Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 14:59 Svea | hoi hoi, tis inderdaad een paar daagjes stil geweest hier. Ondertussen is iedereen weer in haar pen/klavier gekropen en heb ik alweer heel wat verhalen moeten lezen voor ik bij was! Gelukkig lees ik alleen maar leuke dingen, dus dat is super! Rainbow, écht een knap ventje hè! Nog eens proficiat!! Kan mij écht inbeelden hoe je je voelt. Ik hoop ook dat ik dat gevoel zal mogen meemaken... Ik ben afgelopen vrijdag weer bij de gynea geweest voor de follikelmeting. Er was 1 rijp eitje dus dat was alweer beter als de vorige keer. (toen waren het er 2) Ze heeft me dan weer de Pregnyl gegeven en daarmee wisten we ook wat ons dit weekend te doen stond... ![]() Ik heb op aanraden van mijn zus dan toch de temperaturen bijgehouden om te kijken wanneer ik precies mij eisprong heb. Maar ik kom er eigenlijk niet echt wijs uit... Vrijdag had ik de Pregnyl, dus in principe zaterdag = eisprong. Zondagmorgen was mijn temperatuur dan effectief 0.5°C hoger als normaal, maar deze morgen was hij alweer terug gezakt. (normaal = 36.6° / zondag = 37.1° / maandag = 36.7°) Ik lees overal dat je temperatuur normaalgesproken hoog zou moeten blijven na de eisprong tot aan je maandstonden. Hoe komt dit dan?? Wilt dit dan zeggen dat ik mijn eisprong toch nog niet gehad heb of hoe moet ik dit zien?? |
| 02/06/2008 @ 19:40 Saar ![]() | Nathalie, loop je nog steeds rond? |
| 03/06/2008 @ 18:27 sterretje ![]() | yip, kdenk ook dat het d-day is voor nathalie !! |
03/06/2008 @ 22:54 ![]() | jaaa ik vroeg het me ook al af Nathalie ![]() |
| 04/06/2008 @ 12:31 Svea | inderdaad al effe geleden dat Nathalie nog iets geschreven heeft... SPANNEND!!! ![]() |
| 04/06/2008 @ 19:44 rainbow ![]() | hoi hoi, Nathalie, klopt het??? Spannend hoor. Als je nog niet bent bevallen, dan alvast heeeeeel veel toi toi toi. En anders: laat je maar lekker verwennen!! liefs, Rainbow |
04/06/2008 @ 21:06 ![]() | ja nathalie meid hoe is het? ben je idd aan het bevallen of ben je misschien al bevallen? spannend!!! |
| 07/06/2008 @ 15:36 sterretje ![]() | uppie |
| 07/06/2008 @ 19:09 Katrien ![]() | Ik las het ook net ja, proficiat!!! Groetjes! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

)/

....