Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 13:23 bliep ![]() | Hey, goed nieuws: vanmorgen om 7u10 werd Marijkes dochtertje Evelien geboren, 3kg270 zwaar en 50 cm groot! Marijke: ook van hieruit nog eens proficiat! Groetjes, bliep |
| 15/05/2008 @ 13:56 Katrien Leenesonne ![]() | Marijke !! Dikke proficiat met je dochtertje ![]() Geniet maar goed van je kleine wondertje ![]() Groetjes Katrien ![]() |
| 15/05/2008 @ 15:47 Cindy VM ![]() | Dag dames, Eerste keer dat ik hier bij jullie kom zeggen.En wat die tip van Paradisio betreft: merciekes want was dat vergeten.... Grtjs C. |
| 15/05/2008 @ 19:35 Katrien Leenesonne ![]() | Hey Cindy, Ik ben van Melsele. Tja, ik zal het er nog wel eens over hebben betreffende Paradisio, ik zie wel ... Groetjes ![]() |
| 16/05/2008 @ 13:39 Katled | hallo, hier ben ik nog eens, met de trouw en zo nog maar weinig kans gehad om deftig te reageren, ik kom nog wel regelmatig piepen, maar nu ga ik nog eens wat bijschrijven. Brientje, ik ben degene waarvan het dochtertje naar de kleuterschool in de st-elisabethstraat gaat, het is 24 mei opendeur, hier en daar zie je de aankondigingen al hangen. Volgens mijn dochter haar juf gaat het een soort Vlaamse kermis worden. Het is dus dit jaar niet de bedoeling dat je in alle klassen moet komen. Nu maar hopen op mooi weer! Ondertussen groeien de kindjes volop, onze Wannes krijgt vanonder zijn eerste tandjes! hij is nu 9 maand, dus de tandjes mochten komen, kan hij nog beter eten! want eten dat dat manneke kan doen ... amai nog nie ... juist fruitpap gekregen, een uurke later gaan wij eten en meneerke begint van zijn oren te maken omdat hij nix krijgt :-) het is wel een stevig ventje, hij trekt zich al recht op de knietjes en als je hem je handen geeft trekt hij zich recht op zijn voeten! Beginnen jullie ook af te tellen naar de 'grote vakantie'?? nog 6 weken school, dus nog 8 weken werken en dan is het voor ons ook vakantie!!! Hoe gaat het met de rest met de babietjes?? groetjes, Katleen . |
| 16/05/2008 @ 13:56 Katled |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waaslandmama's!!!

.Ze heeft haar heel goed gehad.De repetitie voor Oostenrijk is geslaagd!Was het maar al september
.
(heb hem tijdens mijn zwangerschap en erna een beetje teveel gevraagd om naar de Paradisio te gaan denk ik)