Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2008 @ 19:56 Lina ![]() | Sijsje, ik zit hier op nieuws van jouw te wachten ...Groetjes, Lina |
| 15/05/2008 @ 22:17 Kay&Iz ![]() | @ sterre, duim duim duim duim duim ![]() |
| 17/05/2008 @ 11:08 Kay&Iz ![]() | Ben beniewd sterre!! Duim nog steeds voor je ![]() ![]() |
| 17/05/2008 @ 17:52 lise@work | @ sijsje: zo'n goed nieuws! proficiat! @ dromelijntje zou inderdaad een mega teken van liefde zijn. Ik wens het jullie toe. Bij ons is de groene periode weer voorbij. Ik ben gelijk ongelofelijk moe en heb enorm veel afscheiding. Hopen dat het positief zal zijn. Allemaal veel klus en of zwangerschapsplezier toegewenst! Ps is hier iemand van regie Brugge? |
| 17/05/2008 @ 19:57 Anke ![]() | Ik ben weer terug en heb een heerlijke week gehad!! Zoveel gedaan dat ik nu zeker wel weer een week nodig heb om bij te komen, maar het was genieten. De laatste vakantie saampjes, gek idee. Hier is een hoop gekletst, dus ik kan even niet op iedereen persoonlijk antwoorden, ik moest echt veel bijlezen. (al ga ik het wel proberen) Sijsje, gefeliciteerd met het goede nieuws van de gyn. Een kloppend hartje, dat is toch wel het mooiste wat er is en om te horen ![]() Lekker van genieten, helaas kan het altijd nog misgaan. Ook nu hou ik dat nog in m'n achterhoofd. Misschien niet DE grootste optimist, maar wel de realist... helaas, zo ben ik. En je moet gewoon van elke minuut genieten, want de tijd vliegt voorbij! Lina, het ziet er ook goed uit bij jou! Sterre, wanneer hoor je iets van de uitspraak? Hopelijk is het meegevallen. Jelana, fijn dat alles zo in orde was op de cyste na. Goed in de gaten houden. Hopelijk verdwijnen de klachten snel. Dromelijntje, je was ook wel enthousiast vroeg met testen hoor!! Maar goed, dat had ik ook gedaan, gewoon even om te kijken of ie werkte... hahaha. Ik heb uiteindelijk met een mat care test 3 dagen voor m'n NOD positief getest. Voor alle klussers, geniet ervan en ik duim dat het dit keer snel raak mag zijn. Iemand vroeg waar ik het kamertje had gekocht; http://www.babydump.nl Bedankt voor alle lieve complimenten |
| 18/05/2008 @ 09:50 Lise ![]() | @ Anke: ben eens gaan kijken op website van babydump. Super interessante winkel en ze leveren in België! Merci voor de tip! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

...

Ik ben zoooo zenuwachtig. Mijn vader zegt wel: je kan niets verkeerds zeggen, want je moet gewoon eerlijk antwoord geven op hun vragen. Maar toch..Ik kan geen hap door m'n keel krijgen
op bezoek moet krijgen (of niet, dat zou nog beter zijn hé). Ik duim volop dat het raak mag zijn, na alle onzekerheid waar je de laatste maanden doormoest, mag je wel eens goed nieuws krijgen. In elk geval veel succes met de rechtzaak!

mogen bijkomen!!
. Ik geloof er wel in deze cyclus. Dus nu 

. Hm, zo ik ga rap de keuken nog dweilen, want ik moet nog gaan werken ook.