< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Ik wil een kindje!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Ik wil een kindje!
14/05/2008 @ 07:59
Isabelle

Online Status
Hoi meiden

Doreintje: Vind het heel erg van de papa maar ben er zeker van dat jij sterk genoeg bent om alles alleen aan te kunnen!!!!!
Linda: Geniet jij maar van het einde van je zwangerschap! Binnekort kan je je baby vast pakken en vele vrouwen zeggen wel dat ze het gevoel van zwanger zijn missen. Maar dan heb je het gevoel van je baby in je armen en dat had je ervoor ook niet dus!

Bij mij is alles ok. Ben gestopt met mijn pil zondag dus zou ik vandaag mijn regels moete krijgen. Heb nog steeds pijnlijke en gevoelige borsten en ook dat rare en misselijk gevoel! S'avonds ben ik uitgeput en heb verschrikkelijke hoofdpijn. Ik ga vanavond nog eens testen! Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn! Moest ik nu niet zwanger zijn dan zal de teleurstelling minder erg zijn!Ik hoop alleen dat mijn lichaam me niet voor de gek houd!

Ik laaat jullie in de loop van deze dag nog wel iets weten!
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:43

Online Status Bekijk profiel
ik ben idd sterk genoeg!
ik heb al veel tegenslag in mijn leven gehad, maar mijn zoontje doet de zon weer voor me schijnen. hem pakken ze niet van me af, daar zal ik voor vechten.

en wat nieuws isabelle?

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:00
Isabelle

Online Status
Pfffff!!!!!
Hoi

Ja ik heb nieuws! Slecht nieuws: ik verlies bloed maar vind het allemaal niet zo normaal! Ik heb helemaal het gevoel niet van regels hebben en toen ze begonnen zijn ze zo opeens gekomen! Meestal voel ik dat aankomen en dan begint dat geleidelijk te 'bloeden' nu was het presies alles in 1 keer! Heb toch de test gedaan was negatief! Kan het toch zijn dat ik zwanger ben ookal verlies ik bloed? Zo veel vragen en ook teleurgesteld maar ja vanaf nu neem ik de pil niet meer dus...

Hopelijk kan jij mij raad geven!
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:59

hallo isabelle,

neen je bent echt niet zwanger, nu is het toch duidelijk meid!

je wilt gewoon dat je zwanger bent, geloof ik.

zie het gewoon onder ogen, klint misschien cru maar de volgende keer meer geluk!

als je bloed, is een teken dat er zich geen eitje genesteld heeft... idem de (2de) test die negatief is... doet er je nu echt geen belletje rinkelen?

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:20
Isabelle

Online Status
Hoi,

Ja inderdaad wou het gisteren niet toegeven maar vandaag heb ik het al geaccepteerd hoor! Het was een moeilijk moment gisteren om te beseffen dat ik niet zwanger was! Maar ja het is zo dus gaan we gewoon verder! Na mijn regels gaan we ervoor en deze keer zonder pil ! Misschien dat het zo beter lukt!! hi hi hi!

Gewoon er niet veel mee bezig zijn als het komt dan is het meer dan welkom! ALs het van de eerste keer niet lukt proberen we gewoon verder!!!! Mijn vriend heeft daar geen problemen mee met dat proberen!!!!

Hoe gaat het met jou? En je zoontje?
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:21

ja isabelle,

zonder pil zal het idd wat makkelijker zijn...
ik snap dat je ontgoocheld was...
jouw tijd komt heus wel, beeteke geduld hebben...
ik zal duimen

alles oké met mij en met robbe

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:48
Isabelle

Online Status
Natuurlijk zal het zonder pil beter gaan!!!! hihi
Ik hoop er echt op!

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:59
linda'84

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

He isabelle, jammer zeg!
Ik denk dat het inderdaad zonder pil wat makkelijker gaat!
En door het bijhouden van je cyclus kun je het natuurlijk ook altijd wat makkelijker proberen te maken he! Moet je alleen niet letterlijk zo tegen je mannetje zeggen want daar krijgen ze niet echt zin van !

Dorientje wat een zeg!
Nee je bent zijn moeder niet nee. Maar toch wel die van zijn zoon?! Lekker vent zeg....... wat vind die nieuwe vriendin ervan? Vind je dat niet moeilijk dat jou kleine straks ook haar zal zien als familie?
Wel knap hoor hoe je ermee om gaat !

Moest gister weer terug naar de verloskundige, ze waren iets vergeten te vertellen......... we krijgen op 36 weken nog een echo!!! Kunnen we haar nog een keertje zien voordat ze geboren word. Spannend!
Zijn jullie trouwens van Belgie of Nederland. Hier in nl krijg je bijna geen echo's, eigenlijk maar 2 maar omdat ze nu niet kunnen zien hoe zel ligt krijgen we er nog eentje. Had begrepen dat je in belgie er veel meer krijgt. Dan zie je je kindje echt groeien, lijkt me heel leuk. Ben benieuwd of ze op 3 juni nog steeds een meisje is........... zou wat zijn zeg als er nu ineens iets meer aan zit!

groetjes linda

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:13

hallo linda,

ik ben van belgië. ik heb maar 3 echo's gehad hoor. 1 op 12 weken, 1 op 20 weken en 1 op 30 weken.
ik heb zelf nog een 4-D laten maken en daar is ook een dvd van. echt chique hoe je je kindje dan kan zien, zijn snoetje, zijn handjes, zijn oortjes echt ik kon bijna alles zien.
op een gegeven moment was hij op zijn duimpje aan het zuigen en met zijn mond heel wijd open aan het geeuwen echt heel lief. toen was ik 26 weken zwanger toen ik die echo heb laten maken.

zijn vriendin familie voor hem? dat hoop ik maar van niet hoor! als ik ooit te weten kom dat hij haar ook mama zou noemen dan ga ik haar op haar smoel kloppen, dan is echt de wereld te klein.
ze heeft haar eigen dochter.
ja, da's inderdaad heel moeilijk voor mij. ze heeft mijn gezin kapot gemaakt, mijn man van me afgenomen... daar kan ik nog mee leven, maar mijn kind afpakken? NOOIT, dan krijgt ze met mij te doen...

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:25
linda'84

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hahahaha goed zo!!!!
Laat wel even weten wanneer je dat gaat doen dan kunnen we helpen!!

Ach joh, misschien is het met hun ook wel zo weer over als hij iets anders voorbij ziet lopen............mannen......

O, dacht echt dat jullie in belgie er meerdere kregen. Is misschien overal anders ja.

Mijn laatste vrijdag is voorbij. Vandaag van 8 tot 6 gewerkt en afscheid genomen van mijn vrijdag zwemles kindjes. Mijn baas heeft pas een kindje op 19 weken zwangerschap af moeten geven en was 4 weken minder ver dan mij. Ze is nu net terug maar er bleek nog steeds iets achter gebleven te zijn dus moest ze vorige week opnieuw voor een curretage. Pffffffff heel erg hoor voor haar. Vind het best moeilijk haar soms te zien, ze heeft het er erg moeilijk mee. Op mij is ze soms heeeeeeeeel boos om niets en dan weer super lief. Vandaag krijg ik ook eerst op mijn kop voor iets waar ik niets vanaf weet. Een uur later komt ze heel lief zeggen dat ze iets van mij had gelezen en dat ze dat zo goed vond dat ik dat had gemaakt. Snap er echt niets van.......... Hoewel........ze zal het ook wel moeilijk vinden dat het bij mij nu zo goed gaat en bij haar is afgelopen............ Wou ik even kwijt...........

groetjes linda

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:52

ja, idd linda ze zal het heel moeilijk hebben. maar is natuurlijk niet fijn dat ze het uitwerkt op jou want JIJ kan er niets aan doen natuurlijk.

je moet aan je eigen geluk denken, klinkt misschien egoïstisch maar iedereen heeft zijn eigen problemen.

ik heb dan misschien wel een kindje, maar ik ben wel mijn man kwijt aan een andere vrouw. dat is ook erg.

hopelijk gaat het je nog goed en weet dat dit de laatste loodjes zijn hé.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]