volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 13:01 Sentje ![]() | Wat erg voor jullie. Hopelijk kunnen jullie het snel een plaatsje geven ![]() ![]() ![]() |
| 14/05/2008 @ 13:01 | heel veel sterkte ik weet wat je dor maakt ik heb het ook mee gemaakt was ook 8 weken zwanger en kreeg een miskraam ![]() |
| 14/05/2008 @ 13:24 Neentje ![]() | sterkte meis ![]() |
| 14/05/2008 @ 13:52 Joyce | Hoi Oscar en Denise.. Als ik het lees krijg ik er tranen van in me ogen, 12 april jl kregen wij het zelfde bericht en moet over een uurtje bij de gyneacoloog zijn voor de nacontrole.. weet wat jullie doormaken. Ik hoop dat het snelop gang komt en dat je er niet onwijs veel pijn bij zal hebben. Wees er voor elkaar jullie hebben elkaar nu hart nodig! Liefs Joyce |
| 14/05/2008 @ 14:02 piekeraar ![]() | Veel sterkte aan allen die dit moeten doorstaan. |
| 14/05/2008 @ 14:29 Evy ![]() | Deze berichten blijven zo moeilijk om te lezen.... Heel veel sterkte! ![]() |
14/05/2008 @ 17:21 ![]() | het spijt me voor je ![]() ![]() ![]() |
| 14/05/2008 @ 17:32 konijntje | Hey meid, Heel veel sterkte aan jullie beiden. Laat dit verdriet maar even zakken en begin niet verwoed met nieuwe pogingen om zwanger te raken. Dat zou emotioneel te zwaar zijn. Ook je lichaam zal even terug op zijn plooi moeten komen. |
| 14/05/2008 @ 21:54 Gitte ![]() | Wat erg voor jullie!!! Wens jullie veel sterkte, en troost bij mekaar.... ![]() Gitte X |
| 14/05/2008 @ 23:31 Marylene ![]() | Heb er geen woorden voor... Veel sterkte aan jullie beiden ![]() |
| 15/05/2008 @ 10:12 Lizzy | Bedankt! wat lief! jouw verhaal is dus hetzelfde als die van mij. Waarschijnlijk heeft het hartje van ons kindje ook nooit geklopt en het is er niet uit gekomen. Ik wil het graag de natuurlijke manier naar buiten laten komen. Ik heb vannacht behoorlijk beroerd geslapen en zit te wachten op mijn buikkrampen, mn "minibevalling" zoals de verloskundige dit noemt. Oscar en ik zijn hierdoor nog zoveel meer naar elkaar toe gegroeid, ik wist niet dat onze relatie nog intenser kon zijn. Na onze miskraam gaan we zeker verder. Met waarschijnlijk meer angst en nog meer onzekerheid maar ook met de wetenschap dat wij erg vruchtbaar zijn samen en de beste ouders voor ons kindje. Ik geloof altijd wel dat alles een reden heeft, al kan ik die nu niet echt vinden of begrijpen omdat we erg verdrietig zijn. Toch hoop ik snel weer zwanger te zijn en mogen we eerder een echo laten maken en dan wel "het bijzondere" van een eerste echo te zien ... Wij kijken daar zo naar uit, maar als ik er nu aan denk lopen mijn ogen vol met tranen ... liefs |
volgende pagina >

teleurstelling 1e echo

ik hoop voor jou dat je lichaam snel zelf het vruchtje af gaat stoten, lijkt me toch fijner als je lichaam dat zelf doet, hopelijk mag het gepaard gaan zonder teveel krampen, blijf met elkaar praten en huil maar lekker als dat nodig is