Lore ! groetjes |
14/05/2008 @ 20:08 ![]() | gelukkige verjaardag lore!!!! groetjes! evi |
| 15/05/2008 @ 13:49 Ikje ![]() | Katrien: ik heb je niet gezien (was weer gehekst waarschijnlijk )Leuk dat Lore een fijn feestje gehad heeft. Mooie foto's ook! Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

Die heeft achteraf toch nog lekker 1,5 uur in z'n bedje gelegen 

Maar wel super dat de kids genezen zijn
. Deze morgen hebben de kindjes me dus laten liggen en ik door mijne wekker geslapen
. Ze hadden zelf braaf voor het ontbijt gezorgd en waren een filmpje aan het kijken. Daarna zijn ze dan maar begonnen met de dagelijkse plagerijen
. Kan jij me de gegevens van de organisatoren van de avondmarkt even doormailen? Als jij die weet natuurlijk.