< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/05/2008 @ 19:55
Belleke

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik ben dezelfde twijfelaar. Dat zal normaal zijn zeker. Bij ons is het voor ons eerste en je weet niet goed wat je te wachten staat en bij mij komt dan ook steeds de vraag "Ga ik een goeie mama zijn?"
Niemand kan je daar op antwoorden... je kan alleen maar je uiterste best doen en samen met mijn ventje gaat dat zeker lukken!

Vinden jullie ook niet dat soms de tijd zóóóó traag voorbij gaat.
Ik zou willen weten hoeveel dagen mijn cyclus nu eigenlijk heeft...ik zal moeten geduld hebben

Ik voor jullie!!!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:13
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
De tijd gaat zeker traag voorbij... Ik kan niet wachten... en dan maar hopen dat het wanneer we eindelijk gaan beginnen het vlot zal gaan

Mijn cyclus duurde dus langer dan ik dacht. Maar ja ik ben al blij dat ik een cyclus heb, na zo lang pillen.

Nog 2,5 maand voor mij... Ik begin in juli met foliomzuur.... Spannend, spannend...

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 21:27
Belleke

@ mimmie - Ik was ook eerst van plan om in juli te starten omdat we dan nog op reis gaan. Ik was bang dat iets kon gebeuren in de prille periode van de zwangerschap maar de dokter heeft mij gerustgesteld.

Tegen juli ga je alles goed weten hoelang je cyclus is en wanneer je eisprong precies komt! En dan natuurlijk hopen dat het vlot gaat.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 22:17

twijfel twijfel twijfel
Hee
Bij Rowan twijfelde ik helemaal niet.. Tuurlijk dacht ik wel eens.. zal ik een goeie moeder zijn.. maar verder nergens over..

Nu denk ik meer.. krijgt Rowan nog genoeg aandacht? Kan ik met hem nog leuke dingen doen, hij is dan nog zo klein.. nog geen 2.. hij wil ook samen iets leuk doen.. zwemmen, naar de kinderboerderij.. lekker fietsen.. dat gaat dan niet..
Je kan niet alleen gaan zwemmen met kindje van een paar weken en een kindje van 2.. fietsen gaat ook niet.. niet even snel naar de stad.. dat kan nu wel allemaal..

Ik heb het er vanmiddag met manlief over gehad.. en we gaan niet aan de pil.. maar we vermijden wel de vruchtbare dagen..

Ik heb echt altijd 2 kindjes vlot op elkaar gewild.. maar ik vind het zo leuk om leuke dingen met Rowan te doen.. we gaan zo vaak weg.. en met 2 kan dat gewoon niet.. ik laat deze droom varen.. en ga nu gewoon einde van het jaar beginnen.. dan zit er minimaal 2 jaar tussen..
Maar als ik daar nu aan denk.. dan heeft Rowan ook zn aandacht nodig.. en als hij 3 is ook... meiden.. wat ben ik een twijfelaar...
Waar doe je goed aan?

Ik stop met zeuren.. meiden.. lekker genieten van de periode zwanger worden.. ook die is geweldig!! Nu lijkt het allemaal zo traag te gaan.. maar voor je het weet.. (lekker cliche he)

Liefs Elina

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:03
Evy

verschrikkelijk he... die twijfel... heb het ook hoor... maar langs de andere kant... ach... Torben gaat altijd aandacht blijven vragen, of je moet echt al veel langer wachten, en dat wil ik helemaal niet...
Ik heb echt bang dat ik Torben tekort ga doen, maar als ik dan zie hoe flink hij speelt met mijn zus haar kindje die 5 maanden ouder is en met zijn neefje langs papa's kant die 1 jaar ouder is dan vind ik dat ook belangrijk... een speelkameraadje thuis...
en ja zwaar wordt het sowieso, maar als je een half jaar langer wordt is het volgens mij ook zwaar...
ik heb sinds Torben er is altijd gezegd min anderhalf jaar (nu zou het kunnen dat het nog minder is, maar kom... wat maken die paar maandjes nu...) en max 2j en half... die max kan je jammer genoeg zelf niet altijd beslissen he... maar we zien wel he... wij willen ook graag drie kindjes en ik wil nog een vrij jonge mama zijn voor alle drie en ik ben nu 27, dus moet ik ook niet te lang meer wachten... mijn man wilt er graag 4... ik heb nu zoiets van 3 en dan zien we wel, mss een vierde maar dat zal een nakomertje zijn...

ach ja... we zien wel...

Elina ben je er nu uit? want aan je uitleg te horen wilde je wachten tot einde van het jaar, maar nadien toch niet meer?

Veel succes bij je beslissing ik blijf in elk geval bij de mijne ook mits mijn twijfels

En net zoals Elina had ik bij Torben absoluut geen twijfels... ik wilde zo graag zwanger worden en moeder worden en het is het mooiste dat ik al heb meegemaakt in mijn leven... nu is het gewoon dat hij er ook is he EN je weet wat het allemaal inhoudt...want hoe cliche het ook mag klinken je moet het eerst doorgaan vooraleer je het echt weet...

amai ik heb hier een hele litanie afgestoken, ga er maar eens mee ophouden...

veel groetjes en tot gauw

Evy

PS: uiteraard ga je een goeie mama zijn!! (antwoord voor iedereen die zich die vraag stelt... , ik stel ze me nog steeds, maar je niet meer dan je uiterste best doen en dat doe je vanzelf )

[Laatst gewijzigd door Evy - 15/05/2008 @ 18:34] - Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:32

Ben er nog niet uit.. het spookt echt de hele dag door mn hoofd...

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 08:48

Online Status Bekijk profiel
oh elina,

ik heb met je te doen. Die twijfels zijn echt killing volgens mij.

Ik heb ze zzelf gelukkig niet.. ik hoop binnen een jaar toch wel zwanger te mogen zijn. De tijd zal het leren.

Mijn twijfel is juist over mijn vruchtbaarheid. Ik weet niet hoe het komt en of er meer mensen zijn die dat hadden toen ze voor de eers5te gingen, maar ik ben zo ontzettend bang dat ik geen kinderen kan krijgen.

die onzekerheid is ook zo verschrikkelijk

Dit was voordat ik met de pil stopte heel erg..maar sinds ik gestopt ben al een stuk minder. Maar de onzekerheid zit er nog wel.

Hebben jullie dit ook gehad bij jullie eerste keer dat jullie zwanger wilden worden??

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:12
Evy

heyhey

Ja Dees dat klinkt bekend... dat had ik ook enorm...
hoe lang zijn jullie aan het proberen?
Ik vond het echt verschrikkelijk zo elke keer terug die te krijgen ...
Maar bij ons was het prijs in de 5e maand... de eerste maand dat ik er eigenlijk niet mee bezig was wat een cliché

grtz
Evy

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:17

dit is mijn 2e maand dat we bezig zijn.

de eerste maand had ik wel echt steeds dat als we sxex hadden dat ik er mee bezig was.

maar nu heb ik dat niet meer zo. Ik heb ook gewoon zoiets van..ik zie het wel.

dus hoop echt dat het bij mij geen jaren duurt

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:43

Dees ik had het heel erg!!

Ik stopte met de pil en wilde natuurlijk direct zwanger raken!
De eerste maand dat de kwamen dacht ik, okee gewoon ontpillen.. de 2keer zat ik echt te huilen op de wc! ik riep gelijk.. ik ben onvruchtbaar!! we moeten naar een dokter!
De 3de maand ook tranen met tuitengehuild..en toen was ik zwanger!!

Ik sprong echt letterlijk om mn vriend zn nek!

Maar meiden.. ik ben er uit.. ik wil het nog niet... ik wil gewoon zwanger zijn.. maar nog geen 2de kindje.. ik ben zo bang dat ik er geen genoegen mee neem.. dat ik weet dat het al de laatste keer zal zijn dat ik zwanger zal zijn..
Misschien denk ik er over een tijdje anders over..

En nog iets.. ik verlies nu al 5dgn bloed.. oud bloed.. weet iemand wat dit kan zijn?!

Ik blijf wel gezellig mee kletsen hoor.. als jullie dat goed vinden!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:45

elina, dan kan je inderdaad nog even wachten. Het zou zonde zijn als je nu iets besluit en er later achter komt dat het niet helemaal de juiste keuze was.

We willen juist graag dat je mee blijft praten op dit topic..

kan ik tenminste af en toe me frustraties kwijt

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:46

is het trouwens geen tussentijdse bloeding??dat heb je weleens toch?

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:12

Bellekere succes trouwens!!zie net dat je al bijna weer uit je vruchtbare periode bent!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 19:53
Evy

hey dames,

Elina, goed van je dat je eruit bent geraakt!! is echt moeilijk he... ik zit ook nog steeds met de twijfel maar we gaan er toch maar gewoon voor... bij mij is de twijfel vnl omdat ik schrik heb het niet allemaal aan te kunnen... stom he...

hier alles in orde alleen een verschrikkelijk irritante verkoudheid... hoop dat ik er snel van verlost ben...

groetjes,
Evy

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:42

beterschap evy!!

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 20:32
Belleke

@Dees: Merci, en nu afwachten. Ik ga wel proberen niet te veel te denken dat ik zou zwanger zijn want anders ga ik enorm teleurgesteld zijn.
Voor u ook veel succes hé want je bent in je drukke periode...

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 21:28
Evy

hey dames

goed klussen he

hier al beetje beter dan gisteren, maar torben ook nog steeds een zware verkoudheid... ocharme t ventje...

Grtz
Evy

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 22:00

hihi wat gaat zo´n week hard voorbij he

We zijn flink in de oefen geweest. Nog 2 dagen als ik me niet vergis maar het zit er even niet in want me mannetje is door zijn rug gegaan.

me buurmeisje is zwanger hoorde ik net. Ze is even oud als mij en heeft al een klein buikje. Ik ben echt heel blij voor haar maar het gevoel van snakken naar een zwangerschap werd ineens weer enorm groot. Deed me wel even zeer.. wanneer mag ik groot nieuws vertellen??

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:31
Evy

hey

Dees ik begrijp je volkomen ivm je buurmeisje... ik had dat ook enorm toen wij voor Torben gingen... we waren net een maand bezig en mijn zus kwam vertellen dat ze zwanger was... en dan doet dat echt pijn...
maar zoals je ziet, wij hebben het grote nieuws ook kunnen vertellen... en nu is het wel handig dat zij eerst was... als ik nu twijfel over iets kan ik haar altijd bellen...

oei dat is niet zo goed van je man he... hopenlijk duurt het niet te lang voordat hij hersteld is..

Grtz
Evy

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:44

ja ben echt heel blij voor haar hoor. Ze had net een miskraam gehad en werd direct weer zwanger. Ze weet dus ook niet hoever ze is maar ze denken zo rond de 9/10 weken.
vind het super voor haar.

Ga vanmiddag even een kaartje bij haar in de bus gooien om te feliciteren.

Hnk is vandaag alweer gaan werken. Hij was paar weken geleden door zijn rug gegaan maar het ging wel weer. Gister had hij dus weer last maar het is nu geloof ik alweer iets minder. Dus wie weet kunnen we vandaag en morgen nog even klussen

[Laatst gewijzigd door Dees1984 - 20/05/2008 @ 08:45] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >