[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 12:35 Even anoniem | Graag jullie mening over de naam INTE, hadden die bij ons eerste dochter bovenaan ons lijstje staan maar zijn dan voor een andere naam gegaan. Als de mensen naar de andere namen vroegen en we de naam Inte zeiden kwamen er weinig reacties. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. |
| 15/05/2008 @ 13:37 Suzan | Klinkt leuk alleen vind ik Ynthe of Inthe ook leuker geschreven! Heeft net iets meer zeg maar. |
| 15/05/2008 @ 13:42 Dreamer* ![]() | Inte.. Nee ik kan niet wennen aan die naam... Eerder Jinte, dat gaat nog. |
| 15/05/2008 @ 13:47 mammasaar | idd een beetje een 'kale' naam. ik zou ook Inthe of Ynthe ervan maken |
15/05/2008 @ 14:01 ![]() | ik zou er ook ninthe van maken inthe vind ik klinken alsof de naam niet compleet is liefs ![]() |
| 15/05/2008 @ 14:02 leentje ![]() | vind het ook wat kaal eigelijk op die manier. maar vind het wel een zeer mooie naam. ik zou ook ynthe of yinthe van maken. ![]() |
| 15/05/2008 @ 20:56 Neeltje | Ben er ook niet helemaal fan van (sorry) maar zoals eerder gezegd: jullie moeten kiezen wat je zelf graag hoort en niet wat een ander zegt. Succes! |
| 15/05/2008 @ 21:13 mimi1701 ![]() | hai, Inte is best wel een leuke naam hoor! ![]() ![]() |
| 15/05/2008 @ 23:51 Lieke | Hoi, M'n eerste gedachte was ja, leuk origineel. Maar na een paar keer zeggen, mis ik toch ook echt iets. En de andere schrijfwijzes maken het wel minder kaal, maar het klinkt nog steeds wat onaf. Zou zelf dan toch voor Jinte of Ninte gaan. Maar volg je gevoel, dan is het altijd goed! Liefs |
| 16/05/2008 @ 13:51 wolkewitje | Inte vind ik mooi, net zoiets als Ilse. Het betekent in een Scandinavische taal wel "niet" ofzo. "Inte röka" betekent "verboden te roken". |
| 16/05/2008 @ 16:27 even anoniem | Bedankt alvast voor jullie reacties! Ynthe staat idd veel mooier, ik had zover nog niet gedacht. Als er nog mensen willen reageren, doe gerust want het blijft een twijfelgeval. Mijn man is weg van die naam maar ik ben er niet zeker van. Groetjes |
[Reageer]

Wat vinden jullie van ...