< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
12/05/2008 @ 14:06
leentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja dat ken ik meid. ik ga daar ook naar kind en gezin met elientje.
de keustermans is gesloten. schulden. ze zijn alles komen ophalen met deurwaarder. veel goeds had die bakker niet meer. wij gaan nu altijd op de albertlaan.ons kinjes gaan naar de ark in de school. yano zit aan het park michotte.

de rommelmarkt was goed. heb wel wat gevonden. game boy voor de oudste aan een koopje met spelletjes. er stond meer dan vorig jaar vond ik.en de kermis met een smoutebolleke is altijd geslaagd.

nu nog wat rusten. had in een put getrapt die ik niet gezien heb en heb me precies wat verrokken. mijn buik doet wat zeer.

geniet van de maandag iedereen.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:32

Hey iedereen,

Wat een weeeeeeeeeeeerrrrrrrr zaligggggggg! Maar schijnt donderdag regen snif jammer!!

Leentje : Dan passeer ik bij jullie in de straat elke dag (werkweek) want rij zo richting blanden!! :) Is voor mij binnendoor en zo mijd je wat verkeerslichten :) Oei keustermans gesloten thans die keustermans op de steenweg is nog open? Maar die pakken jonge meiskes aan in het zwart en zo zullen ze hun broek waarschijnlijk scheuren tja... pech voor hen.
De ark ken ik ook :) schuin over texaco benzinestation. Bij die bakker op de albertlaan bestel ik meestal mijn taarten voor verjaardagen en das daar heerlijkkkkkkkkkk mmmmm op liam zijn verjaardag ben ik nog één gaan halen mmmmmm ..

Jarike : Jij zag er ook super uit hoor!! Bedankt alleszins voor het complimentje!! Enne je hebt een prachtig zoontje :) Zo een klein lief bolleke hihi en Ulle Xanthe is ook een ferm meisje ze amai. Ge moogt fier zijn!!
Tot binnenkort eh, kbel je zeker.

Riet : Bedankt voor je kaartje eh!! Had ik je al niet gesmst ook? Amai men geheugen is precies een zift aan het worden. Die groeischeut van Erin is precies overgevlogen naar onze Liam diene is ineens 80 cm!!! amai amai hij is groot vind ik voor zijn leeftijd. Da baby zijn is helemaal verdwenen.

Vlokje : Woon jij in de jozel pierrestraat miss?
Denk toch dat je niet ver van mij af woont en alleszins niet van mijn ouders (valvekensstraat)

Saskia : Is er iets met Yarno?(zie mail)

Kristien : wij hebben pas lekker gekletst aan de phone dus kweetni wa zeggen!! Nog naar kesselse feesten geweest?

Marijke : Hoop dat je snel een opvang vind voor Vince of dat de problemen zich oplossen!! Moet lastig zijn..

Petra : Neem maar lekker je rust meid! Je lichaam vraagt er blijkbaar naar dus DOEN!!! Was in beide zwangerschappen thuis vanaf 5 weken! Kwou gewoon genieten en heb goede dokter hehehehe. Foei! Maar kon uiteindelijk door de BI niet werken dus da was mijn straf!
Wel ik ga ook eens richting barcelona gaan dan want had zo mijn twijfels. Is daar ook een strand aan? :) Leuk dat je je zo goed geamuseerd hebt daar met je ventje en amai veel geld opgedaan hihi ken ik!!

Voor de rest ni veel te vertellen.
Liam en keana hoesten er weer op los maar zijn wel NI ZIEK. Keana valt net in slaap grrrrrr (zijn gaan shoppen vanmiddag dus geen dutje)maar kmaak haar na een half uurtje wakker of ze slaapt vanavond ni meer!
Liam is aan het rommelen de deugeniet!

Twas superweer voor de kesselse feesten en we hebben vier dagen genoeten en veel te veel geld opgedaan ma ja! Zelfs onze liam genoot van de paardemolen en de autootjes :) Heb er leuk filmpje van hehe kga het is oploaden op photobucket en de link hier neerplaatsen.
Maar kga nu eten maken pfff geen zin maar tmoet eh want keana moet nog warm eten maar tword rijst met curry en kip :)
Groetjes xxx

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:50
vlokje

Online Status
Peggy, ik woon idd niet ver van uw ouders dan, ik woon in de Lindensestraat.

Vandaag de eerste echo gehad, het boeleke was een beetje aan de kleine kant, maar ze hebben toch de datum van 19 november behouden.
In het begin was het aan het slapen, maar dan is het toch wakker geworden, veel leuker voor zo'n echo. Nekplooimeting was ogenschijnlijk OK, maandag mag ik bellen voor het resultaat van bloedonderzoek + nekplooimeting.
Het deed echt deugd om het boeleke eindelijk te kunnen aanschouwen!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:14
Liesbet

Hoi iedereen

sorry dat ik niet reageer, maar ik moet nog bijlezen

Gauke slaapt sinds zaterdag in haar groot bed. Ze heeft er zelf om gevraagd en ze doet het goed. Wat worden ze snel groot hé.
Itske is gisteren naar k&g geweest. Ze is nu 74 cm en 8kg840. En echt lichtgewicht dus. Nog steeds onder de onderste curve.
Gisteren iets raars voorgehad. Ik sta in de winkel begint die vrouw te babbelen over het feit dat ik het moeilijk moet hebben zo op het einde van de zwangerschap met dit warme weer. Ik dus "jamaar ik moet nog 5 maanden gaan". je had haar gezicht moeten zien . gisterenavond dan naar k&g en daar maakte de verpleegster dezelfde opmerking. Tja ik zal er dan wel hoogzwanger uitzien zeker ook al ben ik nog geen kilo bijgekomen.
Morgen terug naar de gyn. Hopelijk is alles OK. Het blijft toch altijd bang afwachten.

Zo nu maar weer aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:41

Hey liesbeth : Amai dan moet jij wel superdik al zijn hihi allé qua buikje eh! Kvind dat Gauke het lang zo slecht nog niet doet hoor. Liam is 80 cm en weegt 9.250 kg dus zoveel meer is dat toch niet en hij is dan een jongen en aan 3.7 kg geboren! Qua curve zit hij op 75 van lengte en 25/35 van gewicht maar 't is een hevig patéke dus da kan ni dik zijn eh?

Vlokje : Lindenstraat is da klein straatje dat evenwijdig loopt met de steenweg niet? Das idd superdichtbij. Ik woon aan de delhaize molenveldplein :)
Leuk dat de echo zo geslaagd was ! En ook de nekplooimeting natuurlijk want das toch ook belangrijk eh! Ik duim voor maandag maar alles klinkt tip top !!

Vandaag heeft Liam zijn prikjes gehad en hij was superflink zeg!! Niet gehuild bij het prikje in de bil maar wel een klein brulconcert bij de prik in zijn armpje maar twas echt de moeite niet. Hopelijk krijgt hij er nu geen koorts van maar dat moet lukken want bij de vorige prikken had hij ook geen koorts.
Kga nu nog wat geenieten van het weer xxxx dikke knuffels

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 18:41
Marijke

Heykes

Toch goed nieuws gehad van de creche hier.
Ze zijn er alles aan het doen om alles terug in orde te krijgen dus Vince kan op termijn terug naar daar.
Ik ben zoooo blij!!!!!!!!!!!!!!
Want ik ben echt zooooooo content van de opvang daar.

Voor de rest zijn we hier met z'n allen ziek.
Vandaag naar de huisdokter met Vince, hij had 38.9° koorts.
Oorontsteking en luchtweginfectie (voor de verandering).
En hij heeft de mama ineens ook aangestoken, want ik voel me ook alles behalve geweldig...dus we moeten alletwee thuisblijven van de dokter...hij mag niet naar de opvang wegens koorts en ik mag ook niet naar het werk...wegens ook koorts en overal pijn.

@ Liesbet: zulke reacties heb ik ook veel gekregen.
Op 4-5 maanden dacht iedereen al dat ik moest gaan bevallen.
En dan krijg je de reactie: " t zijn er dan 2 of zo".

Wij moeten op 26 mei terug naar K&G.
Vince weegt nu 8.740 kg en was 74-75 cm (zelf gewogen en gemeten).
Hij zit ook op de lagere curves qua gewicht en op de hoge curves qua lengte. Ne lange smalle baby dus.

Ik ga Vince ff een lauw badje geven sé en dan mijn zetel in kruipen.

Groetjes

Marijke en Vince

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 23:10
jarike

hier ook ff langs k&g gelopen(schoonzusje wou weten waar het was.)
xiebe weegt 4.220 kg en 55.5 cm .

xanthe wou koppig doen,en wilde niet gemeten worden.
bij de dokter een maand terug woog ze +- 9.5 kg(jaja) en ,ik schat tussen de 80 en 85 cm...
met dit weer eet ze zoooo slecht...
terwijl ze anders echt wel een goeie eter is.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 08:45
Liesbet

hoi iedereen

@ marijke, toch goed nieuws dan

@ peggy, amai Liam doet het goed zeg. leuk hé als ze zo hevig zijn

@ jarike en ook bij jullie gaat alles goed.

Vandaag op 19 uur de volgende echo. Het wachten gaat weer lang duren. gelukkig heb ik last minute een oppas gevonden, dus kan Mario meegaan. En natuurlijk vandaag houdt spruitje zich kalm (ik zal me wel weer te veel zorgen maken). Hopelijk kunnen we dan vanavond zien wat het geslacht is.

Zo nu maar snel aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:45

Hey hey,

Liesbeth : Ik ben enorm benieuwd naar het geslacht van je beebje! Ik gok op een jongen :) Laat het ons weten eh hihi spannend!!!

Marijke : Wat goed dat Vince terug terecht kan bij zijn huidige creche :) Een pak van je hart zeker?
Veel beterschap aan jullie allemaal eh!!

Jari : Keana werkt super mee bij de kinderarts ivm wegen en meten.
Keana is 95 cm groot en weegt nu 13.4 kg , ze is wat afgevallen met dit weer een 200 gram maar ja die kids zweten ook.
Xiebe doet het precies super eh!!

Ik ga nu richting rva voor men ouderschapsaanvraagpapieren binnen te doen. Ik neem één maand in augustus en ga zo elk jaar een maand nemen :) Drie maanden na elkaar vind ik wat overbodig omdat ik maar 2.5 dagen werk dus ben 4.5 dagen wekelijks vrij. Eens Liam naar school gaat ga ik wel meer uren doen want heb het nu even tijdelijk gedaan maar ineens werd er een klant opgenomen in een rusthuis en ééntje is gestorven en dan heb ik maar gezegd van geen nieuwe te zoeken. Momenteel is het goed zo.

Allé kga richting rva en liam laten dutten bij de papa :)
Ronny heeft toch de late.
Groetjes allemaal xxx

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:39
Liesbet

hoi,

sorry voor het volgende ego-berichtje maar ik ben echt superblij . juist terug van de gyn. De bloedklonter was een halve cm kleiner geworden. En met ons spruitje gaat alles goed. Hij of zij weegt nu ongeveer 280 gr en zit volgens de echo een paar dagen voor op de uitgerekende datum. Wel kon hij niet zien wat het geslacht is omdat de navelstreng tussen de beentjes lag. Maar eigenlijk is dat het minste van mijn zorgen. Ik en al blij dat alles OK is. En ik mag binnen 3 weekjes weer terug.

Zo nu ga ik lekker frietjes smullen.

Slaap lekker

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:57
Kristien

Liesbet, super dat alles goed gaat met heb baby'tje! En met jou ook uiteraard!
Wel grappig dat verhaal. Dan moet je inderdaad toch al wel serieus dik zijn. Misschien omdat het het 4de is?
Ik heb iets gelijkaardigs zien gebeuren toen ik zelf zwanger was. Ik stond aan de kassa van de Colruyt en aan een andere kassa stond een andere zwangere dame. De kassier zei ook zoiets van: 't zal niet lang meer duren. En de dame zei dan dat ze 7 maand zwanger was en die zag er inderdaad ook al wel heel hoogzwanger uit.

Marijke, inderdaad goed van de creche. In geval je het wil, kan ik je nog de gegevens van de OHM van WOut doorgeven hier in de Wielewaallaan al betwijfel ik of ze wel plaats heeft, maar je kan het altijd proberen.

Peggy, dan is Wout nog net 1cm groter dan Keana. Bij het CLB hebben ze hem onlangs nog gemeten en was hij dus 96 cm.

Jarike, Xiebe is precies toch ook al goed bijgekomen en al wel heel groot!

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:51
Marijke

Hey

@ Kristien
De onthaalmoeder in de wielewaallaan is Vince zijn tijdelijk opvangplaatsje!! Ze had nog juist plaats vrij tot juli.
Vanaf september is alles terug volzet.
Dus ik hoop dat voor eind juli alles terug in orde komt in onze creche!

Normaal ging Vince vandaag voor de eerste keer gaan bij die mevrouw, maar nu is hij ziek, hij had 39.5° (oorontsteking...).
Dus nu is volgende week dinsdagnamiddag de eerste keer ginder.

@ Liesbet:
Super dat je zo'n goed resultaat had bij de echo!
Nog effe wachten voor het geslacht dus...

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:55
Petra

Hoi allemaal,

Ik kom eventjes vlug reageren want ik heb eigenlijk geen tijd, zit op m'n werk.

Woe met Warre naar kind en gezin geweest. Hij is vertrokken wat betreft zijn gewicht, we gaan terug omhoog op de curve. Hij weegt nu 9240 gr en is 75 cm groot. Hij heeft zijn laatste prikjes gekregen.

Ik ben zelf ook woe naar de gyné geweest. Het is nog steeds een meisje en ze is 35 cm groot en weegt al 1100 gr. Ze zit zeer goed op schema. Misschien kan ik ook eens een "normale" baby op de wereld zetten. hihi

Ik kom later nog wel eventjes op de rest reageren

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:24
Niki

Hallo allemaal,

ik weet het, het is al schandalig lang geleden dat ik nog iets van me heb laten horen. Maar via Peggy heb ik jullie terug gevonden op het forum waarvoor ik Peggy natuurlijk bedank. Wat is er ondertussen veel gebeurt zeg, ik heb alles nog niet kunnen bijlezen maar ik ga zo mijn best doen om toch een beetje meer tijd vrij te maken om met jullie te kunnen praten/schrijven.

Jari, proficiat met Xiebe.

Liesbeth, jou moet ik nog feleciteren met je zwangerschap. Op de foto is je buikje toch ook al goed rond vind ik maar hoogzwanger is toch wel wat overdreven.

Petra, wat gaat het snel zeg, jij bent ook al 6 maanden ver en een meisje. Echt leuk hoor een meisje na twee jongens. Ik vond het zo anders met Stientje dan met de jongens maar Stientje was dan ook een superbrave.

Wij stellen het allemaal goed. De kinderen groeien als kool. Stien begint al goed haar best te doen met te praten, ze heeft al een rijke woordenschat maar ik denk niet dat iedereen haar verstaat. Ze geeft aan elk woordje haar eigen versie, de klanken zitten er wel in maar ondertittels zijn soms nog noodzakelijk. Robin is echt al een hele kerel aan het worden en Sam die moddert zo een beetje aan, die trekt zich echt van niets iets aan die pakt de dag gelijk hij komt. Een manneke zonder zorgen.

Groetjes Niki

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:25
Kristien

Marijke, dat wil ook lukken zeg! Is dat bij Maryse (Mieke voor de kindjes) dat Vince dan gaat gaan? Dan passeer je bij mij, tenzij je langs de Edelzangerslaan komt.
Het kindje van vrienden is onlangs weggegaan (die zijn verhuisd naar Aalst), vandaar dat er waarschijnlijk een plaatsje is.
Ik weet nog toen Wout er ging dat ze elke dag minstens 1 telefoontje kreeg met de vraag naar een plaatsje.

Niki, welkom terug (al ken ik jou nog niet)!

Petra, voor Warre en de kleine , die het allebei zo goed doen. Ondertussen al een beetje bekomen van de citytrip naar Barcelona?

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:56

Hoi iedereen,

Niki : dan toch ons gevonden!! Blij te horen dat alles goed met jou en de kids gaat , hopelijk horen we meer van je! Lees maar rustig bij :) Je zal je werk hebben.

Petra : Wat leuk dat je meisje zo goed van lengte en gewicht is ! Tword precies de zwaarste van den hoop :) Maar dat is toch geruststellend eh?

Liesbeth : SUPER dat alles zo goed gaat me de zwangerschap en wat een geruststelling ook dat de bloedklonter verkleind is :) Heel positief nieuws hier allemaal bij onze zwangere

Kristien : 1 cm is amper zichtbaar denk ik hihi , we gaan ze eens tegen elkaar moeten zetten , rug tegen rug!
Wat doe je van tweekend?

Aan iedereen een prettig weekens en hopelijk met niet téveel regen!
Alles is hier prima !! Ze hebben wel beiden een snottevalling en wat hoest maar tvalt wel mee..
Groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 18:17

Wat een kl*te weertje zeg pffff!!!
Maar de kindjes zijn binnen toch ook flink te houden. Keana kijkt naar film van "luizenleven" en Liam is aan het rommelen met speelgoed :)
Allé kga jullie laten en ook wat meekijken nara de film :)
Groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 08:29
Marijke

Gisteren naar Bellewaerde geweest met mijn man zijn werk....pfffffff t was niet echt fijn door dat weer zeg. Ik ga al niet echt graag naar pretparken - ik durf toch nergens in buiten in de waterattracties.
T was gisteren dus veeel te koud voor in de waterattracties te gaan, dus uiteindelijk ben ik bijna nergens op kunnen gaan.
Vince was niet meegegaan (hij was een dagje bij de oma) omdat hij nog wat ziekjes was...dus ik wou zowiezo redelijk snel naar huis...wat blijkbaar onbegrijpelijk is voor sommige vrienden.

@ Kristien: het is idd bij Maryse dat Vince tijdelijk naar de opvang kan.

@ Niki: welkom terug

Waar gaan jullie met jullie kindjes naar de pediater?
Ik heb nu 9 juni een afspraak in GHB.
Normaal ga ik wel in het H.Hart, maar de behandeling die ze daar voorstellen helpt eigenlijk niet echt goed, dus ik ga eens voor een second opinion naar GHB.

Groetjes en nog een fijne zondag!!

Marijke & Vince

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 11:40
leentje

das echt slechte timing marijke. wij hebben dat ook eens voorgehad maar toen in de dierentuin. dat valt nog mee met paraplu kun je toch nog iets zien of naar de vissen binnen kijken.er zal wel niet veel volk geweest zijn dan zeker?
peggy hier zaten ze ook binnen tv te kijken. nemo of plop voor de kleinste.is echt een verschil met de voorbije dagen.
ik heb terug een lange broek aangetrokken en chorten uitgewassen.

kga weer een beetje voortdoen op zolder want de werken moeten hier vooruit gaan hé. nog vier maandjes den tijd.

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:40
Kristien

Hallo!

Marijke, ik ben nog maar 2 keer naar de kinderarts geweest en dat was op GHB bij Dr Francois Vermeulen (pneumologie en infectieziekten). Wout had nogal een rare hoest en dat bleek hyperreactiviteit te zijn. Een hoest die erger klinkt dan hij is en waarbij de luchtpijp elke keer dichtklapt. Lijkt wat op astma, maar is het niet. Hij heeft een klein jaar moeten puffen (zoiets als aerosollen, maar duurt niet zo lang) en hij heeft er nu niet veel last meer van. HIj is daar de eerste keer echt heel uitgebreid onderzocht om verschillende 'ziektes' te kunnen uitsluiten en het enige dat overbleef was dan die hyperreactiviteit.
Ik ga met Wout ook naar een homeopate en daar wordt hij dus wel elke 2 maanden goed opgevolgd.

Wout is dit weekend naar bomma en bompa (ouders van de papa), want de papa zit zelf in Engeland.
Ik heb al veel klarinet gespeeld en dan heb ik uiteraard ook eens veel tijd om te computeren.
Vanmorgen de oude tuintafel van mijn ouders gaan halen. Zij hebben een nieuwe gekocht en nu heb ik hier dus ook een fatsoenlijke tafel staan.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >