[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 09:40 Fien11 | Heb ik ook deze week ondervonden. Net naar het toilet geweest en 5 minuten later had ik precies in mijn broek gedaan. Vooral 's nachts had ik last van vochtverlies. Ben woensdag naar de gynaecoloog geweest en hij verzekerde me dat dit geen vruchtwater was maar gewoon zeer 'lopende' afscheiding. Ikke hopen op vruchtwater natuurlijk, maar nee, ik zal geduld moeten hebben. |
| 16/05/2008 @ 22:44 Anouk | Ha!! Ik had ook op het einde van mijn zwangerschap dat ik meer vocht verloor. Maar ik kan je zeggen dat als je vruchtwater verliest dat daar een zeer zoetige geur aanzit. Echt heel zoet! Dus bij twijfel is het echt niet zo hoor (ik heb ook vaak getwijfeld, maar nu na mijn bevalling weet ik natuurlijk hoe het ruikt) Succes |
| 19/05/2008 @ 09:32 k'tje | Hey, ik had hetzelfde op 38w. Dus ikke: joepie 't is begonnen! (want m'n 1ste bevalling was ook begonnen door een klein scheurtje en dus druppelend vruchtwaterverlies). Helaas, 't was geen vruchtwater maar m'n slijmprop. Ik had al van week 24 een verweekte baarmoederhals en op week 35 had ik 3cm ontsluiting. Vandaar dat m'n slijmprop heel vloeibaar was. Ben 2w later bevallen. Succes met je bevalling! ![]() K'tje |
| 12/06/2008 @ 13:04 | vruchtwater hoi allemaal ik ben nu 38 wk en 6 dagen zwanger :) en heb sinds vanacht ook vocht verlies maar kleine beetjes heb er nu geen last meer van heb wel voor de zekerheid me gyn gebeld en moest ook komen maar het is geen vruchtwater jammer hahahaha van mij mag hij nu wel komen heb een behoorlijke stress week achter de rus al vanaf zondag avond steeds heen en weer naar het ziekenhuis voor een hard filmpje van de kleine en steeds weer alles goed Gelukkig maar groetjes Tamara |
[Reageer]

vruchtwater of afscheiding???

toch foutje van verloskundige denk ik!!!!
Heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en lekte continue flinke stromen met vruchtwater. Vreselijk als je 2 dagen in je blote billen op een nat en broeierig celstofmatje moet liggen!!!!! Het heeft nooit zoet geroken en ik kan ook niet zeggen van 'een volgende keer herken ik het gelijk' ......raar hé?!
).