< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wie is, zoals ik nog maar gestopt met de pil?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wie is, zoals ik nog maar gestopt met de pil?
17/03/2008 @ 17:22
Els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb net getest... positief...
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, geloof het eigenlijk niet. Was er zo van overtuigd dat ik niet zwanger was, voel echt niets... En dan meteen in de eerste ronde...
Ga seffens toch nog maar eens een testje doen, ken het echt niet geloven!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 17:35
Els

Nog eens getest... weer een duidelijke streep
Oh hemeltje, ik ben !!!

Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 18:46
marije20

wouw !!! in de eerste ronde jeetje Gefeliciteerd !!!!

geniet er lekker van !

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 09:10
Els

Vind het nog steeds erg onwerkelijk hoor... heb het gevoel dat ik droom. Straks ga ik naar de huisarts om bloed te laten trekken, als ik dat resultaat heb zal ik misschien wat meer gerust zijn. (Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht )En dan hopelijk snel naar de gyneacoloog voor een echo. Pas als ik duidelijk een hartje zie kloppen ga ik het echt geloven hoor, tot dan wil ik mezelf er nog niet té erg op focussen.

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 12:15
marije20

kan ik idd wel inkomen bij mijn zoontje wou ik het eerst ook niet geloven en idd bij het hartje horen kon ik het idd echt geloven.

Geniet er maar lekker van die 9 maand zijn zo om :P

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 19:17
Antje

Els, Proficiat... geniet er lekker van!!!

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:23
Elsje

Online Status
Hey Els proficiat zeg ik ben super blij voor jou, en zo snel dan nog.
Geniet er maar van. Groetjes

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 21:32
Els

Heb vandaag de uitslag van de bloedtest gehad: ik ben ongeveer 5,5 week zwanger (net als ik verwachtte). Morgen bellen voor een afspraak bij de gyneacoloog.
Zou ik eigenlijk extra vitamines moeten innemen? De huisarts zei dat ik foliumzuur moest blijven innemen, maar niets van een vitaminesupplement. Mijn vriendin heeft dit echter wel genomen vanaf ze wist dat ze zwanger was (op aanraden van haar huisarts). Ga morgen toch maar langs de apotheek denk ik...

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 11:32
marije20

je hebt ook mulitivitamine speciaal voor zwangere vrouwen en daar zit dus foliumzuur in dus daar zou je naar kunnen vragen. ik zou geen gewone vitamines nemen omdat een te veel aan bepaalde vitamines niet goed is zo moet je bijvoorbeeld er uitkijken met vitamine A.

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 13:08
Els

Ben gisteren langs de apotheek gegaan en heb Omnibionta meegekregen. Speciaal voor zwangere vrouwen, dus zit niets in dat kwaad kan.
Ben toch geruster nu, je weet maar nooit dat je een tekort van iets hebt...

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 10:51
marije20

heel goed !

ik heb vandaag me nod dus hopen dat die heel ver weg blijven !!!!!

Veel liefs Marije

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 10:56
Els

Ik duim mee!!!

Hier alles in orde. Begin wel last te krijgen van misselijkheid, en das natuurlijk wel wat minder. Maar ja, langs de andere kant is het ook wel een beetje ene geruststelling dat alles blijkbaar nog in orde is...
Wacht met spanning op de eerste echo donderdag.

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 14:04
marije20

hallloooooo !!!!!

ik ben ook zwanger !!!!!!!!

hoe is het ????

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 19:55
Debbie25

Online Status Stuur bericht
5 mei nod
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum,en daarom zal ik me eerst eens voorstellen. Ik ben begin april gestopt met de pil en dus ongesteld geworden op 7 april, rond de ovulatiedag flink geklust en nu maar afwachten. Ik heb het idee dat ik van alles voel. Pijnlijke tepels, moe en veel eetlust. Maar goed, misschien ook maar inbeelding!

Hebben jullie dat ook, dat je vanalles voelt voor je NOD??

Groetjes
Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 16:57
Elsje

Online Status
Hallo proficiat Marije je zal wel dolgelukkig zijn ben superblij voor jou. Hier nog niks maar ik laat het momenteel niet aan mijn hart komen, alhoewel iedereen zo rond mij stilaan zwanger begint te raken. Mijn beurt komt nog wel . Groetjes xxxx

[Laatst gewijzigd door Elsje - 26/04/2008 @ 16:57] - Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 11:46
Dreamer*

Hoi Debbie25:

Ik zit nu in mijn 2de ronde, en voelde de eerste ronde ook vanalles...
Pijnlijke tepels, ongipijn, hoofdpijn, misselijk,...

Het zal van het ontpillen zijn geweest bij mij.

Groetjes, en succes !

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:46
Saske

Hey Marije20

Lang geleden hé, een dikke proficiat met je zwangerschap.
Ik dacht ik zal nog eens gaan kijken, en zie je bent ook zwanger!!!

Je ziet je mag de hoop nooit opgeven hé. Geniet ervan.

Ik ben ondertussen over de helft en je begint mijn buikje sinds enkele weken goed te zien, zo'n 6 kg. bijgekomen.

volgende week vrijdag vertrekken we voor 2 weekjes naar Turkije, deze reis was al geboekt voor ik wist dat ik zwanger was. Nu de gynea ziet geen problemen en hopelijk verloopt alles positief tijdens de vakantie.

Heel veel succes met je piepkleine ukkietje.

Groetjes Saske

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:16
Nona

Hallo,

Wilde even reageren op Saske over op verlof gaan: We zijn naar Isla Margarita geweest toen ik 7 weken zwanger was en dat was ook geen enkel probleem, zelfs emt een vlucht van 9u met erge vliegangst. (korreltjes homeopathie hebben goed geholpen) Alleen was de combinatie vies eten+ net goed ontwikkelende ochtendmisselijkheid + warmte geen winner:) Ik heb de hele tijd crackers gegeten en in de hotelkamer liggen slapen. Daarom denk ik dat ze aanraden om in het 2e trimester te gaan, dan heb je er tenmisnte wat plezier aan!:) Gewoon goed naar je lichaam luisteren en genieten van je reis:) Maak het maar lekker romantisch.
en de dag nadat we terug waren onze eerste echo met een goed kloppend hartje! nu bijna hier ons klein ukje:)

daahaag:)

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:19
Line

Hallo Saske,

Ik heb ook nog op dit topic geschreven, toen ik nog aan het proberen was zwanger te worden. Zoals je kan zien is dit ontertussen al gelukt. Misschien (her)ken je me nog. Ik vertrek vrijdag op reis naar Turkije (Marmaris). Ik ben dinsdagavond nog op controle geweest bij de gyn en volgens hem was dat geen enkel probleem als je de klassieke reizigerstips in acht neemt: enkel flessenwater, geen rauw(e) vlees/groenten, niet te lang in de zon,... en vooral: het rustig aandoen. Als je toch diarree zou krijgen mag je enterol innemen.
Nog een fijne, probleemloze zwangerschap gewenst. En ook een leuke vakantie natuurlijk.

Groetjes van Line

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:24
Line

Voor Marije: proficiat met je zwangerschap
Geniet er maar van want het gaat zo snel, ik zit alweer over de helft.

Groetjes van Line en haar kleine

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]