[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 17:30 mus | Ikzelf heb een dochtertje dat morgen 12 weken wordt. Ik hou vanaf week 6 volgend schema aan: 8à9u 's morgens, 12u, 16u, 20u en 24u. In het begin werd mijn kleine engel omstreeks +/- 5.30 wakker. Dan nam ik haar bij mij met het gezicht naar de borst en gaf ik haar tutje, zonder eten te geven. Ze viel direct in slaap totdat het effectief etenstijd werd. De periode dat ze 's morgens wakker werd, werd steeds later. En vanaf week 10 wordt ze wakker om 8u. Gedurende de dag heb ik vanaf het begin ook geen problemen ondervonden met het voeden om de 4u. Misschien lukt het bij jou ook op die manier? Groetjes en succes ermee! |
| 15/05/2008 @ 20:17 *Els* | Mijn dochtertje sliep al door na 7 weken... ze kreeg wel flesjes, maar op een gegeven moment merkte ik ook dat ze 's nacht minder interesse had in haar fles. Ik heb dan gewoon eens haar tutje gegeven, 10 minuten later nog eens en daarna sliep ze tot 's morgens. Morgen wordt ze 4 maanden en intussen slaapt ze van 19h15 tot 6h45 als ik haar wakker maak om te eten en om 7h30 naar de crèche te gaan.. Als ze echt honger hebben, dan hoor je ze wel en zijn ze met die tut niet tevreden. Je kan overdag ook om de 3,5h een voeding geven om aan genoeg voedingen te komen. Mijn kindje eet intussen nog maar 4 flessen, om de 4h ongeveer, maar ze heeft lang op 6 voedingen gestaan en dan een tijd op 5, dan gaf ze zelf aan dat het te veel was voor haar. Ze groeit goed en komt goed aan dus maak ik me geen zorgen... |
[Reageer]

To sleep through or to not sleep through, that is the...

Das in elk geval wat wij doen.