[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2008 @ 12:03 debo | Ik had dit ook. Toen hij net kon zitten ging hij altijd zitten en sinds hij kan staan staat hij altijd recht. In het begin ging ik hem steeds neerleggen, maar net zoals bij jou hielp dat niet altijd. Gewoon laten doen, dat gaat wel over. |
| 14/05/2008 @ 10:58 | zitten / rechtstaan bed Mijn kindje staat ook constant recht in zijn bed. Zet zelf zijn mobiel op. Na een tijdje spelen met tutjes en beertjes legt hij zich zelf neer met slaapzak aan en valt in slaap. Ik heb net zoals knabbel mijn kindje een tijd moeten vastleggen. Rond zijn 12 maanden. Ik deed een windel door zijn slaapzak achteraan rond de matras. Hij werd s'nachts anders weenend wakker en zo kon ik tot 10 keer opstaan. Na een tijdje hebben we hem terug los laten slapen en sindsdien valt hij mooi in het slaap soms op buik soms op rug. Je mag ook niet toegeven en je kind uit zijn bedje halen. Is nu 15 maanden en weet dat mama en papa niet meer terug komen tenzij hij ziek in bed gaat natuurlijk. ![]() |
| 14/05/2008 @ 11:32 elsje | Mijn zoontje (nu bijna 10 maanden) gaat ook telkens zitten en staan in zijn bed. Ik zie er eerlijk gezegd het probleem niet van in. Soms staat hij al recht als ik de deur nog maar net heb dichtgedaan. Meestal huilt hij wel niet, hij staat of zit gewoon te babbelen en te spelen. Na een tijdje valt hij dan gewoon in slaap. Vastbinden zou ik ook niet doen, en deed ik ook niet toen hij nog niet stabiel kon zitten of niet stevig op zijn beentjes stond. Hij viel dan soms inderdaad om, en bedomranders gebruik ik ook niet, dus ja, dan stootte hij soms zijn hoofdje. Maar zoals al iemand anders zei: hij zal nog wel meer vallen, zeker nu hij overal op en af kruipt, zich overal aan optrekt, alles opendoet en begint te stappen... Dus over ns omvallen in bed zou ik me niet teveel zorgen maken, gewoon even gaan kijken en troosten. Wat ik wel een beetje griezelig vindt: mijn zoontje valt blijkbaar al spelend in slaap, terwijl hij zit. Als ik dan ns ga kijken ligt hij soms gewoon voorovergebogen, dubbelgeplooid te slapen. Als ik hem dan goed leg, wordt hij telkens wakker, dus dat doe ik niet zo graag. Maar hem zo laten liggen, is dat wel goed? Hij ligt dan soms met zijn gezicht gedraaid, maar soms ook gewoon met zijn gezicht vol naar beneden in zijn lakens... ![]() |
[Reageer]

zitten/rechtstaan in bed