< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » misschien zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
misschien zwanger?
09/05/2008 @ 09:48
ingetje

Online Status Stuur bericht
Hoi Marijke

ik heb hetzelfde verhaal voor. Ale het is te zeggen, we hebben er bewust voor gekozen om er aan te beginnen maar mijn maandstonden zijn veel minder door gekomen dan anders dus bij ons is het ook nog even afwachten.
Wie weet???

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 20:55
Isabelle

Hoi iedereen

Eerst en vooral: Gefeliciteerd aan alle moeders en toekomstige moeders!!!

Ik heb gisteren een testje gedaan en ..... niets!!! misschien toch een beetje vroeg!

Heb wel iets raar aan de hand heb gisteren een beetje bloed verloren nogthans mijn regels zouden volgende week zondag moeten komen. Ik heb dit nog nooit gehad! Kan er iemand mij zeggen of die dat ook heeft meegemaakt en wat het kan zijn?

Voor de rest heb alle symptomen: gespannen en gevoelige borsten en tepels, raar gevoel in mijn buik en die zet ook een beetje uit, heel veel naar wc, humeur wisselingen!Heb ook al 3 dagen last van misselijkheid en heb vandaag moeten overgeven!

Wanneer kan ik best opnieuw een testje proberen? En zou ik mijn pil nog verder nemen?

groetjes isabelle

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 16:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi isabelle miss moet je nu is een testje doen miss dat gister je innesteling was!! ik had op de dag van mn nod getest was negatief in de middag verloor ik wat bloed en de dag daarna had ik een lichte positieve test in handen dus wie weet
@ marijke hoe gaat het nu met je?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:56
marijke

Donderdag zijn mijn maandstonden nog redelijk goed doorgekomen.
Vrijdag en zaterdag ook nog. Oef dacht ik, het is echt duidelijk. Maar zondag ineens bijna niets meer, terwijl mijn maandstonden gewoonlijk duren tot dinsdag of woensdag.

Ik snap er niets meer van. Langs de ene kant denk ik: het was teveel bloed en klonters (excuses voor de bewoording) om zwanger te zijn, maar langs de andere kant; waarom was het dan zo vlug gedaan?

Bovendien ben ik nog meermaals echt misselijk wakker geworden (ochtendmisselijkheid?)

Misschien doe ik toch beter een test deze week, of ga ik eens langs bij de dokter, misschien is er iets anders aan de hand, een ontsteking of zo?
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:21

denk inderdaad dat je het beste is langs je dokter kan gaan, want het blijft vreemd heel veel succes meid

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:32
marijke

daarnet gezien dat er veel meer aders zichtbaar zijn op mijn borsten dan anders!
Kruidvat is hier niet ver dus als ik over de middag eens weg kan deze week doe ik meteen een test!
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 16:25
A.

Ik heb ook een vraagje.
Momenteel ben ik niet aan de pil en hebben we twee keer gevrijd volgens 'voor het zingen de kerk uit'.
Sinds een week heb ik af en toe wat last van misselijkheid en mijn buik staat nogal gespannen. Ook heb ik zin in eten, maar als het dan op is, ben ik er een beetje van.
Vorige donderdag heb ik een testje gedaan, negatief, maar ik denk dat ik eigenlijk dit weekend mijn regels had moeten krijgen.
Ik heb wel af en toe een steekje in mijn buik, maar niet zoals anders wanneer de komen...
Zou ik misschien best nog eens testen deze week?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 16:25
Klaartje

Online Status
Hoi!
Ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje. Ben na mijn stopweek de eerste dag vergeten mijn pil terug in te nemen en nu vraag ik mij af of ik zwanger kan zijn. De kans lijkt mij heel klein, maar op de bijsluiter van mijn pil stond dat je indien je in de eerste week 1 pil vergeet en de week ervoor geslachtsgemeenschap gehad hebt, je naar je dokter moet gaan.
Ik heb echter gewoon mijn pil doorgenomen, maar nu maak ik me een beetje zorgen of ik daar wel goed aan doe?
Ik studeer nog dus een zwangerschap stond nogniet op mijn plan, maar als ik zwanger zou zijn zou ik zeker niets in gevaar willen brengen door de pil verder te nemen.
Een week later had ik een halve dag een klein beetje bloedverlies, kan dit de innesteling zijn geweest, of is dat pas na een maand?
Ik zit nu in mijn tweede week, maar neem de pil dus nog, wanneer zou dan een test kunnen doen?
Wat raden jullie mij aan?

Marijke en Isabelle, heel veel succes!
[Laatst gewijzigd door Klaartje - 13/05/2008 @ 16:38] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 16:47

meiden testen maar en voor het zingen de kerk uit helpt echt niet haha de zaadcellen in het voorvocht zijn vaak sterker marijke heb je al een testje gekocht die blauwe aders dat is een typische zwangerschapskwaal
@klaartje
ik zou testen zodra je je strip hebt afgemaakt

[Laatst gewijzigd door margrethk - 13/05/2008 @ 16:48] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:25
A.

Gisteren een testje gedaan en wederom negatief...
Ik denk dat de wel zullen doorkomen, maar dan wil ik ze liefst vandaag nog, al die onzekerheid, ik word er gek van.
Het zou jammer zijn moest ik nu niet zijn, want dan moet ik wachten tot na mijn huwelijk in augustus volgend jaar...
Zooooooo lang nog, pfffff
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:30
Isabelle

Hoi dames
Alles ok? Hier valt het nog wel mee! Heb nog steeds alle symptomen! Ben zaterdag gestopt met mijn pil dus zouden mijn regels vandaag moeten doorkomen! We zullen wel zien vanavond klein testje doen! We zullen wel zien!

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:47
marijke

Nog altijd geen test gekocht.
Ik vind het zo stom, ik neem de pil en ik heb mijn maandstonden gehad, waarom twijfel ik eigenlijk nog?
Het is gewoon een gevoel weet je, en zal het zo stom vinden van mezelf als blijkt dat ik het mezelf heb aangepraat.
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:02
Isabelle

Marijke: Zodra je tijd hebt probeer een testje te gaan kopen. Als je de test gedaan hebt dan zal je je rustiger voelen! Ik hoop voor jou dat het +++ is!! Ik ga waarschijnlijk vanavond een testje doen! We zullen wel zien! Ik hoop dat het ok is!
Ik ken een meisje dat ook nog steeds elke maand haar regels had. Op een dag had ze veschrikelijke buikpijn! Ze is naar de dokter geweest en bleek dat ze zwanger was van 6 maanden! Dus het kan wel degelijk dat je toch zwanger bent! Laat ons iets weten
Veel sucses
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:02

hoi marijke ik snap je wel maar het kindje dat is er al of niet kan je beter een test doen of langs je ha voor bloedafname dan weet je het echt zeker je kan ook niet aan een nieuwe strip beginnnen als je zwanger bent,
tuurlijk kan het zijn dat je dingen verbeeld maar meestal weet je gewoon of je echt zwanger bent of niet dat voel je aan heel veel succes meid gewoon testen

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:21
marijke

Ik heb een test gekocht!
Nu enkel nog een rustig moment afwachten (ik woon nog bij mijn ouders) en dan kan ik testen.
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:12

ik ben benieuwd

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:33
Marijke

ik ook
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 16:22
Katrien

Hoi,

Ik ben in maart gestopt met de pil.
Eerste keer had'k m'n na 34 dagen en nu zondag weer gekregen na 32 dagen. Maar ik heb zo bitter weinig...vind dat zo vreemd...enkel een inlegkruisje is voldoende...kan dit normaal zijn???
Natuurlijk voel ik ook vanalles en ben'k 2kg bijgekomen, maar maby van ontpillen?

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:41

Online Status Bekijk profiel
hallo meiden,

ik wil jullie dromen niet ineens de grond in boren, maar als je je hebt... ook is het maar een minder dan normaal dan zijn jullie echt NIET zwanger. ik heb het de laatste keer voor mijn zwangerschap ook gehad en ik dacht ook dat ik zwanger was, maar neen!
een maand later zijn ze dan echt uitgebleven, test gedaan en inderdaad zwanger.
blijf toch niets steeds die testen doen, denk dat jullie er teveel mee bezig zijn... laat het gewoon op je afkomen.
succes alvast!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:01
Isabelle

Marijke laat ons iets weten!!!!!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >