Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 15:17 ABke ![]() | Isabelle, Als je pasfoto's meeneemt kan je 's morgens betalen en kan je 's avonds na je bezoek de abonnementen afhalen. |
| 06/05/2008 @ 20:39 Isabelle ![]() | en moet je dan voor die dag nog ingang betalen, of telt het abonnement al vanaf dan (ik vermoed van wel?) wanneer ben jij trouwens van plan om te gaan? |
| 14/05/2008 @ 14:47 Isabelle ![]() | Voila se, abonnement is in orde. Hebben al leuk gewandeld deze morgen. Is echt heel mooi ginder zeg. En vooral zalig op een woensdagmorgen, omdat er dan zo weinig volk is ![]() |
| 14/05/2008 @ 20:23 Isabelle ![]() | wat is er zaterdag? ![]() En ja tuurlijk kunnen we af en toe es samen gaan wandelen ![]() |
| 15/05/2008 @ 13:21 Isabelle ![]() | waarom moet hij aerosollen dan? Ik heb dat eigenlijk nooit gebruikt. Mijn KA gaf mij altijd de keuze, of de "gewone" medicatie, ofwel de aerosol. |
| 18/05/2008 @ 10:46 danielle | Hallo iedereen, Isebelle, dat buikje van mij dat groeit heel stilletjes bij de andere heb je pas gezien rond 7 maand dat ik zwanger was en nu is het momenteel ook het geval zonder kleren zie je het al een klein beetje maar van het moment dat ik iets aan heb is het buikje goed verstopt en dat is leuk zo krijg je niet veel vragen van hoever sta je en waar verstop je dat kindje omdat ze het niet zien en dus ook niet weten dat ik zwanger ben, met de rest van de kindjes gaat alles goed we zijn gisteren naar het schoolfeest geweest van de oudste in de corren in steenokkerzeel, en ik denk dat er ééntje schoolmoe is ook want die heb ik vrijdag van school moeten halen en de 2 kleinste die doen maar verder met wat ze bezig zijn en dat is volop spelen en alles goed overhoop halen "wat is dat toch leuk". Ik hoop dat het snel terug goed weer gaat worden zodat de kindjes opnieuw naar buiten kunnen want hier binnen worden ze zo lastig dat je er niets mee kunt aanvangen. Groetjes aan iedereen ![]() ![]() |
| 19/05/2008 @ 15:47 ABke ![]() | Oei, 28 mei lukt wel ![]() 's morgens is geen probleem hoor. Senne moet alleen om 12u groentjes eten, maar die kan ik altijd meedoen, daar staan toch microgolfovens dacht ik. |
| 19/05/2008 @ 16:06 Isabelle ![]() | Naar waar ga je naar de zee? Ik ga zowieso de 7de al (1 dagje) voor mijn zusje haar verjaardag |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Bij mij is het toch al een klein tonneke ze