[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 23:09 Mama! | hey allemaal! Ik ben kort zwanger maar aangezien we bij de 1e zo lang hebben getwijfeld over de naam wil ik er dit keer op tijd bij zijn ![]() Mijn zoontje heet Levi, wat past daar mooi bij? Alle suggesties, voor zowel jongens als meisjes zijn welkom! Zelf had ik: Jongen: Levi en Dyan Meisje: Levi en Manoe(k) Alle suggesties zijn welkom!!! ![]() |
| 13/05/2008 @ 23:11 Dreamer* ![]() | Ik vind Levi en Laurens mooi passen ![]() En Levi en Noami ![]() |
14/05/2008 @ 08:33 ![]() | Ik ken iemand en heeft een Levi en een Amé, vind ik ook wel tof! succes... |
| 14/05/2008 @ 08:35 Nikki | hoi hoi... ![]() Levi en Myrthe Levi en Fenne ![]() Levi en Tygo Levi en Sem |
| 14/05/2008 @ 09:03 coyote ![]() | hey,mijn kindje noemt ook levi en voor een volgend zou het lila voor een meisje worden en waarschijnlijk lenn voor een jongen. groetjes |
| 14/05/2008 @ 09:05 Iris ![]() | Voor een meisje vind ik Manouk, of Manou zo met ou mooier geschreven. |
| 14/05/2008 @ 14:09 Maggie | Levi en Nova vind ik wel leuk...onze dochter heet Novi en Levi heb ik altijd erg leuk gevonden als het een jongetje was geworden....maar Nova vind ik dan mooier, omdat je anders 2 keer i op het einde hebt... |
| 14/05/2008 @ 17:34 Judith1981 ![]() | ![]() Levi en Yara Levi en Yaira (betekend 'stralend') ![]() Levi en ???. Geen idee ben zelf ook nog op zoek naar een jongensnaam en heb nog geen mooie gevonden. Succes! |
| 14/05/2008 @ 19:27 Mama! | Ik vind Nova inderdaad ook een hele mooie naam! En idd is Manou(k) zo mooier geschreven ipv met oe... Ik houd wel van korte krachtige namen! En niet 2x met een L ![]() Lila vind ik een hele leuke naam, maar Levi en Lila vind ik niet bij elkaar passen. |
| 20/05/2008 @ 17:02 k'tje | Hey Mama, Iben natuurlijk. ![]() Manou vind ik heel mooi. Manouk ietske minder. De namen die op ons lijstje stonden: : Rune, Jarne, Siebe(n), Siebren, Ruben : Silke, Yana/Jana, Lore, Elise, ElineSucces met kiezen (maar je hebt nog eventjes tijd, hé.) ![]() K'tje |
[Reageer]

Wat past er bij Levi??