Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/05/2008 @ 18:52 ![]() | nou hopelijk mag ik er neer zetten dat ik een krijg maar zal dat waarschijnlijk 2 juni pas weten hoop het maar![]() |
07/05/2008 @ 10:03 ![]() | Dan moet je nog lang wachten voor je een echo hebt dan? |
07/05/2008 @ 11:04 ![]() | ja nog een week of 3,4 haha pas op 2juni dus dat is nog errug lang wachten aangezien ik zo nieuwsgierig ben ![]() |
09/05/2008 @ 16:24 ![]() | ik krijg een extra echo cadeau voor moederdag hopelijk kunnen ze het geslacht dan al goed zien ![]() |
| 15/05/2008 @ 10:48 Mona | We zitten nu ruim 1.5 weken voor mijn 20-weken echo, dus wel leuk om mijn voorgevoel hier nog even bij te zetten .Marije, denkt jongen, volgens chinese kalender: meisje Lore, denkt jongen, volgens chinese kalender: jongen Linda, denkt jongen, volgens chinese kalender: meisje Steenbokje denkt? jongen volgens chines kalender : jongen Sientje denkt meisje, volgens de chinese kalender : meisje Lily denkt jongen, volgens de chinese kalender : meisje, het is een jongen margreth denkt:jongen volgens de chinese kalender: meisje Belle denkt: jongen volgens de chinese kalender: jongen, het is een meisje Veerle denkt meisje, volgens chinese kalender : jongen Elsje denkt: meisje, volgens chinese kalender: jongen Vannie, denkt meisje, volgens chinese kalender : jongen M8eldv, dacht meisje, volgens chinese kalender: jongen, weet het intussen, maar verklapt niet wat het wordt. jongemeid, denkt jongen, volgens chinese kalender: jongen, het is een jongen Joceline, denkt een jongen, volgens chinese kalender: jongen Heidi2, dacht meisje, volgens chinese kalender: meisje, het is een jongen. Mona, denkt een jongen, volgens chinese kalender: jongen (vorige keer had deze kalender het trouwens mis bij mij....) Grz. Mona |
| 15/05/2008 @ 10:55 Mona | Heel maf trouwens. Tot aan de 12 weken echo was ik er van overtuigd dat ik weer een dochtertje zou krijgen. Maar dit is steeds meer omgeslagen naar een zoontje nadat ik de kleine puk in beeld heb gezien. Dit maakt me wel heeeeeeeeeel nieuwsgierig. Logisch is mijn voorgevoel voor een jongen trouwens niet. Vorige keer had de chinese kalender het bij mij ook mis, en deze geeft nu weer een jongen aan. Verder worden er om mij heen allemaal jongens geboren. Dit was de vorige keer ook..... Zou het dan toch weer een meisje zijn?? Spannend, spannend, spannend! Een voorkeur heb ik trouwens niet. Lijkt me heerlijk om 2 meiden te hebben. Ik heb het samen het met mijn zus ook altijd heel goed kunnen vinden. Een jongen lijkt me ook erg leuk. De mini-versie van mijn man, haha! Zo schattig. Bovendien is het leuk om van alles wat te hebben he! Nog 12 nachtjes slapen! Grz. Mona |
| 23/05/2008 @ 16:48 Liesbet ![]() | Jippie, mijn hoop is werkelijkheid geworden. We mogen binnen 4,5 maand een verwelkomen ![]() |
| 23/05/2008 @ 21:17 Sientje ![]() | Hier is mijn wens ook uitgekomen!!! Een ![]() sientje |
| 26/05/2008 @ 13:22 Liesbet ![]() | En dan nu even de tussenstand ![]() meisjes : 2 jongens : 5 geheim : 1 |
28/05/2008 @ 10:45 ![]() | Dat is zo, ik tel ook altijd al snel af, zal blij zijn dat we sneller mogen gaan komen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wat denk jij dat geslacht van je kindje is?

krijg maar zal dat waarschijnlijk 2 juni pas weten hoop het maar