Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 10:00 sandy | Hoi dames, lekker weertje he, ben er vollop van aan het genieten,je laadt er weer helemaal van op.straks op medisch onderzoek met de dochter dus is ze thuis vandaag,moet ermee naar de stad.Ga met de fiets gaan met zulk mooi weer kruip ik niet op de bus. Nu zitten ze hiernaast lekker in bad en sewens gaan we ontbijten. Verder is hier alles goed eigenlijk,ben zelf volle bak theorie voor de auto aan het leren,ga vogende maand examen doen,hopelijk van de eerste keer want is wel niet zo simpel als 11 jaar geleden,was toen een makkie. Marie leuk dat Rayan zo flink naar school gaat. Debby,geniet van het kleine leventje in de buik en van het mooie weer,ben blij dat alles zo goed gaat. Logan,kleintjes worden veel te snel groot he,ik heb nog een jaartje respijt maar ook dat zal snel om zijn vrees ik maar gewoon van alles genieten,ik kijk al uit naar mijn moederdag knutselwerkje dat ik van de dochter ga krijgen.En je hebt terug een beetje tijd voor jezelf. Zo dames ga een foto van mezelf zoeken,voor mijn knutselwerkje van school idd. Grotejes, Sandy |
| 08/05/2008 @ 21:01 sandy | Hoi dames, ff een kort en niet zo prettig berichtje,de grootmoeder van mijn man is deze middag overleden.Voor haar zijn we blij want ze had enorm veel pijn en al 2 weken niks gegeten en bijna niks gedronken.ze zou volgende week 94 geworden zijn,mooie leeftijd en ze is erg lang goed geweest.Afgeven is nooit leuk maar het hoort nu eenmaal bij het leven.Er is weer een sterretje bij aan de hemel. Dames tot gauw sandy |
| 13/05/2008 @ 10:32 marian ![]() | Waauw, Debby, proficiat! En hoe is het verder met de baby? Een schatje zeker? En hoe is het met jou? Hopelijk is de ergste misselijkheid nu voorbij? |
| 08/06/2008 @ 22:14 sandy | Hoidames, wat is het hier rustig zeg,iedereen lekker met vakantie .Heb alvast mooi weer meegebrecht want naar het schijnt was het hier gene vette de afgelopen week. wij hebben een superleuke en sportieve vakantie achter de rug. Hebben bijna alle dagen buiten gegeten en zijn ook altijd gaan wandelen. Het weer was er echt goed,zijn zelfs op het strand geweest,Robbe zijn eerste keer en hij was nogal onder de indruk,zo een grote zandbak en hij heeft er zich goed in geamuseerd en van de zee was hij niet bang. Ik heb een krab gevangen,allee eigenlijk andersom,de krab had mij gevangen .Kids vonden het grappig,ik iets minder maar was ni zo erg.Hebben er fietsen en een karretje gehuurd en zo een beetje het eiland verkend,Texel is niet zo groot en er zitten erg veel schapen .Zijn al begonnen met onze volgende vakantie te plannen tja eens je de smaak te pakken hebt,zouden volgend jaar onder ons 4tjes graag naar Tenerife gaan,een iets groter eiland en net iets beter weer. Zo dames,morgen terug aan het werk. Goedenacht ik kruip erin. Groetjes, Sandy |
< vorige pagina | volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Het doet me al helemaal wegdromen naar ons beebje.
Ach ja, het valt nog mee hoor, ben al blij dat hij vrij zelfstandig is.
.Kids vonden het grappig,ik iets minder maar was ni zo erg.