< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Draaien, draaien en nog eens draaien

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Draaien, draaien en nog eens draaien
15/05/2008 @ 11:06
Siepie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Mijn dochtertje is nu bijna 6 maanden oud en kan sinds kort van haar rug naar haar buik rollen. Heel leuk zou je denken......nee dus. Mijn dochtertje vind het vreselijk om op haar buik te liggen, maar riolt er wel steeds op. Als ik haar in haar bedje leg, dan leg ik haar altijd op haar rug. Maar nu draait ze na een paar minuten al op haar buik en begint dat te huilen.

's Nachts moet ik er nu dus ene paar keer uit om haar weer terug op haar rug te leggen, maar vervolgens draait ze toch weer op haar buik en begint ze weer te huilen. Ook draait ze zich helemaal om in haar bedje. Vannacht begon ze te huilen omdat ze op haar buik lag, met haar hoofd bij het voeteneinde. Ik wordt er zo langzamerhand een beetje gek van.

Heeft iemand misschien tips wat ik hier aan kan doen? Oh ja, ze ligt al in een slaapzakje, maar dat wil dus niet zo helpen.

Bedankt!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 13:46
Tamara

Hey Siepie,

Wij hebben zoals zovelen precies hetzelfde gehad. Het enige wat je kunt doen is snel leren van de buik naar de rug te draaien. Ik heb mijn zoontje hier steeds meegeholpen en na ongeveer een week draaide hij zelf terug. Al met al heeft het dus maar een weekje geduurd dat ik telkens uit bed moest om hem te draaien, dus dat valt wel mee toch.
Hopelijk werkt het bij jullie ook zo.

Succes
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 20:21
Cinke

Dat ken ik
Cas kan zonder probleem op z'n buik terug draaien, maar in bed is dit nogal moeilijk met slaapzak, op z'n buik is geen probleem.
Hij is nog maar 1x op z'n buik inslaap gevallen, meestal wenen tot ik hem terugleg, allé wenen niet eigenlijk, dan speelt hij gewoon.
Er bestaat ook een systeem safe T slaapwikkel
Kan je bekijken op babybaby. be bij Baby slaapt, en dan Hulpjes voor het slapen.
Ergens vanonder in het lijstje staat de safe T slaapwikkel.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 22:58
Moon

Hoi, onze baby vindt het nu ook heel leuk om van rug naar buik te draaien. Andersom kan hij nog niet. Hij slaapt nu ook graag op zijn zij. Als hij op zijn zij slaapt, dan rol ik een handdoek of deken, en leg het tussen zijn armen, zoadt hij niet kan omrollen.
Overdag leg ik een voedingskussen rond hem en s avonds hetzelfde, maar s avonds rolt hij bijna nooit omdat hij een slaapzakje aanheeft

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]