< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
01/05/2008 @ 21:18
logan

Online Status Bekijk profiel

hey allemaal

we hebben logan ingeschreven in school
wat een rare dag ik kost niet meer erg he mijn klene man zoals ik altijd noemd word groot
en das even slikken heb er erg moeilijk mee
maar ja hij moet! niks aan de doen he
voor de rest is alles ok hier potje gaan moeilijk maar heb nog tijd morgantje das een kleine zotte ding alle zotte kuren doe ze das soms lachen hoor
en mama das wat anders maar das voor een andere keer zijn heb n iet veel tijd nu
naar kom deze week nog zeker
groetjes wendy x

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 10:00
sandy

Hoi dames,

lekker weertje he, ben er vollop van aan het genieten,je laadt er weer helemaal van op.straks op medisch onderzoek met de dochter dus is ze thuis vandaag,moet ermee naar de stad.Ga met de fiets gaan met zulk mooi weer kruip ik niet op de bus.
Nu zitten ze hiernaast lekker in bad en sewens gaan we ontbijten.
Verder is hier alles goed eigenlijk,ben zelf volle bak theorie voor de auto aan het leren,ga vogende maand examen doen,hopelijk van de eerste keer want is wel niet zo simpel als 11 jaar geleden,was toen een makkie.
Marie leuk dat Rayan zo flink naar school gaat.
Debby,geniet van het kleine leventje in de buik en van het mooie weer,ben blij dat alles zo goed gaat.
Logan,kleintjes worden veel te snel groot he,ik heb nog een jaartje respijt maar ook dat zal snel om zijn vrees ik maar gewoon van alles genieten,ik kijk al uit naar mijn moederdag knutselwerkje dat ik van de dochter ga krijgen.En je hebt terug een beetje tijd voor jezelf.
Zo dames ga een foto van mezelf zoeken,voor mijn knutselwerkje van school idd.
Grotejes,
Sandy
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 22:52
Cathy137

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Ik kom effe snel langs. Ik heb het zo druk tegenwoordig. Zeker nu het goed weer is, zijn we niet zoveel thuis of zitten we op ons terras en ga ik niet achter de pc zitten want ik wil deze zomer een mooi bruin kleurtje hebben.

Dit wil ik jullie toch even melden. Ik heb vandaag mijn vast contract getekend bij de brouwerij. Ik ben super blij. Morgen trakteert mijn baas er alvast ene.

veel liefs
Cathy

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:25
Sandy Gullentops

Hoi dames,

cathy,super nieuws en ik zit ook heel de dag buiten hoor,kijk zelfs geen tv dezer dagen.

Zijn naar medisch onderzoek geweest met ons meisje en alles was dik in orde,ze voorzien geen problemen.eerlijk gezegd voorzagen wij die ook niet hoor.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:01
sandy

Hoi dames,

ff een kort en niet zo prettig berichtje,de grootmoeder van mijn man is deze middag overleden.Voor haar zijn we blij want ze had enorm veel pijn en al 2 weken niks gegeten en bijna niks gedronken.ze zou volgende week 94 geworden zijn,mooie leeftijd en ze is erg lang goed geweest.Afgeven is nooit leuk maar het hoort nu eenmaal bij het leven.Er is weer een sterretje bij aan de hemel.

Dames tot gauw
sandy
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:42
logan

hey

hier weer lang geleden

deze week is het een super slechte gegaan hier

mijn zusje was zwanger van haar 2 kindje maar spijtig genoeg heeft ze hem (was een jongen )moeten laten weg nemen kindje was niet leven vatbaar(had een openhoofd ) zo als ze het noemen vind het verschikkelijk om het te vertellen het is maar van woensdag geleden gebeurd (curtage )en ze weten het van maandag heb nog geen oog toe gedaan vind het verschikkelijk ons zus neem het relatief goed op (denk dat ze haar verdriet verstopt )maar diep van binnen ga ze kapot ze zegde gisteren nog weet niet goed hoe of wat ik moet doen huilen of gelukkig zijn maar ze zegd ook wendy denk dat het goed is nu met mijn engeltje ik weet niet goed hoe ik dit moet aan nemen maar weet dat ik nu veel met haar moet praten want dat heeft ze nodig zeg ze heb het super moeilijk nu ik leef erg veel met haar mee
weet niet goed wat doen om haar zoveel steun te geven maar zal die dat niet verstikend werken? weet het niet ! ze hou veel van engeltjes ze heeft er ook thuis staan maar heb voor haar een engeltje gekocht en witte rozen ze was kei kontend er mee ze zei ook nu heb ik een echt engeltje en lachde ze neemd er vrede mee nu en ze wil voor uit gaan ze moet nog wachten voor ze weer zwanger wil zijn maar ze zal zeker nog deze jaar zwanger willen worden das zeker

liefs wendy x

voor ons engeltje

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:50
marian

Sandy en Wendy, veel sterkte voor jullie. Wat een verschrikkelijk nieuws allemaal in deze prachtige zomerdagen.

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Ik wilde gewoon even laten weten dat ik met jullie meeleef.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:38
Debby

Sandy en Wendy, ook van mij een dikke knuffel tijdens deze moeilijke periode. Veel sterkte!

Ik breng dan weer goed nieuws op deze mooie dag. Ik ben zonet tante en meter geworden van een klein meisje Elize.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:32
marian

Waauw, Debby, proficiat! En hoe is het verder met de baby? Een schatje zeker? En hoe is het met jou? Hopelijk is de ergste misselijkheid nu voorbij?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 23:04
Debby

Jaja Marian, ik ben hopeloos verliefd. Het doet me al helemaal wegdromen naar ons beebje.

Elize doet het trouwens heel goed. Ze heeft alleen wat last van krampjes, maar de bv verloop prima.

De constante misselijkheid is idd voorbij. Ik heb wel nog elke dag prijs, maar niet meer 24u per dag. Nu is het vaak door iets wat ik eet, dus moet ik effe uitzoeken wat het beste gaat.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:51
Marie

Hey Debby, proficiat met je meterschap!! En van een meisje is ook wel leuk hé!

Sandy en Wendy, van ons ook veel sterkte toegewenst!

Hier gaat alles zijn gangetje, Rayan gaat flink naar't school en heb dan ook mijne eerste zelfgemaakte moederkesdag gekregen!Wat een emotioneel moment was dat, hij was zo fier om het af te geven!

Met ons meisje is ook alles in orde, heb een dikke week geleden mijn uitgebreide echo gehad en alles was toen toch tiptop in orde. Heb heel veel beweging dus dat stelt met toch weer gerust.
Ook meter en peter hebben we gekozen ondertussen en we twijfelen nog tussen twee namen, maar daar zullen we ook wel uitkomen. In juli ga ik toch nog een lijstje leggen, was het eerst niet van plan, maar nu er een meisje komt, ben ik toch van gedacht veranderd.
Veel zal er niet opstaan, want heb het meeste toch al van onze Rayan.

Binnenkort dan eens aan de geboortekaartjes beginnen, we gaan het waarschijnlijk zelf ontwerpen.

Tot later
Marie

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 23:00
Debby

Hallo!!!

Amaai Marie, al 23 weken ondertussen. Wat gaat de tijd snel.
Veel plezier met alles uit te kiezen. Dat wordt weer een hele belevenis veronderstel ik.

Wij mochten vandaag weer eens naar de gyn. Wel zonder echo maar dat wist ik al van bij Ryan. Deze keer vond ik dat niet zo erg, maar das omdat ik ons kleintje al voel schoppen en weet dat het goed gaat.

Ik heb mijn doorverwijsbrief gekregen voor een uitgebreide echo van het hartje, dus morgen maar eens naar Leuven bellen voor een afspraak. En de week erna de 20weken echo bij de gyn, dus voor we op vakantie vertrekken mogen we ons kleintje nog 2 keer gaan bewonderen. Hopelijk, want mss vindt de gyn het wel niet meer nodig nadat we in Leuven zijn geweest.

Oja, 1kg erbij op 4 weken, dus hij was heel tevreden. En ik ook!

Slaapwel meisjes en tot de volgende!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:06
Marie

Hey Debby

De tijd vliegt, dat mag je wel zeggen! Binnen 3 weekjes zit jij toch ook al in de helft! En binnenkort ook je uitgebreide echo, toch altijd spannend hé. Willen jullie het geslacht weten of moet het een verrassing blijven? Ik weet niet meer of jullie het wisten bij Ryan of niet?

Hier toch een beetje zenuwachtig hoor, zondag gaan we een weekje naar Spanje... Ben wel altijd zenuwachtig als ik moet vliegen, maar nu met zwanger te zijn toch dat ietsje meer. Dus nog 2 daagjes werken en dan een weekje vakantie, kan het gebruiken, zwanger zijn en nog eentje rondlopen hebben is toch wel vermoeiender hoor. Bij onze Rayan zijn zwangerschap kon ik me al sneller eens neerleggen en mijn ogen toendoen, maar nu... Ach ja, het valt nog mee hoor, ben al blij dat hij vrij zelfstandig is.

Zo, ga nog even wat tv kijken en mijn bedje in.
Ons manneke was ook stikkapot vandaag, vanmorgen naar't school en in de namiddag naar een verjaardagsfeestje. Er stond een springkasteel en er was een clown, hij vond het super. En nu lekker in dromenland.

Tot hoors
Marie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 18:09
Sandy Gullentops

Hoi dames,

wendy van mij ook nog veel sterkte,kan begrijpen dat zoiets niet zo makkelijk is om te verwerken.de natuur kan hard zijn.
Alles gaat hier gewoon zijn gangetje zijn nu alles in orde aan het brengen om de erfenis te regelen en binnekort waarschijnlijk haar huis gaan leeg maken,zal ook nog een hele klus worden.De begrafenis,de mis dan was mooi en ze is nu goed,zoals ze daar lag af te zien wenste ik niemand toe en ze zou toch 93 geworden zijn.

Voor de rest alles ok,kindjes doen het goed.Robbe is wel juist ziek geweest,dokter wist niet wat het was,ventje was alleen doodziek,hoge koorts die niet wou zakken en kon niet op zijn benen staan en wilde niks eten.Maar dinsdag was hij al beter en elke dag een beetje beter.

Vandaag cultuurnamiddag gehad,deed samen met een collega mee aan een fotozoektocht door mechelen,was voor ons blijkbaar iets te makkelijk want we waren meer dan 2 u te vroeg op de aankomst en we hadden alles gevonden.Was dus lekker vroeg thuis vanddag,dacht eerst vanaales te doen maar eens ik ging zitten voelde ik toch dat ik wat heb afgelopen en dus lekker niks gedaan en met de poes in de zetel gezeten.
Morgen ben ik jarig hoera hoera,weer een jaartje bij,29 lentes jong.
Gaan niks doen,stellen het een weekje uit.
Vertrekken volgende week met de familie op vakantie,een weekje texel en daar babysits genoeg en dan gaan we daar lekker eten kunnen we ineens onze 3de huwlijksverjaardag vieren,dat is ook in die week ,2 vliegen in een klap.
Morgen gaan ze de schommel en schiufaf in elkaar steken,kunnen de kindjes er zaterdag op spelen.
Zondag is het opendeurdag op Zoey haar school en denk dat we daar dan eens langs zullen gaan.
Zo dames,hoop in het kort nog eens langs te komen maar nu ik aan het studeren ben voor mijn theorie komt het er niet altijd van.

Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 23:04
logan

hey meisjes

hier ben ik weer met wat beter nieuws dan de vorige keer
ons zus is beter alle in zekere zinnen he
ze is veel bezig met ons arnaudke
hier word alles weer wat beter tussen ons (even een dipje ) !
zaterdag gaan we naar de sauna in deurne het is daar schijn super dus gaan we eens piepen en ontspannen !en meisje we verhuizen naar iets grote is maar naar hier onder maar het is wel groter alleen missen we een kamer wou 3 kamers maar het is al goed dat we groter zullen worden wonen want dan hebben ons kindjes meer plaats om te spelen
logan potje wil maar niet lukken weet niet hoe het komt
en morgantje das ons kleine deugeniet hoor een klein popemieke met jongens kuren hihihih heel grappige hoor zo dat was al zal van de week eens langs komen om jullie iets te laten weten hoe het gegaan is (sauna)

groetjes wendy

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 16:40
Debby

Hallo.

Marie, hopelijk hebben jullie het daar naar jullie zin in Spanje. Geniet er maar van.

Sandy, nog een late gelukkige verjaardag!
Geniet jij ook maar van je vakantie.

Wendy, hopelijk zijn jullie heel snel uit jullie dip.
Hopelijk kan je zus het allemaal snel een plaatsje geven. Wens ze nogmaals veel sterkte van me.

Ik zit hier in volle studieperiode. Maandag mijn eerste examen en dan de 16de nog eentje. Ik ben eens benieuwd wat het gaat geven.

Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje. Ik heb jammer genoeg nog altijd last van misselijkheid en vermoeidheid, dus dat zal wel tot het einde zijn vrees ik.
Binnen 2 weken de echo in Leuven en ik hoop dat ze daar ook al eens gaan kijken wat het geslacht is. Ik heb het gevoel dat het een meisje is en hoop dat ik er ook deze keer helemaal opzit. En dan kunnen wat dat prutske eindelijk met haar/zijn naam aanspreken. Super!
En uiteraard kom ik meteen het grote nieuws vertellen.

Ryan doet het ook super. Elke dag een grotere deugniet lijkt het wel, maar das niet erg. Ben zo verliefd op mijn kleine kerel.
Hij is vandaag trouwens ingeschreven in de kleuterklas. Ken heeft het gedaan (is bij hem op't school), want ik kreeg het echt niet over mijn hart. Het liefst van al hou ik hem nog een beetje langer bij me, maar ja... Er zijn vandaag dus al wat tranen gevloeid. Dat belooft voor september.

Dikke knuf allemaal en tot snel.
Groetjes,
Debby

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 22:14
sandy

Hoidames,

wat is het hier rustig zeg,iedereen lekker met vakantie .
Heb alvast mooi weer meegebrecht want naar het schijnt was het hier gene vette de afgelopen week.
wij hebben een superleuke en sportieve vakantie achter de rug.
Hebben bijna alle dagen buiten gegeten en zijn ook altijd gaan wandelen.
Het weer was er echt goed,zijn zelfs op het strand geweest,Robbe zijn eerste keer en hij was nogal onder de indruk,zo een grote zandbak en hij heeft er zich goed in geamuseerd en van de zee was hij niet bang.
Ik heb een krab gevangen,allee eigenlijk andersom,de krab had mij gevangen .Kids vonden het grappig,ik iets minder maar was ni zo erg.
Hebben er fietsen en een karretje gehuurd en zo een beetje het eiland verkend,Texel is niet zo groot en er zitten erg veel schapen .
Zijn al begonnen met onze volgende vakantie te plannen tja eens je de smaak te pakken hebt,zouden volgend jaar onder ons 4tjes graag naar Tenerife gaan,een iets groter eiland en net iets beter weer.
Zo dames,morgen terug aan het werk.
Goedenacht ik kruip erin.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 22:33
Cathy137

Hallo,

Ja het is hier inderdaad zeer rustig. Fijn dat je zo'n leuke vakantie gehad hebt. Ik hier ben ook aan het inpakken. Woensdagmiddag vertrekken voor 10 dagen naar het Zuiden van Frankrijk. Ik kijk er al naar uit. Hopelijk krijgen we goed weer, want eigenlijk is het nergens in Europa heel goed.
Hopelijk kunnen we af en toe eens zwemmen en naar het strand gaan.

Voor de rest alles ok. Stilletjes aan op huizenjacht, maar we zijn niet gehaast.

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 20:59
Debby

Hallo.

Sandy, het lijkt dat jullie een hele leuke vakantie gehad hebben. Hopelijk zijn de batterijen nu wat opgeladen.

Cathy, fijne vakantie voor jullie. Hopelijk toch met genoeg goed weer.

Wij hadden vandaag de speciale echo in Leuven. Ze hebben het hartje, de hersenen en rug heel grondig nagekeken en er is niks vreemd of afwijkend aan te zien, dus we zijn weer gerustgesteld.
Ze heeft ook heel eventjes tussen de benen gekeken en blijkbaar klopte mijn gevoel ook deze keer, want we krijgen een meisje. Hopelijk wordt dat volgende week ook door de gyn bevestigd.

Dikke kus voor iedereen!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 15:53
Marie

Hey Debby, ook een meisje!! Dan was je voorgevoel toch juist!
Proficiat meid! En alles in orde, meer moet dat ni zijn hé!

Sorry voor dit korte berichtje, maar ben nog aan't werk, kom later nog wel langs!

Groetjes
Marie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >