[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/05/2008 @ 13:37 Sylvie S | Een eenvoudige bloedtest kan toch zekerheid geven. Stel dat je je bloed vandaag laat testen en morgen weer. Als de waarde gestegen is ben je nog zwanger, indien de waarde daalt heb je een miskraam gehad. Zo hebben ze bij mij vastgesteld dat ik in juni een miskraam had. Ik had ook wel bloedverlies. Alleszins hoop ik voor jou dat alles in orde komt. Het kan echter heel goed zijn dat het hartje nog niet te horen is. |
| 15/05/2008 @ 00:26 jes ![]() | Meertje, Hoe was je echo meid? Hopelijk positief , ik denk aan je , maar laat je iets weten? grtjes en liefs jes |
| 15/05/2008 @ 23:29 jes ![]() | Oh wat fijn meid, zo zie je maar. Nu aftellen naar volgende week en dan zien jullie het kloppend hartje! Nog veel succes met je zwangerschap groetjes jes |
| 16/05/2008 @ 07:24 chan ![]() | Hey Meertje, Gelukkig goed nieuws!!! Van harte meid, en geniet er maar van!! |
| 16/05/2008 @ 08:37 Meertje ![]() | Dank jullie wel :-) Het is wel een behoorlijke opluchting geweest, en hopelijk zien we volgende week een kloppend hartje. Ik hou jullie sowieso op de hoogte :-) Groetjes |
| 16/05/2008 @ 08:57 danger | wat ik me vaak afvraag is waarom gyn al op 6 weken een echo doen? zowel bij mijn eerste als tweede en derde zwangerschap werd er pas een eerste echo gemaakt met bijna 12 weken zwangerschap, op 6 weken lijkt me er toch niet veel te zien te zijn? is daar een speciale reden voor of heeft elke gyn zijn eigen gewoontes |
| 16/05/2008 @ 09:00 Katrien | Zo'n vroege echo wordt meestal gewoon gedaan om te kijken óf er inderdaad een vruchtje zit. En als er inderdaad een vruchtje is, om te zien of dat wel op de juiste plaats zit, dus in de baarmoeder en niet in de eileider (buitenbaarmoederlijke zw.schap). Ook als je al eens een mk hebt gehad, wordt er meestal al sneller een echo gedaan, om goed de evolutie te kunnen opvolgen. Groetjes, Katrien |
[Reageer]

vruchtje 6,5 week en een 1e echo

. Pff het valt niet mee hoor. Zou vandaag volgens de gynaecoloog 9wk4dgn zwanger zijn. Maar aangezien er nog niks op gang komt (bloedverlies, krampen) word ik volgende week gecureteerd. Nu vroeg ik me af: wanneer kan je dan weer gaan "klussen"? Curretage afwachten, en daarna de menstruatie, pff wat duurt het dan lang.. Ik wil deze ellende zo snel mogelijk een plekje geven want ik merk wel dat we er beide veel moeite mee hebben.