< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2008 @ 11:51
falke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Ans,
dat ga ik zeker proberen. Zijn het de doopkleedjes die Fleurtje aan heeft op die 2 laatste foto's?

Marte heeft net weer heel flink patatjes gegeten (porei), ze is er echt wel heel goed mee weg ondertussen. Ga jij ook wachten tot 6 maanden.
Bij ons op kind en gezin komen ze dat denk ik niet vaak tegen, want ze zijn altijd vol bewondering als ik zeg dat ik nog steeds borstvoeding geef

K'tje nog een dikke proficiat aan je vriendin, sorry had er net niet aan gedacht van er iets over te typen

Daaaag

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:01
falke

Wendy Van Wanten bevalt van dochter

Zangeres Wendy Van Wanten is gisteravond bevallen van een dochtertje. Het meisje kreeg de naam Estelle.

Rond 22 uur is Wendy bevallen. De kersverse boreling woog bij de geboorte 3,750kg en is 53 centimeter lang.

Over de stemcapaciteiten kon de woordvoerder van de familie nog niet veel kwijt. "Estelle is een rustig kind en heeft ondertussen al 6 uur aan één stuk geslapen, het is een rustig kind", klonk het bij Wendy en Frans.

Ik ben eens benieuwd wie ze nu gaat vragen om de luiers te verversen

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:42
Maxine

Giede, dat kleedje dat Fleurtje aan heeft is een zomerkleedje dat ik vorige week gekocht heb.
Voor haar doop gaan we haar het doopkleedje aandoen waar mijn mama indertijd nog in gedoopt is. Het is dus een oud kleedje, maar wel mooi. Dat is echt toeval dat we dat kleedje hebben, want mijn mama dacht dat ze dat niet meer had. Mijn neef en nichtje zijn er dus niet in gedoopt. Mijn mama kwam het, iets na mijn bevalling, toevallig tegen op zolder .
Bij Kind & Gezin zeggen ze mij ook elke keer dat wij een uitzondering zijn. Ik wil ook graag de volle 6 maanden exclusief bv geven, daarom ben ik ook langer thuis gebleven. Wat we daarna gaan doen weet ik nog niet, ik moet terug gaan werken als Fleur 6,5 maand is. Ik ga proberen om haar dan nog s'morgens en s'avonds bv te geven, maar ik weet niet of ik dat lang ga volhouden. We zullen wel zien hoe het loopt.
Ik heb trouwens altijd gezegd dat ik NOOIT bv zou geven... maar tijdens de zwangerschap ben ik van gedacht veranderd en wou ik het proberen (maar ook niet met al te veel motivatie). Nu gaat dat zo goed en zie ik er al de voordelen van. We genieten er beiden erg van en ik hoop er nog enkele maanden mee door te kunnen gaan!

Wendy Vanwanten bevallen... ik denk ook niet dat zij zelf veel pampers zal vervangen... misschien Franske !

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:59
K'tje

Onze Wout wordt alleen maar zieker en zieker...
En hij wil geen medicatie innemen

Wendy Van Wanten, tja, daar kunt ge een heel topic mee vullen. Ze zullen wel een nanny nemen...

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:05
falke

Oef ik heb foto's gekozen, allez het is te zeggen. Heb er per ding dat we willen telkens 2 geselecteerd en david moet dan kiezen welke van die 2 het zal worden. Voor de doop laat ik 2 verschillende ontwikkelen, zodat de mensen zelf kunnen kiezen. Hoop alleen dat er dan geen ruzie van komt, want dan is het ook de laatste keer geweest da ze ne foto krijgen

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:28
K'tje

Giede, misschien heb ik nog een oplossing.
Jullie kiezen de mooiste foto uit voor de bedankjes (want daar ging het toch om hé of ik vergis ik me). En van de andere foto's laten jullie een mooi album maken. Dat album leg je dan bij je gastenboekje (is ook een fijn aandenken aan die dag) en dan kunnen de gasten op hun gemakske alle foto's bekijken en zelf kiezen welke foto ze graag willen.
Ben ooit eens op ne babyborrel geweest en daar hadden ze ipv een album een diavoorstelling gemaakt. Dus tijdens het "borrelen", konden we foto's kijken, deze werden geprojecteerd op ne witte muur.

Wout slaapt, heb hem eindelijk zijn medicatie kunnen geven. Heb hem moeten omkopen met chips

Ben al aardig opgeschoten met de opruim-actie
Heb weer enkele zakken klaarstaan voor de rommelmarkt. De 2 vorige zomers (juli en augustus) heb ik daar echt mijn hobby van gemaakt. Iedere donderdag sta ik hier op de veemarkt op de kinder-rommelmarkt. Mijn kraampje met baby/peuter-spullen heeft altijd veel succes! En met die centjes koop ik dan iets nieuws vb: eetstoel.
Ondertussen is mijne "rommel" onder de voeten uit en ik heb er nog iets aan verdient!

Zo, nu ga ik de "administratie"-kast nog eens onder handen nemen.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:32
Maxine

Hallo

ik ben net terug van een wandeling in het veld. Maxime is weer mogen meegaan. Ik kies haar omdat zij hier op vakantie is en Clum zowieso al meer kan gaan wandelen dan Maxime. Maar ik vind het toch zo triest om Clum dan alleen achter te laten... ik vertrek hier dan zo stiekem mogelijk , Maxime laat ik al buiten en dan ga ik met Fleurtje ongemerkt naar de garage, terwijl Clum in de keuken blijft. Zo hoop ik dat Clum het niet door heeft en dat hij dus niet moet treuren.

Giede, de gasten zullen wel content zijn als ze zo ene mooie foto krijgen! Daarvoor zullen ze toch geen ruzie maken denk ik! Maar je gaat het ze natuurlijk wel moeilijk maken door ze te laten kiezen, want jij kon zelf ook moeilijk kiezen hé!

K'tje, dat is fijn zo op de rommelmarkt staan. Vroeger deed ik dat echt veel, ik ging meestal naar Tienen op zondagvoormiddag. Maar momenteel heb ik niet meer zoveel prullekes, dus is het al een heel tijdje geleden. Maar met de babyspulletjes ga ik later ook nog eens gaan! Vorig jaar ben ik nog eens geweest ten voordele van een benefietactie en toen hadden we zo maar effekes 370 euro verdiend op één voormiddagje!

Sofie, we horen je niet meer... het is toch nog niet zo ver hé!? Indien niet, hoop ik dat je je toch kan koel houden... maar troost je vanaf morgen wordt het weer koelen en dus draaglijker voor jou!

Tot straks of morgen!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:34
Maxine

Maren, nog vergeten te reageren... Maxime is een blonde labrador! Het is echt ongelooflijk wat een braaf beestje dat is. Clum kan daar nog veel van leren! Als ik ga wandelen kan ik gewoon zonder leiband hier door het dorp wandelen, ge moet gewoon 'op de stoep' zeggen en die komt niet meer op straat... zalig zo'n hondje! Ik ben vroeger ook met Maxime naar de hondenschool geweest, met Clum heb ik dat nooit gedaan, hij was ook al 3 jaar toen we hem gehaald hebben. Wat voor een ras is Nel? Als je gaat verhuizen naar Heers, gaat hij dan mee of blijft hij bij je ouders?

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 18:49
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi!

Ik ga maar kort reageren, want we staan op punt van te vertrekken naar de fitness. Daarna ga ik douchen en dan is het weer tijd voor "sterren op de dansvloer". Nog een goedgevulde avond in het vooruitzicht dus . Alleen jammer dat ik niet meer van de laatste warme avond heb kunnen genieten. Maar het goede weer zal wel terugkomen.

Ans, een blond labrador, dat zie ik graag. Eigenlijk elke kleur van labrador. Die bruine hebben zo iets ondeugends vind ik.
Als wij naar Heers verhuizen blijft Nel jammer genoeg in Balen. Nel is trouwens een border collie en is de hond van mijn ouders eigenlijk. Maar ik ben zodanig betrokken geweest bij haar opvoeding en verzorging dat het ook een beetje mijn hondje is . Zij luistert naar mij en Kristof even goed als naar moeke en papa.
Nel mag trouwens vaak bij ons op vakantie komen, dus dat is positief hé.

K'tje, das jammer dat Wout ziek is. Dat hij maar snel beter wordt.
Ik was nog vergeten zeggen dat wij ook heel veel spullen hebben gekocht bij Miguet in Heers (oa. Gyproc en schroeven en betonnen palen enz.). Dat was handig omdat dat vlak bij ons huis is en daar hebben ze alle bouwmaterialen. Maar het is natuurlijk wel iets duurder.

Van rommelmarkten gesproken, de voorbije jaren deden we hier mee met de open-garagedagen om van onze rommel af te geraken, maar dit jaar gaat moeke eens een jaartje overslaan want onze rommel is bijna uitgeput .

Alé, ik ga vertrekken!

Geniet nog van de avond!
Doei.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 19:42
Fie

heyhey

Hier ben ik nog eens. Nog steeds rond en bol spijtig genoeg.
Ik zal blij zijn als ons pruts er is, maar wat frisser is ook al een heel verademing.
Want met zo een warm weer geraak je amper vooruit.

Ans, moest het niet lukken met de foto's van Fleur in haar doopkleed, mijn zus studeert fotografie. Ze zit wel nog maar in haar eerste jaar.

Giede, een keuze maken tussen zoveel schattige foto's is moeilijk hé maar gelukkig ben je er ingeslaagd

K'tje, wout nog altijd ziek? Veel beterschap voor hem.
Jouw vriendin op hoeveelweken is die bevallen?
Was precies een pluimgewichtje?

Fieke, allé morgen kunnen we hier goed nieuws lezen over u. Ben benieuwd.

Maren, nog vooruitgang geboekt met de verbouwingen?

xFie

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:16
K'tje

Fie, Linny was uitgeteld voor vandaag!
Ze wist op voorhand dat Olivia maar een fijntje ging zijn. Zij is ook maar een fijneke.

Maren, wij hebben ook ne bouwmaterialen bij ons in de buurt, maar dat is ook nogal nen dure. Misschien goed om snel iets te gaan bijhalen, maar niet voor onze volledige verbouwing mee te doen.

Wout is precies iets beter.
Hopelijk blijft de koorts naar beneden, want dat vind ik altijd zo eng

[Laatst gewijzigd door K'tje - 14/05/2008 @ 20:16] - Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 07:33
K'tje

Dadelijk met Wout naar de dokter.
Vannacht had hij 38.5° koorts.
Toch wel veel, niet?

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 07:51
MamaSofie

Dag dames!

K'tje, hoe gaat het met woutje? Benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Misschien een buikgriep. Hoop in ieder geval dat het snel weer beter gaat met hem!

Fie, het klinkt ongeloofelijk, maar je gaat die dikke buik (en zelfs alle ongemakken) echt missen, dus geniet maar van die laatste weken! En laat je maar goed soigneren!

Oh ja, ik kwam hier goed nieuws brengen hè... Ik ben zwanger!!!!!
Eergisteren al getest, met een heel vaag tweede lijntje op de test als gevolg. Vandaag (mn nod) dan weer getest, en dadelijk twee dikke strepen!
Ben zo gelukkig! Wel niets van op de babysite zetten aub, we proberen het zo lang mogelijk geheim te houden voor familie.

En dan nu mn zwangerschapsbannertje aanmaken!
En, wie dacht dat dit het nieuws zou zijn?

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:21
Maxine

Goeiemorgen allemaal!

Fieke, PROFICIAT met je !!!! Heb je geen last van de typische kwaaltjes? Robbe zal blij zijn met een speelkameraadje erbij hé! Geniet er maar van!
Als Fleurtje haar eerste verjaardag gaat vieren, zullen het dus voor jou de laatste loodjes zijn of ben je al bevallen!
Ik wist niet goed wat je goede nieuws ging zijn, ik twijfelde tussen een zwangerschap en je resultaat van je eindwerk!

Mijn schoonvader is hier ondertussen hout aan het klieven in ons dennenbosje. De honden zijn hierdoor natuurlijk heel onrustig!
Gisteren heb ik Fleur voor de eerste keer mee onder de douche genomen, dat was ook wel fijn. Ze was echt niet bang van het water, ze was maar heel de tijd aan het lachen! Maar toch denk ik dat ze liever in badje gaat, dat is rustiger hé.

Maren, dan is Nel voor jou wat Maxime voor mij is. Maxime woont ook bij mijn ouders, maar ik heb haar vooral opgevoed en ben met haar naar de hondenschool geweest. Toen wij gingen samenwonen mocht ik haar meenemen, maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik wou haar niet verhuizen uit haar vertrouwde omgeving! Maar ik vind het wel heel fijn als ze nog eens op vakantie komt hier!

K'tje, hoe is het met Woutje, hopelijk al een beetje beter. Wat heeft de dokter gezegd? Hopelijk is zijn temperatuur al een beetje gezakt.

Sofie, dat is wel gemakkelijk dat je zus fotografie studeert. Jullie gaan dus altijd mooie foto's hebben van je pruts! Lieven en ik gaan dit weekend nog eens een poging doen om mooie foto's te maken. Moest dit niet lukken... dan hoor je mij nog wel.

Ik ga hier een beetje verder opruimen!
Tot straks
Ans

[Laatst gewijzigd door Maxine - 15/05/2008 @ 09:25] - Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:39
K'tje

Fieke,
proficiat!
Ik had een vermoeden

Ben juist terug met Wout van de dokter.
Heb een brief bij om deze avond naar het ziekenhuis met hem te gaan.
Hij krijgt dus nog 8 uurtjes om zich te herpakken.
Vind het zo zielig.
Volgens de dokter heeft hij erg veel pijn in zijn maag en darmpjes. Heb nu een hele to-do lijst meegekregen, zal dus niet veel komen tetteren vandaag!

Groetjes

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:23
Fie

heyhey

Hier zit ons pruts nog steeds warm en veilig in mijn buik
Het is er precies goed vertoeven.

Fieke, proficiat. Had al een vermoeden bij het zien van je banner (je zat in de buurt van je NOD)

K'tje, dat is minder dat Woutje zo er van afziet, hopelijk is hij rap genezen

Ans, ik hoor het wel hé

xFie

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 17:33
K'tje

Fie, nog even geduld. Maar geloof me je gaat die dikke buik nog missen

Met Wout ging het deze namiddag precies beter. Heeft toch al wat gedronken en stukjes banaan gegeten. Het overgeven en de diarree zijn fel vermindert, maar hij begint nu weer koorts te maken. Weet dus niet goed wat ik moet doen: naar het ziekenhuis gaan of niet.

Oei, de lucht wordt hier opeens zo donker, denk dat er vies weer op komst is.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 17:52
MamaSofie

Brrr, onweer! Robbe heeft er precies geen schrik voor, ik wel Wel goed dat het hier binnen dan eindlijk kan afkoelen. Zal jij geen bezwaar voor hebben, hè Fie?

Ans, mn kwaaltjes: opgezwollen gevoel in buik, met soms steekjes, ook in de lies, en dan nog pijnlijke borsten. Voorlopig gelukkig niet misselijk! Maar wel moe... Wie weet gaan onze kindjes idd dezelfde verjaardag delen, maar dan wel met een jaar verschil

K'tje, bel anders eens naar de huisarts om te vragen wat je kan doen met Wout ivm naar het ziekenhuis of niet?

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:00
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi hoi!

Amai dames, jullie kunnen er weer wat van!
Ben de helft vergeten van wat ik gelezen heb .

Fieke, een hele dikke proficiat! Je zal wel helemaal in de wolken zijn nu! Ik ben heel blij voor je. Geniet ervan samen met je ventje en Robbe natuurlijk. Die zal ook wel blij zijn met zijn nieuwe speelkameraadje.

Ans, ja dan kan je Maxime indd vergelijken met Nel. Alleen ben ik niet met Nel naar de hondenschool geweest. Dat heeft Jannes (mijn broer) gedaan. Ieder heeft wel iets met haar opvoeding/verzorging te maken. Ze ziet ons ook alle 7 (want Giede en David hebben ook een tijdje in Balen gewoond in het begin dat Nel er was) even graag en ondertussen heeft ze ook Marte in haar hart gesloten. Ze is echt een superlieve en trouwe hond.

K'tje, ocharme je Woutje. Als je het niet vertrouwt zou ik toch maar naar het ziekenhuis gaan hoor. Of inderdaad zoals Fieke zei, eerst even aan je huisarts vragen wat hij zou doen.
Ik hoop zowel voor jou als voor Wout dat hij zich snel beter zal voelen. Verwen hem maar eens goed (maar ik twijfel er niet aan dat je dat anders ook niet doet hoor ).

Fie, je pruts zit precies graag in je buik. Ze laat goed op zich wachten, misschien dat je 1 juni toch nog haalt dan.
De verbouwingen verlopen goed. Kristof is de schakelaars en stopcontacten aan het zetten. Volgende week dinsdag komen ze chappen.
Nog werk genoeg. Einde mei halen we al zeker niet .

Tot morgen!
xxx

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:07
MamaSofie

K'tje, wat heb je nu gisteren met Wout gedaan? En hoe is het nu met hem?

Maren, wanneer denk je dat de werken klaar zullen zijn?

Hier vanmorgend al misselijk geweest, maar ik geef er echt niet om, ik heb het graag over voor dat kleine wondertje in mn buik

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >