< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » 2de kindje in oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
2de kindje in oktober 2008
24/04/2008 @ 19:11
nyfe

Online Status Bekijk profiel
Ik heb geen idee wanneer ik Anna voor het eerst voelde. Ben ik helaas alweer vergeten.
Heb steeds meer last van bandenpijn. Komt soms ook plots opzetten. Ben er niet echt blij mee.

Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, echo 14/5
Veerle 35, BE, uitgerekend 7 oktober 2008, Gyn 22/4
Lucia 34, NL, uitgerekend 18 oktober 2008, VK 14/5
Annemiek 28, NL, uitgerekend 21 oktober 2008, Gyn 18/5
Sylvia 28, NL, uitgerekend 26 oktober 2008, VK 22/5
Nynke 29, NL, uitgerekend 29 oktober 2008, VK 14/5
Elsje 25, NL, uitgerekend 19 oktober 2008, VK 23/4

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 15:45
Vannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sylvia, jeetje 14,5 week al ? Da's rap voor een eerste inderdaad. Kevin voelde ik met 17 weken. En nu voelde ik wat met ca. 15 weken. Maar niet zo vaak en goed nog hoor, mijn placenta ligt dit keer heel anders volgends de echo, dus voel ik het nu minder. Mooie naam van je zoon trouwens !

Hebben jullie trouwens ook wel ineens steken helemaal onderin, net boven je kruis zeg maar ? Pfffff best pijnlijk soms.

xx

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 20:37
sylvia

Online Status Stuur bericht
Ja bandenpijn... was vergeten hoe vervelend dat voelde en dat het soms echt pijn kon doen. Begin er nu ook weer last van te krijgen.

Vannie: dat wat jij beschrijft herken ik wel, zal ook wel bandenpijn zijn denk ik. Bedankt voor compliment, krijg veel reacties op zijn naam. Probleem is dat we nu geen 'passende'naam voor een brusje kunnen vinden, erg moeilijk hoor dat namengedoe...
Hebben jullie al namen paraat?

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:20
Vannie

Ja het zal vast bandenpijn zijn denk ik. Zo vervelend, af en toe is het net of ik alles verrek aan spieren en moet ik echt even gaan zitten. Auw !

Ja, wij hebben de jongensnaam al vast staan, de meisjesnaam is nog onderhandelbaar haha. Ja bij een tweede kijk je inderdaad toch meer naar welke naam bij de eerste past he ? Vind dat ook een stuk moeilijker.

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:52
nyfe

We hadden zowel voor een jongen als voor een meisje al een naam. Maar een vriendin van mij is pas bevallen van een zoontje en die heeft dezelfde naam gekregen als die wij uitgezocht hadden.
We hebben het er over gehad en zij maken geen bezwaar als wij ook die naam gebruiken maar we zijn nu wel aan het twijfelen. Denk dat we maar een lijstje met namen moeten gaan maken.

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 21:23
Vannie

nyfe, oei jammer is dat zeg. Ja, dat verandert toch je gevoel voor die naam natuurlijk. Maar misschien kunnen jullie inderdaad een leuk lijstje aanleggen en vinden jullie alsnog een toffe andere jongensnaam

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 13:05
nyfe

Hallo dames,

Hoe is het verder bij jullie, lekker van de zon aan het genieten?

Hier gaat het opzich goed. Heb alleen 2 dagen darmkrampen gehad. En Anna krijgt nu de waterpokken. Heb al contact gehad met de huisarts en die zegt dat het geen kwaad kan. Zo toch maar even voor de zekerheid met de verloskundige bellen.
Ik hoop dat ze er weinig last van gaat krijgen.

Groetjes,
Nynke

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 15:52
Vannie

Ah nee he, waterpokken
Gelukkig is het lekker weer, dat schijnt goed te zijn voor die plekken.

We hebben de echo aanstaande vrijdag al in plaats van volgende week woensdag. Ze moesten de agenda's omgooien. Ik ben dan pas 18+6 en ik vind dat erg vroeg maar ik hoop dat ze het geslacht alsnog kunnen zien.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 19:18
sylvia

Hier ook genieten van t lekkere weer! Moet nog steeds een beetje bijkomen van afgelopen zaterdag. Heb 's nachts een bloeding gehad en daardoor behoorlijk in de rats gezeten. Verloskundige gebeld, die zou komen, maar dat duurde uren want ze zat middenin bevalling.
Dan duren uren echt lang!! Gelukkig was het hartje makkelijk te vinden en klonk het verder goed (wel raar om in zo'n situatie voor t eerst hartje te horen).
Naderhand ook geen bloeding meer gehad, maar jeetje wat heeft dat impact zeg!

Sylvia

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:08
nyfe

Heftig hoor meid maar ben wel blij voor je dat alles goed is.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:19
Vannie

Jeetje Sylvia, wat zul je geschrokken zijn zeg ! Alles wel goed hopelijk nu ?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:25
Happy

waterpokken
Hoi meiden,

Ik kwam hier ff neuzen en zag dat jullie het over de waterpokken hebben. Zolang je het zelf gehad hebt vroeger is er niets aan de hand! Anders is het gevaarlijk. Het komt eigenlijk bijna nooit voor dat vrouwen die zwanger zijn geen anti-stoffen hebben, dus maak je niet zo'n zorgen. Als je twijfelt of je het gehad hebt, kunnen ze het door bloed prikken zien.
Ik weet er zoveel vanaf, omdat ik nl. 1 van die mensen (2%) ben die het vroeger niet hebben gehad. Omdat ik op een kdv werk, zit ik al 5 weken thuis omdat het daar heerst....

Happy.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:51
nyfe

Ik heb ze zelf ook niet gehad maar dan nog heeft van die groep 80% wel antistoffen. Bovendien als ik besmet was geweest had ik ze nu ook al moeten hebben.Dit is niet het geval.
Heb zowel van de huisarts als van de verloskundige te horen gekregen dat het trouwens wel meevalt met de waterpokken en dat het de gunstige kinderziekte is die je kan krijgen als je zwanger bent. Zowel voor jou als voor je ongeboren kind. Zij zullen het wel weten en van het laatste nieuws op de hoogte zijn.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 08:47
Vannie

Ik heb inderdaad ook begrepen dat waterpokken wel meevallen. Nu ja, ik heb ze vroeger ook gehad. Ik geloof dat Rode Hond wel gevaarlijk is.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:56
nyfe

Hallo dames,

Hoe was jullie moederdag?
Hier heel fijn. Heb namelijk ons beebje voor het eerst gevoeld en Anna heeft mij verwend met badolie en bodybutter.
En Geert had croissantjes gebakken.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:38
sylvia

Moederdag was erg leuk! Lekker verwend met zelfgemaakte knutseltjes en een mooi dagboek.
Ik heb de kleine beeb ook voor het eerst gevoeld. Afgelopen vrijdag was ik er nog niet zeker van dat ik het goed had, maar gister en eergister was het toch onmiskenbaar de kleine hummel inside. ik ben weer helemaal verliefd!!

Sylvia

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:36
Vannie

Hier ook een knutsel gehad van Kevin, op schooltje gemaakt. Zo schattig. En van manlief een ontbijt op bed en zwangerschapscremetjes. Heerlijk.

Het worden hier trouwens wederom blauwe sokjes ! We zijn echt superblij, hebben we straks 2 boys !

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 14:53
nyfe

Hallo meiden,

Dit is wel heel lang geleden.
Had ook weinig nieuws te melden maar dat zal bij jullie wel hetzelfde zijn.

Geert heeft de baby woensdagavond voor het eerst gevoeld. Dit was echt geweldig.
Die blik in zijn ogen zorgt ervoor dat ik zo weer voor m val.

Verder hebben we woensdag 11 juni onze screenings-echo. Zal jullie dan wel weer wat vertellen.

Hoe staat het verder met iedereen? Hoop dat alles goed gaat.

Groetjes en heel veel
Nynke

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 12:38
Vannie

Hier alles goed hoor Nyfe. Het is wel stil op dit topic inderdaad, maar ach, we hebben immers nog een kleine om handen he en dat is druk genoeg haha.

Niet veel nieuws verder. Alles gaat lekker. Heb wel veel last van maagzuur nu en vaak plassen en kuitkramp, maar dat hoort er als vanouds weer gewoon bij.
Heb nog nieuwe buikfoto's geplaatst. Gaat echt hard nu. Volgende week hebben we een pretecho.

xxx

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 15:47
Lucia

Online Status
Hoi meiden!

Ik ben echt wekenlang uit de lucht geweest. Drukte voor, tijdens en na verhuizing en daarna lekker op vakantie geweest. Zalig! Lars is gaan lopen tijdens de vakantie en spreekt ineens echt veel woordjes. Daarnaast voel ik ons kleintje steeds meer bewegen. Voor het eerst op 16wk gevoeld, maar nu toch wel duidelijker.

Vorige week hebben we de 20wk echo gehad. Geweldig, de verloskundige nam zo goed de tijd, we hebben prachtige beelden, foto's én een DVD. Alles is goed en dat is toch altijd weer een heerlijke opluchting. Morgen naar de vk, hoe ist bij de rest???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >