< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
15/05/2008 @ 10:39
Dromelijntje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Succes Sterre ! Hier wordt voor jou geduimd ! Voor iedereen trouwens !

Hier is het allemaal wat raar ... 'k voel mij al de ganse ochtend mottig, misselijk en duizelig. Zwanger kan ik niet zijn, ik heb mijn regels nog gehad. Misschien omdat de vruchtbare periode eraan komt? Ik kan er niet zo goed meer aan uit. En als ik het wat druk heb kan ik plots vuurrood worden, precies 't koud zweet krijgen, pfff, echt gek. Zou dat allemaal door de pilstop kunnen zijn? Nu nog? Ik ben er al mee gestopt sinds januari... ??? En dan is er nog het probleem dat ik vaak erg weinig kan eten ... 's middags moet ik soms echt eten om te eten, met véél moeite. Daardoor ben ik ook wel wat kilootjes afgevallen, waardoor ik toch wel wat weinig weeg naar mijn zin. Weet iemand raad, want ik begin me zorgen te maken?

Voorts nog een erg mooi nieuwtje: iemand op mijn werk is al jaaaaaren bezig om zwanger te worden. Nu, na 7 ivf pogingen is het dan toch raak !!! Het is nog erg pril, maar toch prachtig voor haar dat het dan toch nog gelukt is.

alléé tot gauw hé ! xxx

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:20
Lise

@dromelijntje: weet je zeker dat je je regels nog gehad hebt? Misschien had je inestelingsbloeding ofwel toch regels tijdens zwangerschap. Ik zou toch eens testen. Klinkt wel erg zwanger allemaal.

Hier alles in orde; sta weer vol puisten dus waarschijnlijk eisprong. Straks gaan we nog eens lekker klussen! 't is niet voor niets de groene periode he

groetjes!

Lise

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 19:56
Lina

Online Status Bekijk profiel
Sijsje, ik zit hier op nieuws van jouw te wachten...

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 22:17
Kay&Iz

@ sterre, duim duim duim duim duim

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 07:03
Sterre

Inger wat lief dat je zo aan me denkt...

Volgens mij had ik hier gisteren een berichtje geplaatst, maar ik zie het nu nergens meer staan...

Maar goed, sinds eergisteren begonnen met ovulatietesten. Gisteren was het testlijntje iets donkderder dan de dag daarvoor. Dus als het lijntje vandaag weer donkerder is, dan gaan we volgens mij de goede kant op...

Gisteren was mijn temperatuur a laag, en vandaag weer iets lager. Dus ik hoop echt dat ik een dezer dagen een eisprong krijg...

Nu zit ik te wachten tot ik opgehaald wordt door mijn vader. Ik heb een poosje binnen zijn bedrijf gewerkt, en er speelt nu een rechtszaak tussen zijn bedrijf en een ander bedrijf. En nu wordt ik vandaag opgeroepen als getuige... Ik ben zoooo zenuwachtig. Mijn vader zegt wel: je kan niets verkeerds zeggen, want je moet gewoon eerlijk antwoord geven op hun vragen. Maar toch..Ik kan geen hap door m'n keel krijgen

En...omdat je die ovulatietesten op hetzelfde tijdstip moet doen elke dag, moet ik daar dus sneaky op het toilet zo'n test gaan doen Hahaha en het duurt 10 minuten voor je hem kunt aflezen, dus ze zullen het wel een beetje vreemd vinden.. maar goed.

Ik laat eind van de middag nog wel even weten hoe mijn ovulatietest eruit zag!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 08:42
Sijsje

Hallo allemaal,

@ Lina: haha, ik moet pas straks naar de gynae hoor, om 17u. Ik ben al een beetje nerveus, maar ja, 't zal zichzelf wel uitwijzen hé. Als het fout is, kan je er zelf toch helemaal niets aan doen. Ik weet dat we nog niet veel zullen zien, maar ik zal al opgelucht zijn als het in de baarmoeder zit. Ik weet dat de kans op een bbz klein is, maar na die MK hou ik met alles rekening. Ik ben blij dat het met jou zo goed gaat en je zal zien, maandag is alles gewoon prima. Ik begin nu alvast te duimen! Oh ja, ik ben ook voorzichtiger hoor. Ik koop nog niets tot we 12 weken zijn. Ik heb het enkel aan een goede vriendin verteld (die arts is), maar verder wachten we nog. Oh ja, heb nog een vraagje voor jou. Is het waar dat je in het Leuvense al naar opvang moet beginnen zoeken als je nog geen 12 weken ver bent? Ik heb dat gehoord, maar dat is zo vreemd, wat als het dan misloopt?

@ Sterre: die ovutestjes klinken idd veelbelovend. Wel goed dat je dan ongeveer weet wanneer je de op bezoek moet krijgen (of niet, dat zou nog beter zijn hé). Ik duim volop dat het raak mag zijn, na alle onzekerheid waar je de laatste maanden doormoest, mag je wel eens goed nieuws krijgen. In elk geval veel succes met de rechtzaak!

@ Lise: veel klusplezier!

@ Dromelijntje: ik zou mss toch eens een testje doen, mss waren je vorige duiveltjes wel innesteling ofzo? En als het negatief is, zou het dan kunnen dat je mss wat ziekjes aan het worden bent? Ik hoop natuurlijk op het eerste. Ik denk wel dat je je soms in je vruchtbare periode ook wel wat slechter kan voelen, er gebeurt dan toch heel wat in je lichaam.

@ Jelana: hoe was het bij de gyn?

@ Inger: jouw kwaaltjes lijken heel erg op die van mij! Hopelijk is het voor ons allebei een goed teken hé.

@ Sunshine: die afscheiding kan wel op een zwangerschap wijzen, zeker weten. Bij mij is het ook meer melkwit zoals Lina zegt, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders hé.

Veel groetjes,
Sijsje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:13
Lina

Hallo allemaal,

@Sijsje, oeps, ik had me dus van dag vergist haha.. Ik ben een weekje thuis en minder besef van welke dag het is.
Ik denk aan je hoor voor straks! Maar ben er zeker van dat alles ok zal zijn
Ik moet binnenkort ook eens naar Koninckx, omdat hij als alles goed gaat de bevalling (keizersnede) zal doen. Vandeputte is bijna met pensioen.
Ik wil je niet demotiveren maar het is inderdaad een ramp om opvang te vinden in Leuven! Onze onthaalmoeder bv.zit volledig vol tem Nino naar school gaat gaan.. Ik zou nu al beginnen rondbellen hoor. Ik weet dat het nog wat vroeg is, maar hoe langer je wachten hoe minder kansen je hebt. Waar ga je precies zoeken? Leuven zelf of eerder Heverlee? Nino gaat in blanden, en onze OM is echt een topaanrader!

@Sterre, brr lijkt me ook eng om als getuige op te treden. Maar het is zoals je vader zegt: dat loopt wel losjes.. Laat ons iets weten hé! Hier voor je op een positieve ovulatietest!

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:22
Sunshine

Goeiemorgen iedereen (of beter goedemiddag!),

We zijn toch weer aan de laatste dag van de week geraakt! Dit wil zeggen: weer bijna weekend!!

En ik heb nog steeds last van afscheiding (nu niet meer doorzichtig, eerder witachtig, is ook niet overvloedig of zo, hangt niet op mijn slipje, maar valt wel op als ik veeg) en ook nog steeds links onderaan in mijn buik krampen en steken... Weet niet meer wat ik ervan moet denken. Volgens mij zit mijn lichaam een spelletje met me aant spelen... Maar bon, wat ik voel is toch echt, en wat ik zie ook. Nog een weekje op de tanden bijten hé, maar wie weet passeren die stomme wel voor ik de kans krijg te testen. Al heb ik liever dat ik ze een hele tijd niet meer hoef te zien, zoals de meesten hier

Ik echt dat er hier de komende dagen nog wat mogen bijkomen!!

Morgen komen ze planchettekes zetten onder ons portaal en de oversteken van het huis. Heb ik weeral iets anders om me op te concentreren

Ik heb dat toch ook gehoord hoor dat je zeker op tijd moet zijn met onthaalmoeders en crèches... Bij ons soms al voordat je zwanger bent. En ik ben van Landen, niet zo heel erg van Leuven dus, en daar is het dus ook al zo...

Alé, ik zal nog maar wat gaan verderdoen. Baas vertrekt vanavond voor 3 weken op vakantie, en er moet deze namiddag nog vanalles geregeld worden ivm het werk... Zal dus maar zien dat de lopende zaken af zijn hé...

aan iedereen!!

Sunshine xxx

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:29
Dromelijntje

Dag iedereen ! Wat is er hier weer veel gekletst, tof ! Ik lees straks alles nog eens grondig na en dan probeer ik nog op iedereen te reageren. Alvast aan Sijsje veel succes bij de gyn straks, ik zal aan je denken om 17 uur. Oh Sterre wat vervelend zo'n rechtzaak en getuige moeten zijn, pfff. Haha, inderdaad wel een beetje vreemd als je dan eventjes moet wegglippen, maar het is voor een goed doel hé .
Ik heb een testje gedaan, maar het is niets geworden hoor, dat dacht ik wel al. Maar gisterenavond had ik plots enkele minuutjes erge buikpijn. Ik moest ervan gaan liggen. Het ging daarna weer beter en nu voel ik helemaal niets meer. Ik vermoed (hoop) dat het de eisprong geweest is. We hebben dan gisterenavond nog volop geklust, hopelijk met resultaat.
Zo, ik ga wat rusten nu, ik heb net een vroege gewerkt (op mijn vrije dag dan nog). En ik voel me wat belabberd. Tot straks misschien nog eens ! Liefs xxx

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:29
Jelana

Amai, wat een heleboel geschreven

Ik ben gisteren dus naar de gyn geweest. Alles was tip top in orde behalve (daar komt het weer) een gigantische cyste op mijn eierstok. En meiden ik had het al gevoeld en vandaag nog meer, dat doet echt pijn. De cyste kan geen kwaad. Veel vrouwen hebben dat na hun eisprong of zwangerschap. Dat zal wel verdwijnen bij mijn volgende . Zoniet kan een maandje de pil nemen ook helpen maar dat wil ok voorlopig niet, reden allen bekend
Cyste doet alleen pijn en komt er door een overactieve eierstok. Dus ik heb zo iets laat ze maar doen, ik kan overactie wel gebruiken . Ik geloof er wel in deze cyclus. Dus nu

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 19:16
Kay&Iz

@ sunshine, ik hoop met je mee dat we straks ALLEMAAL zwanger zijn een forum babyboom

@ sijsje, ik hoop idd dat t voor ons allebei een heel goed teken is

@ Dromelijntje, ik duim voor je!!

en voor alle anderen natuurlijk die druk bezig zijn!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:56
Sijsje

Hallo allemaal!

Ik heb niets dan goed nieuws van bij de gyn!! We zagen een mooi vruchtzakje, een dooierzakje EN het beste van al... we hebben het hartje zien kloppen! Echt een geweldig moment hoor. Ik was helemaal ontroerd. Ik ben een dag verder dan ik dacht en volgens de gynae was het normaal dat je rond zes weken al hartactiviteit kan zien. Hij zei dat we echt positief moeten denken, we hebben niet meer kans op een MK door de vorige keer. Op 27 juni mag ik voor een volgende echo gaan, dan zal ik ongeveer 12 weken zijn en doen ze een nekplooimeting enzo. Maar ja, dat zijn zorgen voor later. Nu zullen we maar eens stilaan naar kinderopvang beginnen uit te kijken.

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:37
Kay&Iz

@ sijsje, GEWELDIG!!! Wat een leuk nieuws!!!! Pfff kan nie wachten tot t 3 juni is en dat ik ook heen kan ook al krijg ik als t goed is met 12 weken, ook zo rond eind juni, de eerste echo..maar krijg nu al helemaal de kriebels als ik jou berichtje zo lees!!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 23:12
Sterre

@Dromelijntje, hopen dat het inderdaad je eisprong is geweest

@Jelena, gelukkig dat de cyste geen kwaad kan. Nu maar hopen dat het snel raak is

@Sijsje, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord!! Dan is het een stuk echter of niet?

Ik heb vandaag van 10:00-15:00 in de rechtbank gezeten Vanaf 7 uur dus al op pad. Maar goed, het ging gelukkig allemaal goed.
Ovulatietest ook gedaan, wel iets later dan het normale tijstip van 12 uur (heb het vandaag om 15:00uur gedaan). Hij was nog niet positief maar het streepje was wel weer donkerder dan gisteren. Dus volgens mij is dat toch wel een goed teken.

Lina, jij hebt toch ook ovulatietesten gebruikt? Werd bij jou het streepje ook elke dag donkerder totdat de test echt positief was?

Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte!

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:08
Kay&Iz

Ben beniewd sterre!! Duim nog steeds voor je

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:23
Lina

Hallo allemaal,

@Sijsje wat een super goed nieuws! Ik ben zo blij voor je!
We moeten zeker positief denken..al is dat niet altijd zo gemakkelijk hé, maar toch, ik heb echt een gevoel dat het voor ons beide echt goed zit deze keer
Oja, ik moet 20juni gaan voor de 12weken echo..7 daagjes verschil

@Sterre, ik had geen gekleurd streepje voordat mijn eisprong eraan kwam. Het was wel dat een dag voor mijn eisprong dat het de testlijn even donker was als de contolelijn. En de dag van de eisprong zelf nog donkerder, dus ik denk wel dat je de goede richting aan het uitgaan bent!!!!! Het zal waarschijnlijk zijn dat je altijd een licht streepje hebt doordat je nu clomid neemt..Maar hoe donkerder het wordt, hoe beter

@Sunshine, wat leuk dat je ook uit de omgeving komt. Ik had het al gemerkt aan je manier van schrijven dat je niet ver van het Leuvense afkomstig was

Heel erg gek, maar ik wordt soms misselijk, allé eigenlijk een beetje ambetant gevoel in mijn maag bij het avondeten, maar dat lijkt me niet te stoppen om goed te eten, gek hé? S'avonds krijg ik vaak nog een klein opstootje van lichte misselijheid, maar dat gaat snel weg. En mijn borsten, jeetje, die voelen aan als beton!!
Dat zullen wel goeie tekens zijn

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 14:29
Dromelijntje

@ Sijsje: wat super fijn nieuws zeg! Volgens mij zullen jullie een prachtig gezond wondertje krijgen, hier wordt verder geduimd hoor ! Geniet er lekker van.

@ Sterre: spannend! Klussen maar dan hé als die testlijn donker is. Het is je zo van harte gegund. Ook voor jou wordt hier volop geduimd!

@ Lina: Ja allemaal goede tekens volgens mij hoor. Lekker verder genieten en aftellen naar het volgende gyn-bezoekje. Hou ons op de hoogte hé. Ook voor jou véél duimen omhoog hoor.

Hier wordt volop geklust. Ik ben nu zeker dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Ik heb meer en helder witverlies en die buikkrampen waren volgens mij ook wel een teken. Ik probeer nu overal vanalles te lezen over vruchtbaarheid en bevruchting. Ik wil er alles over weten. In augustus zijn mijn vriend en ik 10 jaar een koppelke en ik hoop om tegen dan zwanger te zijn. 't Zou een mooie bezegeling zijn van onze liefde . Hm, zo ik ga rap de keuken nog dweilen, want ik moet nog gaan werken ook.

Dada ! xxx

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 17:52
lise@work

@ sijsje: zo'n goed nieuws! proficiat!

@ dromelijntje zou inderdaad een mega teken van liefde zijn. Ik wens het jullie toe.

Bij ons is de groene periode weer voorbij. Ik ben gelijk ongelofelijk moe en heb enorm veel afscheiding. Hopen dat het positief zal zijn.

Allemaal veel klus en of zwangerschapsplezier toegewenst!

Ps is hier iemand van regie Brugge?
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 19:57
Anke

Ik ben weer terug en heb een heerlijke week gehad!!
Zoveel gedaan dat ik nu zeker wel weer een week nodig heb om bij te komen, maar het was genieten.
De laatste vakantie saampjes, gek idee.

Hier is een hoop gekletst, dus ik kan even niet op iedereen persoonlijk antwoorden, ik moest echt veel bijlezen. (al ga ik het wel proberen)

Sijsje, gefeliciteerd met het goede nieuws van de gyn.
Een kloppend hartje, dat is toch wel het mooiste wat er is en om te horen
Lekker van genieten, helaas kan het altijd nog misgaan.
Ook nu hou ik dat nog in m'n achterhoofd.
Misschien niet DE grootste optimist, maar wel de realist... helaas, zo ben ik.
En je moet gewoon van elke minuut genieten, want de tijd vliegt voorbij!

Lina, het ziet er ook goed uit bij jou!

Sterre, wanneer hoor je iets van de uitspraak?
Hopelijk is het meegevallen.

Jelana, fijn dat alles zo in orde was op de cyste na.
Goed in de gaten houden.
Hopelijk verdwijnen de klachten snel.

Dromelijntje, je was ook wel enthousiast vroeg met testen hoor!!
Maar goed, dat had ik ook gedaan, gewoon even om te kijken of ie werkte... hahaha.
Ik heb uiteindelijk met een mat care test 3 dagen voor m'n NOD positief getest.

Voor alle klussers, geniet ervan en ik duim dat het dit keer snel raak mag zijn.

Iemand vroeg waar ik het kamertje had gekocht; http://www.babydump.nl
Bedankt voor alle lieve complimenten

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 09:50
Lise

@ Anke: ben eens gaan kijken op website van babydump. Super interessante winkel en ze leveren in België! Merci voor de tip!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >