Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 13:33 vlokje | Hey dames, Het gaat mij vandaag niet zo goed af. Ik ben moe, moe, moe terwijl ik dit weekend nog niet veel anders gedaan heb als geslapen. Ik heb besloten om buiten enkele wasmachientjes te laten draaien, niet teveel te doen vandaag. Ik voel me daar wel schuldig om, maar langs de andere kant, waarom eigenlijk? Vrijdag was het een beetje een teleurstelling in 't Klavertje. Diegene waarmee ik een afspraak had, was ziek, maar ik was niet verwittigd. Op zich geen ramp, want het is maar op enkele minuutjes van hier. Maar iemand anders daar heeft me verteld dat één van de novembermama's zwanger blijkt van een tweeling en dat ook nog één van de mama's van de crèche zwanger blijkt te zijn voor november, en die krijgen voorrang, de kans is dus groot dat er toch geen plaatsje is. Die persoon durfde het niet met zekerheid te zeggen, dus ik verwacht deze week een telefoontje van de verantwoordelijke, hopelijk weet ik dan meer. En anders gaat de zoektocht weer verder he ![]() Ik vind het hier echt een leuk groepje, ik lees met plezier jullie verhalen! Groetjes, vlokje |
| 18/05/2008 @ 14:42 vlokje | Ik werk nu nog fulltime, maar vrijdagnamiddag, zaterdag of zondag zou voor mij wel gaan. Ik zou het wel eng vinden, want ik ben de enige die nog geen kindje heeft, maar langs de andere kant lijkt het me wel een leuk idee. BTW: wanneer zijn jullie begonnen met de baby-uitzet? Ik vind het precies nog wat vroeg, anderzijds begint het wel al te kriebelen. En in welke winkel hebben jullie je geboortelijst gelegd? Ik heb al gehoord dat Kinderplaneet in Tremelo een voordelige winkel is? |
18/05/2008 @ 14:45 ![]() | Dan kun je alvast eens oefenen met onze kids hehehe. Ik zou miss ook wel zonder kids afspreken hoor als de papa thuis is kan hij oppassen :) |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

, die het allebei zo goed doen. Ondertussen al een beetje bekomen van de citytrip naar Barcelona?

. Spijtig genoeg voorspelt het weer daar niet zo denderend te zijn maar we zullen wel zien hé.