[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 20:51 anootje | Heykes allemaal, Ik heb ooit ergens eens gehoord dat je bij jezejf een spiraal kan verwijderen. Heeft iemand hier ervaring mee,,,? en is dit dan niet gevaarlijk,,,??? Groetjes |
| 15/05/2008 @ 22:44 lina | Oei oei, ik zou dat toch ZEKER niet proberen hoor !! Zou zelf ook helemaal niet weten hoe eraan te beginnen, ik heb een spiraaltje maar heb het nog nooit gevoeld vanbinnen. En dat de gyne het er op een seconde uit heeft... hmmm...dat kan dus ferm tegenvallen. Toen ik mijn vorige spiraaltje (dus voor de zwangerschap) eruit wilde laten halen, bleken (1) de koordjes weg (zoeken dus) en (2) het spiraal vergroeid in de wand van de baarmoeder. De gyne heeft zeker een kwartier moeten prutsen en pijn dat het deed ! Achteraf gehoord dat men in zo'n geval meestal het spiraaltje onder verdoving (of zelfs onder narcose) verwijderd, maar neen, mijn gyne zei: "Jij bent wel een flinke hé ?" en dus moest ik maar 'even' op mijn tanden bijten. Amaaai ! Ik zie er al tegenop als dit spiraaltje er op een dag uit moet... |
| 27/05/2008 @ 20:30 | spiraal verwijderd Hey, Ik heb mijn spiraal laten verwijderen vorige week, was wel pijnlijk want spiraal zat 1cm dieper dan dat hij normaal moest zitten. Maar ik vraag me nu af of de er kans is dat ik direct nadien zwanger zou kunnen zijn, omdat de meesten zeggen dat de hormonen nog 2 maand in je bloed blijven. Groetjes Eva |
| 11/06/2008 @ 10:46 barbara | waarom zelf idd, je bent toch verzekerd dus de kosten voor de HA worden gewoon betaald :) lekker laten doen toch |
[Reageer]

Spiraal verwijderen...?

en dus moest ik maar 'even' op mijn tanden bijten. Amaaai !
Ik zie er al tegenop als dit spiraaltje er op een dag uit moet...