< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Buikslapen maar niet naar rug kunnen rollen ?!?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Buikslapen maar niet naar rug kunnen rollen ?!?
14/05/2008 @ 21:11
Xanthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,
Ons kereltje leg ik altijd op zijn rugetje in zijn bedje, als we een kwartiertje later gaan kijken ligt hij met zijn hoofdje aan zijn voeteinde en ligt hij op zijn buikje. Wij wisten trouwens niet dat hij van rug naar buik kon want dat doet hij nooit als wij erbij zijn. Nu hebben wij wel de indruk dat hij wel op zijn buikje kan maar eu hij graakt niet terug. Kan dit kwaad? Moet ik een safe T sleep halen? Hij kan zijn hoofdje wel recht houden maar lukt dit ook wel goed in bed?? Ik weet niet goed wat ik hier mee moet, heb hem nu al 2 dagen s morgens op zijn buikje gevonden want na 5min draait hij daar al op. Alvast bedankt voor de tips
-x- Xanthe

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 21:44
mupke

hallo

Mijn zoontje deed dit ook.. zelf al bij 6 maanden..tegen mij hebben ze gezegd dat dit geen kwaad kan wanneer ze het zelf doen.. Ik zou wel het bedje kort opmaken!!
Ze kunnen nu wel zelf wegdraaien wanneer ze niet fijn liggen, en anders gaan ze wel huilen.. Maak je niet druk zou ik zeggen.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ga nu zelfs nog vaak kijken terwijl die kleine nu al regelmatig in bed gaat staan..

Liefs

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 21:45
mupke

hallo

Mijn zoontje deed dit ook.. zelf al bij 6 maanden..tegen mij hebben ze gezegd dat dit geen kwaad kan wanneer ze het zelf doen.. Ik zou wel het bedje kort opmaken!!
Ze kunnen nu wel zelf wegdraaien wanneer ze niet fijn liggen, en anders gaan ze wel huilen.. Maak je niet druk zou ik zeggen.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ga nu zelfs nog vaak kijken terwijl die kleine nu al regelmatig in bed gaat staan..

Liefs

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 21:49
Xanthe

Bedankt Linda. Het bedje maak ik al een tijdje kort op omdat hij niet kan stilliggen in zijn bedje. En ben dan ook wat bang dat hij onder zijn dekentje zou geraken ... Je kent dat he . Ik heb er ook geen idee meer van hoe ik hem in zijn bedje moet leggen. Leg hem er altijd zo mooi in, maar dan weent hij omdat bv zijn voetje/beentje tussen de spijlen zitten, maar hij blijft namelijk niet stilliggen. Hij draait langs alle kanten. Wel fijn dat hij zo levendig is maar maak me er soms toch een beetje zorgen over. Maar hoe zeggen ze dat, kleine kindere kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen . Het zal wel wennen zeker.
-x- Xanthe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]