< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
14/05/2008 @ 12:12
lente

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoikes
zal efkes een verslag geven van de dokter, moest deze morgen rap zijn daarom da het er toen nog ni bij stond.
de dokter zei da we een kinderziekte wel konden uitsluiten, al had hij ni echt iets da hij zei van da is het ma hij dacht een allergie, ma voor wa he, hij zei kindjes krijgen zo dikwijls uitslag, daar zijn zoveel verschillen in da da echt moeilijk is om te zeggen van wa het nu is. hij dacht mischien ook de zon, ma omda ze het onder haar armpjes ook heeft (hij noemde da de schaduwplekken, dus waar geen zon aan kan) dacht hij toch iets anders. hij heeft ze helemaal onderzocht, oortjes, keel, buik, alles was helemaal in orde en ook die uitslag, hij heeft daar echt zen tijd voor gepakt, hij heeft er zelfs een 2de dokter bij gehaald om een tweede opinie, was dus wel content daarvan en die 2de dokter zei juist hetzelfde. hij zei ook da er spijtig genoeg niks is da ze daar aan kunnne doen, er was een middel (hij noemde daar iets op, ben de naam al kwijt) ma hij zei da da een verhoogd risici gaf op wiegedood, da was ma 1 op 100.000 ma ja, ze moest die 1 ma is zijn he, ik heb dan ook gezegd da ik niks moest hebben van medicatie. da risico wil ik ni nemen ze, da vergeef ik mezelf nooit moest ze daar inblijven! de dokter zei als ze ni ziek word, goed blijft eten en drinken en spelen dan zal da ook vanzelf wel weg gaan. dus afwachten nu he, tis vandaag ni erger of ni beter dan gisteren.
voila, da was het zo wa. hele uitleg he
groetjes!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:57
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Lente: gelukkig toch goei nieuws hé. Mss is het gewoon toch van het zweten of de zon. Ik denk dat Pieter wat uitslag heeft van het gras. Mss heeft Nymphe ook in't weekend in het gras gezeten?
Ja, van wat krijgen ze het allemaal hé. Hopelijk gaat het zo snel weg als dat het gekomen is hé.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:53
lente

anja: ze heeft inderdaad int gras gezeten maar toen stond ze al vol dus daar kan het ni van zijn, waarschijnlijk blijft da voor altijd een raadsel he van wa die uitslag voort komt.

groetjes,
het word hier al bewolkt seg, ik wil terug zonneke!!!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:08

gelukkige verjaardag lore!!!!

groetjes!
evi

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:02
Katrien

Evi, bedankt voor de verjaardagswensen

Lente, waarschijnlijk niets ernstigs dus! En het zal weer even snel verdwijnen als het gekomen is zeker? Het dochtertje van m'n vriendin, daar was het waarschijnlijk wel van de zon. Ze had een bikini'tje aan, en onder de bikini was niets te zien, echt tot aan de randjes waar de bikini kwam dus wel... Denk dat het ook vanzelf weer overgaat...

Anja, ik zag je vanmorgen rijden op de vluchtheuvel aan 't wit scholeke. Ik kwam net de Sportlaan uit en moest voor jou stoppen

Het feestje van Lore is gisteren was leuk hoor! Kindjes hebben fijn buiten gespeeld, ze heeft hele leuke cadeautjes gekregen!

Vooral het schmink setje van K3 dat ze van Tuur had was een topper! Iedereen werd helemaal ondergeschminkt door Lore

Na een stukje prinsessencake hebben ze allemaal een ijsje gehad, dus hun buikjes zaten ook goed vol.

Heb wat foto's genomen, maar die probeer ik morgenavond op de site te zetten. De foto's van K3 en het feestje voor de familie staan er wel al op.

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:49
Ikje

Katrien: ik heb je niet gezien (was weer gehekst waarschijnlijk)
Leuk dat Lore een fijn feestje gehad heeft. Mooie foto's ook!

Groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 08:35
Katrien

Als ik me niet vergis, is het vandaag Evi haar verjaardag...

Dus Evi, bij deze, van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:00
joke vleugels

van mij ook een gelukkige verjaardag aan Evi. En meid, ik mis jou hoor !!!

katrien: mooie foto's!!! Senne heeft dezelfde tut als vincent.

Hier gaat het wel, al moet ik eens wa vroeger in bed kruipen.
Davy is vandaag in Lommel beginnen werken, dus is lekker spannend hoe het is geweest.

groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:08
Katrien

Bij ons gaat het vanavond spannend zijn!

Mark heeft vandaag z'n laatste bowlingwedstrijd met z'n team. En sinds vorige week staan ze als 1ste! Jammer genoeg met maar 1 puntje voorsprong op nr. 2...

Ze moeten dus vandaag met het maximum van de punten winnen om er 100% zeker van te zijn dat ze kampioen spelen! Ben benieuwd! Ik hou m'n gsm alleszins dicht bij de hand vanavond, want ze gaan de tussenstanden doorsms'en naar mij

Ik zou zeggen, allemaal goed duimen voor m'n ventje vanavond hé

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:25
joke vleugels

katrien, ik zal duimen !!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 13:23
lente

evi: een hele fijne verjaardag toegewenst! hip hip hoera!!!

katrien: ik duim mee voor u ventje se
en mooie foto's weer he, je hebt daar toch 2 schatjes hoor.

joke: jij ook spannend nieuws vanavond. hopen da het is meegevallen he. ma da zal wel zeker.
slaapt vincent nog steeds goed snachts? hier zijn de nachten terug rustig. oef!!!

groetjes aan iedereen.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:59
Katrien

De foto's van het verjaardagsfeestje staan nu ook op de site!

Heb net een smsje gehad van de bowlingploeg, en...

... jaja!!!

Ze zijn kampioen

Heb zo'n vermoeden dat m'n ventje niet vroeg gaat thuis zijn vannacht

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 08:59
joke vleugels

Katrien; Wens hem proficiat!

Hoe is het met de rest? Hier weinig te melden !

groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 10:03
lente

katrien: proficiat voor je ventje!!!

hier ook weinig te melden, alleen da ons nymphe al heel de voormiddag brult, ze stop als ik ze pak en aandacht geef, das dus constant gaan troosten en verder doen, vermoeiend seg...

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 09:22
Katrien

Hey dames!

Hoe is het weekend geweest? Wij hadden natuurlijk iets te vieren hé

Zaterdag bleven de kindjes bij m'n ouders slapen, Mark en ik zijn lekker iets gaan eten in Mol met z'n tweetjes, daarna hebben we bij ons Hanne gezeten, en zijn we rond 01u naar de Jungle Party in Wezel gegaan. Om 03.30u lagen we in ons bed. 't Was leuk geweest, ik doe dat nog wel eens graag, naar een fuif gaan! En zeker die in Wezel, want daar kom ik toch nog wel eens iemand tegen uit m'n vriendenkring van toen ik nog "jong" was

Gisteren zijn we met de kindjes gaan zwemmen in Overpelt, daarna nog met ons mama en papa en Hanne en Roel in Letho in Achterbos iets gaan eten (heel lekker, zeker een aanrader! zo lekker zelfs dat we volgend weekend teruggaan voor oma's verjaardag).

En dan nog een rustig avondje voor de tv... beetje heen en weer zappen, want eigenlijk was er niets speciaals op

Lore is vandaag naar school vertrokken met een nieuwe boekentas. Haar rugzakje begon onderaan te scheuren, en ze wou graag een "sjacoche boekentas", is dus eentje om over haar schouder te hangen, blijkbaar heeft haar vriendinnetje er ook zo eentje!

Dus hebben we bij Center Shop een mooi exemplaar gevonden, roze met een vlinder erop

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:55
Ikje

Hey Katrien: Nu had ik je wel gezien hé....

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 09:10
joke vleugels

hela,

hoe is het met iedereen?

Hier is ons prinsje lekker in dromenland, dus zalig voor mama.

groetjes

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 09:14
Katrien

Anja, dat was me de achtervolging wel hé Helemaal tot aan de ring!

Joke, alles goed hier! Weinig te vertellen eigenlijk... Alles gaat z'n gangetje

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:59
wendy verachtert

hoikes,

Hier gaat ook alles zijn gangetje, druk dus met onvoorziene omstandigheden.
Deze week ronde van Balen, vanavond lopen de kids aan de Biesakker, gisteren was het de keiheuvel. Dus weer iedere avond het hort op.

Joke, hoe valt het Davy mee in Lommel?

Katrien, wens de kampioen ne dikke proficiat.

Ben der vandoor onze papa is er om te werken.

Tot .............
Wendy&co

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 11:09
joke vleugels

wendy: davy is goed onthaalt, alleen had hij de eerste dag nog geen stoel en da vond hij wa ambetant. Tis gewoon weer wennen. Voor mij ook

dadakes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >