volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 19:40 maris | Hoi allemaal, Ik had tot mijn 6e week nergens last van. Ik was al blij en heel opgelucht dat ik nergens last van had, behalve dan van mijn borsten. Helaas de 6e week werd ik kots en kots misselijk ! Ik ben niet te genieten (de hormonen denk ik). En heb totaal geen zin om te werken met die misselijkheid! Hebben jullie dit ook zo erg?Ze zeggen dat als je misselijk bent dat je minder kans hebt op een miskraam klopt dit? En per wanneer wordt de kans kleiner op een miskraam? |
| 17/05/2008 @ 11:41 Lieke | Hoi hoi, jullie zijn echt niet alleen! Ook ik ben sinds 3-tal weken heel de dag door kotsmisselijk. Ik moet regelmatig naar het toilet spurten. Ik kan geen eten rieken of zien en geurtjes zijn een ware nachtmerrie. Ik kan geen vuilbak of vuile vaatwasser opendoen zonder te kokhalzen. En ook boodschappen doen in de supermarkt is uitgesloten. Als ik sommige eetwaren nog maar zie liggen (mét verpakking dan nog weliswaar), dan draait mijn maag al binnenstebuiten. ![]() Er wordt inderdaad gezegd dat de kans op een miskraam kleiner is als je zo misselijk bent, dus daar trek ik me wel wat aan op... maar toch... aangenaam is anders. Ik hoop ook dat deze periode snel voorbij gaat want als dit 9 maanden zo gaat duren, dan zit genieten er niet in. Dames...hou de moed erin en groetjes, Lieke |
| 18/05/2008 @ 09:05 Ris | Wonder bij misselijkheid Vreselijk hé ........ ik ben de afgelopen week zo misselijk geweest dat ik zelfs een slokje water niet binnenhield. Als dat nog 2 dagen zo zou gaan moest ik aan het infuus, nou daar had ik dus helemaal geen zin in, maar om de 45min boven het toilet hangen was ook geen optie. Homeopathische druppeltjes Nux vomica D4 van Vogel hielp ook 3 keer niets, maar nu heb ik dan daadwerkelijk een wonderpil.. EMESAFENE zetpillen, via de gyneacoloog, speciaal voor misselijkheid bij zwangere vrouwen......hij schreef er 3 per dag voor, ik red het met 4-5, nu dag 3 en ik voel me wonderbaarlijk goed! afkloppen maar!!!! Ik hoop echt van harte dat ik een ieder ander hier wat mee kan helpen! |
| 23/05/2008 @ 20:56 Flora | Dag dames, Ben 25 en zwanger van eerste kindje, dus nog geen ervaring, behalve dan de laatste weken. Een paar weken geleden had ik nergens last van, voelde mij supergewoon, alleen mijn borsten waren een klein beetje pijnlijk. Nu zit ik op 8 weken helaas ook met serieuze vermoeidheid en maagproblemen, nl. altijd zware maag maar tegelijkertijd wel een gevoel alsof ik dringend iets zou moeten eten, nogal tegenstrijdig. Als ik niets eet is het niet goed en als ik teveel eet ook. Dus zit ik de hele dag door beschuitjes, rijstkoeken, fruit te eten want anders wordt ik zo mottig als een krab. Ik heb gelukkig nog niet moeten overgeven maar vanmorgen bij het ontbijt en tijdens het tandenpoetsen moest ik wel plots kokhalzen, ik kon er niets aan doen. Ik heb vreemd genoeg altijd zin in dezelfde dingen zoals spaghetti, lasagne en tomaten bv., maar als ik het dan eet dan krijg ik maar de helft binnen van anders. Wordt er een beetje moe van, mijn lijf doet z'n eigen zin, maar ja er is dan ook iets heel bijzonders aan het gebeuren vanbinnen. Laten we ons daar maar allemaal aan optrekken, en hopen dat het echt maar alleen in de eerste drie maanden zo is... Groetjes ![]() Flora |
| 15/07/2008 @ 09:06 Eva | de misselijkheid is echt verschrikkelijk. ben misselijk vanaf dak opsta tot ik in mijn bed kruip. het is wel met pieken eten is een ramp, niks smaakt. als ik mr aan eten denk pff da komt nie goe tis thopen dat het waar is he wat ze zeggen over misselijk en zwanger zijn dat het beter zou zijn. |
| 15/07/2008 @ 10:05 Babyke* ![]() | Ik blijf ook last hebben van misselijkheid, en niets helpt |
| 15/07/2008 @ 10:07 Mama!!! ![]() | Ik was bij Anouk misselijk van 7 tot 12 weken alle dagen 1x boven de pot hangen |
| 15/07/2008 @ 10:31 | Ik ben al van in het begin heel misselijk. Moet wel nooit braken. Mijn oplossing is een beschuitje eten voor ik opsta. Ik leg dat 's avonds al klaar naast men bed. Als ik dat heb opgegeten nog eventjes blijven liggen en dan een kom cornflakes met veel melk eten. En dan probeer ik regelmatig kleine maaltijden te nemen. Bij mij werkt dit. Ook al heb ik geen trek in eten, ik probeer toch iets kleins te eten, een yoghurtje ofzo. En dan ben ik al heel wat minder misselijk. |
| 15/07/2008 @ 10:32 Babyke* ![]() | Melkproducten, is dat nu goed tegen misselijkheid of niet? Ik eet ook altijd een koekje als ik nog in bed lig ![]() En ik neem postafene |
| 29/07/2008 @ 21:25 WijTwee | Misselijk?? beetje understatement Hoi hoi, Moniek, mijn vrouw, is ook misselijk, continu en moet heeeeel veel overgeven. Vandaag 6 keer (en das een redelijke dag). Dus wel heel erg veel. De dokter heeft haar anti-braakpillen gegeven. Nu maar hopen dat die werken, anders moet ze aan t infuus. Ook geen pretje maar ja. Is het bij sommigen van jullie ook heel heftig geweest? Heeft een van jullie ook al eens opgenomen geweest in het ziekenhuis voor een infuus. Tuurijk trek je jezelf op aan het idee dat misselijk een goede zwangerschap betekent maar is dit niet n beetje veel. Groetjes, ongeruste papa en mama in wording ![]() |
volgende pagina >

7 weken zwanger en kots misselijk!!
! Ik ben niet te genieten
(de hormonen denk ik). En heb totaal geen zin om te werken met die misselijkheid! Hebben jullie dit ook zo erg?

maar ik at dan iets en dan was dat even over, geen wonder dat ik 31 kilo bijkwam, heb toen veel gesnoept en gegeten om dat misselijk gevoel weg te krijgen! 

Ik lachte maar groen hoor!