< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » Steve?? DIt is wel heel vreemd!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 9Maand-site: reacties
Steve?? DIt is wel heel vreemd!
14/05/2008 @ 09:16
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lastig vraagje misschien...... Maar ik typte net een berichtje in een van mijn topics en bij het plaatsen stond er ineens een totaal vreemde tekst, die IK zeker weten niet getypt had! Ik kon het bericht wel aanpassen, maar toch is het vreemd..! Daarna het bericht geplaatst zoals het bedoeld is. Maar, toen ging ik naar het forumoverzicht en toen zag ik dit:

http://i78.photobucket....yashyra/Naamloos1-1.jpg

MIJN topic op twee plaatsen, terwijl hij maar op 1 plaats staat! En als je op het topic klikt dat eigenlijk niet bestaat, ga je wel gewoon naar het wel-bestaande topic bij "soms gaat het mis", ZONDER reactie van Liesbet! Snap jij het dan snap ik het! Het is niet onoverkomelijk ofzo, maar ik dacht misschien is het een bug en moet je iets maken ofzo.....Heb er geen verstand van!

Liefs
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:25
Ann

Dag Esther

Ik zag jou berichtje hier en ik moet zeggen dat ik ook eens zoiets heb meegemaakt. Ik probeerde een berichtje te posten en het kwam in een totaal andere topic terecht, onder een andere naam. Misschien een probleem als twee mensen exact op hetzelfde moment posten of zo??? Ik heb me toen op het "verkeerde" topic gaan excuseren want daar waren ze al boos dat er iemand onder hun naam compleet absurde berichtjes zat te posten! Ik ben het daar dan maar onder mijn eigen naam gaan uitleggen.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:52

Online Status Bekijk profiel
Vreemd, de enige situatie waarin dit kan voorvallen is als er inderdaad echt EXACT op dezelfde moment gepost wordt.

Dit kan gemakkelijk verhinderd worden, maar ik heb dat niet gedaan omdat dit ervoor zorgt dat het posten van een reactie dan iets langer duurt.

Met het idee dat deze situatie quasi nooit kan voorkomen heb ik dus voor de snellere aanpak geopteerd.
Hoe dan ook, ik zal eea aanpassenn om te zorgen dat dit niet meer kan gebeuren een van de komende dagen.

Bedankt voor het melden.

-S.
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:47
Liesbet

hoi ik vroeg me al af waar mijn berichtje naartoe was. Sorry Esther voor het "lenen" van jouw topic. Ik wou eigenlijk posten in het topic "net bevallen in februari" en was ineens mijn berichtje kwijt

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:05
Liz

Op het april-2007 forum is dit ook al voorgekomen met Imre! Er stond een vreemde tekst bij haar naam, en haar tekst stond op een ander forum!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:19
Bianka 9Maand Moderator

Ik heb dat ook al eens een keer gehad! En een keer dat ik er wat op had gezet maar niet gepost wert, terwel hij wel aangaf dat ik een reactie had geplaats in dat topic bij mijn oude berichten, en dat heb ik dus niet 1 keer voor gehad maar wel vaker!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:50

Okay dames. Als alles goed is zou het vanaf nu niet meer mogen voorkomen. Laat dus ajb iets weten moest je het nog ooit zien (maar ik hoop dus dat deze topic stilletjes naar beneden gaat zakken zoals alle opgeloste dingen )

Helaas is het wel zoals ik al zei: Het posten van een reactie duurt nu een stuk langer omdat de hele database gelocked wordt zodat er maar 1 iemand tegelijk kan reageren.

-S.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 02:02
Bianka 9Maand Moderator

oohh das niet zo erg vind ik, dat probleem meer, kan erge verwaring geven bij andere topics omdat jou berichtje daar gepost is! en jij vraagt je af waar die gebleven is! Nee dan maar wat trager posten! Bedankt in ieder geval Steve! je hebt het er maar druk mee!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 06:57
Susie

Ik heb dat dus ook eens meegemaakt. Alleen heb ik nooit kunnen achterhalen waar mijn eigen berichtje was gebleven. Dus die zal nog wel ergens in een heel ander topic rondzwerven. Sorry daarvoor dan!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 09:56

Ach hoort erbij hé. Deze site bestaat uit zoveel 1000en regels programmacode, het is gewoon onvermijdelijk dat ik hier en daar een foutje maak.

Gelukkig komen jullie die dingen gewoon melden. Mijn ervaring op projecten voor mijn dayjob is dat mensen lopen te vloeken over iets dat niet goed werkt maar er verder niets van komen melden. Dus !

-S.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:41
Esther en K3

Geweldig, thank you Steve!! Enne, wat betreft verschil in 'post-snelheid': ik merk er niks van hoor?!

Liefs
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:02

Bij mijn initiële testen online bleef de site bijna 5 seconden hangen bij het toevoegen van een reactie. Ik heb het intussen geoptimaliseerd zodat het nu nog maar iets van anderhalve a 2 seconden is.
Als dat de prijs is die we moeten betalen voor het vermijden van foute reacties, so be it.

Trouwens in vergelijking met de "snelheid" van de site op bepaalde momenten in het verleden vliegt dit nog steeds

-S.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:06
Esther en K3

Quote "Steve":

Ik heb het intussen geoptimaliseerd zodat het nu nog maar iets van anderhalve a 2 seconden is.
(...)
Trouwens in vergelijking met de "snelheid" van de site op bepaalde momenten in het verleden vliegt dit nog steeds

Nou het is inderdaad een heel stuk sneller dan 'vroeger'! Wij klagen niet!

Liefs
Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 16:20
Britt

Online Status Stuur bericht
Steve, er zijn dames die dringend jou assistentie nodig hebben!!
Er is blijkbaar een topic verschenen onder een verkeerde naam: http://www.9maand.be/forum/reactions/81640

[Laatst gewijzigd door Britt - 09/06/2008 @ 16:23] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]