< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Zomer 2008 starten voor een 1e, wie doet mee?!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Zomer 2008 starten voor een 1e, wie doet mee?!
15/05/2008 @ 08:56
joopie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ben ik weer....

Hier heeft de enorme misselijkheid zijn intrede gedaan...
Eenmaal uit bed begint het en tegen dat ik mijn bedje weer in ga is het over !!!

Hoe is het bij jouw ???

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:54
Eveke85

Online Status Stuur bericht
Hey, bij mij is het ook net hetzelfde. Sinds een dikke week heb ik nu echt héél veel last van misselijkheid, ik kan niet goed eten, en toch heb ik gans de dag het gevoel dat ik zou moeten overgeven. Heb het wel nog niet moeten doen, maar net dat maakt het zo lastig hé. Het ongemakkelijk gevoel blijft dan hangen hé!
Mijn buikpijn heb ik ook nog steeds, maar dat is toch precies al in mindere mate.
Ben benieuwd, dinsdag mag ik EINDELIJK naar de gynaecoloog.
Volgende week vrijdag vertrekken we met gans de familie naar Centerparcs, moest ik niet zwanger zijn geweest had ik dan mijn menstruatie, daar heb ik nu wel geluk mee hé!

Groetjes

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 11:04
joopie

Hoi,

Dus bij jouw is het ook feest...

Wat fijn dat je dinsdag al naar de gyn mag, ik moet volgende week donderdag en zal echt zo opgelucht zijn als alles ok is...

Ik heb ook last van mijn buik hoor, dat is je baarmoeder die zich lekker aan het oprekken is. En mijn darmen, ach wat een ramp, zodra ik iets eet wat te vet is, dan is het echt drama en kan ik op de wc blijven zitten... Had ik bij Robin ook, dus hoort er wel een beetje bij...

Naar welke centerparcs ga je trouwens, wij zijn namelijk echt centerparcs verslaafde en gaan minstens 4 keer per jaar met een hele club vrienden. De wildwaterbanen in de zwembanen zijn echt zo gaaf altijd, was echt balen toen wij gingen in de periode dat ik zwanger was van Robin want toen mocht ik er niet vanaf gaan.....

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:19
Eveke85

Hey Joopie, wij gaan naar het Meerdal! Ben er nog nooit geweest! Heb een beetje schrik, want als ik lang in de auto moet zitten kan ik het ook lastig krijgen. Wij moeten bijna 2 uur rijden. Ik zal alvast maar wat kleine plastiek zakjes in de auto leggen haha!
Ah, jij kan ook bijna naar de gynaecoloog, het wachten duurt toch véél te lang hé! Ik denk wel dat alles in orde zal zijn, ik heb toch veel kwaaltjes enz...
Mijn vriend plaagt me steeds en zegt dat het er misschien wel 2 zouden kunnen zijn. Hij had over de rest ook al gelijk dus ja...hihi!
Ik heb dus net het omgekeerde van jou, ik kan nog steeds héél moeilijk naar het toilet!

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 07:47
joopie

Hoi Eveke,

Hoe is het nu bij jouw ?

Hier echt super misselijk de hele dag en onwijs moe !!!

Vandaag mag je toch voor de echo, dus wilde je even heel veel succes wensen en vooral zeggen dat je moet genieten, want het is zo bijzonder om je babietje voor het eerst te zien...

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:54
Eveke85

Hey joopie, ik hoop echt dat ik ga mogen genieten hoor! Ik heb de laatste dagen bijna geen kwaaltjes meer, mijn buikpijn blijft wel, maar dat is het dan ook. Ik ben echt héél erg bang nu ze! Ik ben blij dat we deze avond meer zullen weten. Supermisselijk is niet alles, maar zo niet veel voelen is ook alles behalve leuk hoor.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:55
Eveke85

Oh ik ben eindelijk van die vervelende onzekerheid verlost!!! Ik heb een héél mooi kloppend hartje gezien én gehoord.
Super gewoon Ik ben echt MEGA blij, echt waar! Ons kleintje was 1,32cm groot. En de hartslag was zo duidelijk te zien, echt machtig! Blijkbaar hadden we wel héél in het begin een tweelingske, maar ééntje is nooit gegroeid. Ik kan er vrede mee nemen, zolang ons prutske maar gezond blijft hoor.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 20:02
joopie

Hoi Eveke,

Super voor je dat alles ok was...
nu lekker genieten.

Ik moet donderdag en hopelijk krijg ik ook goed nieuws...

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 09:41
Eveke85

Hey Joopie, véél succes straks bij de gynaecoloog!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 10:15
joopie

Thanks, lief dat je er aan denk !!!

Heb echt de zenuwen en ben echt ongelofelijk nerveus...

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:44
joopie

JUH !!!

We zagen een klein minimensje met een kloppend hartje !!!
Ben zo ongelucht !!!

Mag over 2 weken weer voor een echo...

Ik bleek ook iets verder te zijn, namelijk geen 6,6 weken maar 7,3 weken. Dat scheelt alweer een paar dagen tot de 12 enge weken voorbij zijn !!!

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 19:24
Eveke85

Oh Super!!! Ben echt blij voor je! Over 2 weken mag je alweer gaan, das leuk, dan ben je toch nog eens extra geruster hé! Ik moet nog wachten tot de 24e juni, 3 dagen voor onze trouw, ik hoop dat we dan alleszins weer goed nieuws krijgen. Ik heb nu soms een paar dagen last van misselijkheid, en dan weer niet, bah...!

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 13:43
Eveke85

Hey Joopie, alles goed met je? En met de kwaaltjes? Ben je al voor de 2e keer naar de gynae geweest?
Ik heb me een angelsound aangeschaft, ik was veel te onzeker, en ik heb gisteren voor het eerst zelf het hartje kunnen horen. Het deed echt deugd hoor.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 22:08
joopie

Hoi,

Nee volgende week mag ik weer...
Ik ben ook zo,n zenuwenpees want ik maak me ook om elk pijntje zorgen...
Ik heb ook een angelsound besteld maar nog niet binnen gekregen.
Zal wel blij zijn als ik hem heb want dan kan ik mezelf hoop ik ook gerust stellen...

De kwaaltjes worden wel heftiger hier, kan echt de hele dag slapen maar met Robin is dat toch lastig. En de hele dag misselijk, pijnlijke borsten en al veel last van mijn banden...

En hoe gaat het bij jouw met de kwaaltjes ???

Liefs Joopie

p.s wanneer mag jij weer naar de gyn ?

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 11:25
Eveke85

Hey,
Ik mag op 24 juni pas naar de gynaecoloog! Nog een kleine 3 weekjes geduld dus! Maar voor de moment gaat het wel snel voorbij hoor met die angelsound! Als ik het hartje heb gehoord ben ik al héél gerust! We trouwen ook de 27e, dus daar zijn we dan ook nog veel mee bezig.
De kwaaltjes komen en gaan bij mij, de ene week voel ik helemaal niets, en dan de volgende dag heb ik het weer goed zitten. Ik voel me dan héél misselijk, maar overgeven heb ik nog maar één keer moeten doen. Pijnlijke borsten heb ik ook wel enorm!
Aja, en het klopt hoor wat ze zeggen over het koptelefoontje van de angelsound, je kan beter een ander gebruiken, je hoort alles veel luider dan!

Groetjes en véél genot aan je angelsound!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 22:08
joopie

Hoi Eveke,

Heb vandaag weer een echo gehad en alles was prima met de kleine.
Was weer bloednerveus, maar gelukkig zag ik gelijk het hartje kloppen. Ook was het alweer enorm gegroeid. Eerst zagen we alleen een kleine rijstekorrel en nu zagen we alweer een grote pinda (zoals de gyn het noemde)

Hoe is het bij jouw ???

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 08:29
Eveke85

Hey, hier gaat alles héél goed hoor! Ik denk dat ik volledig verlost ben van de misselijkheid, maar ik ga nog niet te luid roepen hoor! Vind het wel zalig zo, ben wel nog goed moe, en mijn borsten doen ook nog dikwijls veel pijn! Ik denk dat bij ons het verschil in grootte ook wel duidelijk zal zijn, de eerste was op 7+6 en nu zal het 12+6 zijn!

Heb je je angelsound al geprobeerd? Ik hoor ons prutske nu elke dag, echt super hoor! En ik voel me er ook veel geruster door!

Groetjes Eve

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 14:17
joopie

Hoi hoi,

Ja ik heb inmiddels mijn angelsound binnen, maar ik kon in het begin nog geen hartje horen. Maar na 1 dagje elk uur te hebben uitgevogeld hoorde ik ineens heel zachtjes een hartje gaan. nu weet ik precies waar ik hem kan vinden en luister ik ook elke dag even. Geeft me echt een geruststellend gevoel als ik hem weer even hoor en ik heb het gevoel al een beetje meer een band te krijgen zo.

Hier zijn de kwaaltjes ook al stukken minder, af en toe misselijk maar vooral de vermoeidheid blijft. Vandaag even bloed laten prikken om te zien of ik ijzer te kort heb.

Liefs Joopie

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:43
Eveke85

Hey, vanavond mag ik naar de gynaecoloog, joepie! Zou ik ons kleintje kunnen zien bewegen? Ik hoop het!
Duim je mee voor een beetje goed weer op mijn trouw vrijdag? Daarna zal ik er twee weken niet zijn, we gaan op huwelijksreis!

Groetjes, en tot binnenkort!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:13
Eveke85

Alles is super verlopen bij de gynae, alles was dik in orde! De neplooi maar 1,4mm dus das ook goed hé. Ik was blij om de eerste bewegingen eens te kunnen zien van ons kleintje. We zijn wel 3 daagjes langer zwanger, dat maakt het alleen maar korter en korter. Het was 7,03mm groot, ik schrok wel dat het al zo groot was hoor!

Groetjes en waarschijnlijk tot binnen twee weekjes!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >