Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 09:38 Vlokje | Awel Marijke, eergisteren heb ik telefoon gekregen van 't Klavertje op het Jeugdplein dat ze toch een plaatsje voor mij zouden hebben. Dat is op 250 m van mijn deur, dus ik kan te voet gaan, openingsuren zijn van 7 tot 18.30u dus ik zou het kindje zowel kunnen wegbrengen als gaan ophalen indien nodig en de bijdrage is gebaseerd op ons loon. Lijkt me ideaal dus. Ik mag de 16de gaan kijken en dan kan ik beslissen. Iemand van jullie ervaring met dit kinderdagverblijf? |
| 09/05/2008 @ 12:27 Kristien | Marijke, dan zijn wij bijna buren: ik woon in de Wielewaallaan. Vlokje, welkom! Ik had je topicje nog niet gezien ![]() Petra, 't was precies leuk in Barcelona! Verzorg jezelf goed met de BI. Groetjes, Kristien |
| 09/05/2008 @ 20:01 Saskia | hallo Vlokje, Ik ben Saskia de mama van 2 zoontjes Yannick 6 jaar en Jarno 3 jaar. U vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met de kinderkribbe het klavertje. Mijn 2 zoontjes zijn daar naar de kribbe geweest en ik kan u zeggen dat dit zeker aan te raden is. Wij waren er ontzettend, ,alé meer zelfs, tevreden van. Allemaal proffessionele en super lieve mensen die daar werken. Trouwens doet er mij ook ineens aan denken dat ik met Jarno nog eens moet langsgaan. Hij gaat van na kerstmis naar school en ze hadden mij gevraagd van nog eens langs te gaan wanneer hij naar school gaat. ECHT EEN AANRADER. Moest ik ooit aan een derde denken zou ik daar zeker terug gaan maar die kans is heeeeeeel klein, eigenlijk zo goed als nihil dat dat derde er ooit komt. Ahzeg Peggy proficiat aan Liam hé, wel een beete laat maar liever laat dan nooit zeggen ze toch ![]() |
| 13/05/2008 @ 17:32 peggy | Hey iedereen, Wat een weeeeeeeeeeeerrrrrrrr zaligggggggg! Maar schijnt donderdag regen snif jammer!! Leentje : Dan passeer ik bij jullie in de straat elke dag (werkweek) want rij zo richting blanden!! :) Is voor mij binnendoor en zo mijd je wat verkeerslichten :) Oei keustermans gesloten thans die keustermans op de steenweg is nog open? Maar die pakken jonge meiskes aan in het zwart en zo zullen ze hun broek waarschijnlijk scheuren tja... pech voor hen. De ark ken ik ook :) schuin over texaco benzinestation. Bij die bakker op de albertlaan bestel ik meestal mijn taarten voor verjaardagen en das daar heerlijkkkkkkkkkk mmmmm op liam zijn verjaardag ben ik nog één gaan halen mmmmmm .. Jarike : Jij zag er ook super uit hoor!! Bedankt alleszins voor het complimentje!! Enne je hebt een prachtig zoontje :) Zo een klein lief bolleke hihi en Ulle Xanthe is ook een ferm meisje ze amai. Ge moogt fier zijn!! Tot binnenkort eh, kbel je zeker. Riet : Bedankt voor je kaartje eh!! Had ik je al niet gesmst ook? Amai men geheugen is precies een zift aan het worden. Die groeischeut van Erin is precies overgevlogen naar onze Liam diene is ineens 80 cm!!! amai amai hij is groot vind ik voor zijn leeftijd. Da baby zijn is helemaal verdwenen. Vlokje : Woon jij in de jozel pierrestraat miss? Denk toch dat je niet ver van mij af woont en alleszins niet van mijn ouders (valvekensstraat) Saskia : Is er iets met Yarno?(zie mail) Kristien : wij hebben pas lekker gekletst aan de phone dus kweetni wa zeggen!! Nog naar kesselse feesten geweest? Marijke : Hoop dat je snel een opvang vind voor Vince of dat de problemen zich oplossen!! Moet lastig zijn.. Petra : Neem maar lekker je rust meid! Je lichaam vraagt er blijkbaar naar dus DOEN!!! Was in beide zwangerschappen thuis vanaf 5 weken! Kwou gewoon genieten en heb goede dokter hehehehe. Foei! Maar kon uiteindelijk door de BI niet werken dus da was mijn straf! Wel ik ga ook eens richting barcelona gaan dan want had zo mijn twijfels. Is daar ook een strand aan? :) Leuk dat je je zo goed geamuseerd hebt daar met je ventje en amai veel geld opgedaan hihi ken ik!! Voor de rest ni veel te vertellen. Liam en keana hoesten er weer op los maar zijn wel NI ZIEK. Keana valt net in slaap grrrrrr (zijn gaan shoppen vanmiddag dus geen dutje)maar kmaak haar na een half uurtje wakker of ze slaapt vanavond ni meer! Liam is aan het rommelen de deugeniet! Twas superweer voor de kesselse feesten en we hebben vier dagen genoeten en veel te veel geld opgedaan ma ja! Zelfs onze liam genoot van de paardemolen en de autootjes :) Heb er leuk filmpje van hehe kga het is oploaden op photobucket en de link hier neerplaatsen. Maar kga nu eten maken pfff geen zin maar tmoet eh want keana moet nog warm eten maar tword rijst met curry en kip :) Groetjes xxx |
| 14/05/2008 @ 17:41 peggy | Hey liesbeth : Amai dan moet jij wel superdik al zijn hihi allé qua buikje eh! Kvind dat Gauke het lang zo slecht nog niet doet hoor. Liam is 80 cm en weegt 9.250 kg dus zoveel meer is dat toch niet en hij is dan een jongen en aan 3.7 kg geboren! Qua curve zit hij op 75 van lengte en 25/35 van gewicht maar 't is een hevig patéke dus da kan ni dik zijn eh? Vlokje : Lindenstraat is da klein straatje dat evenwijdig loopt met de steenweg niet? Das idd superdichtbij. Ik woon aan de delhaize molenveldplein :) Leuk dat de echo zo geslaagd was ! En ook de nekplooimeting natuurlijk want das toch ook belangrijk eh! Ik duim voor maandag maar alles klinkt tip top !! Vandaag heeft Liam zijn prikjes gehad en hij was superflink zeg!! Niet gehuild bij het prikje in de bil maar wel een klein brulconcert bij de prik in zijn armpje maar twas echt de moeite niet. Hopelijk krijgt hij er nu geen koorts van maar dat moet lukken want bij de vorige prikken had hij ook geen koorts. Kga nu nog wat geenieten van het weer xxxx dikke knuffels |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

kzeg er eigelijk niet nee op zenne want eet het ook graag.en het weer valt goed mee dus het word gezellig.
kga mijn bedje in. slaapwel.
. gisterenavond dan naar k&g en daar maakte de verpleegster dezelfde opmerking. Tja ik zal er dan wel hoogzwanger uitzien zeker