< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
06/05/2008 @ 15:17
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Isabelle,

Als je pasfoto's meeneemt kan je 's morgens betalen en kan je 's avonds na je bezoek de abonnementen afhalen.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:39
Isabelle

en moet je dan voor die dag nog ingang betalen, of telt het abonnement al vanaf dan (ik vermoed van wel?)

wanneer ben jij trouwens van plan om te gaan?

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 23:37
ABke

Isabelle: ik vermoed ergens dit weekend. Morgen gewoon lekker dagje uitrusten... is wel nodig.

Abonnement telt van die dag al. Je kan ook gewoon ticket kopen en 's avonds abonnement, dan wordt je ticket terugbetaald.

Zo, nu snel bedje in en naast mijn "man" kruipen. Raar hoor om opeens te beseffen dat het niet meer "mijn vriend" is, maar "mijn man"

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:42
Isabelle

Avond...

Stillekes hier he de laatste dagen. Niet verwonderlijk natuurlijk, met dat goeie weer!

Iedereen goed genoten van het zonnetje het afgelopen weekend? Wij in ieder geval wel, super weekend gehad!

ABke, en geraak je het getrouwd zijn een beetje gewoon?
Ik ga morgenvroeg naar Planckendael, dat abonnement in orde gaan maken. En ondertussen een wandeling gaan doen natuurlijk. Moet ervan profiteren van het (naar het schijnt) laatste dagje mooi weer.

Danielle, alles oke met jou, buikje goed aan het groeien? Met de meiden ook alles oke? Ze genieten ook van het mooie weer zeker, om te ravotten enzo...?

Ikke, hoe is het bij jullie daar? Aan het genieten van het huis en de tuin? Aan het werken in de tuin misschien?

Hier voor de rest alles oke. Heb de kaap van de 12 weken "gehaald"

Groetjes

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:02
ABke

Isabelle: inderdaad supergoed weer! Senne vind het wel fijn om zo buiten te spelen, alleen vergeet hij dan wat slapen is

Wij moeten morgen om 9u naar de dokter, controle en dan Senne nog eens meten en wegen.

Voor Planckendael is Joren z'n pasfoto is al in orde. Maar ik vind die van mij niet meer. Ik hoop dat dat eens in orde gaat geraken

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:47
Isabelle

Voila se, abonnement is in orde. Hebben al leuk gewandeld deze morgen. Is echt heel mooi ginder zeg. En vooral zalig op een woensdagmorgen, omdat er dan zo weinig volk is

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:56
ABke

Hey Isabelle: kunnen we binnekort een keertje samen gaan wandelen als dat goed is voor jou

Hihi... ik ga een poging doen om dat dit weekend in orde te maken, je bent nog vlugger dan ik! Zo hier is het aftellen tot zaterdag

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:23
Isabelle

wat is er zaterdag?

En ja tuurlijk kunnen we af en toe es samen gaan wandelen

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:48
ABke

Zaterdag is mijn NOD... weer heel spannend, alhoewel ik er niet te veel van verwacht.

Anita was niet gelukkig toen ze die aerosol vanmorgen weer zag... hihi... nog 10 dagjes en ik hoop dat het dan over is, anders ga ik eens op zoek naar alternatieven voor aerosol, want ik vind het maar niks al die medicatie. Zeker niet nu met die cortizone

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:21
Isabelle

waarom moet hij aerosollen dan?

Ik heb dat eigenlijk nooit gebruikt. Mijn KA gaf mij altijd de keuze, of de "gewone" medicatie, ofwel de aerosol.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 22:57
ABke

Eerst omdat z'n valling niet wou overgaan.
Vorige week woensdag had hij dan opeens 39° tot 39,4° koorts... blijkbaar een bronchitis erbij. Daarom dus extra pulmicort erbij.
Sinds dinsdag was hij terug hard aan het hoesten dus daarnet terug dokter geweest, voor een weekje een hogere dosis. En hopelijk betert de hoest dan ook. Want je hoort wel dat er nog vanalles in de weg zit van slijmen, maar het is toch al beter.

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 10:46
danielle

Online Status
Hallo iedereen,
Isebelle, dat buikje van mij dat groeit heel stilletjes bij de andere heb je pas gezien rond 7 maand dat ik zwanger was en nu is het momenteel ook het geval zonder kleren zie je het al een klein beetje maar van het moment dat ik iets aan heb is het buikje goed verstopt en dat is leuk zo krijg je niet veel vragen van hoever sta je en waar verstop je dat kindje omdat ze het niet zien en dus ook niet weten dat ik zwanger ben, met de rest van de kindjes gaat alles goed we zijn gisteren naar het schoolfeest geweest van de oudste in de corren in steenokkerzeel, en ik denk dat er ééntje schoolmoe is ook want die heb ik vrijdag van school moeten halen en de 2 kleinste die doen maar verder met wat ze bezig zijn en dat is volop spelen en alles goed overhoop halen "wat is dat toch leuk". Ik hoop dat het snel terug goed weer gaat worden zodat de kindjes opnieuw naar buiten kunnen want hier binnen worden ze zo lastig dat je er niets mee kunt aanvangen. Groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 07:06
ABke

Danielle: je zit bijna in de helft! Wat gaat het toch snel

Isabelle: we wachten deze keer af of de behandeling helpt (ik hoop van wel),maar Senne hoest nog altijd. Wel niet zoveel meer.
Als het terugkomt gaan we proberen om de slijmpjes laten af te kloppen bij de kinesist. Lijkt me gezonder dan al die medicatie.

Zo, ik ben intussen al 2 dagen overtijd maar de testen blijven negatief zeggen (gisteren toch nog). Vanmorgen wel wat misselijk en normaal ben ik nooit overtijd. Dus straks nog maar eens een testje gaan halen in 't kruidvat...

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:21
Isabelle

Middag,

En ABke, al je testje gaan halen ondertussen?
Amai, zou nogal wat zijn hé mocht je nu alweer zwanger zijn... Zo snel! Wanneer ga je nog eens testen?

Ben je trouwens in Planckendael geraakt dit weekend?

Danielle, fijn om nog eens iets van je te horen. Ja zeg en nog niet veel te zien van de zwangerschap Bij mij is het toch al een klein tonneke ze

Groetjes!

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 13:46
ABke

Tuurlijk niet...
Vorige week een oud minicoopkerke gekocht (van '90) en dat hebben we zaterdag gaan halen. Ik heb beloofd dat ik ging helpen (ik ken wel niks van auto's, maar soit) Dus in 't weekend weinig tijd, maar ik zou wel graag op woensdag en vooral tijdens het groot verlof af en toe gaan wandelen. Senne begint echt oog te hebben voor de dingen die rond hem gebeuren, dus denk wel dat hij het fijn zou vinden.
Ik heb deze voormiddag nog getest, een héél lichte streep, dus 't is afwachten. Ik heb namelijk toch wel schrik voor een teleurstelling, omdat ik bij Senne op mijn NOD zelf een heel duidelijke tweede streep had...
Ik heb vanavond een afspraak bij de dokter, dan ben ik gewoon in een keer zeker, geduld is niet echt mijn sterkste kant

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 14:24
Isabelle

alvast al een hele voorzichtige proficiat dan hé

nu woensdag lukt niet, maar eventueel kan ik volgende woensdag wel meegaan...
Ik vertrek wel graag al van 's morgens, zodat ik daar ben om 10u wanneer het open gaat, en dan is het heerlijk rustig nog. 'k Weet niet of dat ok is voor jou?

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:43
ABke

Da's 4 juni? Dat gaat niet, dan is 't hier BTW-controle, dus moet komen werken. Ik krijg dat dagje vakantie dan in juli

Van 11 juni tot 14 juni gaan we naar de zee, als je zin hebt om af te komen? Ik vertrek 11 juni 's morgens met de trein (als dat lukt...) al naar de zee. Hopelijk is 't een beetje goed weer.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 15:47
ABke

Oei, 28 mei lukt wel

's morgens is geen probleem hoor. Senne moet alleen om 12u groentjes eten, maar die kan ik altijd meedoen, daar staan toch microgolfovens dacht ik.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 16:05
Isabelle

yep, daar staan microgolfs! (weet niet waar juist, maar mijn nicht is een paar weken geleden met Mika geweest en ze heeft mijn dat toch gezegd)

Mika moet zowieso ook eten om 12u hé

Ik vind eigenlijk van 10u tot 12u ook al goed hoor. Was vorige week daar 2 uurtjes en was al moe

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 16:06
Isabelle

Naar waar ga je naar de zee?
Ik ga zowieso de 7de al (1 dagje) voor mijn zusje haar verjaardag

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >